• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Технічне переоснащення автоматичної пожежної сигналізації 1-4 поверхів Адміністративно-лабораторного корпусу нежитлової будівлі за адресою: м. Київ, вул. І. Федорова, 39 (Код ДК 021-2015 45310000-3 «Електромонтажні роботи»).

відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) з врахуванням “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (з врахуванням змін).

Завершена

416 641.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 083.21 UAH
Період оскарження: 22.03.2023 16:09 - 01.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога, щодо скасування неправомірного та незаконного рішення про визначення Переможця процедури закупівлі, або відміни "Ганебної" та "Непрофесійної" закупівлі.

Номер: bcf6b4c9ea874302aef750026a35c284
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-22-010379-a.b7
Назва: Вимога, щодо скасування неправомірного та незаконного рішення про визначення Переможця процедури закупівлі, або відміни "Ганебної" та "Непрофесійної" закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, якщо вас можна взагалі назвати шановний!!! Наші претензії до вас, як до Замовника є не безпідставні з огляду на наступне: Ви оголошуєте тендерну пропозицію з Переліком критерії вимог до учасників, які м'ягко кажучи далекі від ідеалу і не відповідають чинному законодавству України, а саме Постанові №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" Потім потенційні учасники вам задають питання наступного змісту, чому ви, як Замовник процедури закупівлі, який є розпорядником державних коштів в своїх вимогах не дотримуєтеся норм чинного законодавства України, щодо виконання робіт протипожежного призначення, які є "обов'язковими", відповідно Постанові №852 від 23.11.2016 року до яких зрозуміло і відносяться послуги, які є предметом закупівлі - Технічне переоснащення автоматичної пожежної сигналізації 1-4 поверхів Адміністративно-лабораторного корпусу нежитлової будівлі. На всі без винятку запитання потенційних учасників у вас одна банальна відписка: Замовником додатково буде розглянуто вашу вимогу і за потреби буде внесено зміни до тендерної документації з предмету закупівлі «Технічне переоснащення автоматичної пожежної сигналізації 1-4 поверхів Адміністративно-лабораторного корпусу нежитлової будівлі за адресою: м. Київ, вул. І. Федорова, 39» (Код ДК 021-2015 45310000-3 «Електромонтажні роботи») (оголошення № UA-2023-03-22-010379-a). Поясніть будь-ласка, зміст вашої відписки потенційним учасникам пов'язана насамперед з незнанням чинного законодавства України??? Чи не компетентністю вашої уповноваженої особи, стосовно складання тендерної документації та вимог, які передбачені чинним законодавством України??? Чи якимись іншими вадами в непрофесіоналізмі та невмінні читати та аналізувати чинне законодавство України??? Але далі циркове шоу Замовника продовжується ще більш на вищому рівні і зараз ми це вам доведемо: Спочатку ви по надуманій причині відхиляєте пропозицію учасника ПП "АЯКС", а саме: Учасник не надав документи згідно ДОДАТКУ 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі(технічна специфікація)» - «Надати копію Дозволу Держгірпромнагляду України або дозвільні документи на роботи підвищеної небезпеки видані органами Держпраці». Далі рішенням постійно діючої колегії АМКУ № 5094-р/пк-пз від 19.04.2023 року Постановила: Зобов'язати акціонерне товариство "Українська залізниця" в особі філії "Науководослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "АЯКС" за процедурою закупівлі — "Технічне переоснащення автоматичної пожежної сигналізації 1-4 поверхів Адміністративно-лабораторного корпусу нежитлової будівлі за адресою: м. Київ, вул. І. Федорова, 39 (Код ДК 021-2015 45310000-3 "Електромонтажні роботи")", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-22-010379-a. Але циркове шоу Замовником продовжується і надалі: протоколом №31 щодо прийняття рішення рішення уповноваженою особою Філії "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" після "повторного розгляду" пропозиції ПП "АЯКС" ви визнаєте даного учасника Переможцем процедури закупівлі!!! Хочемо наголосити "повторного розгляду" пропозиції. Так от Шановний Замовнику процедури закупівлі, ваше "циркове шоу" продовжується: Ви дуже не уважно розглядаєте документи тендерних пропозиції учасників процедури закупівлі: В Додатку 2 "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНОМУ КРИТЕРІЮ (КРИТЕРІЯМ) ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА" п.6 Ви вимагали від учасників надати - Копію діючої ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Учасник ПП "АЯКС" в своїй тендерній пропозиції не надав - Копію діючої ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. ПП "АЯКС" в своїй тендерній пропозиції надав документ під назвою - "Додаток 3 абз 10 Довідка щодо ліцензії ДСНС Благос Інжиніринг.pdf" виданий на ім'я "НЕ Учасника", яким є ПП "АЯКС", а субпідрядника, якого ПП "АЯКС" планує залучати, а саме - ТОВ "БЛАГОС ІНЖИНІРИНГ", але ПП "АЯКС" є учасником процедури закупівлі і в тендерній документації чітко зазначено, "Інші документи від Учасника" п.10 Копію діючої ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. ТОВ "БЛАГОС ІНЖИНІРИНГ" не є Учасником процедури закупівлі він є субпідрядною організацією, яку залучає Учасник, яким є ПП "АЯКС". Так у нас питання, чому не виконана вимога Замовника процедури і на чому ви як Замовник не відхиляєте дану пропозицію, адже Учасник не виконав ключову вимогу тендерної документації!!! Але циркове шоу, як влаштував Замовник продовжується і надалі, видно цього йому замало: Постановою №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" в розділі: "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" "обов'язково" передбачено: Кадрові вимоги: 14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Відповідно до змісту документу під назвою "Додаток 2 п.1 п.2 Довідка працівники.doc", яку надав Учасник ПП "АЯКС" в своїй тендерній пропозиції чітко зазначене наступне: 2 Іваненко Денис Андрійович Заступник директора з технічних питань Штатний 6 р. 2 міс. 3 Мормуль Руслан Олександрович Налагоджувальник Штатний 3 р. 11 міс. 4 Печериця Андрій Леонідович Електромонтер охороно-пожежної сигналізації (ОПС) 4 розряду Штатний 3 р. 11 міс. 5 Міщеряков Олександр Володимирович Електромонтер охороно-пожежної сигналізації (ОПС) 4 розряду Штатний 3 р. 11 міс. Тобто, як чітко зазначено в цьому документі - Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень відсутній!!! Відповідно до документу - "до Додатку 1 п 2 Документи про освіту - диплом Іваненко.pdf" Учасником процедури закупівлі було завантажено диплом в якому на Іваненка Дениса Андрійовича - завантажений диплом про здобуту повну вищу освіту за спеціальністю - Електромеханічне обладнання енергоємних виробництв", що повністю не відповідає вимогам Постанови №852 від 23.11.2016 року в якій чітко "чорним по-білому" зазначено: керівник робіт повинен мати - вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”. Тобто іншими словами спеціальність за якою здобув повну вищу освіту - Іваненка Дениса Андрійовича не відповідає чинній Постанові №852 від 23.11.2016 року, а відповідно Іваненко Денис Андрійович - не може бути і не є "керівником робіт" Шановний Замовник, ви "повторно розглянули" пропозицію Учасника ПП "АЯКС", яка не відповідає ні вимогам Тендерної документації ні нормам чинного законодавства України. ВИ Шановний Замовнику навмисно влаштовуєте це "циркове шоу"??? Чи це є підтвердженням незнання чинного законодавства України??? Повною не компетентністю вашої(го) уповноваженої особи, стосовно складання тендерної документації та вимог, які передбачені чинним законодавством України??? Чи якимись іншими вадами в непрофесіоналізмі та невмінні читати та аналізувати чинне законодавство України??? Наполягаємо на скасуванні вашого повністю незаконного рішення, щодо визначення Переможця процедури закупівлі!!! Інакше ми без вагань звертаємося з офіційною скаргою до АМКУ, щодо скасування вашого безглуздого рішення!!! Або взагалі відмініть цей "ганебний тендер" та не ганбіться!!!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Замовником розглянуто вашу вимогу щодо скасування неправомірного та незаконного рішення про визначення Переможця процедури закупівлі з предмету закупівлі «Технічне переоснащення автоматичної пожежної сигналізації 1-4 поверхів Адміністративно-лабораторного корпусу нежитлової будівлі за адресою: м. Київ, вул. І. Федорова, 39» (Код ДК 021-2015 45310000-3 «Електромонтажні роботи») (оголошення № UA-2023-03-22-010379-a) та повідомляємо наступне: Відповідно до абзацу 2, 3 Вашої вимоги предмет закупівлі «Технічне переоснащення автоматичної пожежної сигналізації 1-4 поверхів Адміністративно-лабораторного корпусу нежитлової будівлі за адресою: м. Київ, вул. І. Федорова, 39» (Код ДК 021-2015 45310000-3 «Електромонтажні роботи») (оголошення № UA-2023-03-22-010379-a) відповідно до Код ДК 021-2015 45310000-3 належить до електромонтажних робіт. Значна частина даної роботи по даній закупівлі це є електромонтажні роботи (не ліцензійний вид робіт). Відповідно до абзацу 10 Вашої вимоги переможець ПП «АЯКС» надав інформацію про залучення субпідрядника ТОВ «БЛАГОС ІНЖИНІРИНГ» (в частині надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення) документ «Додаток 2 таблиця 2 п. 6 Довідка субпідрядник», також надав інформацію щодо ліцензії «Додаток 3 абзац 10 Довідка щодо ліцензії ДСНС Благос Інжиніринг.pdf» копію діючої ліцензії ТОВ «БЛАГОС ІНЖИНІРИНГ». Згідно п. 7 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (далі - ТД) дозволено залучення супідрядної організації. Вимога щодо надання «Копії діючої ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності» виконано. Відповідно до абзаців №12-17 Вашої вимоги повідомляємо наступне: Постановою №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" в розділі: "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень" "обов'язково" передбачено: Кадрові вимоги: 14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією зі спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”. Переможцем було завантажено диплом на Іваненка Дениса Андрійовича - диплом про здобуту повну вищу освіту за спеціальністю – «Електромеханічне обладнання енергоємних виробництв». Дана спеціальність належить до спеціальностей «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» галузі «Електрична інженерія» згідно з довідником вищих навчальних закладів. Тобто вимога щодо – «Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень» відповідає чинній Постанові №852 від 23.11.2016 року. Відповідно до п. 1 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД «Єдиним критерієм оцінки є ціна з ПДВ (питома вага критерію – 100 відсотків). Замовником розглянута тендерна пропозиція ПП «АЯКС», яка визначена найбільш економічно вигідною. Також відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо принципів здій-снення публічних закупівель та недискримінація учасників: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, Замовник, філія «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця», дотримується даних принципів про що свідчить участь вісьмох учасників в даній процедурі закупівлі. Враховуючи вищевикладене, Замовником відхилено вашу вимогу. Шановний учаснику, навчіться працювати цивілізовано!!!
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга до АКМУ на оскарження дискваліфікації

Номер: d165396336bb491da7ba79441e1453b4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-22-010379-a.b6
Назва: Скарга до АКМУ на оскарження дискваліфікації
Скарга:
СКАРГА Філія «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту» АТ «Укрзалізниця» оголосило про здійснення процедури закупівлі у формі відкритих торгів наступних робіт: «Технічне переоснащення автоматичної пожежної сигналізації 1-4 поверхів Адміністративно-лабораторного корпусу нежитлової будівлі за адресою: м. Київ, вул. І. Федорова, 39» (Код ДК 021-2015 45310000-3 «Електромонтажні роботи») ID закупівлі UA-2023-03-22-010379-a. У Процедурі закупівлі прийняли участь вісім учасників: 1. ПП «АЯКС» (Код в ЄДРПОУ / ІПН 23348450) 2. ТОВ «УКРПОЖБЕЗПЕКА-СЕРВІС» (Код в ЄДРПОУ / ІПН 39077641) 3. ФОП Мельниченко О.В. (Код в ЄДРПОУ / ІПН 2981105119) 4. ФОП Блейчик О.В. (Код в ЄДРПОУ / ІПН 2857512339) 5. ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" (Код в ЄДРПОУ / ІПН 36865774) 6. ТОВ «ФАЄР» (Код в ЄДРПОУ / ІПН 42082117) 7. ТОВ «Охорона Мастерс Сервіс» (Код в ЄДРПОУ / ІПН 43144635) 8. ТОВ «ПОЖБУДМОНТАЖ» (Код в ЄДРПОУ / ІПН 44067572) Скаржник (ПП «АЯКС») завчасно підготував та подав необхідний пакет документів, що передбачений тендерною документацією на закупівлю. Відповідно до Протоколу №25 від 07.04.2023 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Філія «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту» АТ «Укрзалізниця» м. Київ від «07» квітня 2023 р., тендерну пропозицію ПП «АЯКС» відхиллено як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації, з посиланням на абз.2 п.п.2 п.41 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178. Так, у протоколі зазначено: «Уповноважена особа, розглянувши тендерну пропозицію ПП «АЯКС» з предмету Технічне переоснащення автоматичної пожежної сигналізації 1-4 поверхів Адміністративно-лабораторного корпусу нежитлової будівлі за адресою: м. Київ, вул. І. Федорова, 39 (Код ДК 021-2015 45310000-3 «Електромонтажні роботи») № тендера UA2023-03-22-010379-a визначила, що тендерна пропозиція ПП «АЯКС» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: -Учасник не надав документи згідно ДОДАТКУ 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі(технічна специфікація)» - «Надати копію Дозволу Держгірпромнагляду України або дозвільні документи на роботи підвищеної небезпеки видані органами Держпраці». Пунктом 41 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 передбачено підстави для відхилення тендерної пропозиції, зокрема: - абзац 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей – тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. Проте, зазначена підстава для відхилення Тендерної пропозиції ПП «АЯКС» надумана та не відповідає Тендерній документації на закупівлю та вимогам чинного законодавства через наступне. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» визначається перелік робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу (додаток А) та «Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці» (додаток Б). Відповідно до п. 21 Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» ПП «АЯКС» зареєстрував «Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці» зареєстрована в територіальному органі Держпраці 09 червня 2021 року №112.12.2021 в територіальному органі Держпраці. Замовником в Тендерній документації не вказав перелік робіт підвищеної небезпеки на які потрібно надати Дозволу Держгірпромнагляду України або дозвільні документи на роботи підвищеної небезпеки видані органами Держпраці. Відповідно до примітки додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.(технічна специфікація)» Тендерної документації: «*Примітки: З метою одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції, Учасники, до кінцевого терміну подачі тендерної пропозиції, мають можливість обстежити об’єкт на якому будуть виконуватись роботи, виконати необхідні огляди обладнання, проектної документації тощо. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, здійснюються за рахунок Учасника.» ПП «АЯКС», як добросовісним учасником, 30.03.2023 року було обстежено об’єкт разом з відповідальною особою замовника для визначення обсягу виконання робіт з технічного переоснащення автоматичної пожежної сигналізації. 03.04.2023 року о 19 год. 31 хв. ПП «АЯКС» подав необхідний пакет документів в електрону систему закупівель, що передбачений Тендерною документацією який включає «Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці» зареєстрована в територіальному органі Держпраці 09 червня 2021 року №112.12.2021 на виконання робіт підвищеної небезпеки : - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я. ПП «АЯКС» вважає що виконали вимогу додатку З Тендерної документації замовника щодо «Надати копію Дозволу Держгірпромнагляду України або дозвільні документи на роботи підвищеної небезпеки видані органами Держпраці». Таким чином, не має сумнівів, що відхилення Тендерної пропозиції ПП «АЯКС» було проведено тендерним комітетом з умисним порушенням процедури публічних закупівель. Для учасника ПП «АЯКС» були створені штучні перешкоди з метою усунення конкурентного учасника. ПП «АЯКС» запропонували найнижчу ціну, тому застосування дискримінаційних вимог, при розгляді тендерної пропозиції призводить до розтрати бюджетних коштів у воєнний час, коли такі витрати є недопустимими. Зазначеними діями комітет з конкурсних торгів умисно порушив принципи недискримінації та справедливої конкуренції учасників закупівлі. Норма ст. 3 Закону до принципів здійснення закупівель відносить: добросовісну конкуренцію серед учасників; максимальну економію та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.2 ст. 5 Господарського кодексу України, конституційні основи правового господарського порядку в Україні становлять: недопущення зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірного обмеження конкуренції та недобросовісної конкуренції, визначення правил конкуренції та норм антимонопольного регулювання виключно законом. Згідно ч. 3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону, тендерний комітет, окрім іншого, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця. Враховуючи викладене та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”, ПП «АЯКС» ПРОСИТЬ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника - Філія «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту» АТ «Укрзалізниця» скасувати своє рішення прийняте Протоколом №25 від 07.04.2023 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою Філія «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту» АТ «Укрзалізниця» щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «АЯКС».
Дата розгляду скарги: 19.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.04.2023 15:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.04.2023 15:55
Дата виконання рішення Замовником: 25.04.2023 15:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: Уповноважена особа, розглянувши повторно тендерну пропозицію ПП "АЯКС" з предмету закупівлі "Технічне переоснащення автоматичної пожежної сигналізації 1-4 поверхів Адміністративно-лабораторного корпусу нежитлової будівлі за адресою: м. Київ, вул. І. Федорова, 39" (Код ДК 021-2015 45310000-3 «Електромонтажні роботи») № тендера UA-2023-03-22-010379-a та врахувавши рішення №5094-р/пк-пз від 19.04.2023р. прийняла, що тендерна пропозиція ПП "АЯКС" відповідає вимогам тендерної документації.
Автор: ПП "АЯКС", Володимир Остріцов +380985094838 ajax_zahist@ukr.net
Вимога
Вирішена

Необхідність долучення вимоги, до вимог тендерної документації Замовника, яка є обов'язковою відповідно до Закону України "Про охорону праці"

Номер: 754e297eca844309b141f642a432fc2f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-22-010379-a.b5
Назва: Необхідність долучення вимоги, до вимог тендерної документації Замовника, яка є обов'язковою відповідно до Закону України "Про охорону праці"
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, ми звичайно розуміємо, що Замовник тендерної закупівлі формує самостійно і зазначає ті вимоги до учасників, які рахує за доцільне включити в вимоги тендерної документації, але ми як підприємство, яке дотримується всіх норм закону щиро бажаємо вам отримати якісні послуги в вигляді змонтованого обладнання системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу і щоб дана система була технічно досконала та надійна тривалий час. Про що насамперед йде мова. Предметом закупівлі є надання послуг (виконання робіт) Технічне переоснащення автоматичної пожежної сигналізації 1-4 поверхів Адміністративно-лабораторного корпусу нежитлової будівлі за адресою: м. Київ, вул. І. Федорова, 39 (Код ДК 021-2015 45310000-3 «Електромонтажні роботи»). В тендерній документації ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі - Надати копію Дозволу Держгірпромнагляду України або дозвільні документи на роботи підвищеної небезпеки видані органами Держпраці; З даною вашою вимогою ми, як законослухняний учасник повністю згодні, адже роботи підвищеної небезпеки виконуються тільки на основі дозвільного документу, яким на території України є - Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці!!! Але з іншого боку нам не зрозуміло, чому ви дотримуєтеся вимог Закону України "Про охорону праці", а саме статті 18 Навчання з питань охорони праці, в якій чорним по-білому зазначено наступне: Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Перелік робіт з підвищеною небезпекою затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. Зрозуміло, що під час надання послуг (виконання робіт) з Технічного переоснащення автоматичної пожежної сигналізації 1-4 поверхів Адміністративно-лабораторного корпусу нежитлової будівлі за адресою: м. Київ, вул. І. Федорова, 39 (Код ДК 021-2015 45310000-3 «Електромонтажні роботи»). працівника учасника будуть виконувати роботи, які відносяться до робіт підвищеної небезпеки, а саме Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра (п.1.3., групи Б, Постанови КМУ №77 від 03.02.2021р.) відповідно до чинного НПАОП 0.00-1.15-07. Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті. Також зрозуміло будуть використовувати при виконанні робіт з технічного переоснащення (монтаж-демонтаж) системи пожежної сигналізації ручні електричні інструменти, як акумуляторні, а також такі які будуть живитися від електромережі напругою 220 Вольт, а також інші електроінструменти та електричні прилади. З вищезазначеного ми впевненні зрозуміло що дані працівники "обовязково" повинні пройти спеціальне навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13. Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями та мати чинне посвідчення та протокол(витяг) з протоколу щодо проходження навчання. Тобто в тендерній документації ви вимагаєте від учасників наявність дозвільного документу - копії Дозволу Держгірпромнагляду України або дозвільні документи на роботи підвищеної небезпеки видані органами Держпраці, натомість наявність у працівників, які будуть виконувати роботи передбачені предметом закупівлі, інших вищезазначених дозвільних документів, які є посвідчення та протоколи (витяги) з протоколів, які чітко регламентуються і вимагаються відповідно до Закону України "Про Охорону праці" ви не вимагаєте? Виглядайте принаймні якось дивно на наш погляд. Але остаточне рішення приймати звичайно вам, як Замовнику. Шановний Замовнику це не є наша особиста примха, це є норма чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Надати учаснику відповідь наступного змісту: Шановний Учасник! Замовником додатково буде розглянуто вашу вимогу і за потреби буде внесено зміни до тендерної документації з предмету закупівлі «Технічне переоснащення автоматичної пожежної сигналізації 1-4 поверхів Адміністративно-лабораторного корпусу нежитлової будівлі за адресою: м. Київ, вул. І. Федорова, 39» (Код ДК 021-2015 45310000-3 «Електромонтажні роботи») (оголошення № UA-2023-03-22-010379-a).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Необхідність долучення вимоги, до вимог тендерної документації Замовника

Номер: 1319c1f6a9564258b8feb9b2f36d782d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-22-010379-a.c4
Назва: Необхідність долучення вимоги, до вимог тендерної документації Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, ми звичайно розуміємо, що Замовник тендерної закупівлі формує самостійно і зазначає ті вимоги до учасників, які рахує за доцільне включити в вимоги тендерної документації, але ми як підприємство, яке дотримується всіх норм закону щиро бажаємо вам отримати якісні послуги в вигляді змонтованого обладнання системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу і щоб дана система була технічно досконала та надійна тривалий час. Про що насамперед йде мова. Предметом закупівлі є надання послуг (виконання робіт) Технічне переоснащення автоматичної пожежної сигналізації 1-4 поверхів Адміністративно-лабораторного корпусу нежитлової будівлі за адресою: м. Київ, вул. І. Федорова, 39 (Код ДК 021-2015 45310000-3 «Електромонтажні роботи»). Шановний Замовнику незважаючи на те, що в країні нажаль наявний воєнний стан, але норми та вимоги чинних нормативних документів, ще ніхто в нашій країні не відміняв. Доводимо до вашого відома, що відповідно до чинного Наказу МВС України №1021 від 05.12.2019 року "Про затвердження Порядку затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням" розділ 1 Загальні положення п.2. Цей Порядок спрямований на реалізацію в Україні системи навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб і працівників, підвищення їх рівня знань й обізнаності щодо забезпечення пожежної безпеки та зменшення кількості пожеж на об'єктах державної власності та суб'єктів господарювання. працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, - працівники, що здійснюють роботи в приміщеннях, будинках та зовнішніх установках з категорією щодо вибухопожежної, пожежної небезпеки А, Б, В, Аз, Бз та Вз, у вибухонебезпечних та пожежонебезпечних зонах або здійснюють електро-, газозварювальні роботи та роботи з відкритим вогнем, а також інші працівники, діяльність яких потребує додаткових знань з питань пожежної безпеки та навичок на випадок виникнення пожежі; розділ III. Організація виконання програм навчання з питань пожежної безпеки п.1. Посадові особи до початку виконання своїх обов'язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання та перевірку знань з пожежної безпеки. Навчання здійснюють суб'єкти, які навчають, за програмами навчання посадових осіб з питань пожежної безпеки. Загальна тривалість навчання не менше ніж 8 годин. п.2. Особи, яких приймають на роботу, пов'язану з підвищеною пожежною небезпекою, повинні попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Навчання здійснюють суб'єкти, які навчають, за програмами спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум). Загальна тривалість навчання не менше ніж 16 годин. п.5. Навчання за програмами з питань пожежної безпеки завершується підсумковим контролем знань (тести, співбесіди, виконання практичних завдань тощо). У разі успішного проходження перевірки знань суб'єкт, який навчає, видає посадовій особі або працівнику посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки (далі - Посвідчення) за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку. Приміщення Адміністративно-лабораторного корпусу нежитлової будівлі 100% відносяться до приміщень, які маю категорійність щодо вибухопожежної, пожежної небезпеки В, а можливо деякі Б. Виходячи з вищезазначеної інформації, працівники учасника, а саме керівник робіт, електромонтер ОПС та налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування обов'язково повинні пройти "навчання з пожежно-техічного мінімуму", відповідно до затвердженої програми навчання. Шановний Замовнику це не є наша особиста примха, це є норма чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: ВИРІШИЛА: 1. Надати учаснику відповідь наступного змісту: Шановний Учасник! Замовником додатково буде розглянуто вашу вимогу і за потреби буде внесено зміни до тендерної документації з предмету закупівлі «Технічне переоснащення автоматичної пожежної сигналізації 1-4 поверхів Адміністративно-лабораторного корпусу нежитлової будівлі за адресою: м. Київ, вул. І. Федорова, 39» (Код ДК 021-2015 45310000-3 «Електромонтажні роботи») (оголошення № UA-2023-03-22-010379-a).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Необхідність включення вимоги, для виконання вимоги тендерної документації Замовника

Номер: 32169bb17ad148e9b3972de3ef8b3910
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-22-010379-a.b3
Назва: Необхідність включення вимоги, для виконання вимоги тендерної документації Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, ми звичайно розуміємо, що Замовник тендерної закупівлі формує самостійно і зазначає ті вимоги до учасників, які рахує за доцільне включити в вимоги тендерної документації, але ми як підприємство, яке дотримується всіх норм закону щиро бажаємо вам отримати якісні послуги в вигляді змонтованого обладнання системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу і щоб дана система була технічно досконала та надійна тривалий час. Про що насамперед йде мова. В ДОДАТКУ 2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНОМУ КРИТЕРІЮ (КРИТЕРІЯМ) ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, зазначено, що учасник в своїй тендерній пропозиції надає - Довідку в довільній формі на підтвердження наявності працівників, що мають відповідну кваліфікацію та досвід (дипломи, посвідчення, тощо). Доводимо до Вашого відома, що в Україні на теперішній час є затвердженою і діючою Постанова №852 від 23.11.2016 року ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, відповідно до розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" надання послуг (виконання робіт), яких відповідає предмету закупівлі - «Технічне переоснащення автоматичної пожежної сигналізації 1-4 поверхів Адміністративно-лабораторного корпусу нежитлової будівлі за адресою: м. Київ, вул. І. Федорова, 39» Відповідно Постанови №852 від 23.11.2016 року, розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" Кадрові вимоги: п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: - вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Ми як добросовісний учасник процедур закупівлі, який сумлінно дотримується вимог чинних нормативних документів в галузі Пожежної безпеки та забезпечення Системами протипожежного захисту приміщень відповідних об'єктів та споруд. Вважаємо та переконані, що ви як Замовник, який бажає отримати якісні послуги та належного рівня від учасника, який має відповідне кадрове забезпечення і відповідає вимогам чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року, розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень", а не від якоїсь "шарашкіної контори - рога і копита" просто зобов'язані шляхом конкретизації, щодо наявності кадрових вимог та їх кваліфікації, які передбачені чинним законодавством України, внести відповідні зміни і включити дані вимоги до учасників. Інакше на наш погляд у вас є повна можливість отримати послуги від фірми(організації), яка дуже далека і взагалі не відповідає кадровим вимогам, які передбачені чинним законодавством України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Надати учаснику відповідь наступного змісту: Шановний Учасник! Замовником додатково буде розглянуто вашу вимогу і за потреби буде внесено зміни до тендерної документації з предмету закупівлі «Технічне переоснащення автоматичної пожежної сигналізації 1-4 поверхів Адміністративно-лабораторного корпусу нежитлової будівлі за адресою: м. Київ, вул. І. Федорова, 39» (Код ДК 021-2015 45310000-3 «Електромонтажні роботи») (оголошення № UA-2023-03-22-010379-a).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Необхідність включення вимоги, для виконання вимоги тендерної документації Замовника

Номер: 0836dc9cf98f4d1cbcbe4bab23fd9527
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-22-010379-a.b2
Назва: Необхідність включення вимоги, для виконання вимоги тендерної документації Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, ми звичайно розуміємо, що Замовник тендерної закупівлі формує самостійно і зазначає ті вимоги до учасників, які рахує за доцільне включити в вимоги тендерної документації, але ми як підприємство, яке дотримується всіх норм закону щиро бажаємо вам отримати якісні послуги в вигляді змонтованого обладнання системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу і щоб дана система була технічно досконала та надійна тривалий час. Про що насамперед йде мова. В ДОДАТКУ 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація) ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, вами чітко зазначено наступне: Після завершення монтажних робіт Виконавець робіт повинен виконати пусконалагоджувальні роботи з обов’язковим випробуванням систем, блоків, системи в цілому і системи моніторингу згідно ДБН В.2.5.56-2014 «Системи протипожежного захисту». Виявлені недоліки у роботі системи пожежної сигналізації Виконавець робіт усуває самостійно та власним коштом на протязі 5-ти робочих днів. Акт введення в експлуатацію системи пожежної сигналізації Виконавець повинен узгодити з філією «Відомчої воєнізованої охорони» АТ «Укрзалізниця» (Місцезнаходження: м. Київ). Окрім того учасники процедури закупівлі в своїх тендерних пропозиціях обов'язково надають лист-згоду з технічними вимогами, які зазначені в ДОДАТКУ 3. З зазначеної нами інформації виникає наступне запитання до вас, як до Замовника, яким обладнання, вимірювальними приладами та засобами будуть виконуватися пусконалагоджувальні роботи з обов’язковим випробуванням систем, блоків, системи в цілому і системи моніторингу??? Доводимо до Вашого відома, що в Україні на теперішній час є затвердженою і діючою Постанова №852 від 23.11.2016 року ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, відповідно до розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" надання послуг (виконання робіт), яких відповідає предмету закупівлі - «Технічне переоснащення автоматичної пожежної сигналізації 1-4 поверхів Адміністративно-лабораторного корпусу нежитлової будівлі за адресою: м. Київ, вул. І. Федорова, 39» Відповідно Постанови №852 від 23.11.2016 року, розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази п.16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: - приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); - пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму); - необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників. Тобто у вас, згідно (технічної специфікації) ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ є вимога виконати пусконалагоджувальні роботи з обов’язковим випробуванням систем, блоків, системи в цілому і системи моніторингу, натомість вимоги, щодо наявності в учасників обладнання, яке передбачене чинним законодавством і якраз призначене для здійснення (виконання) відповідних вимірювань та випробувань у вас відсутнє!!! То виникає логічне запитання, яким чином учасник в якого відсутнє зазначене обладнання, а саме - приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); та пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму); здійснить відповідні вимірювання та випробування, а відповідно виконає вимогу(умову) (технічної специфікації) ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Надати учаснику відповідь наступного змісту: Шановний Учасник! Замовником додатково буде розглянуто вашу вимогу і за потреби буде внесено зміни до тендерної документації з предмету закупівлі «Технічне переоснащення автоматичної пожежної сигналізації 1-4 поверхів Адміністративно-лабораторного корпусу нежитлової будівлі за адресою: м. Київ, вул. І. Федорова, 39» (Код ДК 021-2015 45310000-3 «Електромонтажні роботи») (оголошення № UA-2023-03-22-010379-a).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

В тендерній документації наявні посилання на недіючі(скасовані) нормативні документи

Номер: c5311ce113c24ca7ad762e65e19449bd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-22-010379-a.b1
Назва: В тендерній документації наявні посилання на недіючі(скасовані) нормативні документи
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в ДОДАТКУ 3 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)". ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ «Технічне переоснащення автоматичної пожежної сигналізації 1-4 поверхів Адміністративно-лабораторного корпусу нежитлової будівлі за адресою: м. Київ, вул. І. Федорова, 39» наявні посилання на не діючі нормативні документи, а саме: - НАПБ А.01.003-2009 Правила улаштування та експлуатації систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будинках та спорудах. дата скасування - 21.05.2017р. Скасований розпорядженням Кабміну від 10.03.2017 № 166-р. Питання, висвітлені в документі, врегульовано вимогами ДБН В.2.5-56-2014 Системи протипожежного захисту - ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування, і технічного обслуговування. Дата скасування - 01.01.2022р.Чинність документа скасована з 01.01.2022 згідно з наказом від 16.06.2021 № 226. на його заміну розроблений та затверджений новий ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування, і технічного обслуговування. Шановний Замовнику внесіть відповідні зміни до тендерної документації, шляхом видалення не чинних державних нормативних документів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Надати учаснику відповідь наступного змісту: Шановний Учасник! Замовником додатково буде розглянуто вашу вимогу і за потреби буде внесено зміни до тендерної документації з предмету закупівлі «Технічне переоснащення автоматичної пожежної сигналізації 1-4 поверхів Адміністративно-лабораторного корпусу нежитлової будівлі за адресою: м. Київ, вул. І. Федорова, 39» (Код ДК 021-2015 45310000-3 «Електромонтажні роботи») (оголошення № UA-2023-03-22-010379-a).
Статус вимоги: Задоволено