• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина)

Персональні комп'ютери

Завершена

90 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
Період оскарження: 06.02.2018 12:22 - 09.02.2018 15:00
Вимога
Залишено без розгляду

Не согласны с дисквалификацией

Номер: 3babd20c151348b7991e31ff0a61d30a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-06-000859-c.c3
Назва: Не согласны с дисквалификацией
Вимога:
Здравствуйте, Наше предложение полностью соответсвует вашей заявке, все ваши пожелание по тех. характеристикам были учтены, если бы вам нужно было конкретные модели или конкретные фирмы то нужно было это описать в тех задании. Спаисбо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Відповідно до п.6.4.наказу ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» №35 від 13.04.2016 року (далі – Порядок) Замовник не повинен вказувати фірму виробника товару, бо це призведе до дискримінації учасників. Відповідно до п. 5.1 Порядку Закупівля передбачає такі етапи: 1. Оголошення Закупівлі, 2. Період уточнень, 3. Подання пропозицій, 4. Аукціон, 5. Кваліфікація, визначення переможця та завершення Закупівлі. У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутись до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Замовник відповідає на питання, за потреби завантажує додаткові файли в такому ж порядку, як у випадку розміщення/зміни оголошення Закупівлі. (п. 6.5 Порядку). Шановний Учасник, за уточненнями Ви мали звертатись у період уточнень, який припадав з 06.02.2018 12:22 по 09.02.2018 15:00.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Не согласны с дисквалификацией

Номер: c49b44efee8040fd954d6b07300d3daf
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-06-000859-c.c4
Назва: Не согласны с дисквалификацией
Вимога:
Здравствуйте, ответьте пож. на первых 2 вопроса. У вас грубое нарушение, вы нас дисквалифицировали не правомерно, вам было предложенно то что вы запашивали, модели были указаны, тем более вы не запрашивали конкрет ные модели. Обьясните на каком основании вы сделали не правомерный шаг, если вы не правомерно нас дисквалифицировали нас то мы будем обращаться в высшие инстанции, поверьте вам это не нужно. Просьба вернуть на квалификацию для уточнений. Спасибо, надеемся на ваше благоразумие и справедливость, впедь нам еще встречаться не однократно в прозоро.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго ранку. Шановний Учасник, вдруге звертаємо Вашу увагу на те, що підстави визначення Вашої пропозиції такою, що не відповідає вимогам Замовника викладені у Протоколі № 7 від 20.02.2018, який розміщений на веб-порталі ПРОЗОРРО. Відповідно до п.6.4.наказу ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» №35 від 13.04.2016 року (далі – Порядок) Замовник не повинен вказувати фірму виробника товару, бо це призведе до дискримінації учасників. Відповідно до п. 5.1 Порядку Закупівля передбачає такі етапи: 1. Оголошення Закупівлі, 2. Період уточнень, 3. Подання пропозицій, 4. Аукціон, 5. Кваліфікація, визначення переможця та завершення Закупівлі. У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутись до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Замовник відповідає на питання, за потреби завантажує додаткові файли в такому ж порядку, як у випадку розміщення/зміни оголошення Закупівлі. (п. 6.5 Порядку). Шановний Учасник, за уточненнями Ви мали звертатись у період уточнень, який припадав з 00.02.2018 по 00.02.2018 року.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Не согласны с дисквалификацией

Номер: b1bd1fb67ab540a5a890fc3dd7413141
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-06-000859-c.c6
Назва: Не согласны с дисквалификацией
Вимога:
Здравствуйте, вы должны были написать в своем тех. задании что участник обязан до начала аукциона прикрепить ценовое предложение с указанием фирмы производителя. Т.к. вы не запрашивали, вам и не было расписано по фирмам, а было предложено то что вы вы запрашивали, было указанно по конкретным производителям когда подошла наша очередь, мы со своей стороны сделали все правильно, почему вы себя так ведете? Или у вас с участником коррупционная схема? Почитайте еще раз свое тех. задание и сделайте правильные выводы. Спасибо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Шановний учасник! Відповідно до п. 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Порядок) під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Отже, Замовником в Оголошенні про проведення закупівлі були зазначені всі необхідні вимоги до предмету закупки. У Додатку 2 до оголошення було зазначено що, «По закінченню етапу аукціону, на етапі кваліфікації Учасник з найнижчою запропонованою ціною повинен протягом 3 робочих днів надати пакет оригіналів документів Замовнику особисто або через уповноваженого представника, або кур’єром – «особисто в руки» ( у запечатаному конверті, прошитий, пронумерований з зазначенням кількості скріплених аркушів на звороті останнього аркушу та скріплений підписом та печаткою Учасника) згідно з Додатками 1.2.4 та цінову пропозицію, що була запропонована за результатом проведеного аукціону, та визначена системою найменшою. Вимоги щодо прикріплення оновленої цінової пропозиції Замовником не вимагались. Нагадуємо, що вносити зміни у цінову пропозицію а саме, доповнювати або уточнювати найменування товару, після проведення аукціону або на етапі проведення кваліфікації учасників не можна, оскільки це порушує принципи здійснення закупівель та права інших учасників, а саме на добросовісну конкуренцію, на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, на недискримінацію учасників, та на об’єктивну та неупереджену оцінку пропозицій, зазначених у п. 6.2 Порядку.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Претензия

Номер: bb0e2e35b5ba4ff1b993cfda9d4af908
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-06-000859-c.c5
Назва: Претензия
Вимога:
Здравствуйте, Есть претензия по поводу сотрудничества ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУБЯНИЦЬКА НАТАЛЯ ГЕННАДІЇВНАТОВ с «Торговий будинок «Конрад», у них нет договора закрепленный печатями с двух сторон, а это значит так называемый документ под названием "Лист" это не официальный документ и не есть правомерным т.к. он составлен только ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУБЯНИЦЬКА НАТАЛЯ ГЕННАДІЇВНАТОВ , а это значит что сертификата качества у ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУБЯНИЦЬКА НАТАЛЯ ГЕННАДІЇВНАТОВ на персональные компьютеры «М-со» нет, так же нет документа от СЭС. У нас есть сертификат качества на наши персональные компьютеры и СЭС, т.к. у нас нас есть договор с поставщиком "Микротрон". Тем более у нас цена ниже по окончанию торгов. Просьба вернуть нас на квалификацию. Спасибо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Шановний учасник, в додатку 2 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель зазначено: «Учасник електронних закупівель повинен надати в складі пропозиції підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним вимогам до предмета закупівлі, які встановлені Замовником». Саме не скопіювати наведені технічні вимоги (Зазначені у додатку №1) як зробили Ви, а підтвердити їх відповідність. Зробити це можливо тільки якщо вказати виробника та модель запропонованого обладнання, (обмежень стосовно вибору виробника, та відповідних моделей не було) щоб наші технічні фахівці переглянувши пропозицію зробили висновок про відповідність або невідповідність запропонованого обладнання. Переконатися у відповідності характеристик невідомого обладнання неможливо. Повірити Учаснику на слово ми також не можемо, система закупівель тому і має назву Прозорро, вся інформація повинна бути доступною для кожного і кожен охочий (Замовник, інші Учасники, громадські спостерегачі, та ін.) переглянувши подані документи повинні зрозуміти, що саме купується і яким чином воно відповідає вимогам. Також, в котрий раз нагадуємо, що згідно Наказу №35 ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. п.6.10. Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі. Після проведення процедури аукціону учасник не має права змінювати склад пропозиції. Але навіть змінивши свою пропозицію ТОВ «Компаком» запропонував невідомий жорсткий диск виробника WD на 5000Gb (в той час як в наданій ними таблиці технічних характеристик зазначено 500Gb), переконатися в його відповідності вимогам неможливо завдяки зазначеним вище причинам, запропонована материнська плата MSI A320M PRO-VD/S не має внутрішнього порту М.2 (у таблиці технічних характеристик зазначено про його наявність). Запропонований монітор AcerSA220Qbidв комплектації має лише кабель VGA, а додатково кабель HDMI в ціновій пропозиції не запропоновано. Також не надані сертифікати якості до запропонованого монітора. Підсумуючи вищезазначене можна зробити лише один висновок, учасник ТОВ «Компаком» дуже неуважно ставиться до оформлення пропозиції, його пропозиція має безліч недоліків, тому дискваліфікація є цілком обгрунтована, а про повернення пропозиції ТОВ «Компаком» до розгляду не має бути мови, бо це порушення Порядку. Щодо документів ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ЛУБЯНИЦЬКОЇ НАТАЛЇЇ ГЕННАДІЇВНИ зазначаємо, що відповідно до її інформації (лист № 13/02/05 від 13.02.2018 р.), яка розміщена на веб-сайті ПРОЗОРРО та є у відкритому доступі, вона співпрацює з ТОВ «Торговий будинок «Конрад», який є виробником персонального комп’ютеру «М-со» та офіційним партнером відомих постачальників комп’ютерного обладнання в Україні. ТОВ «Торговий будинок «Конрад» має сертифіковану систему управління якістю згідно з міжнародними стандартами ISO 9001:2009. Підстав ставити під сумнів зазначену інформацію у нас не має.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Не согласны с дисквалификацией

Номер: 830236b08091488aa8189667476f2b75
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-06-000859-c.c2
Назва: Не согласны с дисквалификацией
Вимога:
Здравствуйте, И еще один вопрос, где у вас указанно что продавец обязан указывать фирмы производителей до начала аукционна, все то что вы требовали все было прикрепленно. Просьба вернуть нас на квалификацию для уточнения вопросов. Спасибо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Відповідно до п.6.4.наказу ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» №35 від 13.04.2016 року (далі – Порядок) Замовник не повинен вказувати фірму виробника товару, бо це призведе до дискримінації учасників. Відповідно до п. 5.1 Порядку Закупівля передбачає такі етапи: 1. Оголошення Закупівлі, 2. Період уточнень, 3. Подання пропозицій, 4. Аукціон, 5. Кваліфікація, визначення переможця та завершення Закупівлі. У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутись до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Замовник відповідає на питання, за потреби завантажує додаткові файли в такому ж порядку, як у випадку розміщення/зміни оголошення Закупівлі. (п. 6.5 Порядку). Шановний Учасник, за уточненнями Ви мали звертатись у період уточнень, який припадав з 06.02.2018 12:22 по 09.02.2018 15:00.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Не согласны с дисквалификацией

Номер: 7b0c22275adb4db19312d6f993f30db2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-06-000859-c.c1
Назва: Не согласны с дисквалификацией
Вимога:
Здравствуйте, В прикрепленном ценновом предложение было расписано по фирмам по количествам и по характеристикам, почему вы нас дисквалифицировали? Я обязан после аукциона прикрепить обновленное ценовое предложение, я это сделал, почему вы меня дисквалифицировали?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Здійснення допорогових закупівель здійснюється Замовником відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Порядок). Підстави визначення Вашої пропозиції такою, що не відповідає вимогам Замовника викладені у Протоколі № 7 від 20.02.2018, який розміщений на веб-порталі ПРОЗОРРО. Відповідно до п.10.1 Порядку, Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником. У Додатку 2 до оголошення було зазначено що, «По закінченню етапу аукціону, на етапі кваліфікації Учасник з найнижчою запропонованою ціною повинен протягом 3 робочих днів надати пакет оригіналів документів Замовнику особисто або через уповноваженого представника, або кур’єром – «особисто в руки» ( у запечатаному конверті, прошитий, пронумерований з зазначенням кількості скріплених аркушів на звороті останнього аркушу та скріплений підписом та печаткою Учасника) згідно з Додатками 1.2.4 та цінову пропозицію, що була запропонована за результатом проведеного аукціону, та визначена системою найменшою. Вимоги щодо прикріплення оновленої цінової пропозиції Замовником не вимагались. Вносити зміни у цінову пропозицію а саме, доповнювати або уточнювати найменування товару, після проведення аукціону або на етапі проведення кваліфікації учасників не можна, оскільки це порушує принципи здійснення закупівель та права інших учасників, а саме: на добросовісну конкуренцію, на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, на недискримінацію учасників та на об’єктивну та неупереджену оцінку пропозицій, зазначених у п. 6.2 Порядку.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні