• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вироби текстильні готові для домашнього господарства (постільна білизна для дошкільних навчальних закладів).

Торги відмінено

5 580.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 55.80 UAH
Період оскарження: 10.08.2016 15:03 - 13.08.2016 14:50
Скарга
Очікує розгляду

Оскарження результатів закупівлі

Номер: 37bf3a0ab91e461db416c888dbdb8b1f
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-10-000457-b.c3
Назва: Оскарження результатів закупівлі
Скарга:
Документи, які вимагались згідно оголошення про закупівлю, були надані учасником не вчасно, а вже після проведення аукціону (25/08/2016 року), що порушує регламент проведення закупівель на PROZORRO
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Автор: ФЛП "КУЛІНІЧ ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА", Людмила Кулініч +380672432042 assole@ukr.net
Скарга
Очікує розгляду

Оскарження результатів закупівлі

Номер: 5e3bd5040e1b46e098ea3516145c364a
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-10-000457-b.c2
Назва: Оскарження результатів закупівлі
Скарга:
Учасник ФОП "Венцова О.В." прушила п.4.ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних торгів., а саме Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Даний Учасник не надав в електронному (сканованому в PDF форматі) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - довідка про взяття на облік платника податку; - свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців); - копію паспорту (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців); - документ про якість (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, або зареєстровані ТУ на виготовлення товару у Держстандарті, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації тощо); -код ЄДРПОУ або ідентифікаційний код для фізичної особи Також учасник порушив п. 8.3. Умови проведення електронного реверсивного аукціону: - додаткові умови проведення закупівлі: - під час подання пропозицій Учасники додають до пропозиції документи (у сканованому вигляді форматі pdf) , що вказані в п.4 даного оголошення: Замовнику наданий документ відповідності на тканину і не наданий документ відповідності на товар!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Автор: ФЛП "КУЛІНІЧ ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА", Людмила Кулініч +380672432042 assole@ukr.net
Вимога
Без відповіді

Оскарження результатів аукціону

Номер: 5145996f5e9a4cacb47ba3481b62bdc0
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-10-000457-b.c4
Назва: Оскарження результатів аукціону
Вимога:
Учасник аукйіону ФОП Венцова не надала копію сторінки паспорта із фото, що повинно було бути вклеєно у віці 45 років в термін 1 місяця з дня народження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження результатів закупівлі

Номер: 7f69b63522f4433da72b7a17ca847902
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-10-000457-b.c1
Назва: Оскарження результатів закупівлі
Вимога:
Учасник ФОП "Венцова О.В." прушила п.4.ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних торгів., а саме Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Даний Учасник не надав в електронному (сканованому в PDF форматі) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - довідка про взяття на облік платника податку; - свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців); - копію паспорту (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців); - документ про якість (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, або зареєстровані ТУ на виготовлення товару у Держстандарті, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації тощо); -код ЄДРПОУ або ідентифікаційний код для фізичної особи Також учасник порушив п. 8.3. Умови проведення електронного реверсивного аукціону: - додаткові умови проведення закупівлі: - під час подання пропозицій Учасники додають до пропозиції документи (у сканованому вигляді форматі pdf) , що вказані в п.4 даного оголошення: Замовнику наданий документ відповідності на тканину і не наданий документ відповідності на товар!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 25.08.2016 11:22