• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі") та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з ознак передбачених в п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Місцезнаходження Замовника: вул. Оріхівське шосе, буд. 10-А, Комунарський район, м. Запоріжжя, Запорізька область, Україна, 69033; Ідентифікаційний код Замовника 05498909; мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова

Завершена

98 040.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 509.81 UAH
Період оскарження: 22.03.2023 14:59 - 29.03.2023 01:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 6e20821cb3cc473fa72bf4371105f741
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-22-008434-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, згідно п. 10 та 11 Додатку 1, вимагається "Дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки – устаткування пов’язане з утилізацією небезпечних речовин, а саме: установки для розподілення та знешкодження відпрацьованих люмінесцентних та ртутних ламп та відходів;; Дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки – устаткування пов’язане із знешкодженням небезпечних речовин, а саме: лінії для знешкодження акумуляторних батарей (нейтралізація електроліту), гальванічних рідких та пастоподібних шламів; Звертаємо вашу увагу, що предмет закупівлі не підпадає під категорію робіт "підвищеної небезпеки". Згідно постанови КМУ від 13 вересня 2022 р. № 1030 "Для ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки порогові маси небезпечних речовин установлюються за індивідуальними назвами для небезпечних речовин, які мають індивідуальні властивості ( таблиця 1 ), а також за класами небезпечних речовин та категоріями небезпеки, які мають однорідні (подібні) індивідуальні властивості залежно від виду загроз, поєднані у секції: секція “Н” - “Загрози для здоров’я людини”, секція “Р” - “Фізичні загрози”, секція “Е” - “Загрози для навколишнього природного середовища” і секція “О” - “Інші загрози” ( таблиця 2 )." Звертаємо увагу, що у тендерній документації не зазначено порогову масу відходів, з чого вбачається, що встановити їх ідентифікацію стосовно відношення до "об'єктів підвищеної небезпеки" - не є можливим. Таким чином, зазначені дозволи не передбачені предметом закупівель, та є дискримінаційною вимогою. Відповідно до ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі", принципом здійснення закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник нічого не втратить, якщо замість дозволів вимагатиме лише підтверджуючі документи на відповідне обладнання, яке будет задіяно при наданні послуги, вимагаєме внести відповідні зміни до умов оголошення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Утилізація відходів I-IV класів небезпеки - відповідальне завдання, які мають вирішуватися в суворій відповідності нормативним вимогам. Виконувати утилізацію небезпечних відходів мають право тільки представники тих організацій, у яких є ліцензія, дозволи , тощо, на проведення даного типу робіт. Вимога Замовника у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі визначено надання учасником дозволів: «Дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки – устаткування пов’язане з утилізацією небезпечних речовин, а саме: установки для розподілення та знешкодження відпрацьованих люмінесцентних та ртутних ламп та відходів» та «Дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки – устаткування пов’язане із знешкодженням небезпечних речовин, а саме: лінії для знешкодження акумуляторних батарей (нейтралізація електроліту), гальванічних рідких та пастоподібних шламів». Відповідно до Додадку 6 до Ліцензійних умов, затверджених КМУ від 13 липня 2016 р. № 446, Ліцензіат повинен мати у наявності документи дозвільного характеру, а саме, Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Частина третя статті 21 ЗУ «Про охорону праці» регламентує обов’язок роботодавця одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Даний вид документу видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці. На застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виробник або постачальник устаткування підвищеної небезпеки отримує дозвіл до прийняття зобов'язань на постачання. Вимога Замовника, щодо документального підтвердження інформації, яка є публічною виконується в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації у відкритих єдиних державних реєстрах Згідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Враховуючи вищенаведене та оскільки відходи I-IV класів небезпеки наявні в оголошенні Замовника і Замовник не повинен у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначати порогову масу відходів, які завдають шкоди здоров'ю людини і навколишньому середовищу, а утилізація повинна проводитись з дотриманням вимог чинного законодавства то вимога щодо надання дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки не є дискримінаційною. Замовником прийнято рішення відхилити вимогу (ідентифікатор вимоги: UA-2023-03-22-008434-a.b2)
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 1c54619bd90e43b0a2ce5dcd833b75c2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-22-008434-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, згідно п.8 Додатку 1, Вами вимагається "Свідоцтво про державну реєстрацію об’єкта підвищеної небезпеки (склад відходів)." Звертаємо вашу увагу, що предмет закупівлі не підпадає під категорію робіт "підвищеної небезпеки". Згідно постанови КМУ від 13 вересня 2022 р. № 1030 "Для ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки порогові маси небезпечних речовин установлюються за індивідуальними назвами для небезпечних речовин, які мають індивідуальні властивості ( таблиця 1 ), а також за класами небезпечних речовин та категоріями небезпеки, які мають однорідні (подібні) індивідуальні властивості залежно від виду загроз, поєднані у секції: секція “Н” - “Загрози для здоров’я людини”, секція “Р” - “Фізичні загрози”, секція “Е” - “Загрози для навколишнього природного середовища” і секція “О” - “Інші загрози” ( таблиця 2 )." Звертаємо увагу, що у тендерній документації не зазначено порогову масу відходів, з чого вбачається, що встановити їх ідентифікацію стосовно відношення до "об'єктів підвищеної небезпеки" - не є можливим. Відповідно до ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі", принципом здійснення закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи зазначене, вимагаємо видалити з тексту тендерної документації вимогу, щодо надання у складі пропозиції "Свідоцтва про державну реєстрацію об’єкта підвищеної небезпеки (склад відходів)."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Утилізація відходів I-IV класів небезпеки - відповідальне завдання, які мають вирішуватися в суворій відповідності нормативним вимогам. Виконувати утилізацію небезпечних відходів мають право тільки представники тих організацій, у яких є ліцензія, дозволи , тощо, на проведення даного типу робіт. Учасники закупівлі повинні надавати повний спектр послуг з утилізації небезпечних відходів: збір, знешкодження, упаковка, транспортування, зберігання і знищення. Наявність необхідного обладнання та спеціалізованого автопарку, а також використання прогресивних технологій гарантують якісну і безпечну переробку відходів будь-якого класу небезпеки. Небезпечні відходи і їх класифікація Небезпечними вважаються відходи, у складі яких містяться токсичні, радіоактивні, вибухо- і пожежонебезпечні речовини. Залежно від рівня небезпеки такі відходи поділяють на п'ять класів: • I клас (надзвичайно небезпечні). До цієї категорії потрапляють ртутні і люмінісцентні лампи, Гальванічні відходи, термометри, пестициди, Сполуки важких металів та інші високотоксичні з'єднання. • II клас (високонебезпечні). Сюди відносяться лугу, кислоти, залишки хімікатів, лабораторні відходи, галогенсодержащие розчинники, використані акумулятори, Відпрацьовані вироби, в яких міститься мідь і сурма. • III клас (помірно небезпечні). До цієї категорії відносять негалогеновані розчинники та їх суміші, миючі та чистячі засоби, відходи шламів і нафтопродуктів, моторні масла, лакофарбові матеріали і т.д. • IV клас (малонебезпечні). До цієї категорії потрапляють тверді побутові відходи, будівельне сміття, Обтиральні матеріали, відходи пластмаси. • V клас (практично безпечні). Так само як деревина, Поліетилен, папір, чорні метали та інші матеріали, які не виділяють токсичних речовин. Об'єкт підви́щеної небезпéки — об'єкт, на якому використовуються, виготовляються, переробляються, зберігаються або транспортуються одна або кілька небезпечних речовин чи категорій речовин у кількості, що дорівнює або перевищує нормативно встановлені порогові маси, а також інші об'єкти як такі, що відповідно до закону є реальною загрозою виникнення надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру. Оскільки відходи I-IV класів небезпеки наявні в оголошенні Замовника і Замовник не повинен розраховувати та зазначати у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі порогову масу відходів, які завдають шкоди здоров'ю людини і навколишньому середовищу, а утилізація повинна здійснюватись з дотриманням вимог чинного законодавства то вимога щодо надання Свідоцтва про державну реєстрацію об’єкта підвищеної небезпеки (склад відходів) не є дискримінаційною. Замовником прийнято рішення відхилити вимогу (ідентифікатор вимоги: UA-2023-03-22-008434-a.b1)
Статус вимоги: Відхилено