1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Рафіновані олії та жири (Код за ДК 021:2015 - 15420000-8 Рафіновані олії та жири)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце поставки :
- м. Київ, пл. Солом’янська, 1
- м. Київ, вул. Народного Ополчення, 9,
- м. Київ, вул. Карбишева,3;
- м. Київ, пр-т Повітрофлотський, 53;
- Київська обл., Фастівський р-н., с. Віта Поштова, ННІ №1
- м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3;
Кількість: 1 (найменування), у тому числі:
Олія рослинна (соняшникова) рафінована дезодорована виморожена (ПЕТ 4,6 кг або еквівалент) – 10 120 кг
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 829 840,00,00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2023 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 30.03.2023 до 00:00 год
7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 90 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни: у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Завершена
829 840.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 298.40 UAH
Період оскарження:21.03.2023 16:11 - 27.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
причина відхилення
Номер:e1eae222fc8c4253b295b6ab8bbdcacb
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", UA-EDR 20423276
Ідентифікатор запиту:UA-2023-03-21-011051-a.a1
Назва:причина відхилення
Вимога:
Шановний Замовник,поясніть мені ,будь ласка,як що людина дала згоду на обробку своїх даних взагалі,то що Вам заважає цим користуватися? Ви розмістили вимогу в пятницю вечором,половина вихідних менеджери працювали на усунення,водій Гладун на вихідні поїхав в село ,до батьків,і не мав можливості підписати документ,тому надали тей що був,але що змінилося від цього? І чому це привело до відхилення?На мій погляд.причина відхилення-формальна,щоб унеможливитии участь Учасників,і не порушувати монополію.
Вирішення:Відповідно до пункту 34 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) - Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель – Національною академією внутрішніх справ було оголошено закупівлю № UA-2023-03-21-011051-a (згідно ідентифікатора закупівлі в електронній системі) 21 березня 2023 року, термін подання пропозицій був до 30 березня 2023 року до 00:00 год, що складає 8 повних днів на підготовку та подачу документів. Згідно протоколу №2 уповноваженої особи Національної академії внутрішніх справ учасник ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" не надав більшу частину документів закупівлі, часу на підготовку яких було більше ніж достатньо.
Згідно з пунктом 40 Особливостей Замовником також додатково було надано можливість виправити невідповідності учаснику ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" чим продовжив подачу документів на 24 години (тобто в учасника було 9 повних днів на подачу документів). Учасник безвідповідально віднісся до даної закупівлі і знехтував умовами тендерної документації, а саме: в додатку № 4 до тендерної документації вказаний приклад письмової згоди на обробку наявних персональних даних в якому написано що – «учасник не повинен відступати від даної форми»:
Додаток № 4
до тендерної документації
Учасник не повинен відступати від даної форми.
Лист – згода
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010, № 2297-VI я, ______________________________________________________________________ ,
(прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи Учасника)
даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні данні, ідентифікаційний код, дипломи, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси, та інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у тендерній процедурі №_____________________________ (номер закупівлі в електронній системі в форматі UA-202Х-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Х), цивільно – правових та господарських відносин.
Дата______________ _________________/___________ (підпис) (ПІБ)
Мало того що Учасник не дотримався даної форми то ще й надав документ на іншу організацію («Територіальному центру соціального обслуговування Подільського району м. Києва») та додатково завантажив документи № 2922 та 2933 –листи згоди на Клинчук Марину Володимирівну та Клинчук Андрія Васильовича які також надані на Територіальний центр соціального обслуговування Подільського району м. Києва.
Виходячи з вищенаписаного навіюється висновок що учасник ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" готувався до закупівлі з Територіальним центром соціального обслуговування Подільського району м. Києва і випадково завантажив документи до закупівлі Національної академії внутрішніх справ.