-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Рентгенівська плівка з комплектом відповідних реактивів
(вимоги відкоректовано 26.01.2018 о 10:20 на користь учасникам) Рентгенівська плівка з комплектом відповідних реактивів виробника КРОВЛЕКС в наступній номенклатурі: - рентгенівська плівка 3х4 №150 - 2 упаковки; - рентгенівська плівка 30х40 №100 - 6 упаковок; - флюроографічна плівка 70х30,5 №1 - 30 штук; - проявник 5/25 л - 20 штуки; - Фіксаж 5/30 л - 16 штук.
Завершена
82 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 825.00 UAH
мін. крок: 1% або 825.00 UAH
Період оскарження:
24.01.2018 14:16 - 29.01.2018 15:00
Вимога
Вирішена
Щодо вимоги Документації
Номер:
514f40ff77bd412fb46be6480fd469c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-24-002151-c.b1
Назва:
Щодо вимоги Документації
Вимога:
Щодо вимоги Документації «учасник надає в електронному (сканованому) вигляді гарантійний лист виробника/офіційного представника виробника (а під час укладання договору – оригінал гарантійного листа виробника/офіційного представника виробника)».
Ця вимога не передбачена жодним нормативним документом. Має ознаки коррупції тому що наведена вище умова Документації виключає можливість участі у Процедурі закупівлі суб'єктів господарювання та обмежує коло учасників лише виробником.
Отже, якщо в потенційного учасника є власний ресурс товару та він не є виробником, то такий учасник з об'єктивних причин не зможе виконати умови Документації, що є порушенням одного з основоположних принципів здійснення державних закупівель, а саме – недискримінації учасників. Замовник за допомогою данної вимоги штучно звужує коло можливих учасників, а також порушено забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель викладених в ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.3 Принципи здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Отже не можливо провести закупівлю прозоро та максимально зекономити бюджетні кошти.
Оскільки дане положення документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Таким чином, Замовнику, з урахуванням наведеної вище інформації, необхідно привести умови Документації у відповідність до вимог Закону шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.01.2018 15:45
Вирішення:
Відповідь на вимогу.
Щодо вимоги Документації «учасник надає в електронному (сканованому) вигляді гарантійний лист виробника/офіційного представника виробника (а під час укладання договору – оригінал гарантійного листа виробника/офіційного представника виробника)».
Відповідаємо:
«Ця вимога не передбачена жодним нормативним документом.» - це допорогова закупівля, тому Кваліфікаційні вимоги вибираються на наш розсуд, оскільки ми використовуємо електронну систему для відбору продавців і немає жодного нормативного документа який би строго регламентував вимоги до тендерної документації в допороговій закупівлі.
Джерело: http://infobox.prozorro.org/knowledge-base/view/597?q=&utm_source=prozorro.gov.ua&utm_content=faq
«* Звертаємо Вашу увагу та не, що під час проведення допорогових закупівель створення тендерної документації, застосування кваліфікаційних та інших вимог до Учасників є необов'язковим. Крім цього, немає чітких вимог до тендерної документації і Замовник сам вирішує прикріпляти ці документи до оголошення чи ні»
«Має ознаки коррупції тому що наведена вище умова Документації виключає можливість участі у Процедурі закупівлі суб'єктів господарювання та обмежує коло учасників лише виробником.» - правильно, щоб позбавитись від різних перекупщиків та посередників, які перепродають товар за завищеними цінами або намагаються спродати неліквід зі складів.
«Отже, якщо в потенційного учасника є власний ресурс товару та він не є виробником, то такий учасник з об'єктивних причин не зможе виконати умови Документації, що є порушенням одного з основоположних принципів здійснення державних закупівель, а саме – недискримінації учасників. Замовник за допомогою данної вимоги штучно звужує коло можливих учасників, а також порушено забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель викладених в ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.3 Принципи здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Отже не можливо провести закупівлю прозоро та максимально зекономити бюджетні кошти». – НАГАДУЄМО, ЦЕЙ ЗАКОН СТОСУЄТЬСЯ ЗАКУПІВЕЛЬ РОБІТ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ ВАРТІСНА МЕЖА ЯКИХ ПЕРЕВИЩУЄ 200 000 ГРН., ТОМУ ЦІ І ПОДАЛЬШІ ВАШІ ЗАУВАЖЕННЯ НЕ МАЮТЬ ОБГРУНТУВАННЯ.
Оскільки дане положення документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Таким чином, Замовнику, з урахуванням наведеної вище інформації, необхідно привести умови Документації у відповідність до вимог Закону шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Статус вимоги:
Задоволено