• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Акумуляторні батареї для ВП ПАЕС

Торги не відбулися

21 185 218.71 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 105 926.09 UAH
Період оскарження: 21.03.2023 15:14 - 14.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо комплектності (комплектації) поставки АБ

Номер: 6a66873646bd4847ad128aed67837204
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-21-009446-a.c4
Назва: Щодо комплектності (комплектації) поставки АБ
Вимога:
Доброго дня! Просимо внести уточнення до Додатка 3 Тендерної документації в частині необхідної комплектності (комплектації) поставки АБ відповідно до ТСдоПЗ-У(т).03.012-2021.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Комплектність поставки продукції зазначена у Додатку 4 «Технічна специфікація до предмета закупівлі» до ТД. Внесення змін до ТД є недоцільним.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо комплектності поставки АБ

Номер: d84d51a19e9b4ec499222a3694693a76
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-21-009446-a.c3
Назва: Щодо комплектності поставки АБ
Вимога:
Доброго дня! Просимо внести уточнення до Додатка 3 Тендерної документації щодо необхідної комплектності поставки АБ відповідно до ТСдоПЗ-У(т).03.012-2021.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: неточне формулювання
Дата скасування: 30.03.2023 16:43
Вимога
Вирішена

Вимога про внесення змін до тендерної документації

Номер: d83dddabee5c4f4cb049a9b0827ea6de
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-21-009446-a.b2
Назва: Вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Зміст вимоги викладено в додатку
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ваша вимога опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо зміни умов розрахунку

Номер: 8b2334b21475489ea1a63cc9f0cc8bad
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-21-009446-a.c1
Назва: Щодо зміни умов розрахунку
Вимога:
Інформуємо Вас, що наша IPS GmbH має досвід в постачанні обладнання, що є предметом закупівлі, та зацікавлена у участі в даній процедурі закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що в тендерній документації передбачені умови розрахунку "оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію." Зазначені умови оплати в умовах нинішньої економічної ситауції України та воєнних дій, спричинених вторгненням російської федерації, створюють суттєві ризики не виконання зобов'язань в частині оплати зі сторони Завмовника. Враховуючи об'єктивні обставини просимо Вас внести зміни в умови ТД та передбачити можливість 100% передплати для учасників- не резидентів. У разі неможливості здійснення передплати просимо розглянути можливість здійснення оплати шляхом акредитиву, що відкривається Замовником протягом 10 робочих днів з дати підписання контракту сторонами. Оплату з акредитиву Продавець отримує на підставі акту про позитивні результати проведення приймально-здавальних випробувань на майданчику заводу-виробника та повідомлення про готовність продукції до відвантаження. Відвантаження продукції в адресу Вантажоодержувача буде здійснюватися після отримання Постачальником коштів з акредитиву.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Статус вимоги: Задоволено