-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» - послуги з ремонту та річного технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною сигналізацією стаціонару, поліклініки, радіологічного корпусу і господарського корпусу КНП «КМКОЦ».
Дана закупівля підпадає під дію Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями).
Завершена
370 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 850.00 UAH
Період оскарження:
21.03.2023 14:52 - 25.03.2023 23:00
Вимога
Залишено без розгляду
ISO. форма № 1-ПВ
Номер:
6a169e8760294d2891da75bf9c6f656d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-21-008779-a.b2
Назва:
ISO. форма № 1-ПВ
Вимога:
Відповідно до додатку Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, ІDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, або виданий іншим органом сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних чинних підтверджуючих документів щодо наявності права у такого органу сертифікації видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO. Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, ІDT) «Системи екологічного управління. Вимоги на настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, або виданий іншим органом сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних чинних підтверджуючих документів щодо наявності права у такого органу сертифікації видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO. Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги») чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, або виданий іншим органом сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих чинних документів щодо наявності права у такого органу сертифікації видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO;
- документ, який підтверджує впровадження системи енергетичного менеджменту, яка забезпечує постійне покращення у сфері якості, безпеки та охорони навколишнього середовища, а саме сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації;
- сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування» з інформацією щодо технічного обслуговування системи протипожежного захисту, спостерігання за системами протипожежного захисту, виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат з інформацією щодо технічного обслуговування системи протипожежного захисту, спостерігання за системами протипожежного захисту, виданий органом сертифікації.
- сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) « Інжинiринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення» з інформацією щодо обслуговування системи пожежної сигналізації, спостерігання за системами протипожежного захисту, виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, з інформацією щодо обслуговування системи пожежної сигналізації, спостерігання за системами протипожежного захисту. Щодо вищезазначених сертифікатів варто зазначити, що законодавчий обов’язок на їх отримання відсутній, а в Україні діє принцип добровільної сертифікації. Перелiк товару який пiдлягає обов'язковiй сертифiкацiї визначений в Перелiку продукцiї, що пiдлягає обов'язковiй сертифiкацiї в Українi (далi - Перелiк), який затверджено наказом Державного комiтету України з питань технiчного регулювання та споживчої полiтики вiд 01.02.2005 №28. Наказ втратив чиннiсть (пiдстава - Наказ Мiнiстерства економiчного розвитку i торгівлi України вiд 26.01.2018 №93, зареєстрований в Мiнiстерствi юстицiї України 16 лютого 2018р. за № 194/31646). В результатi аналiзу Перелiку встановлено, що послуги і продукцiя, яка є предметом закупiвлi, не входить в Перелiк та не пiдлягає обов'язковiй сертифiкацiї вiдповiдно до законодавства України. Тому сертифiкати вiдповiдностi вiд органу обов'язкової сертифiкацiї не надаютъся. Крім цього, з 16.03.2018 р. набрав чинності наказ Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 р. №93, яким з метою приведення нормативно - правових актів у відповідність із законодавством визнано такими, що втратив чинність зокрема наказ № 28. У зв’язку з втратою чинності з 01.01.18 Декрету Кабінетів Міністрів України від 10.05.93 № 46 - 93 “ Про стандартизацію і сертифікацію”, державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.18 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів в державній системі сертифікації. Крім цього, надання цих документів у складі пропозиції жодним чином не стосується предмета закупівлі, тому вимога щодо їх надання є неправомірною. Замовник не має права вимагати документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний та законний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджуючих документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"; Дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. ПРИ ЦЬОМУ, ЩОДО НАДАННЯ СЕРТИФІКАТУ ЩОДО ІНЖИНІРИНГУ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ, ТО УМОВАМИ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО НАДАННЯ ІНЖИНІРИНГОВИХ ПОСЛУГ!!!!!! Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Видаліть дану вимогу і не створюйте дискримінаційних умов для участі!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Замовник вимагає також надати «Завірена учасником копія звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою». Вважаємо дану вимогу незаконною, дискримінаційною та такою, що порушує наші права як потенційного учасника даної процедури закупівлі.
Форма державного статистичного спостереження № 1-ПВ (місячна) "Звіт із праці" та № 1-ПВ (квартальна) "Звіт із праці" затверджена Наказом Державної служби статистики України від 25.06.2021 № 135. Перелік юридичних осіб, відокремлених підрозділів, які подають звіт 1-ПВ, визначається Держстатом. Перелік статистичних форм для конкретного підприємства можна знайти на офіційному веб-порталі Держстату - https://ess.ukrstat.gov.ua/. Даний реєстр опубліковано згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації". При здійсненні пошуку, наприклад, щодо Учасника, публікується результат: «За зазначеним ЄДРПОУ підприємство не залучене до звітування у поточному періоді».
Окрім того звертаємо увагу, що відповідно до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 встановлено невеликі строки на підготовку тендерних пропозицій, який є суттєво меншим від можливого строку надання офіційної відповіді від Держстату згідно Порядку складання, подання та розгляду запитів на публічну інформацію, розпорядником якої є Державна служба статистики України та/або її територіальні органи, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 18.02.2013 N 140 – від 5 робочих днів з дня надходження запиту аж до 20 робочих днів. Зважаючи на те, ми, як потенційний учасник, не встигнемо отримати відповідь від Держстату на наш запит, адже встановлений строк менше строку розгляду запитів Держстатом.
Таким чином вимога тендерної документації в цій частині суперечить вимогам ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», є незаконною, а також дискримінує нас як учасника, оскільки ми не повинні по законним підставам звертатись до Держстату з проханням надати інформацію про те, чи учасник звітує за конкретною формою. Видаліть дану вимогу і не створюйте дискримінаційних умов для участі!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.03.2023 13:29
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» (ст. 22), тендерна документація повинна містити певний перелік обов`язкових вимог, в тому числі щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Таким чином, вимога щодо зазначення в тендерній документації інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати є обов`язковою для Замовника та цілком визначена законною вим
Сертифікати ISO – документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для Замовника наявність сертифікату ISO в Учасника є одним зі способів підтвердження якості товарів, послуг або робіт.
Щодо ДСТУ ISO 16732 хочемо зазначити, що цей Стандарт надає концептуальну основу для оцінювання пожежного ризику, визначаючи принципи, що лежать в основі кількісної оцінки і тлумачення пожежного ризику. Ці принципи оцінювання пожежного ризику застосовують до всіх явищ, пов’язаних з пожежею, і до всіх конфігурацій кінцевого використання, що означає, що ці принципи можуть бути застосовані до всіх видів сценаріїв пожежі. Принципи та поняття цього стандарту можуть бути застосовані до будь-яких цілей забезпечення пожежної безпеки: безпека життя, збереження майна, сталість ділової активності та діяльності щодо забезпечення безпеки, захист довкілля, збереження спадщини.
Цей стандарт розроблено як настанову щодо користування стандартами, які буде розроблено в майбутньому та які установлюватимуть формальні процедури щодо реалізації принципів оцінювання ризику для конкретних видів застосування, наприклад, ситуацій, за яких можливі лише певні типи сценаріїв пожежі. Розробленням цих стандартів буде завершено процес розроблення всіх необхідних стандартів, розпочатий з розроблення цього стандарту, який не лише визначає етапи, які необхідно реалізовувати під час оцінювання пожежного ризику, але й надає настанову щодо використання під час визначення того, чи забезпечує певний підхід, яким користуються, придатність до кількісного визначення в прийнятому діапазоні.
Наявність сертифікату ДСТУ ISO 16732 є необхідною, оскільки дає можливість Замовнику отримати дійсно якісні послуги або роботи та сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати послуги або виконувати роботи, які задовольняють вимоги Замовника та є предметом закупівлі.
Більш того, отримати сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 може будь – яка організація незалежно від організаційної форми, розміру, форми власності, тощо, що працює у відповідності до вимог даного стандарту.
Вас ознайомитися з Рішенням АМКУ № 5363-р/пк-пз від 09.08.2022 ; Рішенням АМКУ № 4942 -р/пк-пз від 23.06.2022, в яких Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ визначила, що сертифікати ДСТУ ISO не є дискримінаційною вимогою.
Щодо звіту 1- ПВ.
ЗУ Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, крім тієї, що бередбаченв у ч.2 . ст.22.
Відповідно до ст.16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, в тому числі щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Таким чином, на підтвердження кваліфікації, Замовником встановлена вимога щодо надання звіту 1-ПВ або довідки щодо ненадання такого Звіту.
Зазначаємо, що дана вимога неодноразово була визнана колегією АМКУ такою, що не є дискримінаційною - відповідно до Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.07.2022 за №5156-р/пк-пз, а також, згідно рішення Антимонопольного комітету України - № 7211 -р/пк-пз від 07.12.2022.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.03.2023 09:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги Тендерної Документації!
Номер:
8da9fd9d63a74b67901d2d680bd4fc9d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-21-008779-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги Тендерної Документації!
Вимога:
В Додатку № 2 до документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям »,а саме в підпункті 3.2 вказана вимога до учасників: Додатково, для керівника робіт - Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12); чинну особисту медичну книжку, за формою первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка»; чинну медичну довідку про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів; чинний сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду; чинний протокол психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи про відповідність працівника професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки.
Повідомляємо, що порядок, підстави, періодичність та категорії працівників, що підлягають обов’язковому попередньому та періодичному психіатричному оглядів регулюється порядком проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000 р. № 1465 (надалі - Порядок) Так, згідно п. 2 Порядку передбачається, що Обов'язковий попередній психіатричний огляд проводиться перед початком діяльності (влаштуванням на роботу), а обов'язковий періодичний - у процесі діяльності. Періодичність проведення цих психіатричних оглядів визначається переліком медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка провадить цю діяльність, або оточуючих (далі - перелік). Нижче даний Порядок містить вичерпний перелік категорій працівників та видів діяльності, що підпадають під дію даного нормативно-правового акту, а саме: Категорія працівників та види діяльності Періодичність проведення оглядів Додаткові медичні психіатричні протипоказання 1. Працівники, зайняті на підземних та відкритих гірничих роботах один раз на п’ять років епілепсія та інші психічні розлади, які супроводжуються нападами із затьмаренням свідомості 2. Працівники, які працюють на гідрометеорологічних станціях, спорудах зв’язку, розташованих у гірських районах або в особливих природних та географічних умовах -“- -“- 3. Працівники експлуатаційних підрозділів газовидобувних, газотранспортних та спеціалізованих підприємствах газового господарства -“- -“- 4. Працівники, які для виконання своїх професійних завдань і обов’язків повинні мати дозвіл на право придбання, зберігання, носіння, перевезення і використання зброї, спеціальних засобів індивідуального захисту та активної оборони, боєприпасів, вибухових речовин і матеріалів один раз на три роки усі форми психічних розладів (у тому числі на стадії ремісії) 5. Працівники пожежної охорони, рятувальних, гірничорятувальних, газорятувальних служб, служб запобігання виникненню відкритих газових і нафтових фонтанів; екстреної медичної допомоги та спеціалізованих медичних бригад один раз на рік усі форми психічних розладів (у тому числі на стадії ремісії) 6. Працівники, зайняті на підприємствах атомної енергетики та атомної промисловості один раз на два роки -“- 7. Працівники, зайняті на роботах підвищеної небезпеки один раз на п’ять років епілепсія та інші психічні розлади, які супроводжуються нападами із затьмаренням свідомості 8. Водії транспортних засобів, у тому числі: категорії А1, А, В1, В, ВЕ, С1, С, С1Е, СЕ один раз на два роки -“- категорії D1, D, D1E, DE, Т -“- усі форми психічних розладів (у тому числі на стадії ремісії) 9. Працівники залізничного транспорту та метрополітену -“- -“- 10. Працівники плавскладу суден один раз на два роки епілепсія та інші психічні розлади, які супроводжуються нападами із затьмаренням свідомості 11. Авіаційний персонал, який підлягає медичній сертифікації в лікарсько-льотних сертифікаційних комісіях закладів цивільної авіації один раз на рік усі форми психічних розладів (у тому числі на стадії ремісії) 12. Інші види професійної діяльності: працівники підприємств харчової промисловості, громадського харчування і торгівлі, молочних кухонь, які мають контакт з харчовими продуктами в процесі їх виробництва, зберігання і реалізації один раз на п’ять років епілепсія та інші психічні розлади, які супроводжуються нападами із затьмаренням свідомості медичні працівники закладів охорони здоров’я, які здійснюють безпосереднє обслуговування хворих -“- -“- працівники навчальних закладів всіх типів та форм власності -“- -“- працівники дитячих оздоровчих закладів, у тому числі сезонних -“- -“- працівники будинків дитини, дитячих будинків -“- -“- працівники лікувально-профілактичних закладів, санаторіїв, будинків відпочинку, пансіонатів, будинків інтернатів, які безпосередньо пов’язані з організацією харчування -“- -“- Як вбачається з викладеного вище, а ні працівники а ні види діяльності, що задіяні в даній закупівлі не підпадають під жодний пункт переліку категорій працівників та видів діяльності Порядку. На підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі, а також прямо порушує основний принцип здійснення закупівель, а саме максимальна економія та ефективність.
Наголошуємо, що а ні працівники а ні види діяльності, задіяні в даній закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» - послуги з ремонту та річного технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною сигналізацією стаціонару, поліклініки, радіологічного корпусу і господарського корпусу КНП «КМКОЦ» не підпадають під жодний пункт переліку категорій працівників та видів діяльності Порядку, також Тендерна Документація не містить переліку працівників, необхідних для виконання умов договору, щодо яких передбачено обов’язок отримання «чинного сертифікату про проходження профілактичного наркологічного огляду; чинний протокол психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи про відповідність працівника професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки».
Шановний Замовнику, Ваші дії в частині встановлення зазначених вимоги є незаконними та порушують ч. 1 ст. 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, ч. 4 ст. 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги ч.4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ч. 1 ст. 5 Закону.
Керуючись ст. 18 ; ч. 1,ч. 3, ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо внести зміни до Додатку № 2 до документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям », а саме прибравши з неї підпункт 3.2 вказана вимога до учасників: Додатково, для керівника робіт - Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12); чинну особисту медичну книжку, за формою первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка»; чинну медичну довідку про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів; чинний сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду; чинний протокол психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи про відповідність працівника професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки. У разі не виконання ВИМОГИ та недотримання Замовником Закону «Про публічні закупівлі», буде подано СКАРГУ до Органу Оскарження Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.03.2023 11:44
Вирішення:
Шановний Учаснику, відповідно до Вашої вимоги будуть внесені зміни до данного пункут.
При цьому, звертаємо Вашу увагу, що Стаття 5 Закону України "Про охорону праці" в контексті права на охорону праці під час укладання трудового договору визначає, що працівнику не може пропонуватися робота, яка за медичним висновком протипоказана йому за станом здоров'я. До виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи. Отже, з урахуванням предмету закупівлі, та наявності робіт, які виконуються на висоті 1,3 м, наявність висновку психофізіологічної експертизи є обов`язковим.
Статус вимоги:
Задоволено