• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали

Медичні матеріали (марля,бинт,перчатки,шприци, системиПК,ПР,катетери)

Завершена

90 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 900.00 UAH
Період оскарження: 02.02.2018 14:38 - 07.02.2018 15:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 2c48554519b94da19b67e840a8b5e1f8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-02-002567-b.c1
Назва: Вимога
Вимога:
від «___»__________ Комунальній установі «Маріупольська міська лікарня швидкої медичної допомоги»» ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 2071879, номер тендеру у UA-2018-02-02-002567-b) 05.02.2018 року завершення прийому пропозицій у допорогових торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: №з/п найменування, показники необхідна кількість одиниць ШТ. 1 МАРЛЯ Н /СТЕР 10м х 90см білосніжка 300 2 БІНТ 7см х14см н/стер білосніжка 1000 3 БІНТ 7см х14см стер білосніжка 200 4 РУКАВИЧКИ «М» латексні,неопудр,нестерильні 5000 5 РУКАВИЧКИ «L» латексні,неопудр,нестерильні 5000 6 КАТЕТЕР (канюля) G 20 в/в з інекц.порталом 500 7 КАТЕТЕР (канюля) G 22 в/в з інекц.порталом 500 8 СИСТЕМА ПК в/в 300 9 СИСТЕМА ПР в/в 2000 10 ШПРИЦ ОДНОРАЗОВИЙ ІН’ЕКЦІЙНИЙ СТЕРИЛЬИЙ 2мл З ГОЛКОЮ 2000 11 ШПРИЦ ОДНОРАЗОВИЙ ІН’ЕКЦІЙНИЙ СТЕРИЛЬИЙ 5 мл З ГОЛКОЮ 15000 12 ШПРИЦ ОДНОРАЗОВИЙ ІН’ЕКЦІЙНИЙ СТЕРИЛЬИЙ 10 мл З ГОЛКОЮ 1500 13 ШПРИЦ ОДНОРАЗОВИЙ ІН’ЕКЦІЙНИЙ СТЕРИЛЬИЙ 20 мл З ГОЛКОЮ 3000 ВСЬОГО 36300 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: СИСТЕМА ПК в/в 300 СИСТЕМА ПР в/в 2000 ШПРИЦ ОДНОРАЗОВИЙ ІН’ЕКЦІЙНИЙ СТЕРИЛЬИЙ 2мл З ГОЛКОЮ 2000 ШПРИЦ ОДНОРАЗОВИЙ ІН’ЕКЦІЙНИЙ СТЕРИЛЬИЙ 5 мл З ГОЛКОЮ 15000 ШПРИЦ ОДНОРАЗОВИЙ ІН’ЕКЦІЙНИЙ СТЕРИЛЬИЙ 10 мл З ГОЛКОЮ 1500 ШПРИЦ ОДНОРАЗОВИЙ ІН’ЕКЦІЙНИЙ СТЕРИЛЬИЙ 20 мл З ГОЛКОЮ 3000 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2071879, номер тендеру у UA-2018-02-02-002567-b шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно із п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016р. № 454 із змінами і доповненнями (далі - Порядок). Відповідно до Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Згідно пунктом 37 частини 1 статті 1 Закону, частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, вищенаведеними нормами чинного у сфері публічних закупівель законодавства, не встановлено обов'язку Замовника визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти), в тому числі і у разі надходження відповідного звернення потенційних учасників. Це право Замовнику надано для ефективної організації господарської діяльності. Як вбачається із положень тендерної документації, на виконання вищенаведених приписів закону, Замовник визначив предмет закупівлі за показником четвертого знака ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", код - 33140000-3, назва - «Медичні матеріали (марля, бинт, рукавички, шприці, системи ПК, ПР, катетер )». З огляду на те, що предмет закупівлі визначено з дотриманням приписів Закону, тендерний комітет також вважає безпідставним висновок про дискримінацію учасників торгів та обмеження конкуренції шляхом порушення порядку визначення предмету закупівлі на етапі підготовки тендерної документації. Слід зазначити, що поділ предмета закупівлі на лоти за показником "номенклатура" є недоцільним з огляду на вимоги абзацу третього частини першої статті 3 Закону щодо максимальної економії та ефективності витрачання державних коштів, оскільки об'єктивно створює ризик неможливості закупівлі окремих найменувань та відповідно забезпечення ними цільової групи населення.
Статус вимоги: Не задоволено