• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Лабораторні реактиви” (Імуноферментні реагенти, імуно-серологічні реагенти, реактиви до біохімічного аналізатора Mindray BS240 та гематологічного аналізатора Mindray BS 20s ).

Торги відмінено

657 785.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 288.93 UAH
Період оскарження: 20.03.2023 16:54 - 24.03.2023 23:00
Вимога
Без відповіді

ВИМОГА UA-2023-03-20-011219-a

Номер: 7cfd7b8f362d4c98bcf934cbed02539a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-20-011219-a.a1
Назва: ВИМОГА UA-2023-03-20-011219-a
Вимога:
Шановний Замовнику, уважно ознайомившись з річним планом закупівлі, оголошенням та тендерною документацією по даній закупівлі, нами було виявилено низку порушень допущених Замовником (уповноваженою особою) під час оприлюднення інформації в електронній системі закупівель, а саме: 1. При оприлюдненні річного плану Замовником вказано Код ДК 33696500-0 — Лабораторні реактиви , в той час як в оголошенні про проведення закупівлі код ДК визначено як 33600000-6: Фармацевтична продукція. Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства 
розвитку економіки, 
торгівлі та сільського 
господарства України
15 квітня 2020 року № 708 під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно з Національним класифікатором медичних виробів НК 024:2019, лабораторні реактиви вважаються медичним виробом. Тож предмет закупівлі для лабораторних реактивів Замовник повинен визначати за третім знаком коду Єдиного закупівельного словника. З вищевикладеного випливає, що Замовник неправильно визначив Код ДК при формуванні плану та оголошення про закупівлю, що є грубим порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року. Оскільки внесення зміни до річного плану є технічно неможливим - з метою уникнення накладення на замовника штрафних санкцій (за результатами моніторингу закупівлі у порядку, визначеному статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей) та уникнення ризиків визнання договору про закупівлю нікчемним, доцільним є рішення Замовника про відміну даної процедури закупівлі у зв’язку із неможливістю усунення порушень. Відповідно до пп.5 пункту 21 Особливостей, Договір про закупівлю є нікчемним у разі: коли найменування предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. Відповідно до пп.2 п.47 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. 2. Окрім того, нами як потенційним учасником даної процедури закупівлі, встановлено, що замовником було неправильно оприлюднено номенклатурні одиниці закупівлі. В оголошенні про проведення закупівлі, що оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель, міститься інформація, що предметом закупівлі є 554 одиниці лабораторних реактивів. В той же час технічним завданням замовника передбачено потребу в 80 найменуваннях лабораторних реактивів, кожне з яких має власну одиницю виміру та необхідну кількість. Таким чином технічне завдання та специфікація закупівлі не співпадають між собою, що є порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей (Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року). Оскільки внесення змін до специфікації закупівлі в електронній системі закупівель є неправомірним та може призвести до зміни конкретної назви закупівлі, зважаючи на що доцільною є відміна процедури у зв’язку із неможливістю усунення порушень. Враховуючи вищевикладене, ми – як потенційний учасник процедури закупівлі вимагаємо від замовника скасувати дану закупівлю і оголосити заново, не допускаючи елементарних порушень норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема щодо порядку оприлюднення інформації в електронній системі закупівель. Усі описані нами порушення в сукупності створюють для Замовника і потенційних учасників даної закупівлі підвищений ризик того, що у даній закупівлі будуть виявлені порушення, а договір, що може бути укладений за результатом цих відкритих торгів з Особливостями, буде визнаний нікчемним. Зазначене, в свою чергу може призвести до перебоїв у постачанні товару, що є предметом закупівлі для кінцевого споживача. Окрім цього, уповноважена особа, що здійснювала оприлюднення інформації щодо даної закупівлі в електронній системі закупівель, за результатом моніторингу несе ризик бути визнаною винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення. У випадку, якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ми як потенційний учасник даної процедури закупівлі, залишаємо за собою право звертатися до контролюючих органів і повідомляти про допущенні порушення норм чинного законодавства, зокрема до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, територіальних органів ДАСУ, правоохоронних органів тощо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.