-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
15110000-2 Мясо (свинина охолоджена ,яловичина охолоджена )
Завершена
1 322 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 3 500.00 UAH
Період оскарження:
13.11.2017 12:00 - 10.12.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів
Номер:
33877296f63e4501bed5db667ea622a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-13-000618-c.a1
Назва:
Скарга на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів
Скарга:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» 13.11.2017 року в системі PROZORRO Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради оголошено відкриті торги з публікацією англ.мовою на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (Лот 1- свинина охолоджена напівфабрикат тазостегнової частини; Лот 2 - яловичина охолоджена напівфабрикат тазостегнової частини).
В закупівлі взяло участь п’ять учасників:
1. ФОП "БУРЛАЙ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"
2. ФОП "АЛЬОШИН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"
3. ФОП Аврахова Катерина Григорівна
4. ФОП Сергієнко Володимир Іванович
5. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
За результатом розгляду тендерних пропозицій 20 грудня 2017 року тендерним комітетом допущено до аукціону:
1. ФОП "БУРЛАЙ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"
2. ФОП Аврахова Катерина Григорівна
3. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
4. ФОП Сергієнко Володимир Іванович
Фізична особа-підприємець Мазаратій Наталія Іванівна не погоджується з рішення тендерного комітету Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради прийнятого протоколом в частині допуску до аукціону ФОП "БУРЛАЙ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ", адже надана пропозиція не відповідає технічним вимогам, встановлених в тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям, а саме:
1) Відповідно до Додатку 5 тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати «довідку за формою, власним підписом та печаткою учасника про наявність обладнання і матеріально-технічної бази для поставки товару, що закуповується, з наданням копій відповідних документів, що підтверджують право власності чи копій договорів оренди, якщо ці основні засоби (засіб) орендується Учасником:
Назва тип обладнання Виробник, марка та термін експлуатації Стан (нове обладнання, справний, поганий), наявна кількість Власне, орендоване чи лізинг
В складі пропозиції "ФОП "БУРЛАЙ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"" надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не за формою відповідно до Додатку 6 тендерної документації, адже пропозиція містить окремо довідку про наявність власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватись постачання продуктів харчування та довідка про наявність складських приміщень для зберігання товару, що є предметом закупівлі.
Також в наданих довідках відсутня інформація про виробника, термін експлуатації (тобто до якого кінцевого терміну буде використовуватись обладнання чи матеріально-технічна база), марку.
2) Відповідно до Додатку 6 тендерної документації Учасники повинні надати копії відповідних документів, що підтверджують право власності чи копій договорів оренди, якщо ці основні засоби (засіб) орендується Учасником. Отже, обладнання та матеріально-технічна база повинна бути або у власності учасника, або в оренді.
В довідці про наявність власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів "ФОП "БУРЛАЙ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"" вказує інформацію про наявність автомобіля DAF (сідловий тягач з причіпом-рефрижератором) за договором перевезення. В складі пропозиції "ФОП "БУРЛАЙ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"" надано договір надання транспортно-експедиційних послуг, послуг перевезення з вантажу№004/ТЕ від 15 травня 2017 року укладеного з Дубущак Юрієм Івановичем.
Однак, по-перше тендерна документація не передбачає можливість залучення Учасником транспортних засобів за договорами надання послуг (договори перевезення), адже в документації прямо вказано або власність, або оренда. Тому "ФОП "БУРЛАЙ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"" не підтвердив наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
По-друге, в складі пропозиції "ФОП "БУРЛАЙ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"" надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу DAF (сідловий тягач-Е) власником якого є Петрик Володимир Васильович. Однак, в складі пропозиції відсутній будь-який документ, що підтверджує правові відносини Петрика Володимира Васильович та Дубущака Юрія Івановича. Отже, "ФОП "БУРЛАЙ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"" не підтвердив наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме автомобіля DAF (сідловий тягач з причіпом-рефрижератором).
3) Відповідно до Додатку 6 тендерної документації учасники повинні надати: 8.Інформація про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
8.1. Довідка за формою, власним підписом та печаткою, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
8.2. Копію діючого штатного розпису або витяг з нього, а у разі наявності найманих працівників за цивільно-правовим договором копію договору завірену власним підписом та печаткою.
"ФОП "БУРЛАЙ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"" в складі пропозиції надано копію довідки, що містить інформацію про працівників, штатний розпис та копію цивільно-правового договору про надання послуг водія-експедитора № 001/08 від 24 жовтня 2017 року.
Проте, відповідно до п. 4. 1 наданого договору №001/08 від 24 жовтня 2017 року «вартість виконання замовлень визначається кількістю тн/км (згідно Додатком №1). Отже, договір містить Додаток № 1, однак в складі пропозиції відсутній вказаний Додаток № 1 до договору № 001/08 від 24 жовтня 2017 року. Тому наданий цивільно-правовий договір містить не повну інформацію та подано не в повному обсязі.
4) Відповідно до Додатку 6 тендерної документації учасники повинні надати: 9.1.Копії аналогічного (их) договорів по предмету закупівлі (не менше одного);
9.2. Лист(и) – позитивний (і) відгук (и) про виконання наданого в тендерній пропозиції аналогічного (их) договору (ів) по предмету закупівлі).
Отже, учасник повинен надати позитивний відгук про виконання наданого договору в тендерній документації. В складі пропозиції надано лист від ТОВ «Торгівельна компанія «Гранд Маркет», що містить подяку про співпрацю, однак відсутня інформація про виконання наданого аналогічного договору за предметом закупівлі, а саме відсутній номер та дата договору.
5) Відповідно до Додатку 6 тендерної документації учасники повинні надати гарантійний лист, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим у тендерній документації.
"ФОП "БУРЛАЙ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"" вказаний гарантійний лист не надано.
Керуючись викладеним,
ПРОСИМО
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3) Визнати неправомірним та скасувати рішення тендерного комітету Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради до аукціону "ФОП "БУРЛАЙ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"" у відкритих торгах на закупівлю товару за ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (Лот 1- свинина охолоджена напівфабрикат тазостегнової частини; Лот 2 - яловичина охолоджена напівфабрикат тазостегнової частини).
4) Розглянути тендерну пропозицію "ФОП "БУРЛАЙ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ" у відкритих торгах з публікацією англ.мовою на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (Лот 1- свинина охолоджена напівфабрикат тазостегнової частини; Лот 2 - яловичина охолоджена напівфабрикат тазостегнової частини) та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією та кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією замовника.
Додатки:
1. Платіжне доручення у сумі 5000,00 гривень за подання скарги з відміткою про зарахування коштів в дохід бюджету.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга свинина охол.pdf 25.12.2017 13:04
- рішення від 28.12.2017 № 9189+лист Замовнику.pdf 28.12.2017 19:47
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.01.2018 № 288.pdf 16.01.2018 12:13
- рішення від 15.01.2018 № 288.pdf 18.01.2018 20:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.12.2017 13:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.01.2018 20:46
Дата виконання рішення Замовником:
23.01.2018 15:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 288-р/пк-пз від 15.01.2018р. Замовник відхилив тендерну пропозицію фізичну особу-підприємця Бурлая Дмитра Анатолійовича.
Задовільнена:
Так
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів
Номер:
3dc327de35574d2eb54f19be3767bb58
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-13-000618-c.b2
Назва:
Скарга на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів
Скарга:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» 13.11.2017 року в системі PROZORRO Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради оголошено відкриті торги з публікацією англ.мовою на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (Лот 1- свинина охолоджена напівфабрикат тазостегнової частини; Лот 2 - яловичина охолоджена напівфабрикат тазостегнової частини).
В закупівлі взяло участь п’ять учасників:
1. ФОП "БУРЛАЙ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"
2. ФОП "АЛЬОШИН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"
3. ФОП Аврахова Катерина Григорівна
4. ФОП Сергієнко Володимир Іванович
5. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
За результатом розгляду тендерних пропозицій 20 грудня 2017 року тендерним комітетом допущено до аукціону:
1. ФОП "БУРЛАЙ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"
2. ФОП Аврахова Катерина Григорівна
3. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
4. ФОП Сергієнко Володимир Іванович
Фізична особа-підприємець Мазаратій Наталія Іванівна не погоджується з рішення тендерного комітету Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради прийнятого протоколом в частині допуску до аукціону ФОП "БУРЛАЙ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ", адже надана пропозиція не відповідає технічним вимогам, встановлених в тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям, а саме:
1) Відповідно до Додатку 5 тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати «довідку за формою, власним підписом та печаткою учасника про наявність обладнання і матеріально-технічної бази для поставки товару, що закуповується, з наданням копій відповідних документів, що підтверджують право власності чи копій договорів оренди, якщо ці основні засоби (засіб) орендується Учасником:
Назва тип обладнання Виробник, марка та термін експлуатації Стан (нове обладнання, справний, поганий), наявна кількість Власне, орендоване чи лізинг
В складі пропозиції "ФОП "БУРЛАЙ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"" надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не за формою відповідно до Додатку 6 тендерної документації, адже пропозиція містить окремо довідку про наявність власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватись постачання продуктів харчування та довідка про наявність складських приміщень для зберігання товару, що є предметом закупівлі.
Також в наданих довідках відсутня інформація про виробника, термін експлуатації (тобто до якого кінцевого терміну буде використовуватись обладнання чи матеріально-технічна база), марку.
2) Відповідно до Додатку 6 тендерної документації Учасники повинні надати копії відповідних документів, що підтверджують право власності чи копій договорів оренди, якщо ці основні засоби (засіб) орендується Учасником. Отже, обладнання та матеріально-технічна база повинна бути або у власності учасника, або в оренді.
В довідці про наявність власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів "ФОП "БУРЛАЙ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"" вказує інформацію про наявність автомобіля DAF (сідловий тягач з причіпом-рефрижератором) за договором перевезення. В складі пропозиції "ФОП "БУРЛАЙ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"" надано договір надання транспортно-експедиційних послуг, послуг перевезення з вантажу№004/ТЕ від 15 травня 2017 року укладеного з Дубущак Юрієм Івановичем.
Однак, по-перше тендерна документація не передбачає можливість залучення Учасником транспортних засобів за договорами надання послуг (договори перевезення), адже в документації прямо вказано або власність, або оренда. Тому "ФОП "БУРЛАЙ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"" не підтвердив наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
По-друге, в складі пропозиції "ФОП "БУРЛАЙ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"" надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу DAF (сідловий тягач-Е) власником якого є Петрик Володимир Васильович. Однак, в складі пропозиції відсутній будь-який документ, що підтверджує правові відносини Петрика Володимира Васильович та Дубущака Юрія Івановича. Отже, "ФОП "БУРЛАЙ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"" не підтвердив наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме автомобіля DAF (сідловий тягач з причіпом-рефрижератором).
3) Відповідно до Додатку 6 тендерної документації учасники повинні надати: 8.Інформація про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
8.1. Довідка за формою, власним підписом та печаткою, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
8.2. Копію діючого штатного розпису або витяг з нього, а у разі наявності найманих працівників за цивільно-правовим договором копію договору завірену власним підписом та печаткою.
"ФОП "БУРЛАЙ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"" в складі пропозиції надано копію довідки, що містить інформацію про працівників, штатний розпис та копію цивільно-правового договору про надання послуг водія-експедитора № 001/08 від 24 жовтня 2017 року.
Проте, відповідно до п. 4. 1 наданого договору №001/08 від 24 жовтня 2017 року «вартість виконання замовлень визначається кількістю тн/км (згідно Додатком №1). Отже, договір містить Додаток № 1, однак в складі пропозиції відсутній вказаний Додаток № 1 до договору № 001/08 від 24 жовтня 2017 року. Тому наданий цивільно-правовий договір містить не повну інформацію та подано не в повному обсязі.
4) Відповідно до Додатку 6 тендерної документації учасники повинні надати: 9.1.Копії аналогічного (их) договорів по предмету закупівлі (не менше одного);
9.2. Лист(и) – позитивний (і) відгук (и) про виконання наданого в тендерній пропозиції аналогічного (их) договору (ів) по предмету закупівлі).
Отже, учасник повинен надати позитивний відгук про виконання наданого договору в тендерній документації. В складі пропозиції надано лист від ТОВ «Торгівельна компанія «Гранд Маркет», що містить подяку про співпрацю, однак відсутня інформація про виконання наданого аналогічного договору за предметом закупівлі, а саме відсутній номер та дата договору.
5) Відповідно до Додатку 6 тендерної документації учасники повинні надати гарантійний лист, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим у тендерній документації.
"ФОП "БУРЛАЙ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"" вказаний гарантійний лист не надано.
Керуючись викладеним,
ПРОСИМО
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3) Визнати неправомірним та скасувати рішення тендерного комітету Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради до аукціону "ФОП "БУРЛАЙ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"" у відкритих торгах на закупівлю товару за ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (Лот 1- свинина охолоджена напівфабрикат тазостегнової частини; Лот 2 - яловичина охолоджена напівфабрикат тазостегнової частини).
4) Розглянути тендерну пропозицію "ФОП "БУРЛАЙ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ" у відкритих торгах з публікацією англ.мовою на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (Лот 1- свинина охолоджена напівфабрикат тазостегнової частини; Лот 2 - яловичина охолоджена напівфабрикат тазостегнової частини) та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією та кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією замовника.
Додатки:
1. Платіжне доручення у сумі 5000,00 гривень за подання скарги з відміткою про зарахування коштів в дохід бюджету.
Пов'язані документи:
Учасник
- яловичина охол.pdf 25.12.2017 13:08
- рішення від 28.12.2017 № 9190+лист Замовнику.pdf 28.12.2017 19:47
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.01.2018 № 289.pdf 16.01.2018 12:12
- рішення від 15.01.2018 № 289.pdf 18.01.2018 20:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.12.2017 13:08
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
18.01.2018 20:17
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
18.01.2018 20:17
Задовільнена:
Так