Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі»з урахуванням особливостей. Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації.Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Завершена
658 784.30UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:20.03.2023 16:13 - 24.03.2023 23:00
Вимога
Є відповідь
вимога про відміну повідомлення про намір укласти договір от 04.04.2023 року №053/286-1844-06/23
Номер:75cf40b4e9734e588e71372f465939c3
Пов'язана кваліфікація:ТОВ СЛАВОІЛ, UA-EDR 42320208
Ідентифікатор запиту:UA-2023-03-20-010240-a.b2
Назва:вимога про відміну повідомлення про намір укласти договір от 04.04.2023 року №053/286-1844-06/23
Вимога:
Згідно вимог Замовника в додатку № 4 до тендерної документації “оцінка відповідності технічних та якісних характеристик пропонованого товару повинна здійснюватися за нормативними показниками, визначеними виробником товару” .
“ТОВ СЛАВОІЛ” в своїй тендерній пропозиції надав Паспорти якості виробника TEDEX S.A на оливи :
Олива моторна М8В
Олива моторна М10Г2К
Олива трансмісійна ТАД 17І
Олива трансмісійна TEDEX ATF DEXTRON III
В паспортах якості не вказано на які саме нормативні документи посилається виробник при виготовлення своєї продукції. Вказані лише методи випробувань.
Тому не можливо перевірити відповідність пропонованого товару нормативними показникам.
НА позицію № 8 Олива моторна 5W-30 для автомобілів IVECO 18-1811 була технічна вимога с допуском IVECO 18-1811.
“ ТОВ СЛАВОІЛ” в своїй технічній документації надав паспорт на оливу моторну TEDEX SYNTHETYC UHPD LSP Motor Oil 5w-30 .
На сайті виробника https://tedex.pl/produkt/tedex-synthetic-uhpd-lsp-motor-oil-sae5w-30 у моторної оливи TEDEX SYNTHETYC UHPD LSP Motor Oil 5w-30 який саме допуск відсутній.
З вище вказаного олива моторна TEDEX SYNTHETYC UHPD LSP Motor Oil 5w-30 не відповідає вимогам замовника що були зазначені в Додатку №4.
Невідповідність паспортів якості.
Поз.2 Олива моторна М8В: в паспорті якості показники норма/фактично співпадають. Індекси різняться,
а повинні бути однакові.
Назва показника норма фактично
В’язкість кінематична при 40 С, мм2/с, 50.81 50.81
В’язкість кінематична при 100С, мм2/с 8.00 8.00
Індекс в’язкості 93 95
При вказаних даних у паспорті норма 93. По розрахунку widman індекс в’язкості складає 127 ,а не 95
як вказує постачальник . Виходячи із вищого сказаного дані не відповідають реальності.
Така ж сама ситуація по оливі моторній М10Г2К та оливі трансмісійній ТАД 17І
Поз.11 олива трансмісійна TEDEX ATF DEXTRON III: в паспорті якості показники співпадають.
Індекси різняться ,а повинні бути однакові.
Назва показника норма фактично
В’язкість кінематична при 40 С, мм2/с, 42,37 42,37
В’язкість кінематична при 100С, мм2/с 7,8 7,8
Індекс в’язкості 170 185
При вказаних даних у паспорті норма 170. По розрахунку widman індекс в’язкості складає 132 ,а не 170
як вказує постачальник . Виходячи із вищого сказаного дані не відповідають реальності.
Розрахунки проводились згідно https://www.widman.biz/English/Calculators/calc-visc-index.html
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:07.04.2023 10:28
Вирішення:У відповідь на Вашу вимогу від 07 квітня 2023 року щодо відміни повідомлення про намір укласти договір від 04.04.2023року №053/286-1844-06/23 ТОВ «СЛАВОІЛ» за процедурою закупівлі: Оливи та мастила (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 09210000-4 мастильні засоби) (UA-2023-03-20-010240-a), керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”(далі – Особливості), Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі –Замовник) повідомляємо наступне:
Відповідно до абз. 2 пункту 43 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Замовником тендерною документацією не було встановлено вимог щодо зазначення в паспортах якості посилань, на які саме нормативні документи посилається виробник при виготовлення своєї продукції. Крім того, надані паспорти містять інформацію про норми міжнародного зразка ISO, що підтверджують відповідність якості продукції за міжнародним та місцевим законодавством.
ТОВ «СЛАВОІЛ» надав Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у вигляді Додатку 4 тендерної документації, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником. Відповідальність за достовірність інформації наданої в складі пропозиції несе Учасник. Замовник не перевіряє інформацію на сайтах та інших документах, додатково наданих Учасниками.
Враховуючи вищезазначене, Замовником було прийнято рішення направити повідомлення про намір укласти договір ТОВ «СЛАВОІЛ», так як його пропозиція відповідає вимогам Замовника встановленим в тендерній документації.
Додатково повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» та постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” не містить норм, що передбачають можливість перегляду Замовником прийнятих ним рішень щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі у відповідь на вимогу учасника процедури закупівлі.
Відповідно до норм Закону з урахуванням Особливостей, розгляд скарг, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду та оцінки тендерних пропозицій належить до виключної компетенції Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги:Відхилено
16e36f2d94b8445d8775b01238b5a657
declined
answered
Вимога
Є відповідь
Мастило Солідол Жировий
Номер:28c4158e80884c60a4a21f25f7a56769
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "КСМ-ТРЕЙД", UA-EDR 37333587
Ідентифікатор запиту:UA-2023-03-20-010240-a.c1
Назва:Мастило Солідол Жировий
Вимога:
Згідно вимог Замовника в додатку № 4 до тендерної документації за позицією №13 вказано:
Мастило консистентне «Солідол Ж - 2»
Масова частка води,%: 2,5
Пенетрація при 25 ° С,: 230-300
Темп. каплепадения, ° С: 93
згідно документів учасника (паспорт якості №81 Мастило Солідол Жировий) зазначено
Масова частка води,%: 2,5
Пенетрація при 25 ° С,: 230-300
Темп. каплепадения, ° С: 93
Наголошуємо, що Замовником не вказано в тендерній документації, що температура краплепадіння повинна становити "НЕ МЕНШЕ 93"
Також зазначаємо що згідно ГОСТ 1033-79 зм.1-3 температура краплепадіння для Мастила Солідол Ж, повинна становити не менше 78, як і зазначено в документі виробника.
Вимагаємо переглянути ваше рішення з приводу відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "КСМ-ТРЕЙД"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:03.04.2023 15:35
Вирішення:У відповідь на Вашу вимогу від 03 квітня 2023 року щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «КСМ-ТРЕЙД» за процедурою закупівлі: Оливи та мастила (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 09210000-4 мастильні засоби) (UA-2023-03-20-010240-a), керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”(далі – Особливості), Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі –Замовник) повідомляємо наступне:
Відповідно до абз. 2 пункту 43 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Замовником в Додатку 4 тендерної документації встановлено технічні характеристики до позиції №13 Мастило консистентне «Солідол Ж - 2»: Масова частка води,%: 2,5; Пенетрація при 25 ° С,: 230-300; Темп. каплепадения, ° С: 93. Також встановлено, що оцінка відповідності технічних та якісних характеристик пропонованого товару буде здійснюватися за НОРМАТИВНИМИ показниками, визначеними виробником товару. Учасником в своїй тендерній пропозиції було надано еквівалент, а саме: мастило «Солідол Жировий» та паспорт якості виробника з нормативними показниками: Масова частка води,%: не більше 2,5; Пенетрація при 25 ° С,: в межах 230-300; Темп. каплепадения, ° С: не менше 78. Відповідно до Закону з урахуванням особливостей, Замовником в тендерній документації не забороняється пропонувати Учасникам еквіваленти Товару, при цьому встановлено, що технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими.
Температура краплепадіння — це температура падіння першої краплі пластичного нафтопродукту. Температура падіння першої краплі мастила визначає температурну межу його використання. Тому замовник визначив температуру краплепадіння для вищезазначеного мастила - 93° С для більш ефективного використання, подовженого терміну експлуатації автомобільного транспорту Замовника та безпеки особового складу під час експлуатації.
Відповідно до абз.2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 особливостей.
Відповідно до пункту 40 Особливостей, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так як виправлення невідповідностей технічних характеристик пропонованого товару може призвести до зміни предмета закупівлі, Замовником не надавалось Учаснику право на усунення невідповідностей.
Враховуючи вищезазначене, Замовником було прийнято рішення відхилити пропозицію Учасника ТОВ «КСМ-ТРЕЙД» відповідно до абз. 2 пункту 41 особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, так як пропозиція Учасника ТОВ ТОВ «КСМ-ТРЕЙД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 особливостей.
Додатково повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» та постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” не містить норм, що передбачають можливість перегляду Замовником прийнятих ним рішень щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі у відповідь на вимогу учасника процедури закупівлі.
Відповідно до норм Закону з урахуванням Особливостей, розгляд скарг, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду та оцінки тендерних пропозицій належить до виключної компетенції Антимонопольного комітету України.