-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщення адмінбудівлі Ужгородського РУП ГУНП в Закарпатській області за адресою: м.Ужгород, вул.Гагаріна, 10а.
Завершена
887 573.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 875.73 UAH
мін. крок: 1% або 8 875.73 UAH
Період оскарження:
20.03.2023 16:06 - 24.03.2023 23:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
b82470e4d31c4c62a76557a6a6270fd9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-20-010171-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
№ 12/4 від 07.04.2023 р.
Антимонопольному комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45
м. Київ, 03035
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю
«Варм-Хаус»
Код ЄДРПОУ 42089149
Адреса: 89600, Україна, Закарпатська обл., м. Мукачево, бульвар Ю.Гойди, буд.3, кв. 50
e-mail: varmhaus.muk@gmail.com
т.моб.роб: 050-99-19-608
Замовник: Головне управління Національної поліції в
Закарпатській області
код ЄДРПОУ 40108913
Адреса: 88000 Україна Закарпатська область м. Ужгород вул. Ференца Ракоці, 13
Інформація про закупівлю: Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-20-010171-a
ID fdc79bef6ae44687b457040fce563706
Плата за подання скарги – 5330 грн.
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
20.03.2023 року Головне управління Національної поліції в Закарпатській області (далі – Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, «Поточний ремонт приміщення адмінбудівлі Ужгородського РУП ГУНП в Закарпатській області за адресою: м.Ужгород, вул.Гагаріна, 10а» (далі – Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 28.03.2023 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
- ТОВ "ВАРМ-ХАУС" #42089149;
- ФОП "КЕРТИС ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ" #3638605118.
Скаржником оскаржуються наступні рішення Замовника:
- Протокол №б/н від 03.04.2023 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою 1. Про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВАРМ-ХАУС»;
- Протокол №б/н від 03.04.2023 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП «КЕРТИС ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ» та визнання його переможцем. 2. Про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
ТОВ «Варм-Хаус» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т.ч. Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Закон), з огляду на наступне.
1. Відповідно до Протоколу №б/н від 03.04.2023 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою 1. Про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВАРМ-ХАУС», Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», в т.ч. й Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з наступних підстав:
а) Замовник вказав у протоколі, що учасником закупівлі ТОВ «Варм-Хаус», згідно наданого ним документу до тендерної пропозиції Довідка мтб №1/04 від 25.03.2023 року не надані в повному об'ємі механізми які перелічені у вищезазначеній довідці, які є у технічному завданні до закупівлі.
Скаржник в свою чергу не погоджується з даним рішенням та заявляє, що перелік механізмів, зазначений у довідці є повним та таким, що є достатнім для виконання робіт «Поточний ремонт приміщення адмінбудівлі Ужгородського РУП ГУНП в Закарпатській області за адресою: м.Ужгород, вул.Гагаріна, 10а» за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи згідно техічного завдання до тендерної документації. До того ж Скаржник підтверджує наявність у нього даного обладнання, надавши бухгалтерську довідку, та договора оренди. Законом достовірно не закріплено конкретний перелік матеріально-технічної бази згідно ДК. Адже учасник при складанні даної довідки повинен керуватися об'ємами робіт, визначеними технічним завданням.
б) Замовник зазначив наступне: «Щодо кваліфікаційних вимог Учасник не надав розшифровку вартості робіт тобто договірну ціну щодо предмета закупівлі «Поточний ремонт приміщення адмінбудівлі Ужгородського РУП ГУНП в Закарпатській області за адресою: м.Ужгород, вул.Гагаріна, 10а» та календарний план робіт із зазначенням які роботи в яких об'ємах та в який термін будуть виконуватися»
Відповідно до тендерного завдання Замовника, ТОВ «Варм-Хаус» не подавало договірну ціну та календарний план, які Замовником не вимагалися. У тендерній документації Замовника не зазначалися дані вимоги, отже не є порушенням з боку учасника ТОВ «Варм-Хаус». Стосовно робіт та їх об’ємів, учасник надав згоду з технічним завданням тендерної документації, що і є підтвердженням варіацій робіт та їх об’ємів, жодного додаткового підтвердження Замовником не вимагалось. Стосовно календарного плану робіт, учасником ТОВ «Варм-Хаус» було надано відповідні підтвердження у вигляді згоди з проєктом договору та проєкт договору, у якому зазначається термін виконання робіт. Просимо зауважити, що у тендерні документації згідно закупівлі чітко вказано, що оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
в) Замовник заявляє наступне: «Щодо вимог у Додатку №1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у завантаженому файлі «Підтвердження працівники. pdf» учасником було завантажено цивільно правові договора, які було укладено 25 березня 2023 року на закупівлю «Поточний ремонт приміщення адмінбудівлі Ужгородського РУП ГУНП в Закарпатській області за адресою: м.Ужгород, вул.Гагаріна, 10а», це свідчить про те, що на дату оголошення процедури закупівлі (20.03.2023 року) в Учасника відсутні працівники відповідної кваліфікації для виконання робіт згідно з технічним завданням (Додаток_2.rtf).
Учасник закупівлі ТОВ «Варм-Хаус» чітко виконало вимоги Замовника згідно даного абзацу. Повідомляємо, що згідно Додатку_1.docx, п. 1.Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, а саме п.п. 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). У якому в свою чергу терміни прийняття працівників не вказані, але зазначається що необхідно було надати документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником. ТОВ «Варм-Хаус» в повній мірі виконало дану вимогу.
2. Відповідно до Протокол №б/н від 03.04.2023 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП «КЕРТИС ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ» та визнання його переможцем. 2. Про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», в т.ч. й Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з наступних підстав:
а) Замовником було прийняте неправомірне рішення стосовно розгляду пропозиції ФОП «КЕРТИС ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ», оскільки в тендерній пропозиції даного учасника виявлені невідповідності. Необхідно звернути увагу, що визнання переможцем закупівлі учасника ФОП «КЕРТИС ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ» свідчить про порушення принципів закупівель щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, відповідно до виявлених порушень дотримання вимог щодо подання тендерних пропозицій, а саме:
- Замовником на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, згідно Таблиці та встановлених замовником кваліфікаційним критеріям, п.1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, п.п.1.1 вимагалось: «Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.». Отже, дана умова не була виконана учасником ФОП «КЕРТИС ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ»;
- Просимо врахувати наступне: з огляду на те, що Замовником у тендерній документації вимагалось згідно Додатку_1.docx, п. 1.Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, а саме п.п. 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ), та з огляду на характер розгляду пропозицій звертаємо увагу на документ, наданий ФОП «КЕРТИС ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ» «Договори цпх кертис в в.pdf»;
Підсумовуючи наведене, вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлені частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «Варм-Хаус» , адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «Варм-Хаус», чия пропозиція повністю відповідає Вимогам Закону та тендерної документації.
Враховуючи викладене, та з метою:
- захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів,
- недопущення дискримінаційного підходу під час розгляду Пропозицій учасників Процедури закупівлі,
- враховуючи підтвердження відповідності ТОВ «Варм-Хаус» кваліфікаційним вимогамм, встановленим Замовником в Тендерній документації,
- відповідно до принципів здійснення закупівель, викладених в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням,
Керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», Постановою №1178 від 12 жовтня 2022 р. та Конституцією України Товариство з обмеженою відповідальністю «Варм-Хаус»
ПРОСИТЬ Антимонопольний комітет України:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Визнати безпідставне рішення про визначення переможцем торгів ФОП «КЕРТИС ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ» неправомірним на підставі абз. 1, 3 п.п. 1 п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Відхилити пропозицію учасника ФОП «КЕРТИС ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ» на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
5.Скасувати безпідставне рішення про відхилення пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Варм-Хаус».
6. Зобов'язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким відновити розгляд пропозиції Скаржника.
7. А за неможливості виконати перераховані дії, зобов'язити замовника скасувати закупівлю згідно п. 47 підпункту 2 Особливостей.
Директор ТОВ «Варм-Хаус» М. Бобела
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.pdf.p7s 07.04.2023 18:47
- Платіжне доручення.pdf 10.04.2023 10:12
- рішення від 11.04.2023№ 4478.pdf 11.04.2023 15:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2023 № 5065.pdf 20.04.2023 14:01
- рішення від 19.04.2023 № 5065.pdf 21.04.2023 17:14
- скасування рішення.pdf 25.04.2023 18:23
- скасування рішення.pdf 25.04.2023 18:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.04.2023 18:51
Дата розгляду скарги:
19.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.04.2023 15:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.04.2023 17:15
Дата виконання рішення Замовником:
25.04.2023 18:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення №5065-р/пк-пз від 19.04.2023 року ГУНП в Закарпатській області скасували рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВАРМ-ХАУС" та рішення про визначення ФОП Кертис Василя Васильовича переможцем за процедурою закупівлі Поточний ремонт приміщення адмінбудівлі Ужгородського РУП ГУНП в Закарпатській області за адресою: м.Ужгород, вул.Гагаріна, 10а.