• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

55320000-9 Послуги з організації харчування

Торги не відбулися

2 182 726.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 913.63 UAH
Період оскарження: 14.12.2017 17:34 - 25.12.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга на рішення замовника - повідомлення про намір укласти договір

Номер: 12e00dd9474341488ff823821e2fba9c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-14-003436-b.b3
Назва: скарга на рішення замовника - повідомлення про намір укласти договір
Скарга:
Вих. № 13 від 19 січня 2018 року Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Василя Липківського, 45 СКАРЖНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «Ф.А.Д.» 53070, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Широке, вул. Зоотехнічна, 2 р/р 26002636899400 в ПАТ «УкрСиббанк», МФО 351005 ел.пошта: 40907926@ukr.net , т. (056) 404-17-35 код в ЄДРПОУ 40907926 ЗАМОВНИК: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 99 " БАГАТОПРОФІЛЬНА ГІМНАЗІЯ-ШКОЛА І СТУПЕНЯ-ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 49041, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 17 код ЄДРПОУ 24432684 тел. 0955874438, e-mail: nvk099@dnepredu.dp.ua Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі Ідентифікатор закупівлі 14.12.2017 року UA-2017-12-14-003436-b СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР від 09.01.2018 року На офіційному сайті Держзакупівлі.онлайн (https://www.dzo.com.ua/tenders/1826578) 14.12.2017 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі (ДК 021:2015 – 55320000-9- Послуги з організації харчування (послуги з харчування для закладу освіти) зі строком надання послуг по 31.12.2018 року на очікувану вартість 2`182`726.00 (без ПДВ). Замовником процедури закупівлі є КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 99 "БАГАТОПРОФІЛЬНА ГІМНАЗІЯ-ШКОЛА І СТУПЕНЯ-ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію ДК 021:2015 – 55320000-9- Послуги з організації харчування (послуги з харчування для закладу освіти) з урахуванням змін від 14.12.2017 року, далі «Тендерна документація» із додатками. 02 січня 2018 року на електронному майданчику www.dzo.com.ua/tenders було проведено аукціон з питання закупівлі Замовником зі строком надання послуг до 31.12.2018 року. До участі у аукціоні було допущено наступних учасників: - Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», код ЄДРПОУ 35601826. - Товариство з обмеженою відповідальністю «ФІРМА АРТ-СИНТЕЗ", код ЄДРПОУ 21904823; - Товариство з обмеженою відповідальністю «Ф.А.Д.», код ЄДРПОУ 40907926. Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: - Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», код ЄДРПОУ 35601826 - 2`182`725.00 без ПДВ - Товариство з обмеженою відповідальністю «ФІРМА АРТ-СИНТЕЗ", код ЄДРПОУ 21904823 - 2`182`726.00 грн. без ПДВ - Товариство з обмеженою відповідальністю «Ф.А.Д.», код ЄДРПОУ 40907926 - 2`182`726.00 грн. без ПДВ. 09 січня 2018 року на електронному майданчику закупівель було розміщено «Повідомлення про намір укласти договір» з учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», та протокол розгляду тендерних пропозицій від 09.01.2018 року, в якому зазначено, що переможцем зазначеної процедури закупівлі визнано зазначеного учасника. Але, після огляду завантажених документів учасників даної процедури закупівлі нашим Товариством було виявлено грубі порушення, які містяться у тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» на які Замовник взагалі не звернув увагу. 1. Так, згідно умов Тендерної Документації п. 2 розділу ІІІ передбачено, що Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639). Банківська гарантія повинна бути надана у складі тендерної пропозиції як у формі сканованої версії з оригіналу паперового відображення змісту такої гарантії так і у вигляді файлу, збереженого у форматі, придатному для перевірки накладення електронного цифрового підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта на сайті банку, що видав відповідну гарантію або Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: 40 000,00 грн. (сорок тисяч грн. 00 коп.) ТОВ «Контракт Продрезерв 5» як учасником було надано банківську гарантію видану Публічним акціонерним товариством «Вернум Банк» дата складання гарантії – 27.12.2017 року. Але необхідно відзначити, що вказана гарантія не відповідає вимогам Тендерної документації та чинного законодавства. Так, Замовник вимагав надати безумовну банківську гарантію зі строком дії 120 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції. Згідно постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 передбачено, що безумовна гарантія - гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; умовна гарантія - гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару на підставі вимоги бенефіціара та в разі виконання ним відповідних умов або подання документів, зазначених у гарантії. За змістом вищезазначеної гарантії передбачено, що вона набирає чинності згідно та на умовах, встановлених в Договорі про надання гарантії № 3486-1217/КNP2. Вказаний договір не було надано учасником до складу тендерної пропозиції, а тому визначити чи була банківська гарантія діючою на день розкриття тендерної пропозиції учасника не виявляється можливим. Крім того, згідно із п. 3 Глави 2 Розділу ІІ зазначеної Постанови НБУ передбачені обов’язкові реквізити, які повинні містити у своєму змісті банківські гарантії, а саме: назву документа - "Гарантія"; номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки [для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; назву валюти, в якій надається гарантія, словами та цифровий або літерний код іноземної валюти відповідно до Класифікатора; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) договору або іншого документа, який згідно із законодавством України має силу договору (за наявності), або посилання на тендерну документацію про проведення тендера, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії; назву бенефіціара (для бенефіціара фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові), його місцезнаходження або місце проживання (за наявності такої інформації); назву банку бенефіціара - його назву та адресу… В тексті наданої зазначеним учасником гарантії відсутній такий обов’язковий реквізит, як назва банка бенефіціара та його адреса. Аналогічної позиції підтримується і Національний Банк України у своєму листі від 12.10.2010 р. N 25-112/2463-17730. Таким чином, надана учасником ТОВ «Контракт Продрезерв 5» банківська гарантія не відповідає вимогам Тендерної документації, що однозначною підставою для відхилення тендерної пропозиції цього учасника. 2. Згідно п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовник визначив наступні кваліфікаційні критерії для учасників: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Учасник зобов’язаний надати Замовнику у складі пропозиції документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям у обсязі, визначених цією тендерною документацією, в т.ч. зазначених у Додатках до цієї тендерної документації. Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: - Довідка в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі, завірена власним підписом та печаткою учасника. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг із харчування, протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: склад (або складські приміщення) для зберігання продуктів харчування та наступного надання послуг із харчування, розташованих в адміністративно-територіальних межах місцезнаходження навчально-виховних об’єктів замовника або в сусідніх районах або сусідніх населених пунктах (в т.ч. містах), що межують із місце розташуванням Замовника; придатних для експлуатації вантажних транспортних засобів для доставки продуктів харчування. Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції всіх документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен підтвердити: або наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, вказаного вище, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання, а саме послуг щодо зберігання продуктів харчування, доставки продуктів харчування, вантажними транспортними засобами, навантажування та зважування продуктів харчування, з дотриманням визначених цією документацією вимог до обладнання та матеріально-технічної бази, з використанням якого надаються відповідні послуги, разом із свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів. У випадку володіння об’єктами матеріально-технічної бази не на праві власності, а на праві користування, учасники закупівлі разом із правовстановлюючими документами додають у складі тендерної пропозиції документи у формі листів-відгуків (рекомендацій), що підтверджують належне користування обладнанням та матеріально-технічною базою учасником закупівлі від імені власника (орендодавця) таких засобів за період 2017 року. Разом із цим, учасники подають документ, що підтверджує проходження технічного контролю, зазначених за довідкою транспортних засобів або лист-пояснення з посиланням на положення Закону України «Про дорожній рух» №3353-XII від 30.06.1993 року зі змінами про відсутність законодавчих вимог в проходженні такого контролю. З метою підтвердження наявності в учасника основних засобів та інших активів ним в складі пропозиції надається копія фінансової звітності (форма № 1 або 1-м та форма № 2 або 2-м) за 2016 рік та за І-ІІІ квартали 2017 року). За довідкою щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі вказується усе обладнання яким володіє, користується учасник, правові підстави такого користування та найменування технічних засобів, обладнання, механізмів, інших виробничих об’єктів, інформація про яке повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтвердними документами, що надаються за змістом тендерної документації. Тобто Замовник вимагав від учасників надати документи, які підтверджують право володіння/користування учасником повністю всього майна, яке зазначено у його довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Учасником ТОВ «Контракт Продрезерв 5» було надано довідку про обладнання та матеріально-технічну базу, в якій цей учасник зазначив, що він має на праві власності дуже великий перелік інвентарю та обладнання, але документів, які підтверджують таке право власності на зазначене майно цим учасником надано не було, чим учасник не виконав вимоги Замовника. Вказане порушення є також підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, як такої, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. 3.Згідно п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовник вимагав від учасників надати - довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірена власним підписом та печаткою учасника. За довідкою зазначити наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, досвід по супроводу та виконанню надання аналогічних послуг. Учасником надана довідка про наявність працівників, але такої обов’язкової умови, як досвід по супроводу та виконанню надання аналогічних послуг такими працівниками у цій довідці відсутня. Така інформація відсутня і у будь-яких інших документах тендерної пропозиції цього учасника. 4. Згідно п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовник вимагав від учасників надати - Довідку про досвід виконання аналогічних договорів, завірена власним підписом та печаткою учасника, за формою: №з/п Назва та адреса замовника, якому надавались послуги аналогічні до предмету даної закупівлі Предмет договору П.І.Б., номер телефону контактної особи замовника 1. 2. Але вказана довідка ТОВ «Контракт Продрезерв 5» за зазначеною формою надана не була. З огляду на все вищезазначене, Тендерна пропозиція ТОВ «Контракт Продрезерв 5» не відповідала вимогам Тендерної документації та чинного законодавства та повинна була бути Замовником відхилена згідно ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Наступною тендерною пропозицією за чергою є тендерна пропозиція учасника ТОВ «Арт-Сінтез». За змістом зазначеної тендерної пропозиції цього учасника необхідно відзначити, що вона також не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме цим учасником взагалі не надано банківської гарантії забезпечення його тендерної пропозиції, та відсутні ще набагато необхідних документів. А тому, тендерна пропозиція цього учасника також є такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації учасника, та повинна бути відхилена Замовником. 6. Наступною тендерною пропозицією за чергою є тендерна пропозиція учасника ТОВ «Ф.А.Д.», яка повинна була бути розглянута Замовником після відхилення попередніх тендерних пропозицій та переможцем цієї процедури закупівлі повинен був бути визначений учасник – ТОВ «Ф.А.Д.», та саме цей учасник повинен був отримати «Повідомлення про намір укласти договір». Саме ці обставини порушують інтереси ТОВ «Ф.А.Д.». На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст..18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: - розглянути тендерну пропозицію учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5»; - зобов’язати КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 99 "БАГАТОПРОФІЛЬНА ГІМНАЗІЯ-ШКОЛА І СТУПЕНЯ-ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати «Повідомлення про намір укласти договір» від 09.01.2018 року з ТОВ «Контракт Продрезерв 5»; - зобов’язати КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 99 "БАГАТОПРОФІЛЬНА ГІМНАЗІЯ-ШКОЛА І СТУПЕНЯ-ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Контракт Продрезерв 5»; - зобов’язати КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 99 "БАГАТОПРОФІЛЬНА ГІМНАЗІЯ-ШКОЛА І СТУПЕНЯ-ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ розглянути наступну тендерну пропозицію учасника. ДОДАТКИ: 1. Платіжне доручення про сплату збору за розгляд цієї скарги. Директор ТОВ «Ф.А.Д.» Бутрик Т.Б.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.02.2018 18:17
Дата виконання рішення Замовником: 14.02.2018 16:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасували рішення про визначення ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ №5" переможцем процедури закупівлі.
Автор: ТОВ Ф.А.Д., Колісник Оксана Серіївна +380564041735 40907926@ukr.net
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 4b6e1189f84248d8ac55154ade80e8e5
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-14-003436-b.a2
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний тендерний комітет! Керуючись статтями 3,ст5 п.3 ,ст 11 п.3,ст. 22, ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" вважаємо необхідним внести зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних умов до потенційних учасників торгів. У пункті 5 тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону" зазначено, що "Не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за 2016 рік та не менше одного договору, що виконано/виконується за 2017 рік із попередніми Замовниками, в яких відображена інформація щодо надання послуг із забезпечення та організації харчування. Тобто, учасники зобов’язані подати не менше одного аналогічного договору, окремо, за останні два бюджетні періоди (2016 та 2017 рік)",проте згідно Закону України "Про публічні закупівлі"ст.16 п.1 "Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям : наявність документально підтвердженого досвіду виконання анологічного договору". Вважаємо,що вимога надання двох анологічних договорів є такою,що суперечить законодавству та є дискримінаційною. Цим замовник порушує права та законні інтереси потенційних учасників даної процедури закупівлі. Згідно до ч. 4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Ця вимога тендерної документації обмежує коло учасників, зокрема підприємст які мають досвід за поточний рік. Враховуючи вище наведене ,просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу щодо надання двух анологічних договорів за два бюджетні періоди.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Не погоджуємось з Вашою позицію та не вважаємо надання копій аналогічних договорів, окремо один за 2016 рік та окремо один за 2017 рік, таким, що носить дискримінаційний характер.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 86900489d17548b1b8e8100f96649fe7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-14-003436-b.b1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
В примітках до форми тендерної пропозиції зазначено: Вимоги до оформлення форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (цінові показники зазначається після аукціону закупівлі та надається (завантажуються) до системи електронних закупівель лише учасником-переможцем закупівлі) на виконання додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до положень абзацу другого частини 1 статті 27 Закону України "Про публічні закупівлі" "У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі". З вищевикладеного випливає, що інформація про ціну не може бути розкрита учасниками закупівлі в період прекваліфікації (по завершенню строку подання тендерних пропозицій) з метою об’єктивного здійснення процедури розгляду тендерних пропозицій учасниками закупівлі. Ціна тендерної пропозиції учасника закупівлі повинна бути розкрита виключно за результатами аукціону закупівель. Таким чином, статус "прекваліфікація" розповсюджується на міжнарожні торги. В результаті чого, необхідно виключити зазначену примітку. В оголошенні для проведення допорогової закупівлі зазначено, очікувану вартість з ПДВ. Згідно ст. 197 Податкового кодексу України, Звільняються від оподаткування операції з постачання послуг харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах та громадян у закладах охорони здоров'я. Порядок надання таких послуг затверджується Кабінетом Міністрів України. Таким чином, в даний пункт необхідно внести зміни.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Зауваження прийняті та виправлені. Зміни до тендерної документації відображені у переліку змін.
Статус вимоги: Задоволено