• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження небезпечних медичних відходів (категорії «В» та категорії «С»)

Завершена

486 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 430.00 UAH
Період оскарження: 20.03.2023 12:46 - 24.03.2023 23:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 0349c05de29b43fcacd1c12620fa88e2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-20-005437-a.a4
Назва: Скарга
Скарга:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (надалi – «3амовник»), оголосило процедуру вiдкритих торгiв з особливостями за предметом закупівлі Послуги зі збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження небезпечних медичних відходів (категорії «В» та категорії «С»). Нами було подано Вимогу, на ім’я 3амовника, щодо неправомірного визначення в якості переможця ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО». Замовником було задоволено нашу Вимог та відхиллено пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» . ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не погодився із даним рішенням Замовника та подав скаргу до АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ. Рішенням від 01.05.2023 №5672 було задоволено Скаргу частково. Отже, у Скарзі були підстави, для дискваліфікації пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО». Замовником не було враховано позиції АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ та не взято до уваги пояснення, що викладенні у скарзі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 30.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.05.2023 14:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 02.06.2023 12:53
Автор: ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", Олена Храпчук +380963618006 tenderecozahist@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення замовника

Номер: a7a134d03f464f0eb9e92a45c1419dd5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-20-005437-a.c3
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
Від 19 квітня 2023 року Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Замовник, рішення якого оскаржуються: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» Код в ЄДРПОУ 01994669 Юридична адреса 08154, Україна, Київська область, Боярка, вул. Соборності, 51 Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" Код в ЄДРПОУ 38469527 Юридична адреса 18000, м. Черкаси, б-р Шевченка, 190 Інформація про закупівлю: Послуги зі збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження небезпечних медичних відходів (категорії «В» та категорії «С») Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-20-005437-a Очікувана вартість закупівлі 486`000.00 Гривня (з ПДВ) Скарга на рішення Замовника (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178) Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 20.03.2023 року о 12:46 Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями «Послуги зі збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження небезпечних медичних відходів (категорії «В» та категорії «С»), ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-20-005437-a. За результатом розгляду та оцінки тендерних пропозицій, Замовником 14.04.2023 року було оприлюднено Протокол розгляду пропозицій №51, відповідно до якого тендерну пропозицію учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" було відхилено із наступною аргументацією: «Отже, всупереч визначеним умовам тендерної документації до даної процедури закупівлі та вимоги Замовника про усунення виявлених невідповідностей, учасник ТОВ «ЛЕСТАС ЕКО» має невідповідності в документації яку надав, а саме: 1) Не надано Протокол випробувань №2023.191.02.28.4 від 28.02.2023 р., виданого ВЛ ТОВ «АКАДЕМТЕСТ», який є невід’ємною частиною сертифікату відповідності: 2) В сертифікаті відповідності не вказані видаткові накладні на придбання скрубера, циклон-утилізатора МЦ-У-600 та циклона МЦ-800, отже не зрозуміло як сертифікат відповідності видавався на дане обладнання; 3) Надані накази на співробітників не відповідають вимогам чинного законодавства України; 4) Статут підприємства не приведений у відповідність до вимог чинного законодавства України…. …Враховуючи викладене, уповноваженою особою замовника було прийнято рішення скасувати своє рішення, оформлене Рішенням, та відхилити таку тендерну пропозицію Учасника з підстав визначених абзацом 4 підпунктом 1 пунктом 41 Особливостей.» Проте, учасник ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" категорично не погоджується із вказаним рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції та звертає увагу Антимонопольного комітету на упереджений та необ’єктивний розгляд його тендерної пропозиції. У відповідності до п. 56 Особливостей, вказано, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на упереджений та необ’єктивний розгляд його тендерної пропозиції, які вбачає в наступному. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ Замовником - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» були виявлені невідповідності інформації та/або документів тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, та у відповідності до п. 40 Особливостей, надано час для усунення таких виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей розміщене Замовником наступного змісту: «1) Відповідно до Додатку 1 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» п.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» п.п. 1.1. «Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг найменування, кількості та правової підстави володіння / користування: а) надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із переліком обладнання для високотемпературного спалювання (інсинерації) небезпечних відходів із системою очистки димових газів з обов’язковим страхуванням вказаного обладнання. На підтвердження інформації учасник надає документи, що підтверджують право власності/користування учасника вказаним у довідці обладнанням/матеріально-технічною базою (копії балансової відомості (витягу з балансової відомості)/інвентаризаційної відомості (витягу з інвентаризаційної відомості) або діючого договору оренди (з додержанням у разі необхідності вимоги про його нотаріальне посвідчення) з наданням акту приймання-передачі, підписаного сторонами, чинний протягом всього періоду надання послуг); б) сертифікат відповідності вказаного в довідці обладнання для високотемпературного спалювання (інсинерації) небезпечних відходів». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції було надано довідку за вих. № 2 від 25.03.2023 р. про матеріально-технічну базу, оборотну-сальдову відомість та договір № 12 від 26 січня 2018 р. на придбання обладнання. Учасником не надано документів, які підтверджують отримання та оплату скрубера, циклон-утилізатора МЦ-У-600, циклон МЦ-800, які були вказані в довідці № 2 від 25.03.2023 р. В оборотно-сальдовій відомості дане обладнання відсутнє. Також, Учасником не надано інформації або документів, які підтверджують страхування обладнання. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, надати документи, які підтверджують наявність даного обладнання на підприємстві (видаткові накладні) та інформації про страхування обладнання (договір страхування). 2)Відповідно до Додатку 1 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” п.2.2. «До довідки додати документи на кожного працівника зазначеного в довідці: а) документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Для підтвердження надати, завірені належним чином, чинні копії посвідчень чи сертифікатів чи свідоцтв про: а) спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з класифікацією, пакуванням, маркуванням, проведенням вантажних та розвантажних операцій, осіб які супроводжують небезпечні вантажі не менше трьох осіб; б) спеціальне навчання працівників про право виконання робіт із підвищеною небезпекою, а саме роботи в термічних цехах та дільницях на електротермічних установках підвищеної та високої частоти та обслуговування агрегатів і котлів, працюючих на газі і рідкому паливі; в) посвідчення, сертифікати або свідоцтва (скан-копія) про навчання та перевірку знань працівників щодо експлуатації установок очистки газу (ГОУ). г) копія сертифікату щодо професійної підготовки фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами; д) копію наказу про призначення на підприємстві Учасника відповідальної особи чи осіб у сфері поводження із небезпечними відходами.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції було надано: - Атестат Сертифікат Декларація Документи Техпаспорт23; - Довідку №3 від 25.03.2023 р. Учасником не надано посвідчень до Витягу з протоколу №151/16, в протоколах та посвідченнях у Черничук А.Д. відрізняється посада від тої, що вказана в довідці про працівників №3 від 25.03.2023 р. В протоколах навчання від ТОВ «Консалтинговий центр «Практика» посади Чуприна С.О., Чуприна О.О. та Шаяхметова Д.М. відрізняються від тих, що вказані в довідці про працівників №3 від 25.03.2023 р. Виписка з протоколу №23 посади Чуприна О.О. та Черничук А.Д. відрізняються від тих, що вказані в довідці про працівників №3 від 25.03.2023 р. Відсутнє посвідчення на Чуприна О.О., який вказаний у протоколі. Витяг з протоколу №3 та Витяг з протоколу №26 від Державного професійно-технічного навчального закладу «Черкаський навчальний центр Міністерства аграрної політики та продовольства України» не вірно вказана посада Чуприна О.О. і відсутні посвідчення про навчання. Виходячи з вищевикладеного не зрозуміло, які посади у працівників ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО». Свідоцтва ГОУ видані на Чуприна О.О., Чуприна С.О. та Шаяхметова Д.М. від 11.02.2021 р. Дані посвідчення вже не є чинними. Учасником не надано підтвердження про повторні навчання даних працівників. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, надати документи з правильними посадами працівників, надати дійсні посвідчення, відповідно до переліку, зазначеному вище. 3)Відповідно до Додатку 1 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» п.5 «Надають всі учасники крім фізичних осіб-підприємців, а саме: - Статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. Учасник який діє на підставі модельного статуту – надає рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту.» Учасником надано Статут, який погоджено 03.04.2018 р. Також, 17 червня 2018 року набув чинності Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» № 2275-VIII (далі - Закон), який замінив застарілі норми Закону «Про господарські товариства» в частині регулювання діяльності товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю. Законом було встановлено строк до 17 червня 2019 року щоб товариства мали можливість привести свої статути у відповідність до прийнятих змін. Після настання вказаної дати, положення статуту, які не відповідають чинному законодавству, втрачають свою чинність і не підлягають застосуванню. Однак, Статут ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не приведений у відповідність до положень Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати строк, визначений Особливостями, для приведення документації у відповідність до чинного законодавства України.» Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» було надано усі необхідні документи та інформацію, повністю виправлено вказані недоліки, чим виконано вимоги тендерної документації, а тому Замовником було законно та правомірно визначено переможем даної процедури закупівлі. Однак, учасником ТОВ «Еко Захист-Україна» через електронну систему публічних закупівель надав вимогу від 12.04.2023, 12:35. ID: UA-2023-03-20-005437-a.c2. Замовником, в результаті розгляду вказаної вимоги було прийняте рішення про скасування попереднього рішення про визначення ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» переможцем процедури закупівлі та Рішенням №51 від 14.04.2023 року відхилено таку тендерну пропозицію. Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» повністю не погоджується із рішенням Замовника, просить Колегію скасувати його з наступних підстав. Умовами тендерної документації по закупівлі «Послуги зі збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження небезпечних медичних відходів (категорії «В» та категорії «С»), ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-20-005437-a, Замовником - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», було визначено наступні вимоги, а саме: В Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”:», Замовником були вказані вимоги про надання наступних документів: 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг найменування, кількості та правової підстави володіння / користування: а) надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із переліком обладнання для високотемпературного спалювання (інсинерації) небезпечних відходів із системою очистки димових газів з обов’язковим страхуванням вказаного обладнання. На підтвердження інформації учасник надає документи, що підтверджують право власності/користування учасника вказаним у довідці обладнанням/матеріально-технічною базою (копії балансової відомості (витягу з балансової відомості)/інвентаризаційної відомості (витягу з інвентаризаційної відомості) або діючого договору оренди (з додержанням у разі необхідності вимоги про його нотаріальне посвідчення) з наданням акту приймання-передачі, підписаного сторонами, чинний протягом всього періоду надання послуг); б) сертифікат відповідності вказаного в довідці обладнання для високотемпературного спалювання (інсинерації) небезпечних відходів; Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» на виконання вказаної вимоги тендерної документації було надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із переліком обладнання для високотемпературного спалювання (інсинерації) небезпечних відходів із системою очистки димових газів з обов’язковим страхуванням вказаного обладнання та Сертифікат відповідності на вказане у довідці обладнання UА.РN. 191.0382-23 від 28.02.2023 р., строком дії до 27.02.2024 р., в якому зазначено про відповідність обладнання для високотемпературного знешкодження (спалювання) небезпечних відходів (Т в камері спалювання більше 110 ОС) (Інсинераторний комплекс) Теплогенератор модульний транспортабельний (утилізатор термічний) ТМ-Т-300 ОУК- К2ОТ-К 300+0 з системою очистки димових газів (скубер, циклон-утилізатор МЦ-У-600, циклон МЦ-800), Договір поставки №12 від 26.01.2018 року, видаткові накладні, балансову оборотно-сальдову відомість товариства, яка містить в тому числі перелік обладнання, вказаного у довідці, технічний паспорт, а отже учасником повністю виконано вимоги Замовника, викладені у тендерній документації, отже підстави вказані у Рішенні №51 від 14.04.2023 є необґрунтованими, безпідставними, такими, що не мають підтвердження. Крім того, звертаємо увагу Колегії на те, що умовами тендерної документації не було передбачено вимоги, стосовно того, щоб Сертифікат відповідності на обладнання містив весь перелік видаткових накладних чи інших відомостей про підстави користування чи права власності на таке обладнання, та крім того, Замовник не має відповідних повноважень для перевірки підстав видачі компетентним органом із сертифікації відповідних документів, а тим паче ставити під сумнів вже видані ним документи. Також, Замовник, посилаючись на вимогу ТОВ «Еко Захист-Україна» зазначає, що «Сертифікат видано на підставі протоколу випробувань № 2023.191.02.28.4 від 28.02.2023 р., виданого ВЛ ТОВ «АКАДЕМТЕСТ», 61023, м. Харків, вул. Весніна, 5. код ЄДРПОУ 37188889 - даного протоколу випробування не було надано, хоча даний протокол випробування є невід’ємною частиною сертифікату, оскільки є безпосереднє посилання на нього.» Вказаний висновок є хибним і безпідставним, оскільки у вказаному сертифікаті не зазначено, що невід’ємною його частиною є протокол випробувань, а тому Сертифікат наданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у повному обсязі та не має обов’язкових додатків до нього, отже учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» повністю виконано усі вимоги Замовника, визначені тендерною документацією. Також, Замовник у Рішення №51 від 14.04.2023 вказує, що «відповідно до технічного паспорту виданого на теплогенератор модульний транспортабельний ТМ-300 «ОУК-К2ОТ» - К-ЗОО+О (утилізатори термічні) - відсутнє таке поняття як «ІНСИНЕРАТОРНИЙ КОМПЛЕКС». Хоча безпосередньо це визначення міститься в сертифікаті. Також жодного згадування в технічному паспорті не має про циклон-утилізатор МЦ-У-600, циклон МЦ-800.» Звертаємо увагу Колегії на те, що умовами тендерної документації не передбачено було вимоги надавати технічний паспорт на обладнання із назвою інсинераторний комплекс, водночас вказаний документ був наданий учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» з власної ініціативи, і не повинен братися до уваги Замовником, і не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, крім того, ані умовами тендерної документації, ані законодавством не надано визначення поняття інсинераторний комплекс взагалі. Замовник в Рішенні зазначає, що «відповідно до видаткової накладної № 158 від 07.08.2018 р. та договору поставки № 12 від 26 січня 2018 р. на утилізатор, зазначено дату його виготовлення 2018 р., що передує даті, вказаній у сертифікаті відповідності, а отже, учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» вказано не сертифіковане обладнання та не надано на нього відповідний сертифікат відповідності, що не відповідає вимогам тендерної документації, відповідно така тендерна пропозиція підлягає відхиленню.» Таке твердження є безпідставним і хибним, оскільки в Сертифікаті відповідності на вказане у довідці обладнання UА.РN. 191.0382-23 від 28.02.2023 р. зазначено, що обладнання виготовлене у 2018 році. В Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”:», Замовником були вказані вимоги про надання наступних документів: 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. 2.2. До довідки додати документи на кожного працівника зазначеного в довідці: а) документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу)/інший документ). Для підтвердження надати, завірені належним чином, чинні копії посвідчень чи сертифікатів чи свідоцтв про: а) спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з класифікацією, пакуванням, маркуванням, проведенням вантажних та розвантажних операцій, осіб які супроводжують небезпечні вантажі не менше трьох осіб; б) спеціальне навчання працівників про право виконання робіт із підвищеною небезпекою, а саме роботи в термічних цехах та дільницях на електротермічних установках підвищеної та високої частоти та обслуговування агрегатів і котлів, працюючих на газі і рідкому паливі; в) посвідчення, сертифікати або свідоцтва (скан-копія) про навчання та перевірку знань працівників щодо експлуатації установок очистки газу (ГОУ). г) копія сертифікату щодо професійної підготовки фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами; д) копію наказу про призначення на підприємстві Учасника відповідальної особи чи осіб у сфері поводження із небезпечними відходами. Замовник в Рішенні вказує, що «Учасником не надано Наказів про призначення на відповідні посади за сумісництвом/суміщенням посад наступних працівників Біда С.О, Черничук А.Д., Заріцький В.М., Шаяхметов Д.Ф., відповідно не виконано вимог умови тендерної документації, а отже, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути дискваліфікована.» Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» на виконання вимоги тендерної документації було надано усі необхідні документи, серед яких документи про спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з класифікацією, пакуванням, маркуванням, проведенням вантажних та розвантажних операцій, осіб які супроводжують небезпечні вантажі не менше трьох осіб, спеціальне навчання працівників про право виконання робіт із підвищеною небезпекою, а саме роботи в термічних цехах та дільницях на електротермічних установках підвищеної та високої частоти та обслуговування агрегатів і котлів, працюючих на газі і рідкому паливі, посвідчення, сертифікати або свідоцтва (скан-копія) про навчання та перевірку знань працівників щодо експлуатації установок очистки газу (ГОУ), копію сертифікату щодо професійної підготовки фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами та копію наказу про призначення на підприємстві Учасника відповідальної особи чи осіб у сфері поводження із небезпечними відходами, зокрема, свідоцтва за програмою курсу «спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з класифікацією, пакуванням, маркуванням, проведенням вантажних та розвантажних операцій, осіб які супроводжують небезпечні вантажі» на працівників Заріцький В.М., Біда С.О. та Черничук А.Д., Наказ № 22 від 30.10.2016 р., Наказ № 12-В від 06.02.2023 р., Наказ № 2018-10-К від 28.10.2018 р. Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у відповідності до вимог тендерної документації надано усі документи, які вимагались, а отже вказана підстава замовника є необґрунтованою, незаконною та неприйнятною і такою, що не підлягає задоволенню, в той час як тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» повністю відповідає умовам тендерної документації. Також звертаємо увагу Колегії на те, що Замовник не уповноважений на надання оцінки веденню господарської діяльності учасників процедури закупівель та оформлення ними кадрових документів та інших їх власних документів, а отже вказана підстава замовника є необґрунтованою, незаконною та неприйнятною, в той час як тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» повністю відповідає умовам тендерної документації. Замовником у Рішенні №51 від 14.04.2023 зазначено, що «Статут підприємства не приведений у відповідність до вимог чинного законодавства України» Скаржник категорично не погоджується із таким висновком Замовника, вважає його безпідставним та незаконним із наступних підстав. Відповідно до умов тендерної документації, учасники повинні були у складі тендерної пропозиції надати Статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. Учасник який діє на підставі модельного статуту – надає рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у складі тендерної пропозиції надано копію Статуту товариства з описом реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги, чим повністю виконано умови тендерної документації, а тому підстава відхилення тендерної пропозиції є незаконною та необґрунтованою. Також, звертаємо увагу Колегії на те, що Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» прийнятий Верховною Радою України 06.02.2018 року, набрав чинності 17.06.2018 року. Вказаний Закон визначає правовий статус товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю, порядок їх створення, діяльності та припинення, права та обов’язки їх учасників. Відповідно до статті 11 Закону України «Про ТОВ та ТДВ» вказано, що установчим документом товариства є статут. Перша редакція статуту товариства підписується всіма учасниками товариства. Справжність підписів учасників засвідчується нотаріально. Зміни до статуту товариства та перша редакція статуту товариства, створеного в результаті реорганізації, підписуються учасниками товариства, які голосували за рішення про внесення таких змін чи про затвердження першої редакції статуту, або особою, уповноваженою на це органом, який прийняв таке рішення, якщо це передбачено статутом. Справжність підписів учасників або уповноваженої особи засвідчується нотаріально. Якщо товариство створюється в результаті реорганізації, і при цьому учасники товариства матимуть менший обсяг прав щодо відчуження своїх часток або щодо виходу з товариства, ніж мали учасники (акціонери) правопопередника, або якщо такі права є вужчими або більш обмеженими порівняно з правами учасників (акціонерів) правопопередника, перша редакція статуту такого товариства приймається одностайним рішенням всіх учасників і підписується в порядку, визначеному частиною другою цієї статті. Частиною 5 даної статті визначено, що у статуті товариства зазначаються відомості про: 1) повне та скорочене (за наявності) найменування товариства; 2) органи управління товариством, їх компетенцію, порядок прийняття ними рішень; 3) порядок вступу до товариства та виходу з нього; 4) облік часток товариства в обліковій системі часток товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю, що ведеться Центральним депозитарієм цінних паперів (далі - облікова система часток). 6. Статут товариства може містити інші відомості, що не суперечать закону. Отже, наданий учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» статут повністю відповідає вищевказаним вимогам Закону, крім того, він був затверджений 03.04.2018 року, тобто після прийняття вказаного Закону, а отже не міг бути зареєстрованим державним реєстратором без відповідного погодження на відповідність вимогам такого Закону. Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» на виконання вказаної вимоги було надано копію Статуту, який приведений у відповідність до Закону України «Про товариства з обмеженою відповідальністю» від 06.02.2018 № 2275-VIII. Водночас звертаємо увагу Колегії на те, що відповідність до вимог Закону визначається не датою його затвердження, а виключно його змістом, який у даному випадку зміст статуту ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» повністю відповідає вимогам чинного законодавства, а тому вказана Замовником підстава є необґрунтованою, Рішення про відхилення тендерної пропозиції незаконним та неприйнятним, таким, що підлягає скасуванню, в той час як тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» складена у відповідності до вимог Закону та умов тендерної документації. Замовником у Рішенні №51 від 14.04.2023 вказано, що «Вами вимагалось надати спеціальне навчання працівників про право виконання робіт із підвищеною небезпекою, а саме роботи в термічних цехах та дільницях на електротермічних установках підвищеної та високої частоти та обслуговування агрегатів і котлів, працюючих на газі і рідкому палив. Учасником надані посвідчення 1) № 045-40-2023 на Чуприна Олеся Олександровича - оператор котельні - пройшов повний курс навчання з безпечного обслуговування агрегатів і котлів працюючих на газовому та рідкому паливі відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.81-18 «правила охорони праці під час експлуатації обладнання під тиском» 2) № 045-41-2023 на Шаяхметова Дмитра Фарітовича - оператор котельні - пройшов повний курс навчання з безпечного обслуговування агрегатів і котлів працюючих на газовому та рідкому паливі відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.81-18 «правила охорони праці під час експлуатації обладнання підтиском». В даних посвідченнях не зазначено інформації, що працівникам надано право на виконання робіт із підвищеною небезпекою. Лише зазначено: «правила охорони праці під час експлуатації обладнання під тиском», що є невідповідністю відповідно до умов тендерної документації.» Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» на виконання вимог тендерної документації, надано посвідчення № 045-40-2023 на Чуприну Олеся Олександровича, в якому вказано, що вказаний працівник - оператор котельні - пройшов повний курс навчання з безпечного обслуговування агрегатів і котлів працюючих на газовому та рідкому паливі відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.81-18 «правила охорони праці під час експлуатації обладнання під тиском» та посвідчення № 045-41-2023 на Шаяхметова Дмитра Фарітовича - оператор котельні - пройшов повний курс навчання з безпечного обслуговування агрегатів і котлів працюючих на газовому та рідкому паливі відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.81-18 «правила охорони праці під час експлуатації обладнання підтиском, чим повністю виконано вимоги тендерної документації. Крім того звертаємо увагу Колегії на те, роботи, вказані в посвідченнях про проходження повного курсу навчання, наданих ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» в складі пропозиції, відносяться до робіт із підвищеною небезпекою відповідно до переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці №15 від 26.01.2005 р. Форма заповнення таких посвідчень передбачається відповідно до Додатку 2 до пункту 3.13 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці №15 від 26.01.2005 р., а тому зазначення інших слів чи то інформації, на кшталт – «що працівникам надано право на виконання робіт із підвищеною небезпекою», не передбачається законодавством та спеціальною формою відповідного посвідчення, отже вказана Замовником підстава для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» є необґрунтованою, а рішення про відхилення незаконним і таким, що підлягає скасуванню. Отже, Замовником було грубо порушено принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням, безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО». З огляду на вищезазначене, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" та оформлення результатів такого розгляду Протоколом розгляду пропозицій №51 від 14.04.2023 року, Замовником грубо порушено як норми Закону взагалі так і права скаржника та вимоги частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням. Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до п. 4 ч. 1 Закону України «Про антимонопольний комітет України», у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Антимонопольний комітет має повноваження, зокрема, перевіряти суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю щодо дотримання ними вимог законодавства про захист економічної конкуренції та під час проведення розслідувань за заявами і справами про порушення законодавства про захист економічної конкуренції. З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178, ПРОСИМО: 1. Прийняту скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» скасувати своє Рішення, оформлене Протоколом №51 від 14.04.2023 року про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» по закупівлі Послуги зі збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження небезпечних медичних відходів (категорії «В» та категорії «С»), ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-20-005437-a. Додатки: 1. Тендерна документація по закупівлі з особливостями Послуги зі збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження небезпечних медичних відходів (категорії «В» та категорії «С»), ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-20-005437-a, з додатками. 2. Рішення (Протокол) №51 від 14.04.2023 року. 3. Посвідчення на працівників з протоколами. 4. Свідоцтва ГОУ. 5. Статут ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» описом. 6. Довідка про матеріально-технічну базу. 7. Сертифікат, декларація на обладнання. 8. Видаткові накладні. 9. Договір на обладнання. 10. Договір на страхування обладнання. 11. Накази на працівників. Директор ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Чуприна О.О.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.04.2023 14:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.05.2023 15:46
Дата виконання рішення Замовником: 12.05.2023 14:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» за процедурою закупівлі Послуги зі збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження небезпечних медичних відходів (категорії «В» та категорії «С»), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-20-005437-a на підставі рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.05.2023 № 5672- р/пк-пз.
Автор: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", Чуприна Станіслав 380932250957 OLESTAS-EKO@UKR.NET http://www.olestaseko.com.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо рішення замовника про визначення переможця

Номер: 079cd1c5ef564aeeaf045efd64cc2d59
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-20-005437-a.c2
Назва: Вимога щодо рішення замовника про визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовник! Протоколом № 49 від 11.04.2023 року було визначено в якості переможця торгів в закупівлі № UA-2023-03-20-005437-a Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» та намір укласти Договір з даним учасником. Ми, як Учасник закупівлі категорично не погоджуємось з таким рішенням з наступним підстав. По-перше: Вами вимагалось надати сертифікат відповідності вказаного в довідці обладнання для високотемпературного спалювання (інсинерації) небезпечних відходів; Учасником надано Сертифікат відповідності UA.PN.191.0382-23 від 28.02.2023 р. До 27.02.2024 р. Продукція: обладнання для високотемпературного знешкодження (спалювання) небезпечних відходів (Т в камері спалювання більше 110 0С) (інсинераторний комплекс) Теплогенератор модульний транспортабельний (утилізатор термічний) ТМ-Т-300 OVK-KZOT-K 300+0 з системою очистки димових газів (скубер, циклон-утилізатор МЦ-У-600, циклон МЦ-800) – 1 шт. зав. № 300-547-08, виготовлений у 2018 р., придбаний на території України від ТОВ «Торговий дім Коростенський завод теплотехнічного обладнання» Житомирська обл., м. Коростень за договором постачання № 12 від 26.01.2018 р., видатковою накладною № 158 від 07.08.2018 р. 1.1. Відповідно до видаткової накладної № 158 від 07.08.2018 р. був придбаний теплогенератор модульний ТМ-Т-300 OVK-KZOT-K 300+0 та Комплект Д-3.5 М лів. 90 під дв 3/1500. А ні скубера, а ні циклон-утилізатора МЦ-У-600, циклона МЦ-800 у зазначеній видатковій накладній не має, хоча посилання на дане обладнання міститься у сертифікаті UA.PN.191.0382-23 від 28.02.2023. 1.2. Сертифікат видано на підставі протоколу випробувань № 2023.191.02.28.4 від 28.02.2023 р., виданого ВЛ ТОВ «АКАДЕМТЕСТ», 61023, м. Харків, вул. Весніна, 5, код ЄДРПОУ 37188889 – даного протоколу випробування не було надано, хоча даний протокол випробування є невід’ємною частиною сертифікату, оскільки є безпосереднє посилання на нього. 1.3. Відповідно до технічного паспорту виданого на теплогенератор модульний транспортабельний ТМ-300 «OVK-KZOT» - К-300+О (утилізатори термічні) – відсутнє таке поняття як «ІНСИНЕРАТОРНИЙ КОМПЛЕКС». Хоча безпосередньо це визначення міститься в сертифікаті. Також жодного згадування в технічному паспорті не має про циклон-утилізатор МЦ-У-600, циклон МЦ-800. 1.4. Відповідно до видаткової накладної № 158 від 07.08.2018 р. та договору поставки № 12 від 26 січня 2018 р. на утилізатор, зазначено дату його виготовлення 2018 р., що передує даті, вказаній у сертифікаті відповідності, а отже, учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» вказано не сертифіковане обладнання та не надано на нього відповідний сертифікат відповідності, що не відповідає вимогам тендерної документації, відповідно така тендерна пропозиція підлягає відхиленню. По-друге: Вами вимагалось надати довідки та додати документи на кожного працівника зазначеного в довідці: а) документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Для підтвердження надати, завірені належним чином, чинні копії посвідчень чи сертифікатів чи свідоцтв про: а) спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з класифікацією, пакуванням, маркуванням, проведенням вантажних та розвантажних операцій, осіб які супроводжують небезпечні вантажі не менше трьох осіб; б) спеціальне навчання працівників про право виконання робіт із підвищеною небезпекою, а саме роботи в термічних цехах та дільницях на електротермічних установках підвищеної та високої частоти та обслуговування агрегатів і котлів, працюючих на газі і рідкому паливі; в) посвідчення, сертифікати або свідоцтва (скан-копія) про навчання та перевірку знань працівників щодо експлуатації установок очистки газу (ГОУ). г) копія сертифікату щодо професійної підготовки фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами; д) копію наказу про призначення на підприємстві Учасника відповідальної особи чи осіб у сфері поводження із небезпечними відходами. Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано свідоцтва за програмою курсу «спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з класифікацією, пакуванням, маркуванням, проведенням вантажних та розвантажних операцій, осіб які супроводжують небезпечні вантажі» на працівників Заріцький В.М., Біда С.О. та Черничук А.Д. Як вбачається із Наказів про прийняття на роботу 1. Заріцький В.М. обіймає такі посади: майстра дільниці/оператора котельні/вантажника (Наказ № 22 від 30.10.2016 р.) 2. Біда С. О. обіймає наступні посади: водія/вантажника, Черничук А.Д. обіймає посади майстра дільниці/вантажника – зазначені посади містяться в одному Наказі № 12-В від 06.02.2023 р. 3. Шаяхметов Д.Ф. – головний інженер, оператор котельні (Наказ № 2018-10-К від 28.10.2018 р.) Учасником не надано Наказів про призначення на відповідні посади за сумісництвом/суміщенням посад наступних працівників Біда С.О, Черничук А.Д., Заріцький В.М., Шаяхметов Д.Ф., відповідно не виконано вимог умови тендерної документації, а отже, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути дискваліфікована. Відповідно до ст. 21 КЗпП, працівники підприємств, установ, організацій мають право, крім основного трудового договору, укладати трудові договори про роботу за сумісництвом. При цьому таких договорів може бути кілька, тобто працювати за сумісництвом можна не на одному підприємстві. Сумісництвом вважається виконання працівником, крім основної, іншої оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, в установі, організації або у роботодавця — фізичної особи. Тобто, працівник поряд з основною роботою може працювати сумісником на декількох підприємствах (у різних роботодавців) (ст. 1021 КЗпП). Щодо визначення суміщення, то відповідно ст. 105 КЗпП – працівникам, які виконують на тому ж підприємстві, в установі, організації поряд з своєю основною роботою, обумовленою трудовим договором, додаткову роботу за іншою професією (посадою) або обов'язки тимчасово відсутнього працівника без звільнення від своєї основної роботи, провадиться доплата за суміщення професій (посад) або виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника. Враховуючи вищенаведене, сумісництво — це одна із форм зайнятості працівника (з укладенням трудового договору), а суміщення — один зі способів залучення вже працевлаштованого працівника до виконання обов’язків за іншою (відмінною від обійманої) вакантною посадою (у межах раніше укладеного трудового договору). Займати ж дві різні посади за сумісництвом у одного роботодавця не можна, оскільки унеможливлюється оформлення на роботу такого працівника, починаючи від подання повідомлення про прийняття на роботу до податкової і закінчуючи відображенням в об’єднаній звітності. САМЕ ЗАРІЦЬКИЙ В.М. ОБІЙМАЄ ТРИ ПОСАДИ НА ПІДПРИЄМСТВІ про що є пряма заборона відповідно до чинного законодавства України. В такому випадку, на підприємстві виконання обов’язків за різними посадами відбувається на підставі Наказу про суміщення професій (посад). Такі накази на вищевказаних працівників у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутні. По-третє: Статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. Учасник який діє на підставі модельного статуту – надає рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. Відповідно до наданої копії СТАТУТУ, затвердженого Протоколом загальних зборів засновників (учасників) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОЛЕСТАС ЕКО» від 03 квітня 2018 року Протокол № 1, він є таким що втратив чинність. Оскільки в даному Статуту ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» керується у своїй господарській діяльності Законом України «Про господарські товариства». {Закон втратив чинність у частині, що стосується товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю на підставі Закону № 2275-VIII від 06.02.2018}. Законодавством було встановлено строк до 17 червня 2019 року аби товариства мали можливість привести свої статути у відповідність до прийнятих змін та нововведень. Після настання вказаної дати, положення статуту, які не відповідатимуть законодавству, втратять свою чинність і не підлягатимуть застосуванню. 17 червня 2018 року набув чинності новий Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» № 2275-VIII (Закон), який замінив застарілі норми Закону «Про господарські товариства» 1991 року в частині регулювання товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю (ТОВ та ТДВ). Як вбачається із СТАТУТУ ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», який зареєстрований 03 квітня 2018 року, він (Статут) не приведений у відповідність до законодавства Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», який набрав законної сили 17.06.2018 р., що регламентує діяльність ТОВ та ТДВ. Відповідно до даного закону ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» повинен був привести свій статут у відповідність до законодавства протягом 12 місяців, тобто до 17 червня 2019 року., що ним не було зроблено. Статут це не просто документ, який необхідний для створення та існування товариства, а це основний внутрішній акт, який регулює питання створення, діяльності та припинення товариств, визначає та захищає права й інтереси його учасників, забезпечує стабільну та ефективну роботу товариства. Замовником була виставлена вимога, щодо надання копій установчих документів Учасника-юридичної особи (статут повинен бути приведений у відповідність відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою відповідальністю» від 06.02.2018 № 2275-VIII) чи копія паспорта та довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) – для фізичних осіб; Хочемо звернути увагу, що Закон України «Про товариства з обмеженою відповідальністю» від 06.02.2018 № 2275-VIII набрав чинності 17.06.2018 р. Таким чином, Статут ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідає вимогам закону та є НЕДІЙСНИМ. Тому умови тендерної документації не виконані, довідка щодо обмежень до Статуту не має ніякої юридично сили. По-четверте: Вами вимагалось надати спеціальне навчання працівників про право виконання робіт із підвищеною небезпекою, а саме роботи в термічних цехах та дільницях на електротермічних установках підвищеної та високої частоти та обслуговування агрегатів і котлів, працюючих на газі і рідкому палив. Учасником надані посвідчення 1) № 045-40-2023 на Чуприна Олеся Олександровича – оператор котельні – пройшов повний курс навчання з безпечного обслуговування агрегатів і котлів працюючих на газовому та рідкому паливі відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.81-18 «правила охорони праці під час експлуатації обладнання під тиском» 2) № 045-41-2023 на Шаяхметова Дмитра Фарітовича – оператор котельні – пройшов повний курс навчання з безпечного обслуговування агрегатів і котлів працюючих на газовому та рідкому паливі відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.81-18 «правила охорони праці під час експлуатації обладнання під тиском». В даних посвідченнях не зазначено інформації, що працівникам надано право на виконання робіт із підвищеною небезпекою. Лише зазначено: «правила охорони праці під час експлуатації обладнання під тиском», що є невідповідністю відповідно до умов тендерної документації. Отже, враховуючи вище викладені обставини, ВИМАГАЄМО: 1) скасувати протокол № 49 від 11.04.2023 року, щодо визначення переможцем торгів в закупівлі № UA-2023-03-20-005437-a Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» та намір укласти Договір з даним учасником; 2) перейти до розгляду пропозицій інших Учасників. У випадку не задоволення нашої скарги ми будемо змушені звернутись до АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, Ваша вимога розглянута та буде взята до уваги.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 0341f8a5b973490f867f5e76fd4f64eb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-20-005437-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до п. 2.2. Додатку 1 Тендерної документації, Замовник між іншого вимагає "спеціальне навчання працівників про право виконання робіт із підвищеною небезпекою, а саме роботи в термічних цехах та дільницях на електротермічних установках підвищеної та високої частоти та обслуговування агрегатів і котлів, працюючих на газі і рідкому паливі;". Звертаємо вашу увагу, що предмет закупівлі не підпадає під категорію робіт "підвищеної небезпеки". Згідно постанови КМУ від 13 вересня 2022 р. № 1030 "Для ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки порогові маси небезпечних речовин установлюються за індивідуальними назвами для небезпечних речовин, які мають індивідуальні властивості ( таблиця 1 ), а також за класами небезпечних речовин та категоріями небезпеки, які мають однорідні (подібні) індивідуальні властивості залежно від виду загроз, поєднані у секції: секція “Н” - “Загрози для здоров’я людини”, секція “Р” - “Фізичні загрози”, секція “Е” - “Загрози для навколишнього природного середовища” і секція “О” - “Інші загрози” ( таблиця 2 )." Звертаємо увагу, що у тендерній документації не зазначено порогову масу відходів, з чого вбачається, що встановити їх ідентифікацію стосовно відношення до "об'єктів підвищеної небезпеки" - не є можливим. Відповідно до ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі", принципом здійснення закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи зазначене, вимагаємо видалити з тексту тендерної документації Замовника вимогу щодо надання ""спеціальне навчання працівників про право виконання робіт із підвищеною небезпекою, а саме роботи в термічних цехах та дільницях на електротермічних установках підвищеної та високої частоти та обслуговування агрегатів і котлів, працюючих на газі і рідкому паливі;" У випадку незадоволення вимоги, будемо вимушені ініціювати моніторінгову перевірку , за фактом порушення законодавства про публічні закупівлі та доцільного використання бюджетних коштів, сподіваємося на Ваше порозуміння!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник торгів, ми, як замовник, діємо виключно в межах чинного законодавства України, а тому вважаємо, що ваші звинувачення є безпідставними з огляду на наступне. Замовник, під час підготовки тендерної документації (далі – ТД), діяв в межах чинного законодавства та законодавчих актів України, а саме: Наказу МОЗ № 325 від 08.06.2015 р. «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», де в п. 4 розділу І зазначено: «Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія).» та в останньому абзаці п. 6 зазначено: «Інші терміни, що вживаються у цих Правилах, застосовують у значеннях, визначених у Законах України «Про відходи», «Про лікарські засоби», «Про охорону праці», «Основи законодавства про охорону здоров’я» та інших нормативно-правових актах в сфері охорони здоров’я». Відповідно до пп. 2 п.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із критеріїв відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Оскільки, предметом закупівлі є надання послуг щодо поводження із небезпечними відходами, то замовник вправі вимагати підтвердження спеціального навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з правом виконання робіт із підвищеною небезпекою, а саме роботи в термічних цехах та дільницях на електротермічних установках підвищеної та високої частоти та обслуговування агрегатів і котлів, працюючих на газі і рідкому паливі. Всі установки, які мають право на спалювання відходів, знаходяться в термічних цехах та дільницях на електротермічних установках підвищеної та високої частоти та обслуговування агрегатів і котлів, працюючих на газі і рідкому паливі, мають напругу. Також, підприємство, яке має сертифіковане обладнання, повинно мати кваліфікований навчений персонал. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про відходи»: поводження з відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, сортування, зберігання, оброблення, перероблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення; утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення. Державними санітарно-протиепідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами (далі – ДСНіП) передбачено способи термічного знешкодження відходів категорії В, а також те, що патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). Разом з тим, засоби індивідуального захисту після знешкодження потребуватимуть подальшого поводження з відходами (утилізації або видалення). У зв’язку з цим та відповідно до п. 20 ДСНіП, передбачено, що відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Тому у замовника постають питання: - якщо не має спеціального навчання у учасника торгів, тоді яким чином такий часник буде обирати метод поводження з небезпечними відходами категорії B та С; - яким чином будуть надаватися послуги спеціалістами учасника торгів без їх фахового навчання. Отже, ми, як замовник послуг з поводження з небезпечними відходами, маємо право вимагати документи, які підтверджують кваліфікацію працівників майбутнього виконавця. З огляду на вищевказане Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.03.2023 10:00