1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ГІРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БОРИСПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ; 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5; 44070248
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Овочі, фрукти та горіхи (ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи)»
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Кількість: 22 (найменування), у тому числі:
п\п Предмет закупівлі Одиниці виміру Орієнтована кількість
1. Буряк столовий кг 1190
2. Морква кг 1560
3. Капуста пекінська кг 570
4. Капуста білоголова кг 1040
5. Капуста синя кг 375
6. Огірок свіжий кг 430
7. Помідори свіжі кг 415
8. Цибуля ріпчаста кг 1260
9. Кріп кг 95
10. Петрушка кг 95
11. Яблуко кг 1900
12. Банан кг 2150
13. Апельсин кг 2470
14. Мандарин кг 2310
15. Персик кг 110
16. Слива кг 260
17. Виноград кг 125
18. Лимони кг 90
19. Ківі кг 20
20. Малина кг 20
21. Черешня (Вишня) кг 30
22. Полуниця кг 50
Місце поставки :
- Ревненський ліцей Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області (Київська обл., Бориспільський р-н, с. Ревне, вул. Шкільна, 24, 08342);
- Ревнівський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) "Барвінок" Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області (Київська обл., Бориспільський р-н, с. Ревне, вул. Квартальна, 25, 08342);
- Мартусівська початкова школа філія Ревненського ліцею Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області (Київська обл., Бориспільський р-н, с. Мартусівка вул. Бориспільська буд.7, 08343);
- Гірський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Берізка» Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області (Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гора, вул. Тургенєва, буд. 5, 08324);
- Гірський ліцей Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області (Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гора, вул. Центральна, буд. 3, 08324).
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 1 142 600,00 грн. з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2023 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 28.03.2023 03:00
7) умови оплати: Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі товару та/або видаткової накладної шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. Відкриті торги проводяться без електронного аукціону.
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
Завершена
1 142 600.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 426.00 UAH
Період оскарження:20.03.2023 13:23 - 24.03.2023 23:00
Вимога
Є відповідь
вимога про скасування незаконного рішення
Номер:ca71e085adc3402b9d0adf8468fdb032
Пов'язана кваліфікація:Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт", UA-EDR 34200887
Ідентифікатор запиту:UA-2023-03-20-005153-a.a1
Назва:вимога про скасування незаконного рішення
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «РУОЛ СТАНДАРТ» з наступних підстав:
1.Відповідно до Додаток № 2 до тендерної документації Перелік документів, який Учасник надає обов’язково у складі тендерної пропозиції: 6. Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що виданий не раніше 2022 року управлінням Держпродспоживслужби України на потужності з транспортування продуктів харчування учасника (згідно наказу міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень).
У складі пропозиції відсутній Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що виданий не раніше 2022 року управлінням Держпродспоживслужби України на потужності з транспортування продуктів харчування учасника (згідно наказу міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень).
2. Відповідно до Додаток № 2 до тендерної документації Перелік документів, який Учасник надає обов’язково у складі тендерної пропозиції: 8. Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України не раніше 2022 року на обстеження транспорту Учасника (згідно акту повинні бути зазначені авто, інформація про які надавалася згідно цієї документації).
У складі пропозиції відсутній Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України не раніше 2022 року на обстеження транспорту Учасника (згідно акту повинні бути зазначені авто, інформація про які надавалася згідно цієї документації).
3. Відповідно до Додаток № 2 до тендерної документації Перелік документів, який Учасник надає обов’язково у складі тендерної пропозиції: 9. Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO22000:2019 (ISO22000:2018,IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно зберігання, складування, відвантаження, транспортування та оптової торгівлі харчовими продуктами.
У складі пропозиції відсутній Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO22000:2019 (ISO22000:2018,IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно відвантаження.
4. Відповідно до Додаток № 2 до тендерної документації Перелік документів, який Учасник надає обов’язково у складі тендерної пропозиції: 10. Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату про відповідність системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO9001:2015 (ISO9001:2015,IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно зберігання, складування, відвантаження, транспортування та оптової торгівлі харчовими продуктами..
У складі пропозиції відсутній Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату про відповідність системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO9001:2015 (ISO9001:2015,IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно складування, відвантаження, транспортування та оптової торгівлі харчовими продуктами..
5. Відповідно до Додаток № 2 до тендерної документації Перелік документів, який Учасник надає обов’язково у складі тендерної пропозиції: 11. Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату про відповідність системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO14001:2015 (ISO14001:2015,IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно зберігання, складування, відвантаження, транспортування та оптової торгівлі харчовими продуктами..
У складі пропозиції відсутній Сертифікат про відповідність системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO14001:2015 (ISO14001:2015,IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно відвантаження.
6. Відповідно до Додаток № 2 до тендерної документації Перелік документів, який Учасник надає обов’язково у складі тендерної пропозиції: 19. Учасники повинні гарантувати, що потужності для зберігання та транспортування знаходяться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки та підтримання якості продукції, а саме дезінфекція. Додатково в підтвердження гарантованого надати скановані оригінали експертних висновків контролю якості дезінфекції за бактеріологічними показниками. Експертні висновки повинні бути видані не раніше січня 2023 року акредитованими НААУ лабораторіями. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі.
Учасник у складі пропозиції надає файл "8 Договір ЗМИВИ +протоколи" який містить Угоду №116/14/23 від 16.02.2023 року між учасником та Білоцерківською районною філією Державної установи «Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України», предметом якого є проведення мікробіологічних досліджень. Також у цьому файлі учасник надає Протокол випробувань №511 від 17.02.2023 року , Протокол випробувань №510 від 21.02.2023 року та Протокол випробувань №512 від 17.02.2023 року. Надані протоколи видані Білоцерківською районною філією ДУ «Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб міністерства охорони здоров’я України»
У складі пропозиції ВІДСУТНІЙ сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі.
Вимагаємо скасувати рішення замовника, оскільки пропозиція учасника, якого визначено переможцем не відповідає вимогам замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:31.03.2023 12:17
Вирішення:Дякуємо за звернення! У складі тендерної пропозиції ТОВ «Руол Стандарт» надані сертифікати відповідності вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), ДСТУ ISO9001:2015(ISO9001:2015,IDT) та ДСТУ ISO14001:2015 (ISO14001:2015,IDT) які підтверджується відповідність системи управління безпечністю харчових продуктів, системи управління якістю та системи екологічного управління стосовно (далі зазначається назва продукції (послуги, вид, марка, код ДКПП, код КВЕД):
-діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту (46.19);
- оптова торгівля фруктами й овочами (46.31);
- оптова торгівля м’ясом і м’ясними продуктами (46.32);
- оптова торгівля молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами (46.33);
- оптова торгівля напоями (46.34);
- оптова торгівля цукром, шоколадом і кондитерськими виробами (46.36);
- оптова торгівля кавою, чаєм та прянощами (46.37);
- оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками (46.38)
- неспеціалізована оптова торгівля (46.90);
- перевезення вантажів автомобільним транспортом (49.41);
- складське господарство (52.10).
Таким чином, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Руол-Стандарт» надані сертифікати, які підтверджують відповідність діяльності вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), ДСТУ ISO9001:2015 (ISO9001:2015,IDT) та ДСТУ ISO14001:2015 (ISO14001:2015,IDT) за всіма напрямками, які входять до групи КВЕД-2010 «46.3 Оптова торгівля харчовими продуктами, напоями та тютюновими виробами» та передбачають саме діяльність з оптової торгівлі продуктами харчування.
Також надані сертифікати підтверджують відповідність діяльності у сфері транспортування вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), ДСТУ ISO9001:2015 (ISO9001:2015,IDT) та ДСТУ ISO14001:2015(ISO14001:2015,IDT) оскільки містить код 49.41 «Перевезення вантажів автомобільним транспортом», який включає усі види перевезень автомобільним транспортом.
Крім того наданий сертифікат підтверджує відповідність діяльності у сфері складського господарства (52.10) вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), ДСТУ ISO9001:2015 (ISO9001:2015,IDT) та ДСТУ ISO14001:2015(ISO14001:2015,IDT) Відповідно до кодів КВЕД 2010 клас діяльності «52.10 Складське господарство» включає в себе діяльність із зберігання та складування всіх видів товарів. В той же час як КВЕД-2010 так і Державний класифікатор продукції та послуг ДК 016-2010 не містять окремого виду діяльності «відвантаження».
Що стосується Акту № 446, то в складі тендерної пропозиції ТОВ «Руол Стандарт» надано даний документ, файл «11_1 Акт Держпродспоживслужби № 446 -2022» виданий 11.11.2022 р.
Що стосується атестату про акредитацію лабораторії, то в складі тендерної пропозиції ТОВ «Руол Стандарт» надано даний документ файл «8_1 Свідоцтво про відповідність+сфера акредитації»
Враховуючи вищенаведене, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Руол Стандарт».