• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони об’єкту

Термін надання послуг: До 31 грудня 2018 року або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань .

Завершена

1 407 744.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 038.72 UAH
Період оскарження: 15.01.2018 16:12 - 27.01.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація

Номер: 63fc1e884f9a4db797a56e5fa8a58d14
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-15-000115-b.b2
Назва: Дискримінація
Вимога:
У Додатку № 1 Ви як Замовник при формуванні та складанні документації, прописали дискримінаційні умови, які повністю обмежують конкуренцію в даному тендері. Таким чином були штучно створені тепличні умови, щоб протягнути свого заздалегідь обраного переможця, тому що явно вимоги до учасників заздалегідь завищені і дискримінаційні, а так же, повністю порушують ЗУ "Про публічні закупівлі". Дані кваліфікаційні вимоги до майбутніх учасників не правомірні, а так само не відповідають чинному законодавству, це бачемо з наступного: Критерії по закупівлі: (Додаток № 2) Забезпечення у м. Львові пульта централізованого спостереження та чергової частини; ...... надати документи, что підтверджує наявність договору на надання даних послуг ДСОУ або право власності на пульт централізованого спостереження (охорони). » Стаж роботи на ринку охоронних послуг НЕ менше 8 років". Замовник одним з дискримінаційних вимог вказав наявність у охоронної фірми пульта централізованого спостереження саме у м.Львові та саме «ВЛАСНІСТЬ» Учасника, тим самим максимально обмеживши число можливих учасників, які можуть взяти участь у даній закупівлі, що призведе до штучного зменшення конкуренції. В даний час у будь-якої охоронної структури, пульт централізованого спостереження може перебувати в будь-якому місті України, але при цьому, даний пульт збирає всі тривожні сигнали, які можуть надходити з об'єктів, розташованих по всій території України. Після чого відповідний підрозділ або представник може направлятися на даний виклик в тому чи іншому місті / регіоні, що не призводить до погіршення надання якості послуг замовникам, до того ж у ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ до данної закупівлі (ДОДАТОК № 2) зазначена фізична охорона з цілодобовими постами, ДО ЧЬОГО тут наявність ПЦС? Якщо для підсилення постів, так зв'язок між охоронниками і ГШР/нарядами здійснюєтся за допомогою мобільного зв'язку, рацій та іншого обладнання і тут ПЦС не обов'язковий зовсім. До пульта підключаются прилади, які встановленні на об'єкті, а це дана закупівля не передбачає. На підставі вище викладеного, вимагаємо від Замовника виключити дану дискримінаційну вимогу з Тендерною документації. Так само у своїй діяльності учасник має повне право задіяти ПЦС сторонніх охоронних структур, які мають відповідну ліцензію і які можуть надавати послуги на підставі договору оренди чи субпідряду, або іншого законодавчо встановленого документа, що регламентує взаємини між підприємствами і дозволяє надавати послуги користування обладнанням. На сьогоднішній момент НЕМАЄ Закону який забороняє використовувати обладнання іншого підприємства в діяльності підприємства-партнера, більш того Ваше вимога заважає стосункам між операторами ринку охоронних послуг, а вартість договору оренди передбачає оподатковування, тобто своїми діями Ви лишаєте держави додаткових надходжень у місцевий бюджет. Так само надання послуг з охорони здійснюється відповідно ліцензії МВС України на охоронну діяльність та не обмежується територіально і поширює свою дію на всю територію України. Так само Учасник може мати великий досвід надання послуг в різних містах України, не маючи там ПЦС, але при цьому маючи своїх регіональних представників, які проживають в різних містах України та покликаних якраз для швидкого реагування та вирішення питань за викликом Замовника. На підставі вище викладеного, вимагаємо від Замовника виключити дане дискримінаційну вимогу з Тендерною документації. Так само абсолютно необгрунтованим вважаємо вимогу про стаж роботи на ринку охоронних послуг - 8 років. Яким ЗАКОНОДАВЧИМ актом регламентується ця вимога? Абсолютно не зрозуміло. Єдиним документом, що підтверджує здатність учасника надавати послуги в сфері охорони є ні що інше як ЛІЦЕНЗІЯ, видана МВС, і Ліцензія видана 2 роки тому ані трохи не гірше ліцензії виданої 8 років тому. І підприємство, існуюче на ринку охоронних послуг 2 роки може мати набагато більше ресурсів і різносторонній досвід, ніж підприємство, яке існує на ринку 8 років, тому що, коли підприємство розвивається воно намагається зробити все можливе щоб зарекомендувати себе з найкращого боку як надійний партнер і якісний виконавець послуг. На підставі вище викладеного, вимагаємо від Замовника виключити дане дискримінаційну вимогу з Тендерною документації. Чи можемо узагальнити, що, прописуючи ці вимоги замовник свідомо прийняв рішення закуповувати охоронні послуги з явно завищеною ціною і тільки у одного заздалегідь визначеного переможця, з ким замовник домовився заздалегідь і прописавши всю тендерну документацію з дискримінаційними вимогами по кваліфікації учасників таким чином, щоб максимально обмежити конкуренцію на даній закупівлі, тим самим порушуючи Закон України «Про державні закупівлі». Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленість в результатах торгів, може трактуватися як ознаки корупційного правопорушення, і підпадають як мінімум під адміністративну та кримінальну відповідальність, тому як при складанні тендерної документації навіть незначне відхилення від норм законодавства тягне за собою притягнення уповноважених осіб замовника до адміністративної відповідальності, яка передбачена ст. 164--14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, або до кримінальної відповідальності, яка передбачена ст. 364 Кримінального кодексу України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відповідно, кількість критеріїв та обсяг документів, що подаються для підтвердження їх відповідності, встановлюються замовником самостійно. Згідно умов пп. 1 п. 1 Додатку 1 Тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», пропозиція має містити інформацію про забезпечення у м. Львові пульта центрального спостереження та чергової частини. Наявність пульта центрального спостереження та чергової частини є необхідним для оперативного реагування нарядів груп затримання для підсилення фізичної охорони та підтримання належного громадського порядку на всій території об’єкту. Для підтвердження зазначеної інформації учасники повинні надати документи, що підтверджують наявність договору на надання даних послуг ДСОУ або право власності на пульт централізованого спостереження (охорони). Зі змісту даної вимоги зрозуміло, що у випадку наявності в учасника власного пульта центрального спостереження у м. Львові, необхідно подати документи, які підтверджують право власності. Якщо ж учасник не має власного пульта центрального спостереження, у складі пропозиції має бути поданий договір про надання даних послуг ДСОУ. Відтак, вважаємо, що дана вимога тендерної документації не обмежує кола учасників та не є дискримінаційною. Щодо вимоги передбаченої у пп. 1 п. 1 Додатку 1 документації – «2. Стаж роботи на ринку охоронних послуг не менше 8 років.» повідомляємо: тендерним комітетом взято до уваги Ваше зауваження та буде внесено відповідні зміни до тендерної документації у порядку визначеному ч. 1 ст. 10 та ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Додаток № 1

Номер: aa979dcbbcd44229a52807a66559ae75
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-15-000115-b.b1
Назва: Додаток № 1
Вимога:
У Додатку № 1 п. 2 тендерної документації зазначено, що Учасник повинен мати "Стаж роботи на ринку охоронних послуг не менше 8 років." Ця вимога є дискримінаційною та значно звужує коло учасників, до того ж охоронні послуги надаются на підставі Закону України "Про охоронну діяльність", в який не обмежує підприємство надавати послуги якщо вони існують 1 рік або 2, і ці підприємства не гірше виконуються свої договірні обов'язки. Також Закон України "Про публічні закупівлі" регламентує "не діскримінаційні" умови для усіх операторів ринку. На підставі вищезгаданого Ми вимагаємо видалити цю вимогу з тендерної документації та не порушувати чинне законодавство або надати обгрунтовану підставу цієї вимоги з посиланням на діюче законодавство.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне. Тендерним комітетом взято до уваги Ваше зауваження та буде внесено відповідні зміни до тендерної документації у порядку визначеному ч. 1 ст. 10 та ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Задоволено