-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо
так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України
Завершена
3 075 010.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 075.01 UAH
мін. крок: 0.1% або 3 075.01 UAH
Період оскарження:
23.01.2018 21:52 - 05.02.2018 00:00
Вимога
Відхилено
усунення дискримінаційних норм
Номер:
6f542bdc6c2448bb8dd797fb6bce2c84
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-23-003693-c.c1
Назва:
усунення дискримінаційних норм
Вимога:
Просимо усунути дискримінаційну вимогу щодо місця розташування складських приміщень. Дана вимога порушує норми ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» « Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Антимонопольній комітет у своїх рекомендаціях щодо визначення дискримінаційних вимог вважає, що найчастіше дискримінаційні вимоги встановлюються щодо місця розташування складських чи виробничих приміщень або наявності та кількості обладнання.
Така вимога не тільки суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі» але також порушує і норми Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Ми маємо можливість постачати товар із складу , що розташований на території сусіднього району .
Замовник не довів необхідності встановлення такої вимоги (місця розташування тільки в одному районі) , а отже взяти участь у закупівлі можуть лише учасники, які мають в наявності власний або орендований склад у межах Генічеського району , що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі до нас, тому що ми можемо здійснювати постачання з суседнього району.
Є приклади, коли Антимонопольний комітет не завжди визнає місце розташування виробничої або складської бази дискримінаційною вимогою. Наприклад, якщо постачання товару буде здійснюватися само вивозом, така вимога може бути визнана обґрунтованою. Але Замовник визначає вимогу – постачання товару за адресую закладів Замовника. Тому, ця вимога Замовника є дискримінаційною.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та усунути діскримінаційни вимоги.
Також, незрозуміла вимога «Для підтвердження якості товару при постачанні кожна партія супроводжується посвідченням якості на марку згідно діючим ДСТУ.» Але, брикети торф’яні відповідають діючим в Україні ТУ, ДСТУ на брикети торф’яні відсутні. Необхідно усунити і це порушення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.01.2018 19:19
Вирішення:
Доброго дня. У відповідб на Ваше питання повідомляємо наступне, згідно вимог нашої тендерної документації не вимагається обовязкова наявніст складу в межах території м. Генічеськ та Генічеського р-ну Херсонської області!!! Згідно вимог документації вимагається зобов’язання забезпечення за власний рахунок зважування вугілля та брикетів торф’яних в межах території м. Генічеськ та Генічеського р-ну Херсонської області, за присутності представника Замовника та представника Учасника, при кожній поставці товару. (дана вимога не стосується учасників, в яких є в наявності мобільна автовагова). Щодо питання "Для підтвердження якості товару при постачанні кожна партія супроводжується посвідченням якості на марку згідно діючим ДСТУ.». Вищезазначена вимога стосується виключно вугілля камяного, жодної вимоги про надання посвідчення якості на марку згідно діючим ДСТУ для брикетів торфяних в документації не зазначено.
Статус вимоги:
Відхилено