• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування пожежної сигналізації приміщень медичного закладу за адресами: вул. Івана Мазепи, 2, вул. Мечнікова, 8, провулок Інженерний, 4, Тверський тупик,10, вул. Цитадельна 5/9.

Детальний опис в технічних вимогах, які надаються як Додаток №1 до Закупівлі, вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження додаються як Додаток № 2, та форма цінової пропозиції до Закупівлі як Додаток № 3

Торги не відбулися

20 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100.00 UAH
Період оскарження: 20.02.2018 17:18 - 21.02.2018 18:00
Вимога
Є відповідь

ПРОСИМО ОБГРУНТУВАТИ

Номер: 853d3aa98aad431792602f80bf4acc33
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-20-001516-b.c3
Назва: ПРОСИМО ОБГРУНТУВАТИ
Вимога:
Замовник надав відповідь: Відхилено Відповідно до Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35. ДАНА ВІДПОВІДЬ Є ПОВЕРХПОВЕРХНЕВОЮ. ПРОСИМО НАДАТИ ПОСИЛАННЯ НА КОНТ=КРЕТНІ ПУНКТИ ЗАЗНАЧЕНОГО НАКАЗУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: необгрунтована вимога до закупівлі
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 21.02.2018 17:49
Підтвердження вирішення: в пп.1.13 Додатку №1 до Інструкції учасникам до оголошення допорогової електронної закупівлі (далі – Інструкція) визначено, що Замовник під час проведення процедури закупівлі керується умовами даної Інструкції та Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 №35 (зі змінами) (далі – Порядок) (в частині положень, не врегульованих Інструкцією). Відповідно по пп.6.3. Порядку під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.
Вимога
Є відповідь

ЗНОВУ І ЗНОВУ БЕЗПРАВНІСТЬ

Номер: 34f0d65118884c9e88e129a85fab114e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-20-001516-b.b2
Назва: ЗНОВУ І ЗНОВУ БЕЗПРАВНІСТЬ
Вимога:
Замовник надав відповідь: Відхилено Відповідно до Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35. Поясніть будь ласка де це в НАКАЗІ НАПИСАНО ПРО П'ЯТЬ РОКІВ СТАЖУ?????????????????????????
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: необгрунтовано та не відповідає вимогам
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 21.02.2018 10:51
Підтвердження вирішення: в пп.1.13 Додатку №1 до Інструкції учасникам до оголошення допорогової електронної закупівлі (далі – Інструкція) визначено, що Замовник під час проведення процедури закупівлі керується умовами даної Інструкції та Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 №35 (зі змінами) (далі – Порядок) (в частині положень, не врегульованих Інструкцією). Відповідно по пп.6.3. Порядку під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Знову наголошую, якщо Ви дійсно маєте досвід , навики, відповідаєте кваліфікаційним вимогам закупівлі то приймайте участь для створення конкурентного середовища.
Вимога
Є відповідь

НЕЗАКОННА ВИМОГА

Номер: 861bfb5aa63a4b39a8c180612be50123
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-20-001516-b.c1
Назва: НЕЗАКОННА ВИМОГА
Вимога:
Відповідно до Додатку Технічне завдання тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам, Замовником вимагається надання учасником надання наступних документів: - інформації, відповідно до поданої нижче форми про досвід виконання аналогічного договору протягом останніх 3-х років (за період з 2016р. по 2017р.); - інформації, відповідно до поданої нижче форми про досвід роботи по обслуговуванню системи АПС не менше 5-ти років. Вважаємо, що вказані кваліфікаційні вимоги є незаконними, дискримінаційними, такими, що порушують основні принципи здійснення державних закупівель, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Такі незаконні вимоги обмежують можливість участі у тендерній процедурі для суб’єктів господарювання, які були створені пізніше 2015 року, і не можуть надати аналогічні договори за останні 3 роки. Також, звертаю вашу увагу, на ту обставину, що Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації) є ліцензованим видом господарської діяльності, який апріорі передбачає наявність спеціалістів відповідної кваліфікації з певним досвідом роботи. І сам по собі факт наявності такої ліцензії у ліцензіата означає, що суб’єкт господарювання має необхідну матеріально-технічну базу і працівників відповідної кваліфікації, які можуть надавати такі послуги. Жодним нормативно-правовим документом не передбачено, що для виконання такого виду робіт необхідно мати п’ятирічний досвід. Тому, вважаємо, що вказані у тендерній документації і, оскаржувані нами кваліфікаційні вимоги, є дискримінаційними, такими, що звужують коло потенційних учасників, знижують рівень конкуренції, і не визначені жодним законодавчим актом. Внаслідок встановлення Замовником таких вимог, договір про закупівлю може бути укладено з учасником із завищеною ціновою пропозицією, що призведе до безпідставного витрачання видатків Замовника і коштів державного бюджету України в цілому. На підставі зазначеного, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, просимо: - Розглянути дану скаргу; - Внести зміни до тендерної документації і привести її зміст у відповідність до діючого законодавства. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ Стаття 38 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року. Відповідальність за порушення вимог цього Закону 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відхилено Відповідно до Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 21.02.2018 10:32
Підтвердження вирішення: в пп.1.13 Додатку №1 до Інструкції учасникам до оголошення допорогової електронної закупівлі (далі – Інструкція) визначено, що Замовник під час проведення процедури закупівлі керується умовами даної Інструкції та Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 №35 (зі змінами) (далі – Порядок) (в частині положень, не врегульованих Інструкцією). Відповідно по пп.6.3. Порядку під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Відповідно до абз. 2 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) положення Закону застосовуються до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абз.2 ч.1 ст.2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Відповідно до Додатку Технічне завдання тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам, що порушують основні принципи здійснення державних закупівель, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» - повідомляємо Вам що наша закупівля є допороговою та не порушує не одну зі статей Закону України «Про публічні закупівлі». Також враховуючи що не закладені видатки на ремонт та придбання нового обладнання , тому нашою вимогою є досвід роботи не один рік. Також повідомляємо Вам що Відповідно до Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35, під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як - максимальна економія та ефективність. Відповідно по пп.6.3. Порядку під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Враховуючи Ваші знання стосовно нормативної бази, маємо надію що Ви дійсно маєте досвід , навики, відповідаєте кваліфікаційним вимогам закупівлі та приймете участь для створення конкурентного середовища.