-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання приміщень (прибирання приміщень виконкому Саксаганської районної у місті ради та управління праці виконкому Саксаганської районної у місті ради)
Послуги з прибирання приміщень (прибирання приміщень виконкому Саксаганської районної у місті ради та управління праці виконкому Саксаганської районної у місті ради)
Завершена
280 004.12
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.02 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 400.02 UAH
Період оскарження:
19.01.2018 10:25 - 31.01.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження переможця закупівлі
Номер:
50f02ced8b2c4a4995c0d60166e13dbb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-19-000415-a.b1
Назва:
Оскарження переможця закупівлі
Вимога:
СКАРГА
05-го лютого 2018 року о 15:45 завершився електронний аукціон по відкритим торгам на закупівлю послуг з прибирання приміщень (прибирання приміщень виконкому Саксаганської районної у місті ради та управління праці виконкому Саксаганської районної у місті ради).
У результаті проведення електронного аукціону відкритих торгів, найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою визначена тендерна пропозиція ФОП Школьний Валерій Віталійович на суму 242 999 грн. з ПДВ.
Згідно із правилами платформи "ПРОЗОРРО", ПП «Клінінг Центр», як кожен учасник торгів, має право розглянути пакети пропозицій інших учасників, що приймали участь у торгах.
Ми розглянули пакет пропозиції ФОП Школьний Валерій Віталійович, щодо відповідності та повноти наданих документів вимогам тендерної документації Замовника та виявили наступне:
1) Згідно до Додатку№2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження.» п.1, тендерна пропозиція Учасника для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинна містити фотографічні матеріали.
Також, згідно розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» п.1: Документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді у форматі pdf, docx, ppt, pptx, jpeg, png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. В складі тендерної пропозиції ФОП Школьний Валерій Віталійович ,не міститься інформація про фотографічні матеріали, але вони надані 05 лютого о 18:03 після закінчення аукціону, що Є ПОРУШЕННЯМ.
2) Згідно до Додатку№2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження.» п.2, тендерна пропозиція Учасника має містити копії документів, що підтверджують перебування осіб, які будуть залучені до надання послуг, у штаті учасника (копії трудової книжки та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником). Надані учасником документи не підтверджують наявність у штаті 4 прибиральників. Надані у складі пропозиції цивільно-правові договори, що закінчили строк дії 31.12.2017р. Штатна чисельність ФОП Школьного В.В. складає 2 одиниці, та НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ тендерної документації.
3) Згідно розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» п.5:Всі копії документів мають бути кольоровими, після чого завірені підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності). В складі тендерної пропозиції ФОП Школьний Валерій Віталійович , надано не кольорову копію паспорту Школьного В.В. НАДАНА КОПІЯ ТАКОЖ НЕ Є ДІЙСНОЮ, бо не містить сторінки паспорту з фотографією у 45 років, згідно Постанови Верховної Ради України «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон».
Таким чином порушено вимоги розділу 3, п.1 та НЕ НАДАНО ДОКУМЕНТИ ЩОДО ПОВНОВАЖЕННЯ ПІДПИСУ документів тендерної пропозиції.
Відповідно до ст. З Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Просимо прийняти скаргу до розгляду та усунути порушення, здійснені при визнанні переможця тендеру. Якщо порушення не будуть усунені, ми вимушені будемо подати скаргу до АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- ЖАЛОБА.pdf 13.02.2018 14:56
- Відповідь на скаргу.pdf 14.02.2018 16:32
Дата подачі:
13.02.2018 14:56
Вирішення:
П.1. Згідно з Додатком 2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та спосіб їх документального підтвердження» тендерна пропозиція Учасника для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинна містити фотографічні матеріали. Суб’єкт господарювання в своїй тендерній пропозиції надав інструкції по експлуатації технічних засобів, які мали фотографічні матеріали цих засобів.
Додатково, 05 лютого 2018 року після закінчення аукціону, ФО-П Школьний В. В. завантажив ще додаткові фотографії технічних засобів, які будуть використовуватися при наданні послуги.
П.2 Згідно з Додатком 2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» ФО-П Школьний В. В. надав довідку, складену відповідно до форми додатку 6 тендерної документації, в якій суб’єктом господарювання проінформовано про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зазначена довідка завірена підписом та печаткою суб’єкта господарювання.
Також, для підтвердження наявності трудових відносин між суб’єктом господарювання та працівниками, що будуть залучені до надання послуг, ФО-П Школьним В. В. надано цивільно-правові договори, в яких дійсно визначено термін закінчення угоди - 31.12.2017. Необхідно зазначити, що дія договорів про цивільно-правові відносини автоматично пролонгується, якщо не здійснено розірвання договору додатковою угодою.
Тендерний комітет розглядає інформацію, яку надав в своїй пропозиції ФО-П Школьний В.В. Інформація про те, що ФО-П Школьним В.В. використовується праця лише двох найманих працівників, не надавалася.
П.3. Учасник ФО-П Школьний В. В. є фізичною особою-підприємцем, який в своїй тендерній пропозиції надав лист – інформацію (додається) від 17. 01. 2018 № 17. 01. 0218/5, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Необхідно зауважити, що суб’єкт господарювання зареєстрований як фізична особа підприємець в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців (№ 2663204674), копія свідоцтва надана та міститься в загальнодоступних державних реєстрах.
В тендерній пропозиції, яку завантажено в електронну систему, надано усі документи, які необхідні для підпису тендерних пропозицій, а саме: копії паспорта та ідентифікаційного коду;копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;інформація про перебування у Єдиному Державному Реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Зазначені документи і є документами, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції ФО-П Школьний В. В.
Всі документи, які завантажені до електронної системи ФО-П Школьний В. В. затверджено кольоровою печаткою та підписом суб’єкта господарювання, що не суперечить вимогам тендерної документації. Надання не кольорової копії паспорту є формальністю та не впливає на ціну і на зміст тендерної пропозиції.
В свою чергу необхідно зазначити, що до повноважень тендерного комітету не входять обов’язки перевірки дотримання громадянами України норм наказу Міністерства внутрішніх справ України від 13. 04. 2012 № 320 «Про затвердження Порядку оформлення і видачі паспорта громадянина України».
Статус вимоги:
Задоволено