• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту автотранспорту)

Торги не відбулися

302 140.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 021.40 UAH
Період оскарження: 17.03.2023 20:19 - 23.03.2023 23:00
Вимога
Вирішена

нормо-години

Номер: ea61d34793b949abb43ff440510b9e23
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-17-011315-a.a3
Назва: нормо-години
Вимога:
Згідно з п. 15 Додатку 1 розрахункова кількість нормо-годин (далі - н/г), необхідних для виконання кожного виду робіт, не повинна перевищувати кількість н/г, рекомендованих заводом-виробником транспортного засобу. При цьому, Замовником в п. 16 приведено єдину таблицю для розрахунку трудомісткості послуг з ремонту автомобілів 8 різних виробників. Ураховуючи, що розрахункова кількість нормо-годин, необхідних для виконання робіт, наприклад, на автомобілі марки SKODA, відрізняється від кількості встановленої заводом-виробником автомобілів TOYOTA чи ВАЗ, заповнити таблицю згідно вимог замовника неможливо. Вважаємо, що Замовнику для усунення невідповідності слід внести зміни до таблиці, адаптувавши її під конкретну марку авто. В іншому випадку замовник не залишає для учасників іншого виходу ніж визначення трудомісткості послуги за найвищим показником, що призведе до порушення принципу максимальної економії бюджетних коштів, що в подальшому може стати предметом моніторингу Державною аудиторською службою України закупівлі у зв’язку з наявністю ознак порушень замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Обґрунтування та виключення вимог щодо сертифікації та ін., що не стосуються предмету закупівлі

Номер: 1430684c11c04fd19202805dd260d3b7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-17-011315-a.c2
Назва: Обґрунтування та виключення вимог щодо сертифікації та ін., що не стосуються предмету закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, прохання обґрунтувати та роз’яснити вимоги щодо надання сертифікатів на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 та екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 стосовно «ремонтування та технічного обслуговування інших транспортних засобів і устаткування» та «послуг допоміжних щодо транспортування інші». По-перше, предметом закупівлі є надання послуг з технічного обслуговування та ремонту автотранспорту. Додатком 1 до ТД визначено перелік автотранспортних засобів Замовника, серед яких відсутні інші транспортні засоби окрім автотранспортних (яхти, кораблі, літаки, гвинтокрили і т.д.), в тому числі устаткування. То на якій підставі Замовником прописано вимогу щодо надання сертифікатів стосовно «ремонтування та технічного обслуговування інших транспортних засобів і устаткування»? По-друге, яке має відношення до предмету закупівлі послуги «допоміжних щодо транспортування інші»? Що Замовник взагалі вкладає в зазначене поняття та чи взагалі відомо Замовнику яким чином визначаються органами сертифікації сфери сертифікації? По-третє, яка різниця між поняттям «надання послуг з технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів» та «технічне обслуговування та ремонтування автотранспортних засобів»? Вимагаємо в Уповноваженої особи розібратися в зазначеній нею термінології та прибрати вимоги що не стосуються предмету закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога про внесення змін до ТД у зв'язку з наявністю дискримінаційної вимоги

Номер: ee16fb3498824e1d8f57b5dabf47291e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-17-011315-a.c1
Назва: Вимога про внесення змін до ТД у зв'язку з наявністю дискримінаційної вимоги
Вимога:
Замовником у тендерній документації, а саме у Додатку І передбачено вимогу щодо місця надання послуг – м. Київ, не далі ніж 5 км від адміністративної будівлі КО «Київзеленбуд», яка знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Кудрявська, 23 (надалі – Вимога). Вважаємо Вимогу дискримінаційною та такою, що порушує наші права, як Учасника. Зазначені вище умови Замовника суперечать вимогам статті 5 закону України «Про публічні закупівлі» та порушують принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Зважаючи на наведене, просимо пояснити яким нормативним актом керувався Замовник, встановлюючи Вимогу. Якщо така Вимога висунута, для зменшення витрат на доставку автомобілів до СТО, то Замовник, з метою дотримання законного принципу добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, має внести зміни до тендерної документації, та як варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо відстань від місця знаходження Замовника до СТО Учасника складатиме більше 5-ти кілометрів. Беручи до уваги наведене вище, з метою усунення порушення законодавства та зменшення витрат Замовника, вимагаємо внести зміни до тендерної документації. Звертаємо увагу Замовника на те, що існує практика АМКУ з цього питання (одне із прийнятих рішень додаємо, інші прийнято в закупівлях, інформація щодо яких у зв’язку з введенням воєнного стану наразі замаскована). У разі відхилення поставленої вимоги будемо звертатись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою приведення тендерної документації Замовника до відповідності вимогам чинного законодавства та існуючій практиці розгляду подібних вимог, що затягне процедуру проведення закупівлі та може призвести до накладення штрафів на Уповноважену особу Замовника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В умовах воєнного стану, коли бюджетні надходження скорочуються, а витрати значно зростають надзвичайно важливим є забезпечення дотримання жорсткої економії витрачання бюджетних коштів. Враховуючи обмежену кількість автомобільного транспорту для виконання покладених на Замовника завдань, час для проведення періодичного технічного обслуговування і ремонту зазначеного транспорту, а також значний період експлуатації, технологічний простій транспорту є дуже обмеженим. Зазначення в технічній специфікації вимоги до місцезнаходження станції технічного обслуговування автомобілів Учасника в межах 5 км від місця дислокації автомобільного транспорту Замовника є достатньо необхідною умовою, яка дозволяє забезпечити мінімізацію часу технологічного простою та створити належні умови для виконання функцій підприємства з урахуванням умов руху транспорту у м. Києві. Збільшення відстані до СТО Учасника для надання послуг призведе до збільшення часу технологічного простою транспорту Замовника та додаткових експлуатаційних витрат Замовника, що нівелює зменшення вартості послуги, запропоноване таким Учасником у пропозиції в порівнянні з іншими Учасниками закупівлі, що мають СТО в межах відстані, зазначеної у документації. Проведеним моніторингом встановлено про наявність більш ніж 20 станцій технічного обслуговування автомобілів, що знаходяться в межах 5 км від місця дислокації автомобільного транспорту Замовника, які можуть бути потенційними Учасниками закупівлі. На підставі викладеного вважаємо, що Замовником у документації дотримані принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі", отже, Ваша вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено