• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Аптечка тактична

Завершена

199 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 995.00 UAH
Період оскарження: 17.03.2023 16:41 - 31.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі

Номер: d980699b47294db6a02adc817a1b39c1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-17-010588-a.c3
Назва: СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі
Скарга:
З метою захисту прав, що охороняються законом та інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси ФОП «Волков Вадим Олександрович», не погоджуючись з рішенням Замовника щодо визначення переможцем ТОВ «ФАРММЕДАЛЬЯНС», у відповідності частини п'ятої статті 18 Закону, пунктам 53, 56 і 57 Особливостей, подає Скаргу до органу оскарження з підстав зазначених у тексті Скарги.
Дата розгляду скарги: 24.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.04.2023 12:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.04.2023 17:06
Дата виконання рішення Замовником: 28.04.2023 10:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення №5261-р/пк-пз від 24.04.2023 порушення усунуте, рішення скасовано.
Автор: ФОП "ВОЛКОВ ВАДИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ ", Вадим Волков +380995291933 volkovv.o.med@gmail.com
Вимога
Вирішена

щодо надання зразків пакування та маркування

Номер: 3d2d87cebd714365ba149547d0989acd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-17-010588-a.b2
Назва: щодо надання зразків пакування та маркування
Вимога:
Замовник вимагає у Додатку 5 *: "Для підтвердження характеристик та походження складових виробу, а саме перев’язувальних засобів, лейкопластирів та інших медичних виробів, у складі пропозиції повинні бути надані документи (зразки пакування, маркування виробника) за якими можливо ідентифікувати виробника та/або торгову марку чи характеристики виробу". Проте, у п.1 Додатку 5 Замовник вже встановив вимогу: "Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати окрему порівняльну таблицю з повним найменуванням позиції (марка/модель) та технічними характеристиками кожної з них". Вважаємо, що Замовник навмисне обтяжує процес підготовки Тендерної пропозиції, і не вважає достатнім свої ж власні вимоги стосовно того, що ВЖЕ учасник надасть інформацію про марку, модель та тех.характеристиками. Учасник підтвердить цю інформацію підписом і печаткою керівника - і цього не достатньо, потрібно ще надавати зразки пакування, маркування? Це суцільна недовіра поданним документам учасника та обтяження процессу підготовки. До того ж, ніхто з учасників не звертався із запитом стосовно змін, які вніс замовник і під час постачання взагалі можуть пропонуватись і інша вироби. Тому, вимагаємо виключити вимогу про надання зразків маркування та пакування, адже інформація про торгову марку та виробника вже буде присутня в порівняльній таблиці.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо вимог

Номер: 60ade0beaa4e44f5906489bb2fc91003
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-17-010588-a.b1
Назва: Щодо вимог
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовик, а на яких підставах Ви вимагаєте данний документ, тоді як по Закупівлі № UA-2023-02-14-014717-a Антимонопольний комітет зобов'язав Вас вилучити ці вимоги: "Довідка про застосування заходів із захисту навколишнього довкілля. На підтвердження Учасник повинен надати скановану копію оригіналу сертифікату учасника на систему екологічного управління згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" (ISO 14001:2015, IDT), чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, або інші документи на підтвердження застосування заходів із захисту навколишнього довкілля: відповідні маркування, або протоколи випробувань, або декларація, або сертифікати, що підтверджують відповідність застосування Учасником заходів із захисту навколишнього довкілля". Тобто, вже є рішення за минулою закупівлею, що дану вимогу потрібно виключити з ТД, але Ви оголошуєте нову закупівлю, і встановлюєте ті самі вимоги. І додатково Ви вимагаєте: "У випадку надання інших документів, аніж ДСТУ ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" (ISO 14001:2015, IDT), вони повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством". Тому, по-перше, вимога щодо надання Сертифікату заДСТУ ISO 14001:2015 не узгоджується з Вашою ж вимогою про надання "іншого сертифікату", адже Ви говорите про Захист довкілля, том, ЩО за "інший сертифікат" має бути виданий - не зрозуміло, наче їх безліч, стосовно захисту довкілля. По-друге, Ви не зазначаєте, як саме має бути підтверджена компетенція органу, який його видає. Тому, вимагаємо усунути необов'язкові вимоги для виробників медичних виробів стосовно надання Сертифікату за ДСТУ ISO 14001:2015 та: 1. конкретизувати, що за інші сертифікати можна надавати, а також 2: - як саме має бути підтвержено кваліфікацію цих органів? Адже вочевидь, Ви навмисно ігноруєте рішення АМК стосовно виключення данної вимоги (та і інших вимог), і навмисно заплутуєте учасників своєю ТД для просування когось свого "свого". Ну, інших висновків з Ваших дій - не можна зробити, вже не кажучи про решту вимог, які Вас зобов'язали усунути минулого разу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено