-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території Закладу післядипломної освіти «Центр підвищення кваліфікації служби зайнятості»
Завершена
955 881.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 558.81 UAH
мін. крок: 1% або 9 558.81 UAH
Період оскарження:
17.03.2023 15:43 - 22.03.2023 00:00
Вимога
Відхилено
ВИМОГА
Номер:
a170ddec727c4b64b463148f681a0351
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-17-009786-a.b2
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовнику! У ТД присутні неправомірні і дискримінаційні вимоги.
Щодо надання «листів-згоди щодо кожного суб’єкта, чиї персональні дані поширюватимуться в системі електронних закупівель Prozorro (працівників, посадових осіб, контрагентів, субпідрядників/співвиконавців тощо) за формою, зразок якої наведено у Додатку 5 до тендерної документації.»
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників, так як дана вимога не зовсім залежить лише від учасників. Адже саме поняття "персональних даних" є розмитим і на якій підставі Учасники звертатимуться до контрагента по договору з метою надання згоди на обробку його персональних даних? Це не є коректним . І Ви ж самі прописуєте в ТД законодавство: " Факт подання тендерної пропозиції учасником — фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.
В усіх інших випадках факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію.".
Прошу видалити дану вимогу. У разі не реагування, будемо звертатися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2023 15:55
Вирішення:
Шановний учасник!
Поняття «персональні дані» чітко визначене чинним законодавством України, а саме: Законом України «Про захист персональних даних» (далі - Закон), а саме: персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Також Законом визначене поняття «знеособлення персональних даних», тобто вилучення відомостей, які дають змогу прямо чи опосередковано ідентифікувати особу.
Тендерною документацією на закупівлю за ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території Закладу післядипломної освіти «Центр підвищення кваліфікації служби зайнятості», ДК 021:2015 90919200-4 Послуги з прибирання офісних приміщень) вимагається надання листів-згод щодо кожного суб’єкта, чиї персональні дані поширюватимуться в системі електронних закупівель Prozorro (працівників, посадових осіб, контрагентів, субпідрядників/співвиконавців тощо) за формою, зразок якої наведено у Додатку 5 до тендерної документації.
Проте, у разі відсутності або знеособлення персональних даних (в розумінні Закону) працівників, посадових осіб, контрагентів, субпідрядників/співвиконавців тощо в документах тендерної пропозиції, листи-згоди не обов’язкові.
Крім того, пунктом 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, визначено, що не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані.
Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання листів-згод щодо кожного суб’єкта, чиї персональні дані поширюватимуться в системі електронних закупівель Prozorro встановлена з метою чіткого дотримання норм чинного законодавства в сфері захисту персональних даних. У разі наявності персональних даних в документах, які надаються учасником в складі тендерної пропозиції, учасник має право застосувати всі передбачені чинним законодавством способи, які направлені на захист персональних даних суб’єкта персональних даних.
Дякуємо за вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ВИМОГА
Номер:
46fc697c64f3411cae861147101446c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-17-009786-a.c1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовнику! У ТД присутні неправомірні і дискримінаційні вимоги.
1. Щодо надання у складі пропозиції на підтвердження наявності в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації лікаря-дезінфекціоніста та "сканкопії сертифіката/ів лікаря-спеціаліста, який підтверджує присвоєння (підтвердження) звання лікаря-спеціаліста за спеціальністю «Дезінфекційна справа» (не менше одного)." Ви просите на послуги з прибирання і дезінфекторів (тобто не одного) для надання послуг з дезінфекції і лікаря-дезінфекціоніста, при чому жодним чином в ТЗ не обґрунтовуєте необхідність даного спеціаліста, по суті Ви виходите за межі написаного Вами ТЗ. Лікар-дезінфекціоніст:
- Керується чинним законодавством України про охорону здоров'я та нормативно-правовими актами, що визначають діяльність органів управління та закладів охорони здоров'я, організацію санітарно-епідеміологічної служби.
- Проводить дезінфекційні заходи при різних групах інфекцій, зокрема особливо небезпечних і карантинних.
- Бере участь в проведенні протиепідемічних заходів в разі виникненні осередку інфекції.
- Надає організаційно-методичну допомогу лікувально-профілактичним та немедичним установам з питань дезінфекції, дезінсекції, дератизації і стерилізації.
- Керує роботою середнього медичного персоналу.
- Планує роботу та проводить аналіз її результатів.
- Веде лікарську документацію.
-Бере активну участь в поширенні санітарно-гігієнічних знань серед населення.
Тобто, виходячи з зазначеного, для яких саме послуг на Вашому об'єкті при наданні послуг з прибирання виникає необхідність залучення саме ЛІКАРЯ?
Просимо внести зміни в ТЗ і виключити вимогу дану.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2023 15:21
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Додатком 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації на закупівлю за ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території Закладу післядипломної освіти «Центр підвищення кваліфікації служби зайнятості», ДК 021:2015 90919200-4 Послуги з прибирання офісних приміщень) передбачені вимоги до якості послуг з прибирання, які містять перелік послуг, що включає дезінфекцію міст загального користування (згідно з графіком або за заявкою).
Необхідно зазначити, що дезінфекція має на меті запобігти в тому числі запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, що, в свою чергу, є одним з обов’язків лікаря-дезінфекціоніста, яке зазначено у вашій вимозі.
На сьогодні, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» на території України дія карантину продовжена до 30 квітня 2023 р.
Крім того, вимогами Тендерної документації встановлена вимога щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – лікаря-дезінфекціоніста не менше одного, проте Учасник закупівлі не обмежений в праві надати в складі своєї тендерної пропозиції інформацію про більше ніж про одного лікаря-дезінфекціоніста.
Таким чином, вимога в тендерній документації щодо наявності у учасника торгів лікаря-дезінфекціоніста є законодавчо обґрунтованою.
Дякуємо за вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено