-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021-2015 (CPV) 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Дизельне паливо)
Завершена
3 389 840.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 949.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 949.20 UAH
Період оскарження:
17.03.2023 14:51 - 23.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
27b430c8b49449b5a762469512dd2fa7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-17-008515-a.b2
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику!
28.03.2023 на порталі prozorro.gov.ua вами був оприлюднений протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.03.2023 № 10-03, відповідно до якого тендерну пропозицію, подану ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» визнано такою, що відповідає умовам тендерної документації, а ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» визнано переможцем тендеру.
З цього приводу слід зазначити, що зазначене рішення містить ознаки безпідставності та незаконності, та є таким, що прийняте з порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Зазначене твердження ґрунтується на наступному.
Відповідно до вимог п. 1 Розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, в т.ч., інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
При цьому, відповідно до п.2 Додатку 2 до тендерної документації, якість товару, який передається у власність (поставляється) Замовнику, повинна відповідати вимогам Державних стандартів (ДСТУ) або Технічних умов (ТУ), які діють на території України. Також у Додатку 2 зазначено, яким саме ДСТУ має відповідати товар, що є предметом закупівлі: Дизельне паливо має відповідати ДСТУ 7688:2015; Бензин А-95 - ДСТУ 7687:2015.
Разом з цим, у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП», ВІДСУТНЯ інформація, про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність частини предмета закупівлі (Бензин А-95) встановленим замовником вимогам (тобто, вимогам ДСТУ 7687:2015).
Така невідповідність тендерної пропозиції, поданої ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП», є критичною, та НЕ МОЖЕ БУТИ усунута відповідно до положень п. 40 Особливостей, затверджених Постановою Кабінет Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Адже положення п. 40 Особливостей НЕ застосовуються до випадків, коли має місце відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Отже, рішення Замовника про визнання тендерної пропозиції, поданої ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» такою, що відповідає умовам тендерної документації, а також рішення про визнання ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» переможцем тендеру, прийнято з порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель та має бути скасоване.
Враховуючи наведене, просимо Замовника скасувати зазначені незаконні рішення.
У разі не скасування Замовником зазначених незаконних рішень у розумний строк, залишаємо за собою право звернутися зі скаргою з порушеного питання до Органу оскарження – Антимонопольного комітету України у встановлений Законом та Особливостями строк.
Пов'язані документи:
Учасник
- Щодо визначення переможця 28.03.2023 23:47
Дата подачі:
28.03.2023 23:47
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учасник. З приводу Вашої вимоги повідомляємо наступне: Додатком 2 тендерної документації передбачено:"Отримання паливно-мастильних матеріалів здійснюється уповноваженим на те представником Замовника. На кожну партію товару видаються документи, що підтверджують якість товару.
2. Якість товару, який передається у власність (поставляється) Замовнику, повинна відповідати вимогам Державних стандартів (ДСТУ) або Технічних умов (ТУ), які діють на території України." Положення тендерної документації не містять вимоги надавати в складі пропозиції будь-які документи, що підтверджують якість товару, вказані документи надаються Переможцем під час поставки товару. У випадку, якщо під час поставки товару вказані документи будуть відсутні або не підтверджуватимуть якість товару, згідно вимогами технічного завдання, такий товар прийматись Замовником не буде. Підсумовуючи наведене вище, Замовник не вбачає порушень вимог тендерної документації, переможцем процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
дискримінаційні вимоги
Номер:
80df2c6c2495430c9204428aa1a6904b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-17-008515-a.a1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Ознайомившись з Тендерною документацією Замовника (далі — «ТД»), у процесі підготовки тендерної пропозиції, ми виявили в ній дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме:
ДОДАТОК 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦЯ: П.6 . Наявність офісного центру (представника) у м.Львові або Львівській області для забезпечення безперебійної комунікації представників сторін після підписання договору та постачання товару – надати довідку на фірмовому бланку.
Вимагаючи від учасників наявність офіційного представництва на території м.Львові або Львівській області Замовник обмежує учасників, які здійснюють свою діяльність по всій території України, проте не мають офіційного представництва на території м.Львові або Львівській області що жодним чином не заважає таким учасникам здійснювати відпуск палива для потреб Замовника. Вказана вимога суттєво обмежує та унеможливлює участь значного кола учасників, які, незважаючи на те, що здатні виконати умови ТД по термінам поставки та якості товару та мають великий досвід виконання аналогічних договорів у різних містах України – не зможуть взяти участь у торгах. Звертаємо увагу, що більшість суб’єктів господарювання мають своїх регіональних представників, які мешкають в різних містах України та покликані якраз для швидкого редагування та вирішення питань за викликом Замовника. Також зазначаємо, що наявність офіційного представництва на території м.Львові або Львівській області вимагає безпосередньо наявності офісу в цьому місті, що в свою чергу зумовлює для Учасників виникнення додаткових витрат на його утримання, а отже і збільшення ціни на поставку товару, що є нераціональним використанням коштів зі сторони, як Замовника, так і Учасника. Тому вказана вимога суперечить, насамперед, принципу максимальної економії здійснення публічних закупівель (ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» , далі – «Закон») Разом з тим, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають офіційного представництва на території .Львові або Львівській області. Дії Замовника при встановленні вищезазначених умов тендерної документації суперечать принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 5 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Виходячи з умов тендерної документації Замовника можно зробити висновок, що ТД прописана під конкретного учасника, що суперечить принципам «Про публічні закупівлі»
З практикою Антимонопольного комітету України можна ознайомитеся за посиленнями:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-15-005561-c
Вилучити вимогу щодо наявності в учасника офіційного представництва в м.Львові або Львівській області
З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , повідомляємо, що якщо Замовником не буде внесено зміни - будемо звернутися до АМКУ за оскарженням умов документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2023 16:13
Вирішення:
Шановний Учасник, уповноваженою особою розглянуто Вашу вимогу з приводу «дискримінаційних» вимог в тендерній документації, з приводу цього повідомляємо наступне:
1. Уповноважена особа не вважає дану вимог дискримінаційною, оскільки, Ви, як учасник процедури закупівлі, можете виконати вказану вимогу шляхом відкриття офісного центру (представника) в місті Львів чи Львівській області. Вказана вимога зумовлена необхідністю сталої комунікації між сторонами та усунення проблемних ситуацій (якщо такі матимуть місце) в найкоротші терміни. Документація не містить вимог про документальне підтвердження такого офісного центру (представництва), окрім надання довідки про його наявність. Водночас, погоджуємось з Вами, що здійснення процедур закупівель повинно відповідати принципам, передбаченим статтею 5 Закону, зокрема – максимальна економія, ефективність та пропорційність; добросовісна конкуренція серед учасників. Відтак, якщо вилучення з переліку вимог тендерної документації вказаної норми щодо офісного центру (представника) в місті Львів чи Львівській області дозволить Вам взяти участь в даній закупівлі та запропонувати нижчу ціну, Замовником будуть внесені відповідні зміни в найкоротші терміни. Дякуємо за Ваше звернення.
Статус вимоги:
Задоволено