• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти

Завершена

2 740 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 700.00 UAH
Період оскарження: 17.03.2023 12:55 - 23.03.2023 23:00
Вимога
Є відповідь

порушення замовником положень Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року в частині неправомірної дискваліфікації учасника торгів ТОВ «ОККО - Постач»

Номер: cb9820721235486db41aedae274cbbb8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-17-005921-a.a4
Назва: порушення замовником положень Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року в частині неправомірної дискваліфікації учасника торгів ТОВ «ОККО - Постач»
Вимога:
Керуючись п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.22року, де передбачається, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель, звертаємось із вимогою щодо надання роз’яснення щодо підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОККО-Постач». Відповідно до п.40 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2023року, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відсутність в складі тендерної пропозиції довідки, передбаченою п.5 додатку 4 тендерної документації (довідки виданої відповідним органом Державної податковоїслужби України про наявність відкритого рахунку (рахунків) вобслуговуючому банку (всіх обслуговуючих банків) учасника, видану не раніше лютого 2023 року (дляюридичнихосіб,фізичнихосіб-підприємців)) не є помилкою виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому замовник повинен був надати час на виправлення помилки, а не дискваліфікувати тендерну пропозицію ТОВ «ОККО Постач». Враховуючи вищенаведене, підтверджуємо факт порушення замовником положень Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року в частині неправомірної дискваліфікації учасника торгів ТОВ «ОККО - Постач»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до статті 40 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Водночас учасник не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації довідку відповідно саме до Додатку 4 тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а які помилки можна виправляти саме в частині технічної специфікації, поки повністю незрозуміло (відсутня конкретизація і практика Органу оскарження), то слово «тощо» може включати в себе широкий ряд понять, тож наразі неможливо стверджувати, чи зміна технічної характеристики не призводить до зміни предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 03.04.2023 15:30
Підтвердження вирішення: не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

довідка з ДФС

Номер: 9d121dab2f804606845377341ebb7bd1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-17-005921-a.a3
Назва: довідка з ДФС
Вимога:
Доброго дня! В тендерній документації наяна вимога Додаток 4 п. 5 "5. Учасник у складі пропозиції повинен надати довідки виданої відповідним органом Державної податковоїслужби України про наявність відкритого рахунку (рахунків) вобслуговуючому банку (всіх обслуговуючих банків) учасника, видану не раніше лютого 2023 року (дляюридичнихосіб,фізичнихосіб-підприємців). Дана вимога є дискримінаційною, так як обмежує коло учасників та суперечить законодавству. Законом України "Про здійснення державних закупівель" та іншими нормативно-правовими актами не передбачене надання органами Державної фіскальної служби України довідки про наявність відкритих рахунків у фінансових установах платника податків. Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги Документації порушують права суб'єктів господарювання, у тому числі Учасників, які не мають довідки виданої Уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів із зазначенням банку (банків), в якому (яких) учасник торгів має рахунки. Такі дії Замовника порушують вимоги абзацу п'ятого частини першої статті 3, частини третьої статті 5 та частини третьої статті 22 Закону, якими передбачена, зокрема, недискримінація учасників. Враховуючи наведене,вимагаємо внести відповідні зміни до документації конкурсних торгів в цій частині з метою приведення її у відповідність до законодавства. Також просимо взяти до уваги, що у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України відповідно до Закону України “Про правовий режим воєнного стану” Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні” введено воєнний стан. Пунктом 11 розділу I Закону України від 15 березня 2022 року № 2120-IX “Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану” пункт 69 підрозділу 10 розділу XX “Перехідні положення” Кодексу доповнено, зокрема, підпунктом 69.17, яким установлено, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, для банків, інших фінансових установ та контролюючих органів зупиняється: перебіг строків, визначених для надсилання повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків – юридичної особи (резидента і нерезидента), у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, та повідомлень про взяття рахунку на облік або відмову у взятті контролюючим органом рахунку на облік.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу Учасника UA-2023-03-17-005921-a.a3, щодо обмеження кола потенційних учасників через надання довідки з ДФС - відхилити
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.03.2023 10:02
Дата виконання рішення Замовником: 23.03.2023 14:55
Підтвердження вирішення: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога стосовно терміну видачі довідки з банку

Номер: e8eb0a541c144fcd90c406290f827213
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-17-005921-a.b2
Назва: Вимога стосовно терміну видачі довідки з банку
Вимога:
Доброго дня! В документації наявна вимога в Додатку 2 п. 3 "3. Сканкопія оригіналу або завірена учасником копія довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована (або датовані) не пізніше 30 днів до дати розміщення документа в електронній системі закупівель* *Недотримання дати видачі такої довідки (довідок) учасником, веде до відхилення тендерної пропозиції учасника, відповідно до статті 31 Закону, як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Якщо учасник має поточну заборгованість по кредитам (тобто, своєчасно сплачує всі необхідні платежі за цим кредитом та не порушує графік його погашення) та відсутня прострочена заборгованість за кредитом та відсотками користування кредитом перед відповідною банківською установою або відповідними банківськими установами (у разі відкриття рахунків у декількох банках), то така довідка не є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Якщо учасник має поточну заборгованість по кредитам та прострочена заборгованість за кредитом і відсотками користування кредитом перед відповідною банківською установою або відповідними банківськими установами (у разі відкриття рахунків у декількох банках), то така довідка є підставою для відхилення тендерної пропозиції, відповідно до статті 31 Закону, як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.", а в Додатку 4 п.6 "6. Учасник у складі пропозиції повинен надати довідки з обслуговуючого банку (всіх обслуговуючих банків)про наявність відкритого рахунку (рахунків) та про відсутність простроченої заборгованості за кредитами,видані станом не раніше дати оголошення пропроведення відкритихторгів(для юридичнихосіб,дляфізичнихосіб,утомучисліфізичнихосіб-підприємців). Просимо привести у відповідність вимогу по терміну видачі довідки з банку про відсутність просроченої заборгованості ( чи це має бути дата не раніше дати оголошення чи не пізніше 30 днів до дати розміщення документа в електронній системі закупівель) так як невідповідність по даті призведе до відхилення пропозиції. Також просимо конкретизувати довіка з банкку має містити інформацію про відсутність простроченої заборгованості за кредитам чи про відсутність простроченої заборгованості за кредитом і відсотками користування кредитом).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: викладена Тендерна документація в новій редакції
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 22.03.2023 15:36
Підтвердження вирішення: викладена Тендерна документація в новій редакції
Вимога
Вирішена

вимога стосовно номіналу талонів

Номер: 28b8bb07355e4eb0a4b2fccac002e1af
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-17-005921-a.b1
Назва: вимога стосовно номіналу талонів
Вимога:
Доброго дня! Плануємо прийняти участь в торгах. Згідно з тендерною документацією У Оголошенні за процедурою «відкриті торги з особливостями» у Додатку 4 пункті 1 котрий викладений в наступній редакції :"1. Талони/скретч-картки/бланки-дозволи повинні бути номіналом 1л ,5л,10л,15л, 20 літрів. ". Зазначаємо, що вимагаючи від учасників наявність певного номіналу талонів – Замовник дискримінує учасників, котрі зможуть запропонувати товар іншого номіналу, що не впливає на виконання технічних вимог Замовника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, звертаємося до Замовника з вимогою усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Враховуючи вище викладене, вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги з Оголошення за процедурою «відкриті торги». Вимагаємо викласти цей пункт у наступній редакції: «1. Талони/скретч-картки/бланки-дозволи повинні бути номіналом 5 та/або 10, та/або 20 л.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: викладена Тендерна документація в новій редакції
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 22.03.2023 15:36
Підтвердження вирішення: викладена Тендерна документація в новій редакції