-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення Мукачівський дошкільний навчальний заклад № 28 за адресою: місто Мукачево, вулиця Трояна Михайла, будинок 6)
Завершена
245 413.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 227.07 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 227.07 UAH
Період оскарження:
17.03.2023 12:50 - 22.03.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга до АКМУ
Номер:
1a66e4b5b5ed4f4aba73db3ed73edeac
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-17-005827-a.b3
Назва:
Скарга до АКМУ
Скарга:
Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради оголосило про здійснення процедури закупівлі у формі відкритих торгів наступних робіт: «Встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення Мукачівський дошкільний навчальний заклад № 28 за адресою: місто Мукачево, вулиця Трояна Михайла, будинок 6 (ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи)» ID закупівлі UA-2023-03-17-005827-a.
Скаржник (ПП "АЯКС") завчасно підготував та подав необхідний пакет документів, що передбачений тендерною документацією на закупівлю (затверджений Протоколом уповноваженої особи № б/н від 17 березня 2023 р.).
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради
м.Мукачево від «31» березня 2023 р., тендерну пропозицію ПП «АЯКС» відхилено як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації, з посиланням на абз. 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей.
Стосовно відсутності листів-згоди на обробку персональних даних всіх осіб,
персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції Учасника, а саме відсутності згоди па обробку персональних даних Попова Геннадія Михайловича, персональні дані якого містяться у Рішенні №1-2014 власників Приватного підприємства «Аякс» від 18.12.2014 року, яке міститься у складі тендерної пропозиції ПП "АЯКС.
На підтвердження повноважень директора ПП «Аякс» Остріцова В.О. було надано рішення №1-2014 власників Приватного підприємства «Аякс» від 18.12.2014 року, в якому зазначено одного із минулих власників(засновників) ПП «АЯКС» - Попова Геннадія Михайловича, який відповідно до вимог законодавство приймав рішення про призначення директора.
Рішенням співвласників ПП АЯКС від 24.12.2020 року Попова Геннадія Михайловича було виключено із складу засновників, та єдиним учасником(власником) є Остріцов В.О. Вищенаведене підтверджується наданим до тендерної пропозиції витягом з ЄДР. Рішення в яких міститься вищенаведена особа маю інформативний характер та колишній засновник не має більше відносин з ПП «Аякс».
Стосовно всіх інших осіб ПП «АЯКС» надали 30.03.2023 року файл «5. Дод 5 Лист-згода на обробку персональних даних», в якому зазначили всіх осіб причетних до діяльності ПП «АЯКС», саме так було нами розтлумачено вимога тендерної документації «листи-згоди на обробку персональних даних всіх осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції Учасника за формою, встановленою Додатком 5 до тендерної документації.
Вимога надати згоду всіх осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції є некоректною, а також такою, що не може бути виконана учасником, та є зручною для Замовника, оскільки навіть якщо б ПП «АЯКС» надали згоду від колишнього власника, Замовник міг би запитати згода нотаріуса, що засвідчував вищенаведені рішення, оскільки у вимозі не було конкретизовано, згода яких осіб вимагається та повністю ставить участь ПП «АЯКС» у закупівлі у залежіність вді третіх осіб.
Так, визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці 8 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, тобто це навіть, але законодавством України не встановлено і не може бути встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними, задля можливості правильного застосування Закону у різноманітних ситуаціях. Однак тендерна документація переліку відомостей, які є персональними даними, не передбачає. ПП «АЯКС» не має можливості зробити обґрунтований висновок про те, у яких саме осіб необхідно отримати лист-згоду. Зокрема, незрозумілим є, чи вважає Замовник необхідним надання листів від працівників банку, які підписують банківську гарантію, нотаріуса, який посвідчував установчі документи учасника, колишніх та теперішніх засновників підприємства-учасника, тощо.
Також, рішенням Колегії № 5169-р/пк-пз від 16.03.2021, вказана вимога ставить учасників процедури закупівлі у залежність від третіх осіб. Замовник не обґрунтував необхідності встановлення вимоги в тендерній документації у вказаній редакції.
Стосовно вимоги «накласти кваліфікований електронний підпис особи
уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ. Учасником не дотримано даної вимоги та накладено Удосконалений електронний підпис». Відповідно до опублікованого файлу «18. Лист-пояснення щодо ЕПЦ.pdf», ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЯКС» (далі – учасник) цим листом інформує, що кваліфікований електронний підпис (далі - КЕП) уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції учасника на документи, які надані в електронній формі (електронного(их) документа(ів)) та на тендерну пропозицію в цілому закупівлі UA-2023-03-17-005827-a, ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення Мукачівський дошкільний навчальний заклад No 28 за адресою: місто Мукачево, вулиця Трояна Михайла, будинок 6) накладено. Додаток: ПРОТОКОЛ створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису (Дата та час: 17:47:12 29.03.2023) з Онлайн сервісу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису (https://czo.gov.ua/verify)
Тендерна пропозиція містить кваліфікований електронний підпис, при натисканні в файлах тендерної пропозиції підтверджується цей підпис (скріншот додається) при відкриті вікна «перевірка кваліфікованого електронного підпису».
29.03.2022 року Замовником було опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в якому зазначено відсутній кваліфікований електронний підпис без уточнення, тендерна документація також не містить пояснень та визначення поняття кваліфікованого електронного підпису та посилання на ЗУ “Про електронні документи та електронний документообіг”. Тільки у протоколі відмови було зазначено, що не відповідає вимогам удосконалений підпис, тобто не в вимогах тендеоної документації, а вже при відхиленні тендерної пропозиції.
Відповідно до постанови КМУ № 617 від 24 травня 2022 р., яка вносить зміни до Постанови КМУ від 17.03.2022 № 300 щодо забезпечення безперебійного функціонування системи надання ЕДП, на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки.”.
Таким чином, вищенаведений електронний підпис ПП «АЯКС» повністю відповідає вимогам законодавства та документи вважаються підписаними з урахуванням законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронні довірчі послуги”.
Таким чином, не має сумнівів, що відхилення Тендерної пропозиції ПП «АЯКС» було проведено тендерним комітетом з умисним порушенням процедури публічних закупівель. Для учасника ПП «АЯКС» були створені штучні перешкоди з метою усунення конкурентного учасника. ПП «АЯКС» запропонували найнижчу ціну, тому застосування дискримінаційних вимог, при розгляді тендерної пропозиції призводить до розтрати бюджетних коштів у воєнний час, коли такі витрати є недопустимими.
Зазначеними діями комітет з конкурсних торгів умисно порушив принципи недискримінації та справедливої конкуренції учасників закупівлі.
Норма ст. 3 Закону до принципів здійснення закупівель відносить: добросовісну конкуренцію серед учасників; максимальну економію та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.2 ст. 5 Господарського кодексу України, конституційні основи правового господарського порядку в Україні становлять: недопущення зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірного обмеження конкуренції та недобросовісної конкуренції, визначення правил конкуренції та норм антимонопольного регулювання виключно законом.
Згідно ч. 3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону, тендерний комітет, окрім іншого, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця.
Враховуючи викладене та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”, ПП «АЯКС»
ПРОСИТЬ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника- Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради скасувати своє рішення прийняте Протоколом №б/н від 31.03.2023 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «АЯКС».
Пов'язані документи:
Учасник
- 6.5. Рішення співвласників ПП АЯКС від 24-12-2020.pdf 05.04.2023 18:33
- 17. Дод 5 Лист-згода на обробку персональних даних.pdf 05.04.2023 18:33
- 18. Лист-пояснення щодо ЕПЦ.pdf 05.04.2023 18:33
- скарга до АМКУ 050423.docx 05.04.2023 18:33
- 6.2. Витяг ЄДР 30.12.pdf 05.04.2023 18:33
- 1. скарга до АМКУ 050423.pdf 05.04.2023 18:33
- 6.4. Рішення про призначення директора Остріцов 2014 р..pdf 05.04.2023 18:33
- Копія Протоколу.pdf 05.04.2023 18:33
- Скріншот.pdf 05.04.2023 18:33
- рішення від 07.04.2023 № 4398.pdf 07.04.2023 16:34
- інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2023 № 4858.pdf 17.04.2023 18:20
- рішення від 17.04.2023 № 4858.pdf 20.04.2023 09:59
- Пояснення по суті скарги 10.04.2023 14:53
- Пояснення по суті скарги 10.04.2023 14:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.04.2023 18:46
Дата розгляду скарги:
17.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.04.2023 16:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.04.2023 09:59
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення
Номер:
e241039994d24d0897d0cbb481b117a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-17-005827-a.c2
Назва:
Скарга на рішення
Скарга:
Вих. № П/23/04/03/34
Від 03.04.2023 року
До органу оскарження:
Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«БІЛДІНГ ПРОТЕКТ»
ЄДРПОУ: 43184777
Адреса: 47755, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, с. Ступки, вул.. Тернопільська, 83-а
Замовник:
Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради
ЄДРПОУ: 02143413
Адреса: 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, площа Духновича,2
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-17-005827-a
СКАРГА
на результати кваліфікації
Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради оголосило закупівлю «Встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення Мукачівський дошкільний навчальний заклад № 28 за адресою: місто Мукачево, вулиця Трояна Михайла, будинок 6 (ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи)» ID закупівлі UA-2023-03-17-005827-a.
Учасники закупівлі:
УЧАСНИК ОСТАТОЧНА ПРОПОЗИЦІЯ
ФОП "Бацура Владислав Степанович"
241`247.00
ФОП Мельніченко Іван Юрійович
162`884.58
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"
200`507.10
ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ"
162`336.00
ПП "АЯКС"
123`258.37
За результатами розгляду 31.03.2023 р. Тендерну пропозицію ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» було відхилено, Протоколом №б/н від 31.03.2023 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради.
З рішенням про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» не погоджуємося, оскільки:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Своє рішення замовник аргументує наступним:
Вимогами Додатку 3 до тендерної документації встановлено: «Послуга зі встановлення та монтажу системи пожежної сигналізації проводяться у відповідності робочої схеми монтажу автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення, технічним вимогам, будівельним нормам і правилам:
1) «Правила пожежної безпеки в Україні», затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417;
2) ДБН В.2.5-56-2014 «Системи протипожежного захисту»;
3) ДБН В.1.1.7-2016 «Протипожежна безпека об’єктів будівництва»;
4) ДБН В.2.2-9-2009 «Загальні приміщення і будівлі»;
6) ПУЕ Правила улаштування електроустановок.»
Учасником ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» у складі тендерної пропозиції надано інформацію та /або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей, а саме:
Відповідно до ДБН В.2.5-56-2014 «Системи протипожежного захисту»:
9.3.9 При розрахунку рівнів звукового тиску оповіщувачів та гучномовців необхідно враховувати, що різке збільшення рівня звукового тиску більше ніж на 30 дБ порівняно з рівнем постійного шуму навколишнього середовища може привести до раптового та небезпечного переляку людей.
Типове значення рівня звукового тиску постійного шуму навколишнього середовища для навчальних приміщень - 45 дБ. (п.9.3.10).
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» в якості підтвердження відповідності вимогам,встановленим Додатком 3 до тендерної документації надано:
- Погоджене технічне завдання вих. № 25 від 24.03.2023 – Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
- Кошторисні розрахунки (Файл «28. Кошторис Парканія Івана.pdf»).
Згідно розділу ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» Підсумкової відомості ресурсів, Учасником для виконання монтажу пристрою сигнального-сирена у кількості 10 шт., обрано у якості обладнання – Оповіщувач ОСЗ-12 «Вихід» у кількості 10 шт. Інших видів оповіщувачів, які будуть змонтовані у якості пристрою сигнального-сирена, Учасником не передбачено.
Згідно технічних характеристик Оповіщувач ОСЗ-12 «Вихід», рівень звукового тиску становить не менше 80 дБ, що перевищує допустимі межі рівня звукового тиску у навчальних приміщеннях, що підтверджується листом наданим виробником № 01-18/153 від30.03.2023 ТОВ «ТІРАС-12».
Проте, вважаємо за необхідне зазначити, що Замовником на обґрунтування рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» не надано відповідних розрахунків, які б доводили невідповідність пропозиції учасника умовам технічної специфікації.
З відхиленням пропозиції ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» не погоджуємося, так як вважаємо, що учасник ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» надав в складі пропозиції документи, що вимагалися Тендерною документацією у відповідності до вимог Замовника, встановлених в Додатку 3 до тендерної документації та у відповідності до Державних будівельних норм України В.2.5-56-2014 «Системи протипожежного захисту» та відповідно не було підстав до відхилення пропозиції.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» в якості підтвердження відповідності вимогам,встановленим Додатком 3 до тендерної документації надано:
- Гарантійний лист ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» вих. № П/23/03/24/05 від 24.03.2023 р. в якому учасник гарантує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, викладеним Замовником в Додатку № 3 до тендерної документації (Файл «6.Гарантійний лист.pdf»);
- Погоджене технічне завдання вих. № П/23/03/24/25 – Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Файл «5. Технічні вимоги.pdf»);
- Кошторисні розрахунки (Файл «25. Кошторисна документація.pdf», а не Файл «28. Кошторис Парканія Івана.pdf», як зазначалось Замовником в протоколі відхилення пропозиції ).
Згідно розділу ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» Підсумкової відомості ресурсів, Учасником для виконання монтажу пристрою сигнального-сирена у кількості 12 шт., обрано у якості обладнання – Оповіщувач ОСЗ-12 «Вихід» у кількості 12 шт. (а не 10 шт, як зазначалось Замовником в протоколі відхилення пропозиції).
Згідно технічних характеристик Оповіщувач ОСЗ-12 «Вихід», рівень звукового тиску становить 80 дБ. На підтвердження цієї інформації надаємо скан-копію паспорту оповіщувачів світло-звукових ОСЗ, ОСЗ (24V), ОСЗ-Ех виробництва ТОВ «Тірас-12» та скріншот з технічними параметрами Оповіщувач ОСЗ-12 «Вихід» з офіційного сайту виробника ТОВ «ТІРАС-12» за посиланням https://tiras.technology/products/osz/
Відповідно до ДБН В.2.5-56-2014 «Системи протипожежного захисту»:
9.3.9 При розрахунку рівнів звукового тиску оповіщувачів та гучномовців необхідно враховувати, що різке збільшення рівня звукового тиску більше ніж на 30 дБ порівняно з рівнем постійного шуму навколишнього середовища може привести до раптового та небезпечного переляку людей.
Типове значення рівня звукового тиску постійного шуму навколишнього середовища для навчальних приміщень - 45 дБ. (п.9.3.10).
А згідно пункту 9.3.2 Загальний рівень звукового тиску, отриманий у результаті складання шумів навколишнього середовища з акустичними сигналами від усіх працюючих оповіщувачів або гучномовців, не повинен перевищувати 120 дБА в будь-якій точці зони оповіщення. Зазначену інформацію можна перевірити за посиланням https://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2017/12/98.1.-DBN-V.2.5-562014.-Sistemi-protipozhezhnogo-zahistu.pdf, на підтвердження надаємо скріншот.
Також зазначаємо, що оскільки Державними будівельними нормами України В.2.5-56-2014 «Системи протипожежного захисту» не встановлено меж максимально допустимого рівня звукового тиску саме для дошкільних навчальних закладів, а згідно п.9.3.2 встановлено максимальний поріг для всіх типів приміщень, то Учасник керується саме цією нормою.
Також вважаємо за необхідне зазначити, що згідно Таблиці Б.1 Додатку Б (ДБН В.2.5-56-2014 «Системи протипожежного захисту») у дошкільних закладах оповіщується тільки службовий персонал.
Керуючись вище зазначеними пунктами ДБН, вважаємо, що монтаж Оповіщувачів ОСЗ-12 «Вихід» не призведе до перевищення допустимих меж рівня звукового тиску у приміщеннях Мукачівського дошкільного навчального закладу № 28. Окрім того, в паспорті оповіщувачів світло-звукових ОСЗ, ОСЗ (24V), ОСЗ-Ех виробництва ТОВ «Тірас-12» відсутня інформація щодо заборони застосування оповіщувачів ОСЗ в дошкільних навчальних закладах.
З вище викладеного вбачається, що Замовник неправомірно відхилив Тендерну пропозицію, Учасника ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» яка повністю відповідає умовам тендерної документації, в тому числі вимогам Додатку 3 до тендерної документації.
Незаконно відхиливши пропозицію Учасника, який надав найбільш низьку ціну, Замовник порушив такий принцип публічних закупівель, як ПРИНЦИП МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
На підставі вище викладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення прийняте Протоколом №б/н від 31.03.2023 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ»
Додатки:
1. Протокол №б/н від 31.03.2023 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради на 3 арк.;
2. Додаток 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі» на 2 арк.;
3. ДБН В.2.5-56-2014 «Системи протипожежного захисту» на 132 арк.;
4. Гарантійний лист ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» вих. № П/23/03/24/05 від 24.03.2023 р. на 1 арк;
5. Погоджене технічне завдання вих. № П/23/03/24/25 – Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на 2 арк.;
6. Кошторисна документація на 15 арк;
7. Паспорт Оповіщувачів світло-звукових ОСЗ, ОСЗ (24V), ОСЗ-Ех виробництва ТОВ «Тірас-12» на 2 арк.
Директор ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» Сергій ГУПАЛЮК
Підпис
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. 28-2.pdf 04.04.2023 16:49
- 2. Додаток 3 Техічне завдання ДНЗ _28.docx 04.04.2023 16:49
- 3. 98.1.-DBN-V.2.5-562014.-Sistemi-protipozhezhnogo-zahistu.pdf 04.04.2023 16:49
- 4. Гарантійний лист.pdf 04.04.2023 16:49
- 5. Технічні вимоги.pdf 04.04.2023 16:49
- 6. Кошторисна документація.pdf 04.04.2023 16:49
- 7 . Паспорт osz_ps_ua.pdf 04.04.2023 16:49
- Скарга ДНЗ 28.pdf 04.04.2023 16:49
- Скага Мукачево_28.docx 04.04.2023 16:57
- рішення від 06.04.2023 № 4298.pdf 06.04.2023 15:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.04.2023 № 4725.pdf 14.04.2023 11:06
- рішення від 13.04.2023 № 4725.pdf 18.04.2023 11:50
- Пояснення по суті скарги 4298 10.04.2023 15:01
- Пояснення по суті скарги 4298 10.04.2023 15:01
- Повідомлення про скасування попереднього рішення 20.04.2023 13:10
- Повідомлення про скасування попереднього рішення 20.04.2023 13:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.04.2023 19:43
Дата розгляду скарги:
13.04.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.04.2023 15:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.04.2023 11:51
Дата виконання рішення Замовником:
20.04.2023 13:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради скасувало рішення про відхилення тендерної пропозиції тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення Мукачівський дошкільний навчальний заклад № 28 за адресою: місто Мукачево, вулиця Трояна Михайла, будинок 6) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2023-03-17-005827-a
Вимога
Без відповіді
Непідтверджена інформація
Номер:
bd53ef56e9a142ceb0769f257f04b4c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-17-005827-a.c1
Назва:
Непідтверджена інформація
Вимога:
На підставі частини 3 Статті 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема лист від ТОВ «Тірас-12» №01-18/153 від 30.03.2023р. на який ви посилаєтесь у протоколі відхилення.
Окрім того звертаємо увагу Замовника на наявність такої, ж невідповідності в пропозиції ФОП "Бацура Владислав Степанович", за яку було відхилено і нашу пропозицію. Тому закликаємо не ставитись упереджено до окремих учасників, не застосовувати дискримінаційний підхід та відхилити пропозиції ФОП "Бацура Владислав Степанович".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2023 15:31