-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко та вершки (молоко коров'яче питне пастеризоване)
Торги відмінено
1 073 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 365.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 365.00 UAH
Період оскарження:
27.12.2017 15:15 - 11.01.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Повторно разом з квітанцією та довідкою
Номер:
bbe577fa7eb145fbbd775ab04269c678
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-27-002054-c.a3
Назва:
Повторно разом з квітанцією та довідкою
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035
Замовник: Управління освіти і науки
Кам'янець-Подільської міської ради
Хмельницької області
(код ЄДРПОУ 02146937)
Адреса: 32300, Хмельницька обл.,
м. Кам'янець-Подільський, вул. Північна, 96а
Суб’єкт оскарження: ПрАТ „Хмельницька малосирбаза”
(код ЄДРПОУ 00447729)
Адреса: 29025, м. Хмельницький, вул. Кооперативна, 3
Електронна пошта: yur_otdel@msb.km.ua
Телефон: 0503762588
Інформація про закупівлю
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-12-27-002054-c
Плата за подання скарги – 5000,00 грн. без ПДВ.
Скарга
на рішення Замовника
27.12.2017р. Управлінням освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області була оголошена процедура закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2017-12-27-002054-c
Предметом закупівлі було Молоко та вершки, код ДК 021:2015: 15510000-6, що зазначено у оголошені та тендерній документації.
ПрАТ „Хмельницька маслосирбаза” виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
16.01.2018р. відбувся аукціон де взяло участь 4 учасника, серед яких ТОВ „Віньковецький сирзавод”, ПП „Дживальдіс”, ТОВ „Вівальді Д”, ПрАТ „Хмельницька маслосирбаза”.
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Замовника № 70 від 22.01.2018р. тендерним комітетом було встановлено, що пропозиція ТОВ Віньковецький сирзавод, відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону, вимогам встановленим статтею 17 Закону, умовам тендерної документації та визнано ТОВ „Віньковецький сирзавод” переможцем відкритих торгів за предметом закупівлі «Молоко та вершки (молоко коров'яче питне пастеризоване)», код ДК 021:2015 "15510000-6 Молоко та вершки" та прийнято рішення про намір укласти договір за результатами застосування процедури закупівлі з ТОВ „Віньковецький сир завод”.
З такими Рішеннями ПрАТ „Хмельницька маслосирбаза” не погоджується, вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України „Про публічні закупівлі”, з огляду на наступне.
Детально ознайомившись з наданою ТОВ „Віньковецький сирзавод” тендерною пропозицією, нами було встановлено, що вона не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника та чинному законодавству.
Так, Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик продукції Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи:
1. Копія сертифікату на систему управління якістю, що відповідає вимогам ISO 9001.
2. Копія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005).
3. Оригінал або нотаріально завірену копію декларації про відповідність , яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 «Декларація постачальника про відповідність Частина 1. Загальні вимоги».
4. Гарантійний лист, складений у довільній формі щодо забезпечення якості товару та своєчасної його поставки до кожного окремого закладу освіти, а також що продукція яка постачатиметься в навчальні заклади, матиме термін придатності до споживання не менше 90% від загального гарантійного терміну зберігання на момент поставки товару.
5. Копію договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження.
6. Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення або декларація про якість, сертифікати відповідності , висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, копії протоколів випробувань харчової продукції та експертних висновків дійсних на дату розкриття.
7. Протокол контрольних випробувань харчової продукції на наявність/відсутність немолочних жирів.
8. Довідку, в довільній формі, яка засвідчує, що в ціну пропозиції учасника включені всі витрати учасника, включаючи вартість самого товару, ПДВ, транспортування, розвантаження, а також всіх податків, зборів, мита та інше.
Ознайомившись з тендерною пропозицією, що була надана ТОВ „Віньковецький сирзавод” нами було виявлено, що в ній відсутні такі документи:
1. Копія сертифікату на систему управління якістю, що відповідає вимогам ISO 9001.
2. Копія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005).
3. Протокол контрольних випробувань харчової продукції на наявність/відсутність немолочних жирів.
Крім того, згідно Додатку 1 Тендерної документації Замовника Учасник повинен надати Експлуатаційний дозвіл на функціонування потужностей (об’єктів) або висновок, виданий уповноваженим органом відповідно до чинного законодавства, на складські або виробничі приміщення, які використовуються для виробництва, переробки, зберігання та обігу продуктів тваринного походження.
Експлуатаційний дозвіл на функціонування потужностей, який міститься в складі тендерної пропозиції ТОВ „Віньковецький сирзавод” виданий для Закритого акціонерного товариства „Віньківці сирзавод”, тобто на юридичну особу з іншою організаційно-правовою формою та іншою назвою.
Статтею 16 Закону України „Про публічні закупівлі” встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відповідно до ст.. 3 Закону України „Про публічні закупівлі” одним із принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Вважаємо, що цей принцип був грубо порушений Замовником.
Також, Замовником були порушені норми законодавства про публічні закупівлі, а саме згідно з ст.. 30 Закону України „Про публічні закупівлі” Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Натомість, Замовником, всупереч тому, що ТОВ „Віньковецький сирзавод” не надав ряд важливих документів, що зазначені в Тендерній документації Замовника, було визнано тендерну пропозицію ТОВ „Віньковецький сирзавод” такою, що відповідає вимогам Тендерної документації і законодавству.
Всі вищевказані рішення Замовника призвели до незаконного визначення переможцем тендеру ТОВ „Віньковецький сирзавод”, що у свою чергу призвело до порушення майнових права інших учасників закупівлі, зокрема ПрАТ „Хмельницька маслосирбаза”.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ПрАТ „Хмельницька маслосирбаза” є учасником відповідної процедури закупівлі та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору із Замовником у майбутньому, крім того Товариство є реальним учасником ринку молочних продуктів харчування.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ „Про публічні закупівлі”,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень у процедурі закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати свої рішення про те. що пропозиція ТОВ „Віньковецький сир завод”, відповідає кваліфікаційним вимогам законодавства, умовам тендерної документації та визначення ТОВ „Віньковецький сирзавод” переможцем відкритих торгів, зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 70 від 22.01.2018р.
Додатки:
1. Платіжне доручення про сплату коштів за подання скарги.
2. Довідка ГУДФС у Хмельницькій області від 24.01.2018р. № 05-18/71-410 про зарахування коштів до державного бюджету.
З повагою,
Директор
ПрАТ „Хмельницька маслосирбаза” С.О. Сакін
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення замовника 29.01.2018 15:15
- Довідка ГУ ДКСУ 29.01.2018 15:22
- Рішення від 31.01.2018 № 870+лист Замвонику.pdf 05.02.2018 18:41
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.02.2018 № 1416.pdf 19.02.2018 18:09
- Рішення від 16.02.2018 № 1416.pdf 21.02.2018 18:28
- Скасувати рішення.docx 22.02.2018 09:44
- Скасувати рішення.docx 22.02.2018 09:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.01.2018 15:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.02.2018 18:28
Дата виконання рішення Замовником:
22.02.2018 09:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасування рішення про визначення ТОВ «Віньковецький сирзавод» переможцем процедури закупівлі «Молоко та вершки (молоко коров'яче питне пастеризоване)», код ДК 021:2015 "15510000-6 Молоко та вершки".
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
9197e83eee024804822f550e3c860e74
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-27-002054-c.c4
Назва:
Скарга
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035
Замовник: Управління освіти і науки
Кам'янець-Подільської міської ради
Хмельницької області
(код ЄДРПОУ 02146937)
Адреса: 32300, Хмельницька обл.,
м. Кам'янець-Подільський, вул. Північна, 96а
Суб’єкт оскарження: ПрАТ „Хмельницька малосирбаза”
(код ЄДРПОУ 00447729)
Адреса: 29025, м. Хмельницький, вул. Кооперативна, 3
Електронна пошта: yur_otdel@msb.km.ua
Телефон: 0503762588
Інформація про закупівлю
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-12-27-002054-c
Плата за подання скарги – 5000,00 грн. без ПДВ.
Скарга
на рішення Замовника
27.12.2017р. Управлінням освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області була оголошена процедура закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2017-12-27-002054-c
Предметом закупівлі було Молоко та вершки, код ДК 021:2015: 15510000-6, що зазначено у оголошені та тендерній документації.
ПрАТ „Хмельницька маслосирбаза” виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
16.01.2018р. відбувся аукціон де взяло участь 4 учасника, серед яких ТОВ „Віньковецький сирзавод”, ПП „Дживальдіс”, ТОВ „Вівальді Д”, ПрАТ „Хмельницька маслосирбаза”.
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Замовника № 70 від 22.01.2018р. тендерним комітетом було встановлено, що пропозиція ТОВ Віньковецький сирзавод, відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону, вимогам встановленим статтею 17 Закону, умовам тендерної документації та визнано ТОВ „Віньковецький сирзавод” переможцем відкритих торгів за предметом закупівлі «Молоко та вершки (молоко коров'яче питне пастеризоване)», код ДК 021:2015 "15510000-6 Молоко та вершки" та прийнято рішення про намір укласти договір за результатами застосування процедури закупівлі з ТОВ „Віньковецький сир завод”.
З такими Рішеннями ПрАТ „Хмельницька маслосирбаза” не погоджується, вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України „Про публічні закупівлі”, з огляду на наступне.
Детально ознайомившись з наданою ТОВ „Віньковецький сирзавод” тендерною пропозицією, нами було встановлено, що вона не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника та чинному законодавству.
Так, Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик продукції Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи:
1. Копія сертифікату на систему управління якістю, що відповідає вимогам ISO 9001.
2. Копія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005).
3. Оригінал або нотаріально завірену копію декларації про відповідність , яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 «Декларація постачальника про відповідність Частина 1. Загальні вимоги».
4. Гарантійний лист, складений у довільній формі щодо забезпечення якості товару та своєчасної його поставки до кожного окремого закладу освіти, а також що продукція яка постачатиметься в навчальні заклади, матиме термін придатності до споживання не менше 90% від загального гарантійного терміну зберігання на момент поставки товару.
5. Копію договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження.
6. Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення або декларація про якість, сертифікати відповідності , висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, копії протоколів випробувань харчової продукції та експертних висновків дійсних на дату розкриття.
7. Протокол контрольних випробувань харчової продукції на наявність/відсутність немолочних жирів.
8. Довідку, в довільній формі, яка засвідчує, що в ціну пропозиції учасника включені всі витрати учасника, включаючи вартість самого товару, ПДВ, транспортування, розвантаження, а також всіх податків, зборів, мита та інше.
Ознайомившись з тендерною пропозицією, що була надана ТОВ „Віньковецький сирзавод” нами було виявлено, що в ній відсутні такі документи:
1. Копія сертифікату на систему управління якістю, що відповідає вимогам ISO 9001.
2. Копія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005).
3. Протокол контрольних випробувань харчової продукції на наявність/відсутність немолочних жирів.
Крім того, згідно Додатку 1 Тендерної документації Замовника Учасник повинен надати Експлуатаційний дозвіл на функціонування потужностей (об’єктів) або висновок, виданий уповноваженим органом відповідно до чинного законодавства, на складські або виробничі приміщення, які використовуються для виробництва, переробки, зберігання та обігу продуктів тваринного походження.
Експлуатаційний дозвіл на функціонування потужностей, який міститься в складі тендерної пропозиції ТОВ „Віньковецький сирзавод” виданий для Закритого акціонерного товариства „Віньківці сирзавод”, тобто на юридичну особу з іншою організаційно-правовою формою та іншою назвою.
Статтею 16 Закону України „Про публічні закупівлі” встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відповідно до ст.. 3 Закону України „Про публічні закупівлі” одним із принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Вважаємо, що цей принцип був грубо порушений Замовником.
Також, Замовником були порушені норми законодавства про публічні закупівлі, а саме згідно з ст.. 30 Закону України „Про публічні закупівлі” Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Натомість, Замовником, всупереч тому, що ТОВ „Віньковецький сирзавод” не надав ряд важливих документів, що зазначені в Тендерній документації Замовника, було визнано тендерну пропозицію ТОВ „Віньковецький сирзавод” такою, що відповідає вимогам Тендерної документації і законодавству.
Всі вищевказані рішення Замовника призвели до незаконного визначення переможцем тендеру ТОВ „Віньковецький сирзавод”, що у свою чергу призвело до порушення майнових права інших учасників закупівлі, зокрема ПрАТ „Хмельницька маслосирбаза”.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ПрАТ „Хмельницька маслосирбаза” є учасником відповідної процедури закупівлі та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору із Замовником у майбутньому, крім того Товариство є реальним учасником ринку молочних продуктів харчування.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ „Про публічні закупівлі”,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень у процедурі закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати свої рішення про те. що пропозиція ТОВ „Віньковецький сир завод”, відповідає кваліфікаційним вимогам законодавства, умовам тендерної документації та визначення ТОВ „Віньковецький сирзавод” переможцем відкритих торгів, зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 70 від 22.01.2018р.
Додатки:
1. Платіжне доручення про сплату коштів за подання скарги.
2. Довідка ГУДФС у Хмельницькій області від 24.01.2018р. № 05-18/71-410 про зарахування коштів до державного бюджету.
З повагою,
Директор
ПрАТ „Хмельницька маслосирбаза” С.О. Сакін
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення замовника 29.01.2018 15:18
- Скарга на рішення замовника 29.01.2018 15:18
- Довідка ГУ ДКСУ 29.01.2018 15:19
- Рішення від 31.01.2018 № 871.pdf 05.02.2018 16:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.01.2018 15:18
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.02.2018 16:22
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на рішення замовника
Номер:
f271f10247f3420bad193d63feab641d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-27-002054-c.b2
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035
Замовник: Управління освіти і науки
Кам'янець-Подільської міської ради
Хмельницької області
(код ЄДРПОУ 02146937)
Адреса: 32300, Хмельницька обл.,
м. Кам'янець-Подільський, вул. Північна, 96а
Суб’єкт оскарження: ПрАТ „Хмельницька малосирбаза”
(код ЄДРПОУ 00447729)
Адреса: 29025, м. Хмельницький, вул. Кооперативна, 3
Електронна пошта: yur_otdel@msb.km.ua
Телефон: 0503762588
Інформація про закупівлю
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-12-27-002054-c
Плата за подання скарги – 5000,00 грн. без ПДВ.
Скарга
на рішення Замовника
27.12.2017р. Управлінням освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області була оголошена процедура закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2017-12-27-002054-c
Предметом закупівлі було Молоко та вершки, код ДК 021:2015: 15510000-6, що зазначено у оголошені та тендерній документації.
ПрАТ „Хмельницька маслосирбаза” виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
16.01.2018р. відбувся аукціон де взяло участь 4 учасника, серед яких ТОВ „Віньковецький сирзавод”, ПП „Дживальдіс”, ТОВ „Вівальді Д”, ПрАТ „Хмельницька маслосирбаза”.
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Замовника № 70 від 22.01.2018р. тендерним комітетом було встановлено, що пропозиція ТОВ Віньковецький сирзавод, відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону, вимогам встановленим статтею 17 Закону, умовам тендерної документації та визнано ТОВ „Віньковецький сирзавод” переможцем відкритих торгів за предметом закупівлі «Молоко та вершки (молоко коров'яче питне пастеризоване)», код ДК 021:2015 "15510000-6 Молоко та вершки" та прийнято рішення про намір укласти договір за результатами застосування процедури закупівлі з ТОВ „Віньковецький сир завод”.
З такими Рішеннями ПрАТ „Хмельницька маслосирбаза” не погоджується, вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України „Про публічні закупівлі”, з огляду на наступне.
Детально ознайомившись з наданою ТОВ „Віньковецький сирзавод” тендерною пропозицією, нами було встановлено, що вона не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника та чинному законодавству.
Так, Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик продукції Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи:
1. Копія сертифікату на систему управління якістю, що відповідає вимогам ISO 9001.
2. Копія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005).
3. Оригінал або нотаріально завірену копію декларації про відповідність , яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 «Декларація постачальника про відповідність Частина 1. Загальні вимоги».
4. Гарантійний лист, складений у довільній формі щодо забезпечення якості товару та своєчасної його поставки до кожного окремого закладу освіти, а також що продукція яка постачатиметься в навчальні заклади, матиме термін придатності до споживання не менше 90% від загального гарантійного терміну зберігання на момент поставки товару.
5. Копію договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження.
6. Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення або декларація про якість, сертифікати відповідності , висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, копії протоколів випробувань харчової продукції та експертних висновків дійсних на дату розкриття.
7. Протокол контрольних випробувань харчової продукції на наявність/відсутність немолочних жирів.
8. Довідку, в довільній формі, яка засвідчує, що в ціну пропозиції учасника включені всі витрати учасника, включаючи вартість самого товару, ПДВ, транспортування, розвантаження, а також всіх податків, зборів, мита та інше.
Ознайомившись з тендерною пропозицією, що була надана ТОВ „Віньковецький сирзавод” нами було виявлено, що в ній відсутні такі документи:
1. Копія сертифікату на систему управління якістю, що відповідає вимогам ISO 9001.
2. Копія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005).
3. Протокол контрольних випробувань харчової продукції на наявність/відсутність немолочних жирів.
Крім того, згідно Додатку 1 Тендерної документації Замовника Учасник повинен надати Експлуатаційний дозвіл на функціонування потужностей (об’єктів) або висновок, виданий уповноваженим органом відповідно до чинного законодавства, на складські або виробничі приміщення, які використовуються для виробництва, переробки, зберігання та обігу продуктів тваринного походження.
Експлуатаційний дозвіл на функціонування потужностей, який міститься в складі тендерної пропозиції ТОВ „Віньковецький сирзавод” виданий для Закритого акціонерного товариства „Віньківці сирзавод”, тобто на юридичну особу з іншою організаційно-правовою формою та іншою назвою.
Статтею 16 Закону України „Про публічні закупівлі” встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відповідно до ст.. 3 Закону України „Про публічні закупівлі” одним із принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Вважаємо, що цей принцип був грубо порушений Замовником.
Також, Замовником були порушені норми законодавства про публічні закупівлі, а саме згідно з ст.. 30 Закону України „Про публічні закупівлі” Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Натомість, Замовником, всупереч тому, що ТОВ „Віньковецький сирзавод” не надав ряд важливих документів, що зазначені в Тендерній документації Замовника, було визнано тендерну пропозицію ТОВ „Віньковецький сирзавод” такою, що відповідає вимогам Тендерної документації і законодавству.
Всі вищевказані рішення Замовника призвели до незаконного визначення переможцем тендеру ТОВ „Віньковецький сирзавод”, що у свою чергу призвело до порушення майнових права інших учасників закупівлі, зокрема ПрАТ „Хмельницька маслосирбаза”.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ПрАТ „Хмельницька маслосирбаза” є учасником відповідної процедури закупівлі та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору із Замовником у майбутньому, крім того Товариство є реальним учасником ринку молочних продуктів харчування.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ „Про публічні закупівлі”,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень у процедурі закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати свої рішення про те. що пропозиція ТОВ „Віньковецький сир завод”, відповідає кваліфікаційним вимогам законодавства, умовам тендерної документації та визначення ТОВ „Віньковецький сирзавод” переможцем відкритих торгів, зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 70 від 22.01.2018р.
Додатки:
1. Платіжне доручення про сплату коштів за подання скарги.
2. Довідка ГУДФС у Хмельницькій області від 24.01.2018р. № 05-18/71-410 про зарахування коштів до державного бюджету.
З повагою,
Директор
ПрАТ „Хмельницька маслосирбаза” С.О. Сакін
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 26.01.2018 № 702.pdf 29.01.2018 14:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.01.2018 16:00
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.01.2018 14:42
Вимога
Є відповідь
Оскарження
Номер:
962059ae7d504ee482974e306b0e4332
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-27-002054-c.b1
Назва:
Оскарження
Вимога:
Оскарження
ПрАТ «Хмельницька маслосирбаза» оскаржує рішення замовника про визнання Управлінням освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області ТОВ «Віньковецький сирзавод», так як документи подані у складі пропозиції не відповідають вимогам тендерної документації, а саме:
• Експлуатаційний дозвіл на функціонування потужностей (об’єктів) наданий на іншу організацію та не надана довідка про зміну назви організації.
o Не надана копія сертифікату на систему управління якістю, що відповідає вимогам ISO 9001.
o Не надана копія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005).
o Протокол контрольних випробувань харчової продукції на наявність/відсутність немолочних жирів.
На нашу думку, інформації наведеної вище достатньо для прийняття рішення згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Менеджер Костюк С.М.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.01.2018 14:47
Вирішення:
Доброго дня! Тендерний комітет Управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради розглянув Вашу вимогу і повідомляє наступне:
Експлуатаційний дозвіл на функціонування потужностей (об’єктів), що надало ТОВ «Віньковецький сирзавод» у своїй тендерній пропозиції виданий відповідно чинного законодавства на ЗАТ «Віньківці сирзавод». При розгляді тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною тендерний комітет в межаж дії ст. 19 Конституції України та п.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» отримав підтвердження інформації, що ТОВ «Віньковецький сирзавод» є правонаступником ЗАТ «Віньківці сирзавод». Відповідно не надання довідки про зміну назви організації не є достатньою підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
ТОВ «Віньковецький сирзавод» у свої тендерній пропозиції надав завірену копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (згідно п.3 додатку 4 тендерної документації Замовника).
Найбільш результативними є системи управління безпечністю харчових продуктів, що їх встановлюють, застосовують і поновлюють у межах структурованої системи управління та долучають до загальної діяльності з керування організацією. Це забезпечує максимальну користь організації стандартів. Стандарт ISO 22000:2007 максимально узгоджений з ISO 9001. Цей стандарт поєднує принципи системи Аналізу Небезпечних Чинників та Критичних Точок Керування (Hazard Analysis and Critical Control Point, HACCP) і кроки її застосування, розроблені Комісією Codex Alimentarius.
Учасник тендерна пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною надав декларацію постачальника про відповідність згідно ISO/IES 17050-1 у якій міститься додаткова інформація з протоколу контрольних випробовувань, а саме на наявність/відсутність немолочних жирів.
Підстав визначених ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет не має.
Статус вимоги:
Відхилено