-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ремонт екскаваторів JСB)
Без проведення аукціону
Торги відмінено
1 650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 250.00 UAH
Період оскарження:
17.03.2023 09:45 - 23.03.2023 23:00
Скарга
Виконана замовником
Скарго щодо порушень законодавства
Номер:
7acef1331efa4636ae479276d46cf656
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-17-001279-a.b3
Назва:
Скарго щодо порушень законодавства
Скарга:
27 березня 2023 року розпочалася оцінка нашої компанії ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ".
31 березня 2023 року був опублікований протокол щодо рішення уповноваженою особою №3/В від 31 березня 2023 року. В даному протоколі було прийнято рішення про дискваліфікацію учасника процедури закупівлі на підставі:
«тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Додатку 4 тендерної документації, а саме: На виконання п. 3 Додатку 4 тендерної документації Учасником не було надано в складі тендерної пропозиції документів на право власності або оренди території СТО.»
Дане рішення порушує постанову Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 про ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарго щодо порушень законодавства.pdf 04.04.2023 11:58
- Скарго щодо порушень законодавства.pdf.p7s 04.04.2023 11:58
- рішення від 06.04.2023 № 4326.pdf 06.04.2023 15:45
- інформація про резолютивну частину рішення від 13.04.2023 № 4749.pdf 14.04.2023 12:02
- рішення від 13.04.2023 № 4749.pdf 18.04.2023 14:20
- Рішення.pdf 10.04.2023 13:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.04.2023 12:30
Дата розгляду скарги:
13.04.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.04.2023 15:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.04.2023 14:21
Дата виконання рішення Замовником:
18.04.2023 17:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4749-р/пк-пз від 13.04.23 скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Торговий Дім АЛЬФАТЕХ"
Вимога
Є відповідь
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
05a9f80aadc446e7bce960fd18c110d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-17-001279-a.b2
Назва:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Прийняте рішення про дискваліфікацію порушує права ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ" на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до КП Чернігівводоканал.pdf 31.03.2023 16:27
- Вимога до КП Чернігівводоканал.pdf.p7s 31.03.2023 16:27
- Рішення.pdf 03.04.2023 08:55
Дата подачі:
31.03.2023 16:27
Вирішення:
Уповноваженою особою Замовника була розглянута скарга – вимога щодо виявлених порушень у сфері публічних закупівель Учасника процедури закупівлі - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АЛЬФАТЕКС» № 31-1/2023 від 31.03.23.
Доводи скарги прийняті до уваги та будуть виконані у порядку, передбаченому Особливостями та регламентом електронної системи закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна кваліфікаційна вимога до учасників
Номер:
3ab045a8d24f432ab5536e360dd653c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-17-001279-a.a1
Назва:
Дискримінаційна кваліфікаційна вимога до учасників
Вимога:
Шановний замовник, звертаємо вашу увагу на помилку торгової марки виробника, вірна назва JСB. Також, при всій повазі до вашого бажання бачити переможцем лише офіціального представника виробника екскаватора JСB, ви не маєте законного права обмежувати інших учасників, які мають багаторічний позитивний досвід виконання ремонту будь якої техніки JСB. Але своєю вимогою у Додатку 1 до тендерної документації надати «2.1. Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з копіями документів, що підтверджують кваліфікацію персонал (сертифікати на проходження навчання відповідного виробника товару, виданий відповідним навчальним центром або сертифікат курсів підвищення кваліфікації, виданий уповноваженим сервісним центром представництва підприємства заводу-виробника товару)» ви обмежили всіх учасників окрім офіційних представників виробника JСB. Якщо б предметом закупівлі було технічне обслуговування техніки JСB і ця техніка знаходилася б на гарантії заводу-виробника, ваші вимоги до кваліфікації персоналу зрозумілі. Предметом цієї закупівлі є ремонт і ми багато років ремонтуємо різну техніку JСB, але прийняти участь ми не можемо бо є дискримінаційна вимога до персоналу учасника. Вимагаємо прибрати вимогу щодо необхідності надання «сертифікату на проходження навчання відповідного виробника товару, виданий відповідним навчальним центром або сертифікат курсів підвищення кваліфікації, виданий уповноваженим сервісним центром представництва підприємства заводу-виробника товару» та замінити на «копії дипломів, які підтверджують відповідну кваліфікацію персоналу» або «на підтвердження надання якісних послуг з ремонту і технічного обслуговування, у складі пропозиції Учасник надає чинний сертифікат системи управління якістю, виданий учаснику на відповідність вимогам ISO 9001:2018 або ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015, IDT)» або будь який документ, який для вас як покупця буде підтвердженням отримання якісного ремонту кваліфікованим персоналом без дискримінаційної вимоги по виробнику техніки JСB.
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення.pdf 22.03.2023 15:46
Дата подачі:
21.03.2023 14:57
Вирішення:
На балансі КП «Чернігівводоканал» перебуває 9 (дев’ять) одиниць колісних екскаваторів марки JCB, від надійності роботи яких залежить своєчасне виконання аварійно-відновлювальних робіт підприємства водопровідно – каналізаційного господарства
Надійність техніки залежить від її своєчасного, якісного ремонту та обслуговуванню, тому Замовник в тендерній документації вимагає, щоб учасники надавали гарантії якості послуги з ремонту техніки JCB, що забезпечується впершу чергу кваліфікованим персоналом. В якості способу підтвердження даного критерію, Замовник вимагає надання Учасниками сертифікатів відповідного виробника товару, що є предметом закупівлі, виданий відповідним навчальним центром або сертифікат курсів підвищення кваліфікації, виданий уповноваженим сервісним центром представництва підприємства заводу-виробника товару на проходження навчання та право виконувати роботи відповідного виробника товару.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням цих Особливостей.
У тендерній документації обов’язково зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям визначається Замовником самостійно.
Також відповідно до п.4. ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент", тобто кожний учасник може запропонувати сертифікат на проходження навчання від будь-якого виробника колісних екскаваторів.
З урахуванням вищезазначеного дана вимога не носить дискримінаційний характер та підстави для внесення змін у тендерну документацію – відсутні.
На підставі вищезазначеного, Уповноваженою особою прийнято рішення, Вимогу (скаргу) залишити без задоволення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
0344f43cf4044017a5bc1151dbfce5cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-17-001279-a.b4
Назва:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
25.04.2023 Замовник скасував закупівлю. Причина скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Опис: Порушено строк для надання Учасником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АЛЬФАТЕКС» усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Учасника вимогам тендерної документації, як це передбачено пунктом 40 Особливостей: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
А в протоколі №3/В від 25.04.2023 року Замовник зазначивши причину відміни закупівлі «Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель» при цьому зазначив інший опис – Замовником недотримано строк для надання Учасником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АЛЬФАТЕКС» усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Учасника вимогам тендерної документації, як це передбачено пунктом 40 Особливостей.
Прийняте рішення про скасування закупівлі порушує права ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ" на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель, оскільки Замовник після скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Торговий Дім "АЛЬФАТЕХ" і прийняття її на розгляд, мав розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин, проте Замовником цього не було зроблено, а було скасовано закупівлю з підстави неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, що в свою чергу, з урахуванням вищезазначеного є недостовірною інформацією та не відповідає дійсності.
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення - 2023-05-03T094153.745.pdf 03.05.2023 09:57
- Пояснення .docx 03.05.2023 09:57
- рішення від 09.05.2023 № 6208.pdf 12.05.2023 15:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.05.2023 № 6208.pdf 10.05.2023 16:26
- рішення від 01.05.2023 № 5627.pdf 01.05.2023 17:34
- СКАРГА.pdf 27.04.2023 16:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.04.2023 17:06
Дата розгляду скарги:
09.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.05.2023 17:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.05.2023 15:48
Дата виконання рішення Замовником:
08.06.2023 10:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Уповноваженою особою, на виконання рішення АМКУ № 6208-р/пк-пз від 09.05.2023, рішення про відміну процедури закупівлі UA-2023-03-17-001279-a - Скасовано