-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з обробки вогнезахисними сполуками дерев’яних конструкцій головного корпусу “літ. А-4-6” НУЦЗ України по вул. Чернишевська, 94 у м. Харкові
Послуги з обробки вогнезахисними сполуками дерев’яних конструкцій головного корпусу “літ. А-4-6” НУЦЗ України по вул. Чернишевська, 94 у м. Харкові
Торги відмінено
134 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 670.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 670.00 UAH
Період оскарження:
16.03.2023 19:56 - 21.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога тендерної документації дискримінує учасників
Номер:
90086d35430b443fad381948a06d2daf
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-16-012379-a.a5
Назва:
Вимога тендерної документації дискримінує учасників
Вимога:
Шановний Замовнику!!!! Відповідно до вимоги Тендерної документації учаснику необхідно надати: "Підрядник для виконання робіт з обробки дерев’яних конструкцій вогнезахисними сполуками повинен мати дозвіл для проведення робіт на висоті (в даному випадку - 7 метрів і більше та безпосередньо з несучих конструкцій).". Хочемо зазначити, що дана вимога грунтується на нечинному законодавстві. Так, після внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107(далі-Порядок), Дозволи на проведення робіт верхолазних та/або скалолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу вже не видаються. Разом з тим відповідно до Порядку компетентними органом державної влади видається Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та Роботи верхолазні та скелелазні. Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників. Дана вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме: "Вимоги до підрядника: надати - дозвіл проведення робіт на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу АБО Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки". Або прибрати незаконну, нечинну ВИМОГУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2023 16:05
Вирішення:
Шановий Учасник! В Додатку №1 до Тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічна специфікація” у розділі “Вимоги до підрядника” вказано безпосередьно висоту на якій потрібно покрити вогнезахисними сполуками несучі дерев’яні конструкції (балки та прогони) горищного перекриття. Враховуючи умови приміщення, яке знаходиться під цим перекриттям, дані роботи потрібно проводити безпосередньо з вищевказаних несучих конструкцій та на висоті, яка зазначена у цьому розділі Тендерної документації. Враховуючи вищенаведене, Ваше зауваження є недоречним, тому що умови надання данних послуг потребують наявність у Підрядника дозвільних документів для виконання робіт на висоті, на якій, в данному випадку, розташоване горищне перекриття.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Номер:
b549c7091e6c46b6aa7ecd4b0e8b0e62
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-16-012379-a.c4
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Додаток 1 до тендерної документації містить наступну дискримінаційну вимогу:
"Вогнезахисні сполуки (матеріали) для просочування (обробки) деревини повинні бути сертифіковані на відповідність вимогам: - Державного центру сертифікації ДСНС України".
Це дискримінаційна вимога, яка штучно звужує коло потенційних учасників.
Вогнезахисні матеріали повинні бути сертифіковані на відповідність вимогам ДБН В.1.1-7-2016, ГОСТ 16363-98, ДСТУ 4479-2005, ДСТУ 8829-19, ГОСТ 30219-95. При сертифікації матеріалів виробники подають заявку на сертифікацію матеріалу в організацію або підприємство, будь-якої форми власності, належним чином акредитоване згідно Закону України „Про технічні регламенти та оцінку відповідності”. За визначенням закону стаття 1 - це "орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування". Це може бути як Державний центр сертифікації ДСНС України, так і будь-яка організація або підприємство, будь-якої форми власності, належним чином акредитоване згідно Закону України „Про технічні регламенти та оцінку відповідності”. Виробник подає до органу з оцінки відповідності перелік вимог, яким має відповідати вогнезахисний матеріал - у випадку даного тендеру це ДБН В.1.1-7-2016, ГОСТ 16363-98, ДСТУ 4479-2005, ДСТУ 8829-19, ГОСТ 30219-95. Орган з оцінки відповідності перевіряє відповідність матеріалу переліченим вимогам, а не виставляє вимоги до матеріалу.
Сам по собі Державний центр сертифікації ДСНС України ніякі вимоги до вогнезахисних матеріалів не виставляє, а тільки перевіряє відповідність матеріалу вимогам з переліку вимог, який формує заявник - виробник матеріалу. Виробник вогнезахисного матеріалу самостійно формує перелік вимог, за яким він бажає добровільно сертифікувати матеріал у будь-якому органі сертифікації - державному чи приватному.
Вогнезахисні матеріали, які сертифіковані органами з оцінки відповідності - приватними підприємствами та організаціями, на відповідність вимогам ДБН В.1.1-7-2016, ГОСТ 16363-98, ДСТУ 4479-2005, ДСТУ 8829-19, ГОСТ 30219-95, належним чином акредитованими згідно Закону України „Про технічні регламенти та оцінку відповідності”, та включені до відповідних реєстрів сертифікованих матеріалів - є чинними.
Вимагаємо видалити згадування Державного центру сертифікації ДСНС України" з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2023 10:48
Вирішення:
Шановний Учасник! На Вашу вимогу, щодо видалення з вимог Тендерної документації наявність у Учасника сертифікату “Державного центру сертифікації ДСНС України" на матеріали, які плануються застосовуватися при виконанні робіт з вогнезахисту дерев’яних конструкцій, повідомляємо наступне, що є матеріали, які сертифіковані данним Органом на відповідність застосування таких матеріалів при виконанні відповідних робіт з вогнезахисту, яких застосовуються декілька видів та не дискримінують Учасників торгів. Враховуючи вищенаведене, Ваше зауваження є недоречним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Додаток 1 до тендерної документації містить дискримінаційну вимогу щодо експлуатації оброблених дерев'яних конструкцій
Номер:
438b003fb34141fbb12c98eedec02eb9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-16-012379-a.b3
Назва:
Додаток 1 до тендерної документації містить дискримінаційну вимогу щодо експлуатації оброблених дерев'яних конструкцій
Вимога:
Додаток 1 до тендерної документації містить наступну дискримінаційну вимогу:
" Сполуки для обробки деревини мають відповідати властивостям по застосуванню, як всередині, так і зовні приміщень. Даний склад по обробці деревини повинен бути важко вимиваємим з деревини після повного висихання та закріплення сполуки (складу) в деревині, а також повинен відповідати властивостям, які дозволяють використовувати його для обробки дерев’яних конструкцій, які експлуатуються під дією атмосферних опадів та низьких і високих температур (від -25°С до +50°С)."
Існуючі сертифіковані просочувальні суміші, які після повного висихання та закріплення сполуки (складу) в деревині утворюють всередині деревини сольовий шар 2-4 мм, не містять дозволу використовувати їх для обробки дерев’яних конструкцій, які експлуатуються під дією атмосферних опадів та низьких і високих температур (від -25°С до +50°С).
Існуючі сертифіковані просочувальні суміші містять у їх технічних регламентах умови експлуатації вогнезахисного просочення: вогнезахищену деревину допускається експлуатувати згідно умов технічних регламентів в приміщеннях або під навісом. Недотримання умов експлуатації – підвищена вологість (понад 85%) та попадання води на вогнезахищену поверхню деревини – призводить до втрати вогнезахисних властивостей.
Виробники сертифікованих просочувальних сумішей не дають гарантії на оброблену деревину, яка експлуатується під дією атмосферних опадів та низьких і високих температур (від -25°С до +50°С. Таким чином експлуатація вогнезахищених дерев'яних конструкцій під дією атмосферних опадів створює ризик неефективного використання та втрати державних коштів.
Очевидно що ця вимога замовника є дискримінаційною та такою, що не відповідає фактичній експлуатації оброблених дерев'яних конструкцій актового залу головного корпусу - під дахом будівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- №19 Зміни (Обробка конструкцій).docx 18.03.2023 23:23
Дата подачі:
17.03.2023 15:43
Вирішення:
Шановий Учасник! На Вашу вимогу були внесені відповідні зміни до тендерної документації та оприлюднено нову редакцію із переліком змін до Тендерної документації. Дякуємо!
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Просимо виправити дискримінаційну вимогу в тендерній документації
Номер:
582ff49f0d8e437487e2a4dc9b507847
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-16-012379-a.c2
Назва:
Просимо виправити дискримінаційну вимогу в тендерній документації
Вимога:
Додаток 1 до тендерної документації містить наступну дискримінаційну вимогу:
"Вогнезахисні сполуки для просочування (обробки) деревини повинні бути сертифіковані «Державним центром сертифікації ДСНС України». Оброблена деревина має відповідати І (важко горюча деревина) та ІІ (важко займиста деревина) групі вогнезахисної ефективності по ГОСТ 13363-98 «Засоби вогнезахисні для деревини. Методи визначення вогнезахисних властивостей»".
Це дискримінаційна вимога, яка штучно звужує коло потенційних учасників.
Вогнезахисні матеріали повинні бути сертифіковані на відповідність вимогам ДБН В.1.1-7-2016 "Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги", ДСТУ 4479-2005 "Речовини вогнезахисні водорозчинні для дерева. Загальні технічні вимоги та методи випробування", ДСТУ 8829-19 "Пожежовибухонебезпечність речовин і матеріалів. Номенклатура показників і методи їхнього визначення. Класифікація", ГОСТ 30219-95 "Древесина огнезащищенная. Общие технические требования. Методьі испьітаний. Транспортирование и хранение", ГОСТ 16363-98 "Средства огнезащитньіе для древесиньі. Методьі определения огнезащитньіх свойств" - щодо І групи вогнезахисної ефективності (підгрупи 1А, просочена деревина відноситься до важкогорючих матеріалів, середня витрата маси менше 6%), корозійної дії на метал в просоченій деревині (не викликає корозію метала), індексу поширення полум'я просоченої деревини (не поширює полум'я), токсичності продуктів горіння просоченої деревини (малонебезпечні).
Згідно діючого законодавства у сфері сертифікації вогнезахисних матеріалів, будь-який сертифікат відповідності цим показникам просоченої деревини, виданий належним чином акредитованою згідно Закону України „Про технічні регламенти та оцінку відповідності” організацією або підприємством, будь-якої форми власності, та включений до відповідних реєстрів сертифікованих матеріалів - є чинним.
Просимо зазначити це у тендерній документації та виправити дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:
Замовник
- №19 Зміни (Обробка конструкцій).docx 18.03.2023 23:22
Дата подачі:
17.03.2023 15:21
Вирішення:
Шановий Учасник! На Вашу вимогу були внесені відповідні зміни до тендерної документації та оприлюднено нову редакцію із переліком змін до Тендерної документації. Дякуємо!
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо надання агалогічного договору
Номер:
0e599b9215a44a4588245871454a99b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-16-012379-a.c1
Назва:
Щодо надання агалогічного договору
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно п. 3.1 та 3.2. Додатку 4 до тендерної документації Ви вимагаєте, далі по тексту відповідно: "Довідка учасника у довільній формі про виконання договору за 2022 або 2023 роки, затверджена не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (вказати дату довідки)" та " Копія аналогічного договору, завірена підписом уповноваженої особи та печаткою* учасника..".
Доводимо до Вашої уваги, що встановлючи такий невеликий період часу (1 рік та 2.5 місяці), за який Учасник мав виконати аналогічні роботи Ви свідомо та грубо порушуєте принципи конкуренції обмежуючи в часі інших потенційних Виконавців та в Ваших діях простежується лобіювання інтересів осіб, які малу змогу виконати такі работи в 2022-2023 році під час воєнного стану в Україні.
Вимагаємо прибрати цю дискримінаційну вимогу з тендерної документації, або змінити на достатньо обгрунтований період, а саме 3-5 років.
Пов'язані документи:
Замовник
- №18 Зміни (Обробка конструкцій).docx 17.03.2023 12:00
- ПЕРЕЛІК ЗМІН (Обробка конструкцій).docx 17.03.2023 12:00
Дата подачі:
17.03.2023 10:05
Вирішення:
Шановий Учасник! На Вашу вимогу були внесені відповідні зміни до тендерної документації та оприлюднено нову редакцію із переліком змін до Тендерної документації.
Дякуємо!
Статус вимоги:
Задоволено