-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Олива електроізоляційна
Закупівля здійснюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)
Торги не відбулися
2 600 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 26 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 26 000.00 UAH
Період оскарження:
16.03.2023 17:37 - 24.03.2023 23:00
Скарга
Відхилено
Про скасування незаконного рішення Замовника
Номер:
603ddec2834947ff8cce0dc884c6152c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-16-012002-a.c2
Назва:
Про скасування незаконного рішення Замовника
Скарга:
Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" (надалі – Замовник), було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-16-012002-a. Предметом закупівлі є Товар -олива електроізоляційна, що зазначено у Тендерній документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія ВІП-ОЙЛ» (надалі – Скаржник) взяло участь у зазначеній закупівлі та згідно Тендерної документації подало тендерну пропозицію.
31.03.2023 р. Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу - prozorro.gov.ua було розміщено ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 23-28К-3 (надалі – Протокол), відповідно до якого, Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю Замовника були порушені права та законні інтереси Скаржника, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції, а дії Замовника вважає такими, що порушують положення Закону, законні права та інтереси Скаржника, виходячи з наступного:
У Пункті 1.1 Протоколу Замовником зазначено, що відповідно до вимоги п. 3.2 Додатку 2 до Тендерної документації учаснику у складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати: «Сертифікат відповідності, виданий уповноваженим органом з оцінки відповідності, який підтверджує, що запропонований товар відповідає вимогам ГОСТ 982-80». Учасник – ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ» у складі своєї тендерної пропозиції не надав такого сертифікату відповідності, а отже не виконав вимоги п. 3.2 Додатку 2 до Тендерної документації та його тендерна пропозиція повинна бути відхилена на підставі абз. 5 п. 2 ч. 41 Особливостей та абз.5 п.2 ч.3 р.5 Тендерної документації.
Поряд з цим, частиною 1 розділу 5 Тендерної документації передбачено, зокрема, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Скаржником у складі Тендерної пропозиції надано лист №80/23 від 27.03.2023, в якому вказано найменування запропонованого Учасником Товару та найменування виробника та країна походження Товару. У листі №79/23 від 27.03.2023, який наданий у Тендерній документації, Скаржником вказано Технічні характеристики товару, запропонованого Учасником. Зрештою, у складі тендерної пропозиції надано Паспорт на оливу трансформаторну Т-1500, який містить розгорнутий перелік якісних та технічних характеристик запропонованої оливи та їх конкретні значення, і в якому зазначено, що даний товар відповідає ГОСТ 982-80. Таким чином, у тендерній пропозиції чітко визначений предмет закупівлі, запропонований Скаржником, його найменування, марка, модель тощо.
Документ Сертифікат відповідності, виданий уповноваженим органом з оцінки відповідності, який підтверджує, що запропонований товар відповідає вимогам ГОСТ 982-80, не є документом про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, та виправлення цієї помилки, а саме додавання саме цього документа, не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, неподання такого документу є невідповідністю, яка підлягає виправленню відповідно до верховенства Закону.
Замовником не було опубліковано Вимогу про виправлення невідповідностей пропозиції Учасника.
З огляду на вищевикладене, Замовником було неправомірно відхилено пропозицію Скаржника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга (1).pdf 05.04.2023 13:53
- Скарга.pdf.asice 05.04.2023 13:53
- Скарга_Validation_Report.pdf 05.04.2023 13:53
- Відповідь на аргументи Замовника.pdf 14.04.2023 15:29
- Відповідь на аргументи Замовника_Validation_Report.pdf 14.04.2023 15:29
- Відповідь на аргументи Замовника.pdf.asice 14.04.2023 15:29
- Рішення від 07.04.2023 № 4374.pdf 07.04.2023 16:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2023 № 4838.pdf 17.04.2023 18:39
- Рішення від 17.04.2023 № 4838.pdf 19.04.2023 18:29
- Пояснення по суті скарги.pdf 11.04.2023 14:45
- Пояснення по суті скарги.docx.p7s 11.04.2023 14:45
- Пояснення по суті скарги.docx 11.04.2023 14:45
- Пояснення по суті скарги.pdf.p7s 11.04.2023 14:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.04.2023 14:14
Дата розгляду скарги:
17.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.04.2023 16:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.04.2023 18:30
Скарга
Скасована
Про скасування незаконного рішення Замовника
Номер:
3faa9327ab5a491eb31d4dc425ab190b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-16-012002-a.a1
Назва:
Про скасування незаконного рішення Замовника
Скарга:
,
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.docx 31.03.2023 15:16
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
05.04.2023 13:47