• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуга зі збирання, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В, С)

Завершена

312 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 128.00 UAH
Період оскарження: 16.03.2023 15:40 - 21.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено

вступ замовника у змову з учасником

Номер: c1539565c362472ba2487595bbe4f2d1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-16-009852-a.a9
Назва: вступ замовника у змову з учасником
Вимога:
Проаналізувавши внесені зміни, вважаємо, що замовник вступив в змову з учасником олестас-еко, чим порушив законодавство України. Вимагаємо, відмінити останні необгрунтовані вимоги щодо пакування, навчання працівників та дозволу на виконання робіт підвищенної небезпеки. Вони не відповідають вимогам законодавства та обмежують конкуренцію, власне, прописані під конкретного учасника. Важаємо, що не варто нагадувати уповноваженій особі про розміри штрафів та карну відповідальність за подібні речі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Скаржник стверджує, що замовник вступив в змову з учасником «олестас-еко» (редакція скаржника), чим порушив законодавство України. На мою думку, це ствердження є хибним, так як скаржник не вказав у своїй вимозі про що «змовились», і що саме з законодавства України було «порушено». Рекомендую подивитися закупівлю: скаргу ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» замовник задовольнив згідно «Закону України про публічні закупівлі» на виконання рішення колегії АМКУ. На вашу вимогу відмінити «останні необґрунтовані вимоги» ще раз наголошую, подивіться закупівлю: автор у кожній вимозі посилається на конкретну підставу для цієї вимоги. 1. Наказ МОЗ України №1602 від 06.09.2022 Про затвердження Змін до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, пункти 11, 14, 15, 16, 17, 19 розділу V 2. Наказ МОЗ України №1602 від 06.09.2022 Про затвердження Змін до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, пункт 17 розділу V, Додаток 2 до пункту 7.1.1 Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1387-22#Text https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0095-05#Text, 3. Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №1354 від 28.11.2012 № 1354 Про затвердження національних стандартів України, 4. Наказ №4/Ц від 06.12.2022 Центрального міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці та Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (наказ Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 №15 зі змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду №273 від 16.11.2007 та наказом Міністерства соціальної політики №140 від 30.01.2017 5. Закон України «Про об’єкти підвищеної небезпеки», ст. 1. Скаржник має право вилучити або додати свої вимоги до тендерної документації , вказавши обґрунтовану підставу таких змін. Будуть розглянуті всі пропозиції у період прийому пропозицій. Щодо нагадування уповноваженій особі про «розміри штрафів та карну відповідальність», то ця думка є суб’єктивною, або факти з доказами , або не говоріть.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо наявності у Учасників Дозволу на експлуатацію утилізаційного обладнання, виданого ДСУ з питань праці (або іншого державного органу уповноваженого видавати такі дозволи).

Номер: 6d709e4b64f74b6e8902467b3814ae9e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-16-009852-a.a8
Назва: Щодо наявності у Учасників Дозволу на експлуатацію утилізаційного обладнання, виданого ДСУ з питань праці (або іншого державного органу уповноваженого видавати такі дозволи).
Вимога:
Шановний Замовнику! Як відомо, тендерна документація повинна відповідати законодавству України та не суперечити йому. Відповідно до ЗУ «Про об’єкти підвищеної небезпеки», ст. 1 якого визначає джерело небезпеки - установки, сховища (резервуари, посудини), трубопроводи, машини, агрегати, технологічне устаткування (обладнання), споруди або комплекс споруд, розташовані в межах об’єкта підвищеної небезпеки на поверхні землі або під нею, в яких тимчасово або постійно використовується, переробляється, виготовляється, транспортується, зберігається одна або декілька небезпечних речовин чи категорій речовин або їх суміш. Ст. 3 Закону України «Про об’єкти підвищеної небезпеки» визначає державні органи, що здійснюють державний нагляд та контроль у сфері цієї діяльності. Медичні відходи категорії В є небезпечними. Вони транспортуються до потужностей Виконавця та знищуються шляхом спалювання. Процес тимчасового зберігання і спалювання медичних відходів - процес небезпечний, відповідно і потужності Виконавця є об"єктом підвищеної небезпеки. Окрім того у Замовника присутні вимоги: у Додатку 2 до тендерної документації - Атестат виробництва з додатком. Надається у вигляді сканкопії з оригіналу (файл з розширенням «*.pdf»); у Додатку 3 до тендерної документації - договір, підтверджуючий право власності (оренди), технічній паспорт, сертифікат відповідності та технологічний регламент на установку /утилізатор/піч для термічного знищення відходів, що здійснює контрольований процес спалювання медичних відходів, документи до п.1 надаються у вигляді сканкопії з оригіналу (файл з розширенням «*.pdf»). Враховуючи обов"язкову вимогу Держави для можливості експлуатації утилізаційного обладнання (установки/утилізатора/печі) суб"єктом господарювання з метою спалювання небезпечних медичних відходів категорії В та ов"язкову наявність у майбутнього Виконавця утилізатора (установки/печі), просимо Замовника додати в перелік вимог Додатку 3 до тендерної документації "діючий Дозвіл на експлуатацію утилізаційного обладнання виданий ДСУ з питань праці (або іншого державного органу уповноваженого видавати такі дозволи).".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимоги будуть враховані та внесені до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо наявності у Учасників закупівлі Сертифікату відповідності на паковання для збирання медичних відходів категорії «В» (згідно ДСТУ 7275:2012), виданого державним органом із стандартизації, метрології та сертифікації.

Номер: aeb89883d66e4d3483de548282bd1dbd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-16-009852-a.b7
Назва: Щодо наявності у Учасників закупівлі Сертифікату відповідності на паковання для збирання медичних відходів категорії «В» (згідно ДСТУ 7275:2012), виданого державним органом із стандартизації, метрології та сертифікації.
Вимога:
Шановний Замовнику! Ви вимагаєте: Виконавець для пакування медичних відходів надає тару – пластикові мішки/пакети щільністю не менше 150 мкм у кількості згідно заявки. Учасник до тендерної пропозиції надає копії документів, що підтверджують наявність в нього відповідних мішків/пакетів (договір на постачання, накладна, сертифікат або паспорт якості). Як відомо, тендерна документація повинна відповідати законодавству України та не суперечити йому. На підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №1354 від 28.11.2012 № 1354 Про затвердження національних стандартів України, прийняття національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними і європейськими стандартами, та скасування національних стандартів України і нормативних документів в Україні паковання (пакети з полімерних та комбінованих матеріалів) повинні відповідати ДСТУ 7275:2012 (зі скасуванням в Україні ГОСТ 12302-83). Враховуючи вище викладене, просимо Замовника додати в перелік вимог Додатку 2 до тендерної документації вимогу: "Сертифікат відповідності на паковання для збирання медичних відходів категорії «В» (згідно ДСТУ 7275:2012), виданий державним органом із стандартизації, метрології та сертифікації".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимоги будуть враховані та внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо перевірки знань з охорони праці працівників суб"єкта господарювання при наданні послуг зі збирання, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В, С

Номер: dc7d23d0c20e44e68ffbd89cf867a84e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-16-009852-a.a6
Назва: Щодо перевірки знань з охорони праці працівників суб"єкта господарювання при наданні послуг зі збирання, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В, С
Вимога:
Шановний Замовнику! Ви вимагаєте: наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, технічній паспорт, сертифікат відповідності та технологічний регламент на установку (утилізатор, піч) для термічного знищення відходів, вимоги до спецтранспорту (транспортування ємностей (контейнерів, мішків/пакетів) проводиться спеціалізованим транспортом (кабіна водія ізольована, вантажний кузов забезпечує ізоляцію від навколишнього середовища, а внутрішнє оздоблення стійке до очищення і дезінфекції)). Як відомо, тендерна документація повинна відповідати законодавству України та не суперечити йому. На підставі Наказу №4/Ц від 06.12.2022 Центрального міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці та Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (наказ Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 №15 зі змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду №273 від 16.11.2007 та наказом Міністерства соціальної політики №140 від 30.01.2017) працівники суб"єктів господарської діяльності повинні пройти перевірку знань з охорони праці. Враховуючи вище викладене, просимо Замовника додати в перелік вимог Додатку 3 до тендерної документації вимогу (и): "Підтвердження проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці штатного (-их) працівника (-ів) з: НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті НПАОП 0.00-1.69-13 Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимоги будуть враховані та внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

У зв"язку з наявною вимогою від Держави щодо наявності Декларації як документа, що підтверджує відповідність паковання вимогам Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання) та факту обов"язкової наявності Декларації згідно Наказу МОЗ України №1602 просимо Замовника включити до переліку Технічних вимог до послуг вимогу "Декларація про відповідність паковання Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання"

Номер: 9d8ff761d32a40a588532eed92e32c99
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-16-009852-a.a5
Назва: У зв"язку з наявною вимогою від Держави щодо наявності Декларації як документа, що підтверджує відповідність паковання вимогам Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання) та факту обов"язкової наявності Декларації згідно Наказу МОЗ України №1602 просимо Замовника включити до переліку Технічних вимог до послуг вимогу "Декларація про відповідність паковання Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання"
Вимога:
Відповідно до Технічних вимог до послуг Замовник вказує на: Виконавець зобов’язаний забезпечити Замовника необхідною кількістю транспортувальної тари (вторинне пакування) та у повному обсязі надати Замовнику послуги з завантаження, перевезення відходів для подальшого їх знешкодження. Відповідно до умов договору Замовник вказує на п. 3.2. розділу 3. ІДЕНТИФІКАЦІЯ ВІДХОДІВ, ТАРА ТА ПАКУВАННЯ, ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ: Відходи, які надаються Замовником для знешкодження, повинні надаватись в упаковці, що має із зовнішньої сторони маркування з позначенням назви класифікаційного угруповання та коду відходів, ідентифікованого відповідно до ДК 005-96 «Державний класифікатор України. Класифікатор відходів», а також із зазначенням суб'єкта господарювання – власника відходів та ваги брутто. Як відомо, тендерна документація повинна відповідати чинному законодавству України та не суперечити йому. Враховуючи чинний на сьогодні Наказ МОЗ України №1602 від 06.09.2022 Про затвердження Змін до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, пункт 17 розділу V якого визначає: Ємності (контейнери, мішки/пакети) вторинного паковання відходів повинні відповідати Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання, бути виготовлені з матеріалів, стійких до механічного впливу, високих та низьких температур. Єдиним документом Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання є Декларація про відповідність паковання Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, форма/бланк якої розроблена та є державним документом (Додаток 2 до пункту 7.1.1 Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання). У зв"язку з наявною вимогою від Держави щодо наявності Декларації як документа, що підтверджує відповідність паковання вимогам Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання) та факту обов"язкової наявності Декларації згідно Наказу МОЗ України №1602 просимо Замовника включити до переліку Технічних вимог до послуг вимогу "Декларація про відповідність паковання Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання". Використана нормативно-правова база (посилання): 1. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1387-22#Text 2. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0095-05#Text
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога задоволена, будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо щільності паковання не менше 150 мкм

Номер: b77d58ba6c244200a481f9c39e06538b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-16-009852-a.a4
Назва: Вимога щодо щільності паковання не менше 150 мкм
Вимога:
Замовник у Додатку 2 до тендерної документації вимагає: Виконавець для пакування медичних відходів надає тару – пластикові мішки/пакети щільністю не менше 150 мкм у кількості згідно заявки. Як відомо, тендерна документація повинна відповідати законодавству України та не суперечити йому. Враховуючи чинний на сьогодні Наказ МОЗ України №1602 від 06.09.2022 Про затвердження Змін до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, пункти 11, 14, 15, 16, 17, 19 розділу V якого визначає вид пакування та особливості його застосування при поводженні з небезпечними медичними відходами категорії В та Додаток 1 і Додаток 3, в яких вказані вимоги до паковання - у вимогах до паковання відсутнє поняття щільність, а також немає жодного натяку на визначену характеристику щільності в мікронах чи мікрометрах (мкм). Враховуючи відсутність вимог (технічних характеристик) щодо щільності паковання просимо Замовника скасувати вимогу "Виконавець для пакування медичних відходів надає тару – пластикові мішки/пакети щільністю не менше 150 мкм у кількості згідно заявки." або замінити її на "Виконавець для пакування медичних відходів надає тару – пластикові мішки/пакети у кількості згідно заявки.".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога задоволена, та будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Дискримінаційні умови

Номер: a63eef97846d41f08790de34ae3a64be
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-16-009852-a.b3
Назва: Дискримінаційні умови
Скарга:
Від 20 березня 2023 року Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Замовник, рішення якого оскаржуються: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Код в ЄДРПОУ 02007265 Юридична адреса 49055, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1 Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" Код в ЄДРПОУ 38469527 Юридична адреса 18000, м. Черкаси, б-р Шевченка, 190 Інформація про закупівлю: ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуга зі збирання, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В, С) Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-16-009852-a Очікувана вартість закупівлі 312`800.00 Гривня (з ПДВ) Скарга на рішення Замовника (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178) Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 16.03.2023 15:40 Замовником Комунальне підприємство "Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями «ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуга зі збирання, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В, С)», ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-16-009852-a. Період уточнень триває до 21.03.2023, період оскаржень до 21.03.2023, кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначений 24.03.2023 року до 09:00 год. Проте, у тендерній документації наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги. У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов, які вбачає в наступному. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ Умовами тендерної документації по закупівлі «ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуга зі збирання, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В, С)», ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-16-009852-a, Замовником - Комунальне підприємство "Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради", визначено наступні вимоги, а саме: В Додатку 3 До тендерної документації вказана наступна вимога: 1. Документи щодо підтвердження інформації про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, серед яких: - технічній паспорт, сертифікат відповідності та технологічний регламент на утилізатор (піч) інсенераторного типу (комплексу), температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С; Договір, підтверджуючий право власності (оренди) на утилізатор (піч) інсенераторного типу (комплексу), документи до п.1 надаються у вигляді сканкопії з оригіналу (файл з розширенням «*.pdf»).» Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна з наступних підстав. Законом України «Про відходи» визначено правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов'язаної із запобіганням або зменшенням обсягів утворення відходів, їх збиранням, перевезенням, зберіганням, сортуванням, обробленням, утилізацією та видаленням, знешкодженням та захороненням, а також з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини на території України. Зокрема, статтею 1 вказаного Закону наведено визначення «утилізація відходів» - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів» . Водночас, згідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 року (зі змінами) суб’єкт господарювання, що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції: Інсенірації та Кремації. За визначенням, наведеним у ст.6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами вказано, що: Інсенірація – контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі Кремація – контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорії). У цих Правилах терміни і скорочення вживаються в таких значеннях: «інсинерація медичних відходів - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі)». Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія). Наказ чітко вказує на необхідність саме здійснення контрольованого спалювання медичних відходів у спеціальній печі, інформацію про яку суб’єкт господарювання надав до органу ліцензування в процесі отримання Ліцензії відповідно до вимог зазначених в п.4 Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 №325 ліцензійних умов провадження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 Вказані Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами не містять вимоги щодо наявності саме обладнання з назвою «інсинератор» Додатково, також Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 №325 не містить вимоги щодо наявності саме «інсинератора», а наводиться лише приклад обладнання, яке може використовуватись для спалювання медичних відходів. Постановою КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 р. № 446 визначено, що ці ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності. Відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» у редакції Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 06.09.2022 №1602, (далі – Наказ № 325), визначено, що провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія). Вищевказані Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я та фізичними особами-підприємцями, які зареєстровані в установленому законом порядку та одержали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, що забезпечують медичне обслуговування населення відповідної території; громадськими об’єднаннями і благодійними організаціями, що здійснюють діяльність у сфері протидії поширенню ВІЛ-інфекції, в закладах громадського здоров’я (далі - заклади), з метою попередження їхнього негативного впливу на життя, здоров’я населення та довкілля і визначають порядок сортування, збирання, оброблення, зберігання, знешкодження, перевезення, видалення і захоронення медичних відходів. Також, відповідно до Словника української мови» Академічний тлумачний словник (1970—1980)» в означеннях тлумачення, значення слова «утилізатор»: УТИЛІЗА́ТОР, а, чол. - Машина, пристрій і т. ін. для переробки яких-небудь відходів, тоді як ІНСИНЕРАТОР, -а, ч. Установка на судах для спалювання твердих і рідких побутових та виробничих відходів. Печі-утилізатори призначені для водяного або повітряного опалення, енергогенерації, гарячого водопостачання, підігріву підлоги, підігріву басейнів, сушильних камер для деревини, зерна, овочів, фруктів, лакофарбових матеріалів. А також випалювання кераміки і утилізація відходів виробництва. В той час як наявність саме «утилізатора (піч) інсенераторного типу (комплексу), температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С» ані цим наказом, ані будь яким іншим не встановлена, крім того, саме найменування «утилізатор (піч) інсенераторного типу (комплексу)» із відповідною характеристикою «температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С» жодним нормативно-правовим актом не визначена, а тому є ймовірність дискримінаційного підходу у Замовника до визначення імовірного переможця процедури закупівлі із наявним обладнанням із зазначенням саме «утилізатора (піч) інсенераторного типу (комплексу), температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С», а тому вказана вимога тендерної документації у наведеній редакції є необґрунтованою та безпідставною, допускаючи до участі лише учасників, які мають саме утилізатор (піч) інсенераторного типу (комплексу), температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С, що штучно обмежує кількість потенційних учасників і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна. Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону. Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупі Від 20 березня 2023 року Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Замовник, рішення якого оскаржуються: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Код в ЄДРПОУ 02007265 Юридична адреса 49055, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1 Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" Код в ЄДРПОУ 38469527 Юридична адреса 18000, м. Черкаси, б-р Шевченка, 190 Інформація про закупівлю: ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуга зі збирання, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В, С) Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-16-009852-a Очікувана вартість закупівлі 312`800.00 Гривня (з ПДВ) Скарга на рішення Замовника (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178) Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 16.03.2023 15:40 Замовником Комунальне підприємство "Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями «ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуга зі збирання, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В, С)», ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-16-009852-a. Період уточнень триває до 21.03.2023, період оскаржень до 21.03.2023, кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначений 24.03.2023 року до 09:00 год. Проте, у тендерній документації наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги. У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов, які вбачає в наступному. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ Умовами тендерної документації по закупівлі «ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуга зі збирання, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В, С)», ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-16-009852-a, Замовником - Комунальне підприємство "Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради", визначено наступні вимоги, а саме: В Додатку 3 До тендерної документації вказана наступна вимога: 1. Документи щодо підтвердження інформації про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, серед яких: - технічній паспорт, сертифікат відповідності та технологічний регламент на утилізатор (піч) інсенераторного типу (комплексу), температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С; Договір, підтверджуючий право власності (оренди) на утилізатор (піч) інсенераторного типу (комплексу), документи до п.1 надаються у вигляді сканкопії з оригіналу (файл з розширенням «*.pdf»).» Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна з наступних підстав. Законом України «Про відходи» визначено правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов'язаної із запобіганням або зменшенням обсягів утворення відходів, їх збиранням, перевезенням, зберіганням, сортуванням, обробленням, утилізацією та видаленням, знешкодженням та захороненням, а також з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини на території України. Зокрема, статтею 1 вказаного Закону наведено визначення «утилізація відходів» - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів» . Водночас, згідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 року (зі змінами) суб’єкт господарювання, що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції: Інсенірації та Кремації. За визначенням, наведеним у ст.6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами вказано, що: Інсенірація – контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі Кремація – контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорії). У цих Правилах терміни і скорочення вживаються в таких значеннях: «інсинерація медичних відходів - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі)». Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія). Наказ чітко вказує на необхідність саме здійснення контрольованого спалювання медичних відходів у спеціальній печі, інформацію про яку суб’єкт господарювання надав до органу ліцензування в процесі отримання Ліцензії відповідно до вимог зазначених в п.4 Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 №325 ліцензійних умов провадження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 Вказані Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами не містять вимоги щодо наявності саме обладнання з назвою «інсинератор» Додатково, також Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 №325 не містить вимоги щодо наявності саме «інсинератора», а наводиться лише приклад обладнання, яке може використовуватись для спалювання медичних відходів. Постановою КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 р. № 446 визначено, що ці ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності. Відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» у редакції Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 06.09.2022 №1602, (далі – Наказ № 325), визначено, що провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія). Вищевказані Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я та фізичними особами-підприємцями, які зареєстровані в установленому законом порядку та одержали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, що забезпечують медичне обслуговування населення відповідної території; громадськими об’єднаннями і благодійними організаціями, що здійснюють діяльність у сфері протидії поширенню ВІЛ-інфекції, в закладах громадського здоров’я (далі - заклади), з метою попередження їхнього негативного впливу на життя, здоров’я населення та довкілля і визначають порядок сортування, збирання, оброблення, зберігання, знешкодження, перевезення, видалення і захоронення медичних відходів. Також, відповідно до Словника української мови» Академічний тлумачний словник (1970—1980)» в означеннях тлумачення, значення слова «утилізатор»: УТИЛІЗА́ТОР, а, чол. - Машина, пристрій і т. ін. для переробки яких-небудь відходів, тоді як ІНСИНЕРАТОР, -а, ч. Установка на судах для спалювання твердих і рідких побутових та виробничих відходів. Печі-утилізатори призначені для водяного або повітряного опалення, енергогенерації, гарячого водопостачання, підігріву підлоги, підігріву басейнів, сушильних камер для деревини, зерна, овочів, фруктів, лакофарбових матеріалів. А також випалювання кераміки і утилізація відходів виробництва. В той час як наявність саме «утилізатора (піч) інсенераторного типу (комплексу), температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С» ані цим наказом, ані будь яким іншим не встановлена, крім того, саме найменування «утилізатор (піч) інсенераторного типу (комплексу)» із відповідною характеристикою «температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С» жодним нормативно-правовим актом не визначена, а тому є ймовірність дискримінаційного підходу у Замовника до визначення імовірного переможця процедури закупівлі із наявним обладнанням із зазначенням саме «утилізатора (піч) інсенераторного типу (комплексу), температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С», а тому вказана вимога тендерної документації у наведеній редакції є необґрунтованою та безпідставною, допускаючи до участі лише учасників, які мають саме утилізатор (піч) інсенераторного типу (комплексу), температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С, що штучно обмежує кількість потенційних учасників і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна. Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону. Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178, – ПРОСИМО: Зобов’язати Замовника, Комунальне підприємство «Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради, внести зміни до умов тендерної документації по закупівлі «Послуги з поводження з медичними відходами категорії В, С (ДК 021:2015 - 90524000-6 «Послуги у сфері поводження з медичними відходами») згідно коду ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» «Єдиний закупівельний словник», ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-16-009852-a, відповідно до вимог, викладених у мотивувальній частині скарги. Додатки: 1. Тендерна документація на закупівлю «ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуга зі збирання, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В, С)», затверджена Протоколом № 52-з від 10.03.2023 року, ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-16-009852-a. 2. Атестат Сертифікат Декларація Документи Техпаспорт. Директор ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Чуприна О.О. вель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178, – ПРОСИМО: Зобов’язати Замовника, Комунальне підприємство «Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради, внести зміни до умов тендерної документації по закупівлі «Послуги з поводження з медичними відходами категорії В, С (ДК 021:2015 - 90524000-6 «Послуги у сфері поводження з медичними відходами») згідно коду ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» «Єдиний закупівельний словник», ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-16-009852-a, відповідно до вимог, викладених у мотивувальній частині скарги. Додатки: 1. Тендерна документація на закупівлю «ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуга зі збирання, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В, С)», затверджена Протоколом № 52-з від 10.03.2023 року, ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-16-009852-a. 2. Атестат Сертифікат Декларація Документи Техпаспорт. Директор ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Чуприна О.О.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 29.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.03.2023 14:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.03.2023 15:38
Дата виконання рішення Замовником: 10.04.2023 17:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення 3888-р/пк від 29.032023р. постійно діючої адміністративної колегії АМКУ виконано. Протокол про виконання рішення та перелік змін, що вносяться до тендерної документації додаються.
Автор: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", Чуприна Станіслав 380932250957 OLESTAS-EKO@UKR.NET http://www.olestaseko.com.ua
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 3fe89013b6b5438e94b360a61ed75507
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-16-009852-a.b2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник! В Додатк 3 До тендерної документації вказана наступна вимога: технічній паспорт, сертифікат відповідності та технологічний регламент на утилізатор (піч) інсенераторного типу (комплексу), температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С; Договір, підтверджуючий право власності (оренди) на утилізатор (піч) інсенераторного типу (комплексу), документи до п.1 надаються у вигляді сканкопії з оригіналу (файл з розширенням «*.pdf»).» Дана вимога є завідомо дискримінаційною та штучно звужує коло учасників. Таке трактування вимоги, а саме: «утилізатор (піч) інсенераторного типу (комплексу), температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С» очевидно підходить тільки до одного учасника. Додатково, хочемо звернути Вашу увагу на те, що Наказом МОЗ 325 встановлено: 6. У цих Правилах терміни і скорочення вживаються в таких значеннях: «інсинерація медичних відходів - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі)». 4. Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія). Наказ чітко вказує на необхідність саме здійснення контрольованого спалювання медичних відходів у спеціальній печі, інформацію про яку суб’єкт господарювання надав до органу ліцензування в процесі отримання Ліцензії відповідно до вимог зазначених в п.4 Наказу МОЗ 325 ліцензійних умов провадження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 Вказані Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами не містять вимоги щодо наявності саме обладнання з назвою «інсинератор» Додатково, також Наказ МОЗ №325 не містить вимоги щодо наявності саме «інсинератора», а наводиться лише приклад обладнання, яке може використовуватись для спалювання медичних відходів. Хочемо Вас поінформувати, що температура в камері горіння 11000С, вказана Вами в тендерній документації є такою, що УДВІЧІ ПЕРЕВИЩУЄ ТЕМПЕРАТУРУ НА ПОВЕРХНІ СОНЦЯ. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та прибрати з тендерної документації дану дискримінаційну вимогу Пропонуємо такий варіант: «технічній паспорт, сертифікат відповідності та технологічний регламент на обладнання для спалювання небезпечних медичних відходів, температура в камері спалювання не менше 1100 С; Договір, підтверджуючий право власності (оренди) на обладнання для спалювання небезпечних медичних відходів), документи до п.1 надаються у вигляді сканкопії з оригіналу (файл з розширенням «*.pdf»).»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У вимозі до закупівлі вказано: «В Додатк 3 До тендерної документації вказана наступна вимога: технічній паспорт, сертифікат відповідності та технологічний регламент на утилізатор (піч) інсенераторного типу (комплексу), температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С; Договір, підтверджуючий право власності (оренди) на утилізатор (піч) інсенераторного типу (комплексу), документи до п.1 надаються у вигляді сканкопії з оригіналу (файл з розширенням «*.pdf»).». В тендерній документації немає такої вимоги, як «температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С», це недостовірна інформація Якщо немає такої «температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С»,то вочевидь немає і того «одного учасника», про якого йдеться у вимозі, тому це знов недостовірна інформація. Додатково звертаємо Вашу увагу, що ознайомлені з Наказом МОЗ України № 325, в якому встановлено у тому числі: « Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія). У цих Правилах терміни і скорочення вживаються в таких значеннях: «інсинерація медичних відходів - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі)». В Додатку 3 до Державних санітарно – протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами чітко вказан метод знешкодження «інсинерація», то чому , на Вашу думку, інсинерацію не може здійснювати утилізатор (піч) інсинераторного типу (комплексу), а «обладнання для спалювання небезпечних медичних відходів» може ? Інсинерація - це контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі). Відходи, призначені для спалювання в інсинераторі, піддаються повному знищенню. Перевагами інсинераціі є: можливість застосування до всіх видів медичних відходів, мінімізація обсягу відходів на 90%, повна стерилізація , відсутність необхідності попереднього сортування та підготовки спалюваного сміття. В результаті, відходи інсинератора можуть бути утилізовані на звичайному звалищі разом з побутовим сміттям. Наказ МОЗ України №325 чітко вказує на необхідність саме здійснення контрольованого спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі). КП «ДОКОД» ДОР» , у своїй діяльності, зобов’язано виконувати всі накази Міністерства охорони здоров’я України. Про поверхню Сонця не зрозуміло , але цікаво. У Тендерній документації дискримінаційних вимог не вбачаємо, та «прибирати» те, чого немає не будемо.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 2ef3ee0216e14db9bf51761fa7a3333e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-16-009852-a.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник ! Вами в Додатку 3 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії" вказано: "На печатках в усіх договорах тендерної пропозиції має бути чітко видно код ЄДРПОУ." Дана вимога є дискримінаційною та такою, що звужує коло учасників. Дана вимога взагалі не стосується предмету закупівлі та кваліфікаційних вимог. Вимагаємо усунути порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" та прибрати дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога Додатку 3 до тендерної документації :"На печатках в усіх договорах тендерної пропозиції має бути чітко видно код ЄДРПОУ", передбачає наявність у Учасника певних договорів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, згідно Закону України «Про публічні закупівлі». Код ЄДРПОУ є обов’язковим для використання у всіх видах звітних та облікових документів суб’єкта господарювання та вказується на його печатках та штампах. В усіх документах — адміністративних, фінансових чи інших, де фігурує підприємство (організація), обов’язково зазначається ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ. За допомогою коду ЄДРПОУ можна однозначно ідентифікувати підприємство чи організацію.Враховуючи вищезазначене, дискримінаційна вимога відсутня
Статус вимоги: Відхилено