-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Термосанація будівлі фізико-технічного ліцею по вул. Зала Егерсег, 39, у м.Херсоні з впровадженням технологій, які передбачають використання теплових насосів
Торги відмінено
29 478 415.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 73 696.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 73 696.00 UAH
Період оскарження:
27.12.2017 15:47 - 08.01.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Про порушення, допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі
Номер:
03e7688e7b974bbea84108f6eb69f576
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-27-001654-a.a2
Назва:
Про порушення, допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі
Скарга:
Замовником відхилено пропозицію, що є найбільш економічно вигідною за надуманими і формальними підставами та виявлено намір на укладання договору з Учасником, якій не відповідає вимогам, викладеним Замовником у тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ 01.02.2018 12:29
- додаток 1 01.02.2018 12:29
- додаток 2 01.02.2018 12:29
- платіжне доручення 01.02.2018 12:29
- Відповідь на лист Замовника 18.02.2018 12:19
- Лист-роз"ясненя Держпраці 18.02.2018 12:19
- відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 18.02.2018 12:19
- Рішення від 05.02.2018 № 971.pdf 06.02.2018 16:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2018 № 1454.pdf 20.02.2018 20:02
- рішення від 19.02.2017 № 1454.pdf 22.02.2018 19:58
- Інформація по скарзі 14.02.2018 10:55
- лист Держпраці 14.02.2018 10:55
- протокол по рішенню АМКУ 23.02.2018 13:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.02.2018 12:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.02.2018 19:58
Дата виконання рішення Замовником:
23.02.2018 13:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерним комітетом Департаменту будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації прийнято рішення про відміну торгів на закупівлю робіт по об'єкту "Термосанація будівлі фізико-технічного ліцею по вул. Зала Егерсег, 39, у м.Херсоні з впровадженням технологій, які передбачають використання теплових насосів"
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень
Номер:
41a0824da8874ab3ae75d14042d1984c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-27-001654-a.a1
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Вимога про усунення порушень при кваліфікації учасника
Пов'язані документи:
Учасник
Замовник
- протокол розгляду вимоги 29.01.2018 16:48
- лист Держпраці 29.01.2018 16:48
Дата подачі:
25.01.2018 08:11
Вирішення:
1. Щодо відсутності копії свідоцтва про державну реєстрацію крана КС 6371.
Відповідно до «Порядку відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів» (далі – Порядок), затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 06 січня 2010 року №8, визначено процедуру відомчої реєстрації (далі - реєстрація) та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування. Відповідно до пункту 6 Порядку, «юридичні і фізичні особи, іноземні фізичні і юридичні особи, особи без громадянства (що перебувають в Україні на законних підставах), які є власниками технологічних транспортних засобів чи використовують їх на законних підставах, або уповноважені ними особи (далі - власники) зобов'язані
зареєструвати зазначені транспортні засоби протягом 10 днів після
придбання або виникнення інших законних прав на їх використання, у
тому числі у разі тимчасового ввезення на територію України».
Разом з тим, постановою Кабінету Міністрів України від 6 січня 2010 р. N 8 внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 31 січня 1992 р. N 47 "Про затвердження зразків національних та міжнародного посвідчень водіїв і документів, необхідних для реєстрації транспортних засобів", додаток 2 якої доповнено зразком свідоцтва про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого
технологічного транспортного засобу.
Копій свідоцтв про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на автотранспорт та спецтехніку (у даному випадку Кран КС 6371), наведених у кваліфікаційних критеріях, встановлених тендерною документацією відповідно до статті 16 Закону, не було надано. Зауваження не скасовується.
2. Щодо невідповідності антикорупційної програми ТОВ «Голопристанське управління спеціальних, монтажних та проектних робіт» вимогам, встановленим рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції № 75 від 02.03.2017 року.
17 березня 2017 року набрало чинності Рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 02 березня 2017 року №75 «Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи». Даним нормативно-правовим актом затверджено Типову антикорупційну програму юридичної особи, що додається та встановлено, що юридичні особи, визначені у частині другій статті 62 Закону України «Про запобігання корупції», затверджують свої антикорупційні програми на основі Типової антикорупційної програми, затвердженої пунктом 1 вказаного рішення.
Зауваження не скасовується.
3.Щодо підписання тендерної пропозиції учасника електронним цифровим підписом.
На підставі ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити) передбачено накладення ЕЦП керівника або уповноваженої особи учасника на подану тендерну пропозицію. Тому учасник зобов’язаний виконати зазначену вимогу.
Замовник відхиляє тендерні пропозиції виключно з підстав, передбачених у ст. 30 Закону про публічні закупівлі. Зокрема, у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З цього слідує, що сама по собі відсутність ЕЦП учасника не є підставою для відхилення його тендерної пропозиції, крім випадків, якщо така вимога встановлена в тендерній документації.
Зауваження не скасовується.
4. Щодо відсутності у учасника торгів на момент подання тендерної пропозиції особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції.
Згідно з пунктом 1 розділу III тендерної документації (зі змінами) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів, зокрема, з документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Наголошуємо, що на момент видачі довіреності № 10 від 04.01.2018 року щодо уповноваження Базилевича С.К. представляти інтереси підприємства на торгах по закупівлі робіт по вказаному об’єкту відсутні підстави щодо підпису вказаного документу (більш детально зазначено в протоколі відхилення учасника (протокол № 5 від 19.01 2018 року, що міститься на веб-порталі Уповноваженого органу). Також слід зазначити, що довіреність від 04.01.2018 року № 10 містить протиріччя щодо особи директора підприємства: Базилевич Петро Костянтинович або Базилевич Сергій Костянтинович.
Зауваження не скасовується.
5.Щодо завантаження в електронну систему копії чинного дозволу щодо виконання робіт підвищеної небезпеки
Згідно з пунктом 1.9 додатку № 4 до тендерної документації «Інші вимоги» учасник повинен завантажити в електронну систему копію чинного дозволу (з усіма наявними додатками) щодо виконання робіт підвищеної небезпеки, якщо наявність такого дозволу є необхідною виходячи зі специфіки та переліку робіт згідно додатку № 6 до тендерної документації, що є предметом цієї закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). Учасником завантажена декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки та лист – роз’яснення щодо виконання робіт з підвищеною небезпекою.
З метою отримання роз’яснення по вказаному питанню Департаментом будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації підготовлено та направлено лист до Головного управління Держпраці у Херсонській області. Відповідь отримано (лист від 26 січня 2018 року № 01-09/341, додається до протоколу розгляду вимоги). Таким чином, для виконання робіт підвищеної небезпеки по об’єкту «Термосанація будівлі фізико-технічного ліцею по вул. Зала Егерсег, 39, у м.Херсоні з впровадженням технологій, які передбачають використання теплових насосів» допускаються підприємства (організації) що мають необхідний дозвіл.
Щодо ненадання замовником в тендерній документації вичерпного переліку робіт, для виконання яких потрібна наявність Дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, внаслідок чого Учасник торгів повинен самостійно визначитись, чи потрібно для виконання певного виду робіт Дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою (з вимоги ТОВ «Голопристанське управління спеціальних, монтажних та проектних робіт») пояснюємо наступне:
В п.3 додатку №6 технічного завдання тендерної документації зазначено «Улаштування систем термофасадів, що вентилюються, з облицюванням фасадною керамічною плиткою з люльок». Кількість 2041,6м2.
В п. 24 додатку №6 технічного завдання тендерної документації зазначено «Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 100мм з опорядженням декоративним розчином за технологією «CEREZIT». Стіни гладкі». Кількість 237,5м2.
В п.253 додатку №6 технічного завдання тендерної документації зазначено «Грунтування основ із бетону або розчину під водоізоляційний покрівельний килим». Кількість 3061,0м2.
Площа фасадів становить F = 2041,6м2 + 237,5м2 = 2279,1м2
Середня сторона будівлі становить квадратний корінь з 3061м2. L = 55,326м
Периметр фасадів становить P = 55,326х4 = 221,3м
Висота будівлі становить H = F / P = 2279,1м2 / 221,3 = 10,3м
Зауваження не скасовується.
6. Щодо відсутності ліцензії Державного Департаменту пожежної безпеки МНС України на поверхневе вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання) на об’єктах з високим ступенем ризику щодо пожежної безпеки.
Дійсно, вартість робіт з поверхневого вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), що наведено в додатку № 6 до тендерної документації не перевищує 20 відсотків від вартості закупівлі. Для виконання вказаних робіт учасник торгів може залучити субпідрядну організацію та не повинен надавати замовнику інформацію про субпідрядника, якого буде залучати до виконання цих робіт.
Зауваження скасовано.
7. Щодо зауважень до технічного завдання тендерної документації.
Щодо зауважень до п.260 додатку № 6 технічного завдання тендерної документації:
Дійсно, між ПК АВК-5 та ПК «Строительные технологии – смета» є відмінності. Різниця між базами даних складає 2люд.год та 61,37грн. на одиницю виміру розцінки. Зауваження скасовано.
Щодо зауважень до п.357 додатку № 6 технічного завдання тендерної документації
При підготовці технічного завдання тендерної документації була використана кошторисна документація, яка пройшла експертизу. В кошторисній документації були зазначені лотки ПВХ 40х25 та лотки ПВХ 25х20, а не короба. У зв’язку з цим і виникло зауваження. Після перевірки креслень зауваження скасовано.
Щодо зауважень до п.695 додатку № 6 технічного завдання тендерної документації
При складанні кошторису до договірної ціни учасником торгів застосовано розцінку Е13-73-6 «Нанесення вручну в один шар покриття з вогнезахисного матерiалу УНИТЕРМ-38091 на стельовi поверхнi металевих конструкцій», з одиницею виміру 100 м2. Учасник торгів вважає, що в п.695 додатку № 6 технічного завдання тендерної документації мала місце помилка щодо найменування зазначених робіт, у зв’язку з тим, що у збірнику ресурсних елементних кошторисних норм не знайдено прямої розцінки з такою назвою.
В технічному завданні тендерної документації нема ніякої помилки. Кількість становить 62,3м. Учасником торгів не була застосована розцінка Е13-73-8 «На кожний наступний шар нанесення вручну покриття з вогнезахисного матеріалу УНИТЕРМ – 38091 додавати до норми 13-73-6». Це підтверджує, що учасник торгів буде виконувати вогнезахисну обробку воздуховодів в один шар (62,3м2).
В п.696 додатку №6 технічного завдання тендерної документації, зазначено застосування матеріалу «Брандізол» у кількості 26м2. В п.697 додатку №6 технічного завдання тендерної документації зазначено «Клей «Рідке скло»». Кількість 0,021т.
В п.698 додатку №6 технічного завдання тендерної документації зазначено «Эндотерм ХТ-150 РПВ-2». Кількість 115,8м2.
Брандізол – це фольгований рулонний базальтовий картон в єдності з вогнезахисним составом «Модифіковане рідке скло».
«Эндотерм ХТ-150» РПВ-2 – це гнучке скляне полотно, з однієї сторони фольговане алюмінієвою фольгою, з другої сторони покрите вогнезахисним составом «Эндотерм ХТ-150».
Площа повітроводів, що піддаються вогнезахисної обробці в один шар становить:
26,0м2 (Брандізол) + 115,8м2 (Эндотерм ХТ-150 РПВ-2) = 141,8м2
Зауваження не скасовується.
Щодо зауважень до п.775 додатку № 6 технічного завдання тендерної документації
Замовник згоден з тим, що при формуванні кошторисної вартості в п.10 локального кошторису № 02-001-006 пропозиції допущено механічну помилку, яка відноситься до формальних помилок та не впливає суттєво на зміст та форму пропозиції учасника.
Зауваження скасовано.
Статус вимоги:
Не задоволено