-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Гвинтовий компресор
Завершена
330 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 650.00 UAH
Період оскарження:
16.03.2023 13:24 - 04.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо відміни рішення про вибір переможця
Номер:
51e4d02ec571436dabbcc5898893c068
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-16-006357-a.b1
Назва:
Вимога щодо відміни рішення про вибір переможця
Вимога:
Вимога щодо відмінення рішення про вибір переможця у зв'язку із не відповідністю тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- Вих.№228 від 14.04.2023 (вимога).pdf 14.04.2023 11:50
Дата подачі:
14.04.2023 11:50
Вирішення:
Шановний учаснику, Замовник детально розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Згідно з пунктом 29-1 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ступінь локалізації виробництва - це показник місцевої складової у питомій вазі вартості сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі. Замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує:
у 2023 році – 15 відсотків.
Ступінь локалізації товару, що визначений предметом закупівлі, а саме -Гвинтовий компресор Sollant SLT-15F 500D Sollant, згідно з даних розміщених на офіційному веб-порталі Prozorro становить 31.38%. Посилання: https://prozorro.gov.ua/search/products?local_share=10&productVendor=36343856
Відтак, норми чинного законодавства та вимоги Замовника щодо ступеня локалізації були дотримані Переможцем закупівлі.
Наголошуємо на тому, що процедура перевірки Товару на ступінь локалізації та процедура перевірки пропозиції Учасника на предмет надання документів на підтвердження технічних характеристик Товару передбачаються різними вимогами тендерної документації.
Відповідно до Постанови КМУ № 861 від 02.08.2022 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі (далі - ступінь локалізації), підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (далі - перелік), на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку (далі - заявка) за формою згідно з додатком 1, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) (далі - калькуляція собівартості товару) за формою згідно з додатком 2 та підтвердження здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України.
До переліку включаються товари, які відповідають ступеню локалізації, визначеному у підпункті 1 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, або ступеню локалізації, передбаченому додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, в разі коли:
наявна конструкторсько-технологічна документація та/або зареєстровано право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі;
на території України виробляється не менше одного з елементів таких товарів (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або для виробництва використовуються вузли, агрегати, деталі і комплектувальні вироби, виготовлені на території України;
виробники товарів здійснюють їх гарантійне і післягарантійне обслуговування.
Відповідно до пункту 4 статті 1 Закону України «Про захист прав споживачів» виробник — це суб’єкт господарювання, який: виробляє товар або заявляє про себе як про виробника товару чи про виготовлення такого товару на замовлення, розміщуючи на товарі та / або на упаковці чи супровідних документах, що разом з товаром передаються споживачеві, своє найменування (ім’я), торговельну марку або інший елемент, який ідентифікує такого суб’єкта господарювання; або імпортує товар.
На підставі заяви про підтвердження ступеня локалізації виробництва, уповноважений орган Мінекономіки підтвердив ступінь локалізації.
Протилежного не доведено, Товар з переліку не виключено. Замовник не наділений повноваженнями перевіряти чи спростовувати рішення Мінекономіки.
ТОВ «БІТІЕС-ГРУП» було надано довідку у довільній формі про ступінь локалізації, заявку на підтвердження ступеню локалізації.
Таким чином, Замовник вважає, що Переможець ТОВ «БІТІЕС-ГРУП» виконав вимогу щодо підтвердження ступеню локалізації Товару.
Крім того, Ваші зауваження, зазначені у вимозі щодо ненадання Переможцем сертифікату відповідності чи сертифікату якості спростовуються наступним.
На підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у Додатку 1.
У Додатку 1 вказано, що Учасник повинен надати технічний паспорт або сертифікат відповідності, який передбачений на даний вид продукції, або інший документ, який підтверджує якість продукції, для оцінки відповідності технічних характеристик.
На вимогу умов тендерної документації ТОВ «БІТІЕС-ГРУП» надано інформацію, згідно з Додатком № 4, де у п. 7, міститься відмітка щодо наявності сертифікату (файл: «6. ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКУ ТА ПИСЬМОВЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ УЧАСНИКА. Додаток4»), сертифікат відповідності № UA.PN.191.0285-23, виданий на продукцію- Гвинтові повітряні компресори, в тому числі серії SLT (файл: «СертВідп»).
Таким чином, Переможець процедури закупівлі виконав вимоги тендерної документації Замовника, що передбачені у Додатку 1, Додатку 2, Додатку 4.
Замовник не вбачає порушень умов тендерної документації та вважає рішення про визнання ТОВ «БІТІЕС-ГРУП» переможцем законним та таким, що відповідає умовам закупівлі. Вважаємо, що вимога є необґрунтованою.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що інститут вимоги використовується для отримання додаткової аргументації та роз'яснень щодо підстав відхилення/визнання переможцем іншого учасника, а не для оскарження рішень Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено