• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

33750000-2: Засоби для догляду за малюками (дорослі підгузки)

Завершена

924 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 620.00 UAH
Період оскарження: 16.03.2023 11:57 - 23.03.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Умови закупівлі

Номер: e02c0ba638fd442788a1c380d491c9df
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-16-004725-a.c2
Назва: Умови закупівлі
Вимога:
Доброго дня шановний замовнику. Вивчивши тендерну документацію оголешеної Вами закупівлі : Засоби для догляду за малюками (дорослі підгузки),повідомляємо з метою розширення конкуренції та запобіганню дискримінаційних умов: 1) Вважаємо дискримінаційною вимогу саме про, те що еквівалент розглядатися не буде. "За результатами практичного використання підгузків для дорослих інших торгових марок, для оптимального забезпечення та надання послуг з обслуговування ліжко-хворих, прийнято рішення у закупівлі підгузків для дорослих марки «SENI»." Вважаємо, що така вимога є дискримінаційним та такими, що обмежують конкуренцію, у зв'язку з наступним. Замовник в Додатку №3 встановив, що забороняє пропонувати еквівалент. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі можуть лише ті суб’єкти господарювання, які пропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, інших можливих Постачальників, які пропоную продукцію іншої ТМ та інших виробників з повністю відповідаючими ТД технічними характеристиками. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Звертаємо увагу, що відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Разом з тим, Додаток №3 до тендерної документації передбачає чітку вимогу надавати пропозицію на продукцію конкретної торгової марки та конкретного виробника. Акцентуємо увагу, що залишення вимог Додатку №3 до тендерної документації не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі учасникам, які пропонують продукцію інших виробників, оскільки це призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність умовам технічної специфікації у зв’язку із пропонуванням еквівалентної продукції. Таким чином, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які пропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. 2) Вважаємо дискримінаційною вимогу щодо наявності трьох аналогічних договорів, по одному на кожен рік 2020-2022 з підприємствами державної форми власності. Згідно з Законом України про публічні закупівлі статті 16 аналогічний договір може бути заключений з підприємством будьякої форми власності та за кількістю щонайменше один. Узагальнюючи вищенаведене, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації в частині вимог щодо конкретного виробника та дозволити пропонувати еквівалентний товар., а також в частині Кваліфікаціних критеріїв зробити зміни та вказати - один аналогічний договір за 2020-2023 роки та з підприємствами будьяких форм власності. Ми є представниками заводу чия продукція постачається у багато країн світу: таких як Польша, Германія, Канада, Швейцарія,Англія, та відповідально можемо сказати що маємо змогу викоанти постачання з нижчою ціною. Вивчивши ринок України, доводимо до Вашого відома, що маємо можливість постачання із значно нижчею ціною ніж середньоринкова, у зв'язку з цим зможемо значно зменшити суму, та уникнути перевитрачання бюджетних коштів. Виходячи з цього просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. В разі не внесення змін будемо змушені звернутися до АМКУ, САП та НАБУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На вашу вимогу були внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Розгляд припинено

на умови тендерної документації

Номер: c777cbe2cdff43a2a205d0b05402c844
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-16-004725-a.b1
Назва: на умови тендерної документації
Скарга:
повний текст вимог викладено у скарзі
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 29.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.03.2023 14:40
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 31.03.2023 15:36
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 31.03.2023 15:36
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Оксана Бурова 380961815819 evrotechco@gmail.com