За кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень) Послуги зі збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження небезпечних медичних відходів (категорії «В» та «С»).
Закупівля проводиться у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) без аукціону, але для технічного проведення процедури на електронному майданчику потрібно лише технічно зазначити розмір мінімального кроку пониження. Звертаємо увагу Учасників, що процедура закупівлі відбувається відповідно до Законодавства, а саме без аукціону (відповідно до тендерної документації Замовника)! Також звертаємо увагу: при відсутності технічної реалізації на електронних майданчиках, при самостійному декларуванні Учасниками, відповідності вимог у пункті 44 Особливостей (зі змінами) до відображення інформації на електронному майданчику стосовно кваліфікаційних критеріїв (підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі) відповідно до пункту 44 Особливостей – Замовником вважатиметься, що Учасник задекларувався відповідно до вимог у пункті 44 Особливостей.
Завершена
750 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Період оскарження:16.03.2023 08:27 - 21.03.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Інструкцію щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання) які пов’язані з коронавірусну хворобою (COVID -19)».
Номер:7bb6cffe52bf4626b92dc7241c3379f0
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-03-16-000137-a.b3
Назва:Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Інструкцію щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання) які пов’язані з коронавірусну хворобою (COVID -19)».
Вимога:
На якій підставі вимагається надання Висновку СЕС на ковид19? Коли, по-перше. це не передбачено Ліцензійними Умовами Провадження діяльності із небезпечними відходами, Наказом МОЗ 325, ЗУ "Про відходи". По-друге, наразі зняті Ковідні обмеження. Тож, на підставі якого саме нпа Замовник вимагає цей висновок СЕС.
Вимагаємо видалити із тексту Оголошення цю вимогу, яка обмежує коло Учасників.
Вирішення:Шановний учасник!
Ознайомившись із вашою вимогою, повідомляємо наступне.
З врахуванням норм чинного законодавства у сферохорони та захисту довкілля та Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 р. № 446, медичні заклади мають проявляти обачність, уважність та принциповість у виборі суб’єкта господарювання у сфері поводження з відходами, що полягає у наступному:
- перевірки наявності у суб’єкта господарювання відповідної ліцензії на поводження з небезпечними відходами;
- перевірки наявності у суб’єкта господарювання необхідної матеріально-технічної бази для надання відповідних послуг, зокрема сміттєспалювальної печі температурою спалювання не менше ніж 1100 °C;
- перевіряти наявність у суб’єкта господарювання кваліфікованого персоналу та здатність безперебійно надавати послуги поводження з небезпечними відходами.
Наразі все ще триває велика кількість захворюваних на гостру респіраторну коронавірусну хворобу (COVID-19). Враховуючи даний факт, та беручи до уваги предмет закупівлі – вимога щодо наявності «Позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент (інструкцію) щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з пандемією гострої респіраторної коронавірусної хвороби (COVID-19)» - є доцільною та аргументованою.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи зазначене відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:24.03.2023 10:01
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінація
Номер:ed9fcc741e5a4f9b8aa3b7f420a1499d
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-03-16-000137-a.c2
Назва:дискримінація
Вимога:
Замовник вимагає наступне: "Залучення субпідрядних організацій забороняється.".
На якій підставі Замовник обмежує коло Учасників, ймовірно до одного? Це є дискримінація та порушення усіх принципів проведення публічних закупівель.
Вимагаємо дотримуватися норм чинного Законодавства та видалити дискримінаційну вимогу.
Вирішення:Шановний учасник!
Звертаємо вашу увагу, що предметом закупівлі є небезпечні відходи, які становлять загрозу навколишньому середовищу.
Обов’язки суб'єктів господарської діяльності у сфері поводження з відходами встановлені ст.17 ЗУ «Про відходи».
Відповідно до ст. 34 ЗУ «Про відходи», Суб'єкт господарської діяльності, у власності або у користуванні якого є хоча б один об'єкт поводження з небезпечними відходами, зобов'язаний, зокрема мати ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (не підлягає ліцензуванню зберігання (накопичення) суб’єктом господарювання утворених ним небезпечних відходів, якщо протягом року з дня утворення небезпечні відходи передаються суб’єктам господарювання, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами).
Враховуючи зазначене, Замовник, як відповідальна до законодавства особа – зацікавлений, щоб учасник був кінцевим надавачем послуг.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду вищевикладеного – відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Стосовно Вашої вимоги щодо ліцензії, ознайомившись повідомляємо наступне.
Згідно тексту вашої вимоги, ви самі в свою чергу стверджуєте, що Законом України "Про відходи" визначає правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов'язаної із запобіганням або зменшенням обсягів утворення відходів, їх збиранням, перевезенням, зберіганням, сортуванням, обробленням, утилізацією та видаленням, знешкодженням та захороненням, а також з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини на території України.
Вже з правової позиції даної норми вбачається, що вимога щодо наявності таких операцій у ліцензії як «утилізація та видалення» є цілком доцільною та законною.
У державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022) міститься лише опис процесу діяльності, пов’язаний із інсенерацією та кремацією небезпечних відходів, що є складової тієї ж утилізації та видалення.
Проте звертаємо увагу, що ліцензія на поводження з небезпечними відходами не видається на такі операції як «інсенерація та кремація», такі операції взагалі не передбачені ЗУ «Про відходи».
Також нагадуємо, що ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (ПОСТАНОВА КМУ № 446 від 13 липня 2016 року) розроблена виходячи з положень саме ЗУ «Про відходи», а не
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи зазначене, відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:24.03.2023 10:01
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:517c8575b2d04ea489852c940a451d44
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-03-16-000137-a.b1
Назва:вимога
Вимога:
Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі. Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов Документації як дискримінаційна з наступних підстав. Законом України "Про відходи" визначає правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов'язаної із запобіганням або зменшенням обсягів утворення відходів, їх збиранням, перевезенням, зберіганням, сортуванням, обробленням, утилізацією та видаленням, знешкодженням та захороненням, а також з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини на території України. Зокрема, статтею 1 вказаного Закону наведено визначення "утилізація відходів" - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів" . Водночас, згідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022) суб’єкт господарювання, що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції: Інсенірації та Кремації. За визначенням, наведеним у ст.6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами вказано, що: Інсенірація – контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі. 3 Кремація – контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорії).
Відповідно до Закону України "Про відходи" наведено визначення, зокрема: утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; Тобто "утилізація" та "видалення" відходів це дві операції поводження з відходами, які виключають одна одну.
Додатково, Міністерством охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 не встановлено ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ наявності видалення відходів, а лише перелік операції поводження з небезпечними відходами, тож обґрунтованою є наявність Ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення знешкодження, видалення АБО утилізація. Отже, із аналізу наведених норм, вбачається, що до операцій у сфері поводження з небезпечними відходами така операція як "Утилізація та видалення" до категорії медичних відходів не застосовується, а тому, враховуючи, що предмет даної закупівлі "Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В; Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії С", визначена Замовника вимога щодо наявності в учасника ліцензії з серед інших видів послуг з видалення та утилізації є необґрунтованою та безпідставною, що штучно обмежує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна.
Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо Наявності Ліцензії на видалення та утилізацію.
Оскільки по даному питанню вже є рішення АМКУ, в якому зазначено що ці вимоги є дискримінаційними та такими, що обмежують коло Учасників.
У випадку відсутності реакції на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до АМКУ із захистом своїх порушених прав.
Рішення по АМКУ, Шановний Замовнику, ви можете подивитися за закупівлею UA-2023-02-22-001854-a, найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради. Предмет Закупівлі Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В; Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії С.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:20.03.2023 09:43
Вирішення:Шановний учасник!
Ознайомившись із вашою вимогою, повідомляємо наступне.
З врахуванням норм чинного законодавства у сферохорони та захисту довкілля та Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 р. № 446, медичні заклади мають проявляти обачність, уважність та принциповість у виборі суб’єкта господарювання у сфері поводження з відходами, що полягає у наступному:
- перевірки наявності у суб’єкта господарювання відповідної ліцензії на поводження з небезпечними відходами;
- перевірки наявності у суб’єкта господарювання необхідної матеріально-технічної бази для надання відповідних послуг, зокрема сміттєспалювальної печі температурою спалювання не менше ніж 1100 °C;
- перевіряти наявність у суб’єкта господарювання кваліфікованого персоналу та здатність безперебійно надавати послуги поводження з небезпечними відходами.
Наразі все ще триває велика кількість захворюваних на гостру респіраторну коронавірусну хворобу (COVID-19). Враховуючи даний факт, та беручи до уваги предмет закупівлі – вимога щодо наявності «Позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент (інструкцію) щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з пандемією гострої респіраторної коронавірусної хвороби (COVID-19)» - є доцільною та аргументованою.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи зазначене відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:24.03.2023 10:01