• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги служби коротких повідомлень (послуги розсилки Viber-повідомлень, SMS-повідомлень та Flash-Call викликів)

Місце надання послуг: 04116, м.Київ, вул. Шолуденка, 1. Виконавець передає повідомлення на телефонні номери осіб, які є побутовими споживачами Замовника, шляхом відправки їм повідомлень у Viber/SMS та дзвінків Flash Call, згідно алгоритму описаному технічних умовах (додаток 2 до документації закупівлі) та/або проекту договору Кількість: 4 послуги передачі повідомлень: - 6 929 461 штук Viber-повідомлень по території України (70% сервісні, 30% рекламні) - 400 штук міжнародних сервісних Viber-повідомлень - 8 439 279 штук SMS-повідомлень по території України - 5 000 000 штук Flash-Call виклики по території України

Торги не відбулися

6 296 357.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 481.79 UAH
Період оскарження: 15.03.2023 16:36 - 21.03.2023 09:00
Вимога
Вирішена

Зміна процедури закупівлі

Номер: d18c2d1b0bed45729967ce9155b6e562
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-15-011509-a.a3
Назва: Зміна процедури закупівлі
Вимога:
Шановні партнери! У зв’язку з наміром співпрацювати з Вашою Компанією, звертаємося до Вас із наступним. Відповідно до пункту 51 Особливостей, які були затверджені постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Керуючись пунктом 51 Особливостей, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру у відповідності з вимогами Особливостей, а дану спрощену процедуру відмінити на підставі п.п. 2 п. 47 Особливостей, та п.п. 2 п. 1 Розділу 6 Тендерної документації, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Така вимога обумовлена наступним. Згідно з п. 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до п. 5 Особливостей, забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей). Водночас, Замовник у п. 3 Розділу І Тендерної документації під назвою «Документація спрощеної закупівлі» вказує процедуру закупівлі «Спрощена закупівля». Однак, згідно з вимогами Особливостей, які визначають особливості проведення процедур закупівлі на час воєнного стану, така процедура як «Спрощена закупівля» не передбачена. Натомість, застосовною є процедура «Відкриті торги». Окрім того, Розділ 5 Тендерної документації «Оцінка пропозиицій» передбачає, що оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Водночас п. 35 Особливостей чітко передбачає, що відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. У зв’язку з вищевикладеним просимо відмінити дану спрощену закупівлю, як таку, що оголошена з порушенням законодавства про публічні закупівлі з урахуванням особливостей застосування під час воєнного стану. Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний учаснику! Товариство з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» не є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та здійснює закупівлі відповідно до внутрішніх нормативних документів та в порядку, передбаченому для підприємств, які не є замовниками згідно Закону. Інформація щодо категорії замовника міститься в оголошенні про проведення закупівлі: «Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників».
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Вимога до ТОВ ГК Нафтогаз України_доповнення Договору пунктами в нашій редакції

Номер: 532cd3308079496aa70b79e6b8ec455f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-15-011509-a.c2
Назва: Вимога до ТОВ ГК Нафтогаз України_доповнення Договору пунктами в нашій редакції
Вимога:
Доброго дня! У зв’язку з наміром співпрацювати з Вашою Компанією, звертаємося до Вас із наступним. Розділ 14 проєкту Договору, опублікованого Замовником у складі тендерної документації, а також п. 5.3.1 проєкту Договору, передбачають відшкодування збитків Виконавцем Замовнику (незалежно від вини Виконавця) за нереєстрацію/несвоєчасну реєстрацію податкових накладних, а також право Замовника затримати оплату за Договором на суму податкового кредиту з ПДВ, який Замовник повинен отримати за податковою накладною, не зареєстрованою Виконавцем. Зазначені вище положення у передбаченій замовником редакції наша Компанія не може прийняти, і просить розглянути можливість видалення п. 5.3.1 з Договору та доповнення Розділу 14 Договору пунктами у такій редакції: «14.7. Сторони погодили, що зобов’язання з відшкодування збитків, передбачених пп. 14.5 – 14.6 Договору, виникає виключно у випадку: - у разі порушення Виконавцем своїх зобов'язань згідно пп. 14.2 Договору, яке викликане безпосередньо умисними діями та/або бездіяльністю Виконавця та призвело до відмови в реєстрації відповідних податкових накладних у встановлені чинним законодавством України строки; - у разі наявного рішення суду щодо відшкодування таких збитків Виконавцем Замовнику. 14.8. Виконавець звільняється від будь-якої відповідальності за порушення, які визначені Сторонами в пп. 14.5-14.6 цього Договору, у разі якщо такі порушення стались не з вини Виконавця та/або внаслідок настання будь-яких обставин, що не залежать від Виконавця та перебувають поза зоною її контролю, зокрема, але не обмежуючись: а) у разі відсутності електроенергії на будь-якому обладнанні, що задіяне для реєстрації податкових накладних, як з боку Виконавця, так і з боку Державної податкової служби України (надалі – ДПСУ); б) через настання будь-яких обставин, що обмежують та/або повністю унеможливлюють реєстрацію відповідних податкових накладних з боку Виконавця (наприклад, оголошення повітряної тривоги, знищення об’єктів критичної інфраструктури, ракетна атака, тощо); в) у разі зміни будь-яких реквізитів Замовника, що можуть безпосередньо та/або опосередковано вплинути на виконання зобов’язань покладених на Виконавця з реєстрації податкових накладних, без завчасного повідомлення про такі зміни Виконавця за 10 (десять) робочих днів до моменту проведення реєстрації таких податкових накладних; г) у разі відсутності доступу Виконавця до системи реєстрації податкових накладних; д) у разі виникнення будь-яких подій на стороні ДПСУ, які перешкоджають належній своєчасної реєстрації податкових накладних, в тому числі, що знаходяться поза зоною контролю державного органу (викликані хакерськими атаками на відповідне програмне забезпечення та/або іншим впливом на елементи інфраструктури ДПСУ); є) у разі настання будь-яких інших обставин, що не залежать від Виконавця та перебувають поза зоною її контролю. 14.9. Загальна сума відшкодування, передбачена умовами пп. 14.5-14.6 цього Договору, не може перевищувати ______________ за весь строк дії Договору. 14.9.1. За згодою Сторін оплата суми відшкодування, передбаченої пп. 14.5-14.6 Договору, може відбуватись шляхом взаємозаліку Сторонами зустрічних однорідних вимог у сумі такого відшкодування з урахуванням вимог п. 14.9 цього Договору. Сторони погоджуються, що у випадку недосягнення згоди в частині зарахування зустрічних однорідних (грошових) вимог, спір може бути передано на розгляд до відповідного суду України, включаючи суди адміністративної юрисдикції.» Зазначена вище пропозиція обумовлена таким. Відповідно до ч. 2 ст. 4 ГК України, особливості регулювання майнових відносин суб'єктів господарювання визначаються цим Кодексом. Абз. 2 ч. 1 ст. 175 ГК України встановлено, що майнові зобов'язання, які виникають між учасниками господарських відносин, регулюються Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом. Так, ч. 1 ст. 1 ЦК України визначено, що цивільним законодавством регулюються особисті немайнові та майнові відносини (цивільні відносини), засновані на юридичній рівності, вільному волевиявленні, майновій самостійності їх учасників. Свобода договору пунктом 3 частини 1 ст. 3 ЦК України визначена засадою цивільного законодавства. Водночас, частиною 1 ст. 627 ЦК України визначено, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Згідно з ч. 1 ст. 126 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. За результатами тендеру, сторони укладатимуть господарсько-правовий договір про надання послуг. Оскільки договір є домовленістю, і всі сторони повинні досягнути згоди стосовно його умов до його підписання та набрання ним чинності, просимо прийняти нашу пропозицію та видалити п. 5.3.1 з Договору, одночасно доповнивши Розділ 14 Договору пунктами, зазначеними вище. В іншому разі ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою на зазначені вище умови проєкту Договору в рамках процедури оскарження тендерної документації.
Вирішення: Добрий день, шановний учаснику! Згідно з пунктом 3 частини 1 статті 3 Цивільного кодексу України однією з загальних засад цивільного законодавства України є свобода договору. Згідно з частиною 1 статті 627 Цивільного кодексу відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Свобода договору також передбачає можливість визначення суб’єктом цивільних прав та обов’язків умов договору, якщо такі умови не суперечать чинному законодавству України. Звертаємо увагу на те, що згадані умови договору визначені Товариством на власний розсуд з метою мінімізації ризиків, які можуть виникнути під час здійснення Товариством господарської діяльності у результаті порушення контрагентом Товариства положень податкового законодавства України, яке визначає умови, порядок та строки реєстрації податкових накладних. Такі умови Договору не суперечать нормам чинного законодавства України. Товариство визначає такі умови у кожному господарському договорі, зокрема, про надання послуг/виконання робіт, за яким Товариство виступає замовником послуг, робіт, покупцем товару, тощо.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Видалення пунктів з проєкту Договору

Номер: 6e32898c827148449da5dc0e99d5e95b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-15-011509-a.a1
Назва: Видалення пунктів з проєкту Договору
Вимога:
Шановні партнери! У зв’язку з наміром співпрацювати з Вашою Компанією, звертаємося до Вас із наступним. Розділ 14 проєкту Договору, опублікованого Замовником у складі тендерної документації, а також п. 5.3.1 проєкту Договору, передбачають, що у разі якщо ВИКОНАВЦЕМ не складено та/або не зареєстровано, згідно з порядком встановленим Податковим кодексом України, податкової накладної (розрахунку коригування до податкової накладної) або в разі порушення ним порядку її заповнення та/або не реєстрації в межах граничних термінів реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, у тому числі внаслідок зупинення її реєстрації, ЗАМОВНИК має право затримати оплату за цим Договором на суму податкового кредиту з ПДВ, який ЗАМОВНИК повинен отримати за податковою накладною (з розрахунком коригування до податкової накладної), не зареєстрованою ВИКОНАВЦЕМ в Єдиному реєстрі податкових накладних або неналежно заповненої податкової накладної (розрахунку коригування до податкової накладної), до моменту надання ВИКОНАВЦЕМ належним чином оформленої та зареєстрованої податкової накладної (розрахунку коригування до податкової накладної). Зазначені вище положення наша Компанія не може прийняти, і просить видалити їх з проєкту Договору у з’вязку з таким. Відповідно до ч. 2 ст. 4 ГК України, особливості регулювання майнових відносин суб'єктів господарювання визначаються цим Кодексом. Абз. 2 ч. 1 ст. 175 ГК України встановлено, що майнові зобов'язання, які виникають між учасниками господарських відносин, регулюються Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом. Так, ст. 1 ЦК України визначено, що цивільним законодавством регулюються особисті немайнові та майнові відносини (цивільні відносини), засновані на юридичній рівності, вільному волевиявленні, майновій самостійності їх учасників. До майнових відносин, заснованих на адміністративному або іншому владному підпорядкуванні однієї сторони другій стороні, а також до податкових, бюджетних відносин цивільне законодавство не застосовується, якщо інше не встановлено законом. Отже, до податкових відносин цивільне законодавство не застосовується, якщо інше не встановлено законом. Згідно ч. 1 ст. 173 ГК України, господарським визнається зобов'язання, що виникає між суб'єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб'єкт (зобов'язана сторона, у тому числі боржник) зобов'язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб'єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб'єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов'язаної сторони виконання її обов'язку. Окрім цього, відповідно до ч. 1 ст. 175 ГК України, майново-господарськими визнаються цивільно-правові зобов'язання, що виникають між учасниками господарських відносин при здійсненні господарської діяльності, в силу яких зобов'язана сторона повинна вчинити певну господарську дію на користь другої сторони або утриматися від певної дії, а управнена сторона має право вимагати від зобов'язаної сторони виконання її обов'язку. Проте, зобов’язання, які покладатимуться на нашу Компанію згідно з Розділом 14 та пунктом 5.31 проєкту Договору (у разі визнання нашої Компанії переможцем тендеру та укладанням Договору в редакції, запропонованій замовником), передбачають дії не господарського чи управлінсько-господарського характеру (в розумінні ГК України, в тому числі ч. 1 ст. 3 ГК України, де зазначено, що під господарською діяльністю розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність). Натомість, згідно з п. 109.1 ст. 109 ПК України податковим правопорушенням є протиправне, винне (у випадках, прямо передбачених цим Кодексом) діяння (дія чи бездіяльність) платника податку (в тому числі осіб, прирівняних до нього), контролюючих органів та/або їх посадових (службових) осіб, інших суб’єктів у випадках, прямо передбачених цим Кодексом. Пунктом 201.10 статті 201 ПК України встановлено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Обов’язок зареєструвати податкову накладну є обов’язком нашої Компанії як платника податку, а не як сторони цивільно-правового (господарсько-правового) зобов’язання, оскільки виникає такий обов’язок на підставі норм податкового законодавства та не може бути встановлений додатково в договорі. Окрім цього, відповідно до ч. 1 ст. 218 ГК України, підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання. У даному ж випадку, мова йде не про потенційне порушення у сфері господарювання, а про потенційне порушення у сфері податкового законодавства. Відповідно до статті 626 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. Частиною 1 ст. 628 ЦК України передбачено, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Таким чином, з урахуванням вищевикладеного, а також вимог чинного цивільного, господарського та податкового законодавства просимо видалити з проєкту Договору п. 5.31 та Розділ 14 зазначеного проєкту Договору. У разі залишення цієї вимоги без задоволення, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою на зазначені вище умови проєкту Договору в рамках оскарження вимог тендерної документації.
Вирішення: Добрий день, шановний учаснику! Згідно з пунктом 3 частини 1 статті 3 Цивільного кодексу України однією з загальних засад цивільного законодавства України є свобода договору. Згідно з частиною 1 статті 627 Цивільного кодексу відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Свобода договору також передбачає можливість визначення суб’єктом цивільних прав та обов’язків умов договору, якщо такі умови не суперечать чинному законодавству України. Звертаємо увагу на те, що згадані умови договору визначені Товариством на власний розсуд з метою мінімізації ризиків, які можуть виникнути під час здійснення Товариством господарської діяльності у результаті порушення контрагентом Товариства положень податкового законодавства України, яке визначає умови, порядок та строки реєстрації податкових накладних. Такі умови Договору не суперечать нормам чинного законодавства України. Товариство визначає такі умови у кожному господарському договорі, зокрема, про надання послуг/виконання робіт, за яким Товариство виступає замовником послуг, робіт, покупцем товару, тощо.
Статус вимоги: Відхилено