-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Генератори бензинові для закладів освіти та Комунальної установи «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів освіти» Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області (код ДК 021:2015:31120000-3 Генератори)
Торги відмінено
507 235.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 536.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 536.17 UAH
Період оскарження:
15.03.2023 15:53 - 20.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
скарга
Номер:
d2e27d467ef74846a2f20d760a5ef3ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-15-010308-a.a4
Назва:
скарга
Скарга:
скарга на незаконні рішення Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- порівняльна таблиця.pdf 11.04.2023 15:00
- Додаток 3 до ТД генератор.pdf 11.04.2023 15:00
- Додаток 2 до ТД .pdf 11.04.2023 15:00
- Додаток 4 до ТД.pdf 11.04.2023 15:00
- Додаток 1 до ТД.pdf 11.04.2023 15:00
- техспецифікація.pdf 11.04.2023 15:00
- техвимоги.pdf 11.04.2023 15:00
- ПРОТОКОЛ відхилення ТОВ Газенерго (1).pdf 11.04.2023 15:00
- ТД генератор.pdf 11.04.2023 15:01
- Додаток 3 до ТД генератор.pdf.p7s 11.04.2023 16:19
- порівняльна таблиця.pdf.p7s 11.04.2023 16:19
- ПРОТОКОЛ відхилення ТОВ Газенерго (1).pdf.p7s 11.04.2023 16:19
- Додаток 4 до ТД.pdf.p7s 11.04.2023 16:19
- Додаток 1 до ТД.pdf.p7s 11.04.2023 16:19
- Додаток 2 до ТД .pdf.p7s 11.04.2023 16:19
- скарга.docx.p7s 11.04.2023 16:19
- скарга.pdf 11.04.2023 16:19
- скарга.pdf.p7s 11.04.2023 16:19
- скарга.docx 11.04.2023 16:19
- техвимоги.pdf.p7s 11.04.2023 16:19
- техспецифікація.pdf.p7s 11.04.2023 16:19
- ТД генератор.pdf.p7s 11.04.2023 16:19
- рішення від 13.04.2023 № 4704.pdf 13.04.2023 14:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.04.2023 № 5188.pdf 21.04.2023 12:38
- рішення від 20.04.2023 № 5188.pdf 25.04.2023 17:40
- Пояснення на скаргу UA-2023-03-03-010125-a.b2.doc 18.04.2023 13:42
- Додаток 2 до ТД .docx 18.04.2023 13:42
- Пояснення на скаргу.pdf 18.04.2023 13:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.04.2023 15:17
Дата розгляду скарги:
20.04.2023 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.04.2023 14:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.04.2023 17:41
Дата виконання рішення Замовником:
16.05.2023 15:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до Рішення №5188-р/пк-пз від 20.04.2023р. Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України КУ "Центр фінансово-господарського обслуговування закладів освіти" Обухівської селищної ради зобов'язана скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГАЗЕНЕРГО ТРЕЙД". З технічних причин на майданчику було проведено повторну оцінку вищезазначеного учасника. Таким чином скасовано рішення про відхилення. Скарга вирішена.
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
e9e39379bd864133b67195e159ff6370
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-15-010308-a.b3
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний замовнику! ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" не погоджується з оприлюдненим Вами рішенням про відхилення нашої тендерної пропозиції від 06.04.2023 року.
Звертаємо увагу, що вимогами тендерної документації не передбачалось надання у складі тендерної пропозиції підписаного і заповненого Додатку 2. В пункті 6 Розділу 3 тендерної докуметації зазначено, що "вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом треім частиною другою статті 22 Закону зазнаечно в Додатку 2 до тендерної документації".
В самому Додатку 2 серед переліку документів також немає вимоги про надання підписаного і заповненого Додатку 2 до тендерної документації.
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" з власної ініціативи надало у складі пропозиції підписаний Додаток 2, як погодження з його вимогами, а також надало у складі пропозиції всі необхідні документи.
В тому числі наша пропозиція містить Порівняльну таблицю Вих.№ 75 від 22.03.2023 р, яка вимагалась тендерною документацією і в якій власне міститься заповнена інформація з Додатку 2.
На підставі вище наведеного наполегливо рекомендуємо скасувати незаконне і протиправне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"!!!
В іншому випадку ми скористаємось своїм законним правом на оскарження такого рішення в Антимонопольному комітеті України!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.04.2023 13:01
Вирішення:
Доброго дня. На Ваше запитання повідомляємо наступне. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону,що зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Замовником було проведено вивчення всіх документів учасника.
Учасником на підтвердження відповідності технічним характеристикам були надані такі документи:
- № 74 від 22.03.2023 р. Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, в якому відсутнє підтвердження відповідності з посиланням на документ, який підтверджує вимоги замовника.
-№ 76 від 22.03.2023 р. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ – учасником був наданий документ, в якому також відсутня інформація про відповідність вимогам замовника.
- 75 від 22.03.2023 р. Порівняльна таблиця, в якій учасник надав таблицю згідно Додатку 2, вказавши так і сторінку документу. Згідно Додатку №2 пункту 8.5. Учасник у складі тендерної пропозиції надає Таблицю-порівняння щодо відповідності Товару, що пропонується, технічним вимогам та специфікації Замовника. Порівняння характеристик, які вимагались замовником згідно пункту 8.5 відсутні, при цьому учасник замість характеристик вказав так і надав посилання на сторінку не зрозуміло якого документу. Замовником було перевірено всі документи і в жодному документі відсутня сторінка, яка вказана учасником. Тим самим учасник не підтвердив відповідність технічних характеристик, які вимагались замовником. Згідно розділу 2 пункту 51 Особливостей - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 3 календарні дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох календарних днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Учасник не звернувся до замовника за роз’ясненнями та з вимогою, тим самим погодився з вимогами, які вимагались замовником згідно тендерної документації. Учасником були також надані інші документи:
- Вих.№10 від 22.03.2023 р Гарантійний лист, в якому вказує, що являється представником виробника. Жодної інформації про виробника і продукцію не має. - -надавши документ Вих.№ 75 від 22.03.2023 р ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, учасником не надана інформація щодо запропонованого товару, згідно якого замовник може перевірити відповідність учасника технічним характеристикам згідно додатку 2.
Виходячи з умов Документації та предмета закупівлі, учасник не підтвердив відповідність запропонованого товару вимогам Замовника. Виявлені помилки не підпадають до пункту 40 Особливостей, згідно якого Замовник може відправити учасника на виправлення виявлених помилок. Замовник не забороняє учасникам скористатись їхнім правом та подати скаргу в Антимонопольний комітет України, якщо вважають рішення замовника не законним та такими, що порушують їх права.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Скасування рішення про відхилення
Номер:
76c4643964bc4ff1a6d0f1991b2e2f91
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-15-010308-a.c2
Назва:
Скасування рішення про відхилення
Вимога:
Прошу ознайомитися з вимогою у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 04.04.2023 14:02
Дата подачі:
04.04.2023 14:03
Вирішення:
Доброго дня. На Ваше запитання повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічної закупівлі товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.22 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Виходячи з умов Документації та предмета закупівлі, зазначені документи учасником не відносяться до документів, визначених пунктом 40 Особливостей, щодо яких може надаватись повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей. Враховуючи викладене, замовник, надавши 24 години на виправлення зазначеної вище невідповідності, порушить вимоги пункту 40 Особливостей.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відхилено
Штучна дискримінація учасників
Номер:
d7c0bcf337d449e4a365286ed7f937d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-15-010308-a.b1
Назва:
Штучна дискримінація учасників
Вимога:
Шановні замовники. В додатку 2 до тендерної документації по генератору бензиновому 1-фазному Ви вказали вимогу стосовно об'єму паливного баку "Не менше 26 л" ,а вага не більше 79 кг чим самим штучно обмежили кількість учасників, які теоритично можуть приймати участь в даній закупівлі і можуть запропонувати більш економічно вигідну пропозицію, що дозволить заощадити державні кошти. Справа в тому, що 90 відсотків виробників виготовляють моделі близької потужності з баками в 25 літрів, а ми готові запропонувати модель з набагато кращими характеристиками але трохи важчими. Є дивним той факт, що Вам є вагомим аргументом 1 літр пального на генераторах меншої потужності, бо на генератор трифазний 7.4 уВт, Ви вказуєте 25 л.
У зв'язку з наведеним вище, просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону про Публічні закупівлі і змінити додаток 2 до тендерної документації у вигляді:
Генератор бензиновий 1-фазний:
Місткість паливного бака Не менше 25 літрів
Вага (кг) Не більше 90 кг
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2023 14:55
Вирішення:
Доброго дня. На Ваше запитання повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічної закупівлі товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.22 № 1178, в тендерній документації Замовником зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, а саме Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З метою проведення закупівлі генераторів Замовником було проведено вивчення потреби організації Замовника та визначення конкретних технічних характеристик предмета закупівлі. Всі важливі та необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначені в Тендерній документації. Вносити зміни не вважаємо за необхідне.
Статус вимоги:
Відхилено