-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Вершкове масло ДК 021:2015:15530000-2 Єдиний закупівельний словник
Відкриті торги у порядку визначеному постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами. Категорія замовника: п. 3 ч.4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Завершена
377 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 770.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 770.00 UAH
Період оскарження:
15.03.2023 14:56 - 21.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
НЕПРАВОМІРНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Номер:
03f47fc29c224608844f9a4189ef9e7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-15-008705-a.a1
Назва:
НЕПРАВОМІРНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з вимогою переглянути рішення відповідно Протоколу рішення №41 уповноваженої особи від 28.03.2023 року для уникнення наслідків прийнятих неправомірних рішень, щодо визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Богачук Олександр Григорович.
На Вашу вимогу відповідно Додаток_3 технічні вимоги до предмета закупівлі учасник повинен мати (надати підтвердження у довільній формі (скан-копії документів або довідка у довільній формі тощо): зареєстровану потужність оператора ринку; ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ДОЗВІЛ (у випадках, передбачених чинним законодавством та відповідно до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
Учасник закупівлі ФОП Богачук Олександр Григорович не надав на вимогу зазначеного вище ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ДОЗВІЛ.
Учасник закупівлі ФОП Богачук Олександр Григорович, беручи на себе зобов`язання оператора ринку харчових продуктів, відповідно до Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", зобов`язаний отримати відповідний експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається операторові ринку.
Відсутність такого експлуатаційного дозволу унеможливлюють посвідчити право його, як оператора ринку, здійснювати визначену цим Законом діяльність із зберігання харчових продуктів тваринного походження та їх обігу.
В свою чергу, предметом Договору, який буде укладений з переможцем закупівлі, є продаж товару тваринного походження, а не надання транспортних послуг на які дійсно, як зазначив ФОП Богачук Олександр Григорович у своїй тендерній пропозиції, а саме Довідка про ЕД, не видається експлуатаційний дозвіл на продукцію тваринного походження.
Виходячи з викладеного повідомляємо, що Учасник закупівлі ФОП Богачук Олександр Григорович у разі відсутності ЕКСПЛУАТАЦІНОГО ДОЗВОЛУ не має права приймати участь у закупівлях продуктів харчування предметом яких є товари тваринного походження, адже Експлуатаційний дозвіл є документом дозвільного характеру відповідно Закону України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» №3393-VI від 19 травня 2011 року (зі змінами).
Дану інформацію підтверджено Рішенням Господарського суду Херсонської області у Справі № 923/75/21 від 25.06.2021 р.
Результуючи зазначене, вимагаємо анулювати прийняте рішення відповідно Протоколу рішення №41 уповноваженої особи від 28.03.2023 року та відповідно абзацу першого п.40 Особливостей Постанови КМУ №1178 від 12.10.22 (зі змінами) надати Учаснику ФОП Богачук Олександр Григорович можливість усунути таку невідповідність в електронній системі, а у разі не усунення - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно абзацу 4 підпункту 1 п. 41 Особливостей Постанови КМУ №1178 від 12.10.22 (зі змінами).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимого щодо зміни неправомірно прийнятого рішення.docx 29.03.2023 10:45
- ПР 43 відповідь вимога.PDF 30.03.2023 11:11
Дата подачі:
29.03.2023 10:45
Вирішення:
Шановний Учасник, на вашу вимогу, щодо прийнятих неправомірних рішень, а саме визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Богачук Олександр Григорович повідомляю наступне. Відповідно до ст.. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, дійсно зобов'язані отримати експлуатаційний дозвіл. Але ч. 2 ст. 23 цього ж закону, встановлює винятки щодо отримання даного документа операторам ринку, які здійснюють певну діяльність, а саме:
первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції;
транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження;
експлуатацію закладів громадського харчування та закладів роздрібної торгівлі, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. До моменту встановлення таких вимог цей виняток поширюється на всі заклади громадського харчування та заклади роздрібної торгівлі.
ФОП Богачук О.Г. в своїй тендерній пропозиції надав Довідку про присвоєння потужності особистий реєстраційний номер, в якій зазначені види діяльності, які планує здійснювати підприємець, а саме зберігання, транспортування та реалізація харчових продуктів.
Даний вид закупівлі передбачає закупівлю харчового продукту - вершкове масло, який відноситься до перероблених продуктів тваринного походження, та можливості його зберігання без наявності Експлуатаційного дозволу. Також, Експлуатаційний дозвіл не вимагається під час транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною, транспортування якого можливо при певних умовах.
ФОП Богачук О.Г. в тендерній пропозиції підтвердив наявність спеціалізованого транспорту, холодильників та надав АКТ державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР управління Держпродспоживслужби, в якому потужності які використовує підприємець відповідає вимогам діяльності оператора ринку.
Враховуючи вищезазначене, я не вважаю що допустила неправомірне рішення, щодо визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Богачук Олександра Григоровича. Наразі, я не фахівець Держпродспоживслужби, в повноваження якого входить здійснювати регулювання та/або державний контроль за дотриманням діяльності суб’єктів господарювання з харчовими продуктами. В закупівлі даного продукту харчування, а саме транспортування та зберігання вершкового масла, Експлуатаційний дозвіл не передбачений законом.
Статус вимоги:
Відхилено