• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція (Сибазон (Diazepam), Фентаніл (Fentanyl), Пропофол емульсія 50мл (Propofol), Пропофол емульсія 20мл (Propofol), Дитилін (Suxamethonium), Феназепам (Phenazepam), Морфін (Morphine), Тіопентал (Thiopental), Натрію оксибутират (Sodium oxybate), Кетамін (Ketamine), Трамадол (Тramadol), Промедол (Trimeperidine), Тропікамід (Tropicamidе)

Торги не відбулися

145 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 725.00 UAH
Період оскарження: 15.03.2023 13:52 - 20.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 4b4f554794284e579c12d89a1139df55
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-15-007070-a.a3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 11.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.04.2023 18:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.04.2023 18:45
Дата виконання рішення Замовником: 24.04.2023 11:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення замовника скасовано на виконання рішення АМКУ.
Автор: ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК", ДІАЛІЗ МЕДИК +380970263934 dializmedic@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця процедури закупівлі

Номер: c7975390525d488fa95ac4c9bcf9e642
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-15-007070-a.b2
Назва: Неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Вимога:
Детально у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимога ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" про скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі та наміру укласти договір із ТОВ «ЛІКИ УКРАЇНИ» та дискваліфікація тендерної пропозиції ТОВ «ЛІКИ УКРАЇНИ», на підставі абз. 1 п. 2 ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягає відхиленню
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 8773eb46a8aa4a1aa9297c4b8b0693fe
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-15-007070-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Детально у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу У відповідь на вимогу UA-2023-03-15-007070-a.a1 від 17.03.2023 щодо встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації по закупівлі фармацевтичної продукції і вимогою поділити закупівлю на окремі лоти, повідомляємо наступне: Тендерна документація цілком відповідає вимогам закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 зі змінами і доповненнями (далі – Наказ) під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається замовником за показником третьої цифри згідно з Єдиним закупівельним словником із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів. Разом з тим, Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу. Тобто, розподілити предмет закупівлі на лоти є правом, а не обов'язком замовника. Перелік лікарських засобів, який заявлено на торги, був сформований виходячи з їх функціонального призначення та економічної доцільності, з урахуванням специфіки застосування та для забезпечення безперервного лікувального процесу. Усі лікарські засоби, зазначені в специфікації товару, підлягають предметно-кількісному обліку та їх обіг регулюється нормативно-правовими актами законодавства України. При плануванні предмету закупівлі замовником прийнято рішення, що проведення закупівлі фармацевтичної продукції є доцільним, економічно вигідним та не призведе до зниження конкуренції. Крім того, дана закупівля проводиться, щоб у результаті наш заклад отримав необхідні та якісні лікарські засоби своєчасно у повному об’ємі, що відповідно гарантується і виробником, наданням листа. Звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника, дилером, дистриб’ютором. У законодавстві України немає жодного обмеження щодо співпраці з виробником або отримання ліцензії на право здійснення господарської діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів. Усі зацікавлені і відповідальні постачальники можуть скористатися такими можливостями, якщо вони зосереджені на добросовісному провадженню своєї діяльності. Отже, рішення уповноваженої особи щодо проведення закупівлі за предметом закупівлі в цілому було законним. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників оголошеної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.03.2023 00:01