• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт внутрішніх мереж електропостачання, водопостачання та водовідведення 2-х післяопераційних палат хірургічного відділення КНП «Кілійська багатопрофільна лікарня» КМР)

Завершена

312 386.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 123.86 UAH
Період оскарження: 15.03.2023 12:48 - 23.03.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо внесення змін

Номер: 6d73c552e709412b9f0dc09483f33156
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-15-005859-a.b2
Назва: Щодо внесення змін
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до наданої Вами тендерної документації вказано, що ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень у вигляді договірної ціни. Прошу звернути увагу, що відбулися суттєві зміни в нормативно-правовому регулюванні сфери будівництва. Мінрегіон затвердив Кошторисні норми України у будівництві — наказом від 01.11.2021 № 281. Також наказ від 01.11.2021 № 281 визначив державні стандарти України, що втратили чинність. Це: • ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293; • ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення вартості прямих витрат у вартості будівництва», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 № 405; • ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 № 405; • ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013 «Настанова щодо визначення вартості експлуатації будівельних машин і механізмів у вартості будівництва», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 № 405; • ДСТУ-Н Б Д.1.1-5:2013 «Настанова щодо визначення розміру коштів на титульні тимчасові будівлі та споруди і інші витрати у вартості будівництва», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 № 405; • ДСТУ-Н Б Д.1.1-6:2013 «Настанова щодо розроблення ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 № 405; • ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектновишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 №374; • ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013 «Настанова щодо визначення вартості та трудомісткості робіт з перевезення будівельних вантажів власним автомобільним транспортом будівельних організацій при складанні договірної ціни та проведенні взаєморозрахунків за об’єми виконаних робіт», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 № 405. Просимо врахувати це в тендерній документації та внести відповідно зміни. З повагою
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогу задоволено. Були внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо внесення змін

Номер: 34ef3493e50445e18da410b063fc1eb2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-15-005859-a.b1
Назва: Щодо внесення змін
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми як потенційні учасники на закупівлю звертаємось до з вимогою щодо виключення з Оголошення вимоги про необхідність відвідування об’єкту з наступних підстав: 1) Замовником не надано обґрунтування необхідності здійснення відвідування. 2) Чинним законодавством не встановлена вимога про обов’язковість відвідування об’єктів. 3)Відвідування об’єкту передбачає спілкування Замовника з учасником, що може призвести до корупційних домовленостей між Замовником та таким учасником. 4) У складі Оголошення міститься Додаток № 2 (Дефектний акт) який містить вичерпну інформацію про об’єми робіт. Якщо ж для розуміння об’єму робіт потрібен огляд об’єкту, то це говорить про некомпетентність Замовника в частині складання технічного завдання. Для чіткого розуміння об’єму робіт Замовник може викласти фото об’єкту, як додаток до технічної специфікації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога щодо надання Учасником гарантійного листа, щодо кінцевого строку подання пропозиції до закупівлі він здійснив огляд приміщень об’єкту на якому будуть виконуватись роботи, та надання на підтвердження цієї вимоги у складі своєї пропозиції акту обстеження, підписаного представником Замовника, та завірений печаткою Замовника – цілком правомірна та обгрунтована. Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на земельній ділянці дерев кущів, та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання робіт (надання послуг) з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мають можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою, Замовник ніяким чином не порушує вимоги частини третьої статті 5 Закону, оскільки забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежує право жодного учасника на обстеження об’єкту. Крім того, згідно вимог тендерної документації до закупівлі робіт у складі документів своєї пропозиції учасники надають кошторис, складений згідно технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі та обстеження об’єкту.
Статус вимоги: Відхилено