• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з організації харчування

Послуги з організації харчування

Завершена

1 867 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 867.00 UAH
Період оскарження: 29.12.2017 18:02 - 11.01.2018 00:00
Скарга
Відхилено

Про порушення Замовником законодавства про публічні закупівлі.

Номер: 7e702af792854ed18dff8b1804ffef2f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-29-000324-b.c1
Назва: Про порушення Замовником законодавства про публічні закупівлі.
Скарга:
15 січня 2018 року електронною системою закупівель була проведена оцінка тендерних пропозицій на закупівлю послуг з організації харчування за кодом ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (ідентифікатор закупівлі UA-2017-12-29-000324-b)(далі – «Закупівля»). За результатами оцінки тендерних пропозицій Учасників електронного аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією була визнана пропозиція Приватного підприємства «КРАДА-СЕРВІС» (далі – «ПП «КРАДА-СЕРВІС»). 22 січня 2018 року Замовником було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол розгляду тендерних пропозицій, відповідно до якого, пропозицію ПП «КРАДА-СЕРВІС» відхилено на підставі п.п.4, п.1, ст. 30 Закону, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - Не дотримано вимогу Розділу ІІІ Тендерної документації щодо способу подання Тендерної пропозиції окремими файлами з комерційною та технічною частинами, що суттєво ускладнило розгляд пропозиції замовником; - Учасником не надано у складі тендерної пропозиції копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість або копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб) та/або копію витягу з реєстру платника єдиного податку або копію свідоцтва платника єдиного податку (у передбачених законодавством випадках) (для фізичних осіб-підприємців) – порушено п.п.5 п.2 Розділу V Тендерної документації; - Порушено вимоги п.п.2.1 пункту 2 Додатку 1 Тендерної документації: Учасником надано Довідку про наявність персоналу, до якої не включено водія та на надано копію його санітарної книжки; - Учасником не надано у складі тендерної пропозиції копію документу з державної санітарно-епідеміологічної експертизи на транспортувальну ємкість (термос або ізотермічний контейнер), у якій буде здійснюватися транспортування готової їжі згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року (Порушено пункт 4 Додатку 3 Тендерної документаціі); - Порушено вимоги п.п.3.2 пункту 3 Додатку 1 Тендерної документації щодо надання Учасником оригіналів відгуків від замовників про виконання учасником аналогічних договорів. Ознайомившись з Протоколом розгляду тендерних пропозицій, ПП «КРАДА-СЕРВІС» не погоджується з наведеними Замовником порушеннями з наступних підстав: 1. П. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації визначено, що Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. В свою чергу, п. 2 Додатку 1 Замовником визначено, що на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надаються: - Лист-довідка, що містить інформацію про персонал, який має необхідні знання та досвід та які будуть залученні для виконання договору: чисельність, спеціальна освіта за фахом (зазначена довідка має складатись учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних»): - копії особових медичних (санітарних) книжок зазначених працівників (копії сторінок із зазначених відомостей про власника медичної книжки та дати проходження медогляду ); - копії штатного розпису або один із документів, що підтверджують наявність найманих працівників згідно чинного законодавства про працю. Як видно з вимог Замовника щодо документального підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, Замовником не встановлено конкретних вимог щодо категорій спеціалістів, які повинні бути залучені до виконання умов договору. Тобто, вимога щодо включення до довідки водія та надання копії його санітарної книжки. В свою чергу, ПП «КРАДА-СЕРВІС» надано у складі своєї тендерної пропозиції довідку, що містить інформацію про трьох працівників ПП «КРАДА-СЕРВІС», а саме – кухарів, які мають відповідну вищу освіту та будуть залучені до виконання умов договору. До довідки ПП «КРАДА-СЕРВІС» додано копії особових медичних (санітарних) книжок працівників та копію штатного розпису, як того вимагав Замовник (сторінки 13, 115-125 Тендерної пропозиції). Оскільки Суб’єкт оскарження є підприємством, яке спеціалізується саме на приготуванні продуктів харчування, то послуги з доставки виготовлених ПП «КРАДА-СЕРВІС» продуктів харчування надає експедитор (третя особа). На підтвердження викладеного, ПП «КРАДА-СЕРВІС» надано відповідні документи, які підтверджують наявність господарських відносин Фізичною особою-підприємцем, яка надає транспортні послуги. Також надані правовстановлюючі документи на автомобіль, та документи, що підтверджують його обробку (сторінки 103-113 Тендерної пропозиції). Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що відхилення пропозиції ПП «КРАДА-СЕРВІС», як такої, що порушує вимоги п.п.2.1 пункту 2 Додатку 1 Тендерної документації є безпідставним та необґрунтованим, оскільки Тендерна документація Замовника не передбачала необхідності включення водія до Довідки про працівників. 2. В Додатку 3 до Тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання Учасниками копії документу з державної санітарно-епідеміологічної експертизи на транспортувальну ємкість (термос або ізотермічний контейнер), в якому буде здійснюватись транспортування готової їжі згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року (п. 4 Додатку 3). З метою підтвердження відповідності транспортувальних ємкостей, які використовуються ПП «КРАДА-СЕРВІС», нами було надано у складі пропозиції оригінал Акту, складеного Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві за результатами проведення позапланового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, який підтверджує дотримання Учасником гігієнічних вимог до обладнання та інвентарю, з яким контактують харчові продукти (перелік питань щодо проведення заходу державного контролю складений відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги щодо безпечності та якості харчових продуктів») (сторінки 34-48 Тендерної пропозиції). Просимо Вас звернути увагу на те, що Оголошення про проведення Закупівлі було опубліковане Замовником 29.12.2017 р., а кінцевий термін подання пропозицій встановлений до 15.01.2018 .р (00 год. 00 хв.). Тобто на подання пропозицій було відведено 16 календарних днів. Водночас, Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи видається протягом 30 робочих днів з дати подання відповідної заявки на його отримання (п. 7.10. Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України N 247 від 09.10.2000 р.). Враховуючи вищевикладене, а також те, що отримання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на транспортувальні ємкості для надання кейтерингових послуг або послуг з організації харчування не вимагається чинним законодавством, ПП «КРАДА-СЕРВІС» має всі підстави вважати, що така вимога Замовника встановлена з метою визначення Переможцем особи, яка була завідомо поінформована про наявність вимоги щодо отримання зазначеного Висновку, а відповідно і такою, що дискримінує інших учасників, тобто порушує принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Крім того, Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи надані Учасником ТОВ «Домашня кухня» у складі відповідної Тендерної пропозиції (частина Тендерної пропозиції ТОВ «Домашня кухня» «Технічна пропозиція», сторінки 17-23) відскановані таким чином, що зрозуміти зміст наданих Учасником документів не можливо. Це дає підстави зробити висновок про те, що інформативне наповнення даних документів не має на меті надання інформації про відповідність/невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Домашня кухня» вимогам Замовника, адже Замовник визнав ТОВ «Домашня кухня» Переможцем процедури закупівлі не маючи змоги навіть ознайомитися зі змістом наданих цим учасником документів. На підставі викладеного, з метою захисту прав та законних інтересів Суб’єкта оскарження (як учасника процедури закупівлі), керуючись ст.ст. 3, 16, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (зокрема, щодо підстав відхилення пропозиції ПП «КРАДА-СЕРВІС» та надання конкурентних переваг ТОВ «Домашня кухня» при визначенні останніх переможцем). 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВ «Домашня кухня» Переможцем процедури закупівлі. 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «КРАДА-СЕРВІС». У разі неможливості виправлення допущених порушень, просимо зобов’язати Замовника скасувати закупівлю.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.02.2018 19:15
Автор: ЧП "КРАДА-СЕРВІС", Ігор Сапелкін +380503279948 boss.sapelkin@ukr.net