• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.

Код ДК 021:2015 - 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.

Завершена

1 197 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 990.00 UAH
Період оскарження: 15.03.2023 11:38 - 20.03.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення замовника

Номер: 83c09c60c12f4c6cae1d1c2b10a14743
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-15-004308-a.c2
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
Від 03 квітня 2023 року Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Замовник, рішення якого оскаржуються: Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м. Києва" Код в ЄДРПОУ 01994095 Юридична адреса 01601, Україна, Київська область, Київ, Вул. Шовковична 39/1 Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" Код в ЄДРПОУ 38469527 Юридична адреса 18000, м. Черкаси, б-р Шевченка, 190 Інформація про закупівлю: Код ДК 021:2015 - 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-15-004308-a Очікувана вартість закупівлі 1`197`000.00 Гривня (з ПДВ) Скарга на рішення Замовника (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178) Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 15.03.2023 року об 11:38 Замовником Комунальним некомерційним підприємством "Олександрівська клінічна лікарня м.Києва" було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями «Код ДК 021:2015 - 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-15-004308-a. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій був визначений 23.03.2023 до 11:43 год. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-15-004308-a, свої пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали учасники ТОВ «Еко Захист-Україна» з ціною 540`000.00 Гривня з ПДВ, ТОВ "ЕКОВДМ" з ціною 846`000.00 Гривня з ПДВ, ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" з ціною 990`000.00 Гривня з ПДВ, ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" з ціною 1`062`000.00 Гривня з ПДВ. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Еко Захист-Україна» з ціною 540`000.00 Гривня з ПДВ, яка визначена електронною системою як аномально низькою ціною та надано час для її обґрунтування до 25.03.2023 00:00 год. Учасником ТОВ «Еко Захист-Україна» в якості обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції вказано, що: «На ціноутворення нашої пропозиції вплинуло наступне: - відповідно до постанови КМУ № 483 від 03.06.2020 зі змінами від 27.05.2022 р. за №634 «Про особливості оренди державного та комунального майна у період воєнного стану» знижено орендну ставку щодо державного та комунального майна у розмірі 50%. Учасник орендує державне майно (майданчики, де безпосередньо знаходиться обладнання для надання послуг та офісне приміщення) приміщення), тому зниження орендної ставки суттєво вплинуло на ціноутворення послуг. - відповідно до Закону України № 2120 ІХ від 15.03.2022 р. тимчасово, на період дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану, операції з постачанням на митній території України пального, оподатковується за ставкою у розмірі 7%, тобто було знижено ставку податку на додану вартість на пальне з 20% до 7%. - У часник закуповує тару для пакування небезпечних відходів за оптовими цінами, що є нижче ринкових на 30%. Окрім того підприємство працює з невеликою націнкою. Тому враховуючи вищенаведене, собівартість послуг знижено та наша цінова пропозиція є актуальною.» Таке обґрунтування Замовником було прийняте як належне, з чим Скаржник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» категорично не погоджується із підстав, вказаних нижче у мотивувальній частині. Також, Замовником Комунальним некомерційним підприємством "Олександрівська клінічна лікарня м. Києва" тендерну пропозицію учасника ТОВ «Еко Захист-Україна» протокольним рішення уповноваженої особи № б/н від 29.03.2023 року визнано переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір. Вважаємо, що незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження), є рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. Скаржник вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до положень абз. 2 ч. 8 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ 23.03.2023 року об 11:43 закінчився строк подання тендерних пропозицій по закупівлі «Код ДК 021:2015 - 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-15-004308-a та після закінчення вказаного строку, найбільш економічно вигідною пропозицією системою визначено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна», крім того, електронною системою закупівель дана тендерна пропозиція визначена як аномально низька, та надано час для її обґрунтування. Учасником ТОВ «Еко Захист-Україна» в якості обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції вказано, що: «На ціноутворення нашої пропозиції вплинуло наступне: - відповідно до постанови КМУ № 483 від 03.06.2020 зі змінами від 27.05.2022 р. за №634 «Про особливості оренди державного та комунального майна у період воєнного стану» знижено орендну ставку щодо державного та комунального майна у розмірі 50%. Учасник орендує державне майно (майданчики, де безпосередньо знаходиться обладнання для надання послуг та офісне приміщення) приміщення), тому зниження орендної ставки суттєво вплинуло на ціноутворення послуг. - відповідно до Закону України № 2120 ІХ від 15.03.2022 р. тимчасово, на період дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану, операції з постачанням на митній території України пального, оподатковується за ставкою у розмірі 7%, тобто було знижено ставку податку на додану вартість на пальне з 20% до 7%. - Учасник закуповує тару для пакування небезпечних відходів за оптовими цінами, що є нижче ринкових на 30%. Окрім того підприємство працює з невеликою націнкою. Тому враховуючи вищенаведене, собівартість послуг знижено та наша цінова пропозиція є актуальною.» Таке обґрунтування Замовником було прийняте як належне, з чим Скаржник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» категорично не погоджується із наступних підстав. Вартість надання послуг, надана Учасником у складі пропозиції, становить 540 000,00 грн., що складає - 180 грн. у т.ч. ПДВ (150 грн. без ПДВ) за 1 пакет Учасником у складі тендерної пропозиції було надано наступні документи: 1. Довідка про наявність матеріально-технічної бази та технології, яка містить інформацію про те, що Учасником використовується «Утилізатор термічний УТ500Д (для знешкодження (інсенерації/спалювання) небезпечних відходів) із системою очистки димових газів» орендований у ФОП Павлова М.Б. 2. Технічний паспорт на Утилізатор термічний УТ500Д, який містить наступні технічні характеристики обладнання: - швидкість спалювання твердих відходів кг/год - 250 - кількість пальників шт – 4 - витрати палива на 1 пальник л/год - 15/20 - використання електроенергії – 45 Квт/год - витрати води м3/год – 0,24 3. Договір оренд обладнання (Утилізатор термічний УТ500Д), складений між Учасником та ФОП Павлова М.Б. Пункт 3.2. Договору оренди обладнання містить інформацію про розмір орендної плати за обладнання (Утилізатор термічний УТ500Д), який складає 350 000,00 грн. на місяць (без ПДВ). 4. Видаткова накладна на закупівлю «мішок полімерний 600х1000х0,10», яка містить інформацію про вартість його вартість за шт. - 5 грн. 67 коп. без ПДВ Розрахунок вартості надання послуг: 1. Місткість 1 пакета - 9 кг відходів Швидкість спалювання відходів на Утилізатор термічний УТ500Д – 250 кг на годину Кількість пакетів, які Учасник має змогу спалювати за 1 годину – 250 кг / 9 кг = 27 пакетів Загальний об’єм використання дизельного пального за 1 годину роботи обладнання складає: 4 пальники Х витрати пального на 1 пальник (15л) = 60 л дизельного пального на годину Вартість дизельного пального за 1 л – 48,61 грн. (без ПДВ) Загальна вартість спожитого дизельного пального за 1 годину роботи обладнання складає: 48,61 грн. Х 60 л = 2916,60 грн. без ПДВ Собівартість спалювання 1 пакета відходів (по дизельному пальному) складає: 2916,60 грн. / 27 пакетів = 108,02 грн. без ПДВ 2. Вартість оренди обладнання для спалювання відходів складає: 350 000,00 грн. без ПДВ на місяць. Вартість оренди обладнання за один календарний день складає: 350 000 грн. / 31 день = 11 290, 32 грн. без ПДВ Вартість оренди обладнання за 1 робочу годину (за умови роботи підприємства без вихідних) складає: 11 290,32 грн. / 8 год. = 1411,29 грн. Собівартість спалювання 1 пакета відходів (по орендній платі за обладнання) складає: 1411,29 грн. / 27 пакетів = 52,27 грн. без ПДВ 3. Вартість електроенергії (мінімальний розрахунок по вартості, встановлений для побутових споживачів) за 1 кВт складає: 1,44 грн. у т.ч. ПДВ (1,20 грн. без ПДВ) Витрати електроенергії на Утилізатор термічний УТ500Д складають: 45 кВт Вартість електроенергії за 1 робочу годину на Утилізатор термічний УТ500Д складає: 45 кВТ Х 1,20 грн. = 54,00 грн. без ПДВ Собівартість спалювання 1 пакета відходів (по витраті електроенергії) складає: 54,00 грн. / 27 пакетів = 2,00 грн. без ПДВ 4. Вартість споживання води на Утилізатор термічний УТ500Д: Вартість водопостачання за 1 м3 становить: 18,26 грн. у т.ч. ПДВ (15,22 грн. без ПДВ) Кількість води, яка споживається за 1 годину (0,240 м3) Загальна вартість спожитої води за 1 годину складає: 0,240 м3 Х 15,22 грн. без ПДВ = 3,65 грн. без ПДВ Собівартість спалювання 1 пакета відходів (по споживанню води) складає: 3,65 грн. / 27 пакет = 0,14 грн. без ПДВ 5. Вартість закупівлі 1 пакета для пакування відходів складає: 5,67 грн. без ПДВ Загальна собівартість(без ПДВ) спалювання 1 пакета відходів складає: 108,02 грн. + 52,27 грн. + 2,00 грн. + 0,14 грн. + 5,67 грн. = 168,10 грн. без ПДВ Розрахована собівартість послуг Учасника зі спалювання відходів перевищує запропоновану ним у складі пропозиції ціну за 1 пакет на 18,10 грн. без ПДВ. Розрахунок собівартості складений за мінімальними показниками та не враховує: вартість послуг субпідрядника; витрати на заробітну плату; вартість оренди промислових та офісних приміщень; податки та 20% ПДВ. Усі вищенаведені розрахунки підтверджуються також додатками, що додаються до скарги. Крім того, відповідно до п. 38 Особливостей, визначено, що Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, якщо учасник не надав належного обґрунтування зазначеної в ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію в разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом п’ятим цього пункту. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; сприятливі умови, за яких учасник процедури закупівлі може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальну цінову пропозицію (знижку) учасника процедури закупівлі; отримання учасником процедури закупівлі державної допомоги згідно із законодавством. Водночас, у складі документів тендерної пропозиції учасником ТОВ «Еко Захист-Україна» надано видаткову накладну на закупівлю «мішок полімерний 600х1000х0,10», яка містить інформацію про вартість його вартість за шт. - 5 грн. 67 коп. без ПДВ, яка є середньо-ринковою, а отже твердження про те, що Учасник закуповує тару для пакування небезпечних відходів за оптовими цінами, що є нижче ринкових на 30% є неправдивою, яка не відповідає дійсності та навмисне введення Замовника в оману. Обґрунтування, надані учасником ТОВ «Еко Захист-Україна» не містять ані інформацію про досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг, ані сприятливі умови, за яких учасник процедури закупівлі може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальну цінову пропозицію (знижку) учасника процедури закупівлі, ані отримання учасником процедури закупівлі державної допомоги згідно із законодавством. З урахуванням вищевикладеного, надане Учасником ТОВ «Еко Захист-Україна» обґрунтування аномально низької ціни є неналежним та таким, що не підлягає прийняттю, а пропозиція такого учасника – відхиленню. Крім того, відповідно до Додатку 4 умов тендерної документації, учасникам необхідно було в довідці зазначити про наявність відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів та надати підтверджуючі документи – сертифікат відповідності, атестат виробництва або технічний паспорт на обладнання. Учасником ТОВ «Еко Захист-Україна» у складі документів тендерної пропозиції надано довідку №22 /02 від 22 березня 2023 р. про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій, в якій вказано про утилізатор термічний УТ500Д (для знешкодження (інсенерації/ спалювання) небезпечних відходів) із системою очистки димових газів та надано Сертифікати відповідності № UA.024.C.0410-19 та №UA.024.C.0381-21, в яких вказано, що продукція, що випускається серійно з 10 листопада 2019 року по 09 листопада 2021 року, та відповідно з 09 листопада 2021 року по 08 листопада 2024 рік, в той час як відповідно до технічного паспорту до вказаного утилізатора вказано дату його виготовлення 13.05.2019 року, що передує даті, вказаній у сертифікаті відповідності, а отже учасником ТОВ «Еко Захист-Україна» вказано не сертифіковане обладнання та не надано на нього відповідний сертифікат відповідності, що не відповідає вимогам тендерної документації, а отже така тендерна пропозиція підлягає відхиленню. З огляду на вищезазначене, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Еко Захист-Україн»а та оформлення результатів такого розгляду Протоколом №б/н від 29.03.2023 р., Замовником грубо порушено вимоги частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням. Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до п. 4 ч. 1 Закону України «Про антимонопольний комітет України», у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Антимонопольний комітет має повноваження, зокрема, перевіряти суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю щодо дотримання ними вимог законодавства про захист економічної конкуренції та під час проведення розслідувань за заявами і справами про порушення законодавства про захист економічної конкуренції. Рішення Замовника, що викладене у Протокольному рішенні №б/н від 29.03.2023 року порушує, зокрема, права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд Пропозицій учасників Процедури закупівлі, недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178, – ПРОСИМО: Зобов’язати Замовника, Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м. Києва", скасувати рішення, оформлене протоколом №б/н від 29.03.2023 року про визначення тендерної пропозиції ТОВ «Еко Захист-Україна» переможцем процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 - 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-15-004308-a. Додатки: 1. Протокол №б/н від 29.02.2023 року. 2. Тендерна документація на закупівлю «Код ДК 021:2015 - 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-15-004308-a. 3. Обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції № 23/03/30 від 23 березня 2023 р. 4. Сертифікати відповідності та технічний паспорт на обладнання. 5. Довідка мтб. 6. Договір оренди УТ 500. 7. Договір оренди офіс. 8. Договір оренди виробниче приміщення. Директор ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Чуприна О.О.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 12.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.04.2023 14:10
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 17.04.2023 16:15
Автор: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", Чуприна Станіслав 380932250957 OLESTAS-EKO@UKR.NET http://www.olestaseko.com.ua
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: ea53b7cbcbe1435d8f285e5eecbfcf96
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-15-004308-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно Додатку 3 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Код ДК 021:2015 - 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Вами вимагається надати: - Транспортувальну тара для збирання медичних відходів категорії «В», Виконавець надає Замовнику сертифіковану пакувальну тару ( для вторинного пакування), а саме: спеціальні міцні, непроникні пластикові одноразові пакети/мішки товщиною не менше 100 мкм та розмірами не менше 60х100 см. - Надати гарантійний лист про забезпечення Замовника пакувальною тарою в кількості не менше 1000 шт. На підтвердження наявності пакувальних матеріалів Учасником подаються наступні документи: видаткова накладна, сертифікат відповідності (виданий та зареєстрований органом з оцінки відповідності) на мішок/пакет, товщиною не менше 100 мкм та розмірами не менше 60х100 см для збирання медичних відходів категорії «В», декларація про відповідність - об’єкт якої відповідає Наказу МОЗ України від 08.06.2015 № 325 та постанові КМУ від 24.12.2004 № 289. Відповідно до вимог Наказу МОЗ №325 (зі змінами): «11. Відходи, окрім визначених підпунктом 1 пункту 1 цього розділу, збирають у ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375 (далі - Технічний регламент з підтвердження відповідності паковання). 12. Для збирання відходів, визначених підпунктом 1 пункту 1 цього розділу, слід використовувати контейнери, що не проколюються і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання. Контейнер повинен мати кришку, що щільно прилягає та унеможливлює його безконтрольне розкриття. Використовувати контейнери обмеженого (багаторазового) використання для збирання гострих предметів заборонено.» ВКАЗАНИЙ НАКАЗ, ВЗАГАЛІ НЕ МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЇ ЩО ПРИЗНАЧЕННЯ ПАКЕТІВ ТА КОНТЙЕНЕРІВ ПОВИННО БУТИ ПІДТВЕРДЖЕНО ВИСНОВКАМИ ЧИ СЕРТИФІКАТМИ ВІДПОВІДНОСТІ (ВИДАНИЙ ТА ЗАРЕЄСТРОВАНИЙ ОРГАНОМ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ). Також, відповідно до чинного законодавства України жодним НПА не передбачено, що саме для збирання медичних відходів Учасники повинні надати: спеціальні міцні, непроникні пластикові одноразові пакети/мішки товщиною не менше 100 мкм та розмірами не менше 60х100 см., мішок/пакет, товщиною не менше 100 мкм та розмірами не менше 60х100 см для збирання медичних відходів категорії «В. Просимо звернути Увагу, що а ні Наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325 а ні ПКМУ від 24.12.2004 № 289. Які Ви зазначаєте, в умовах тендерної документації, розміри не зазначені. Радимо більш детально вивчати законодавство при оформлені тендерної документації. Вважаємо, що своєю вимогою Ви потенціально зменшуєте коло учасників. Чим порушуєте Законодавство. Дотримуючись виконання норм ст.3, п.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (де зазначається, що «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників»), Вимагаємо внести зміни в умови тендерної документації. Шляхом видалення пунктів, в яких зазначено розміри пакувальної тари та її сертифікації, оскільки вони штучно прописані під певного учасника. У випадку не задоволення даної вимоги, будемо змушені звернутися за захистом свої прав до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу (скаргу) (ID: UA-2023-03-15-004308-A.B1) повідомляємо наступне. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Код ДК 021:2015 - 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами сформовано з дотриманням принципів публічних закупівель, відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням статей 22 та 23, а саме:- відповідно до п. 2 Статті 22 Закону «2. У тендерній документації зазначаються такі відомості: … 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;»;- відповідно до п. 1 Статті 23 Закону «1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис … порядку постачання товару (товарів).»;- відповідно до п. 3 Статті 22 Закону «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.». Тобто, замовник має право вносити в тендерну документацію інформацію, яку вважає за необхідне до неї включити, а тому він жодним чином не дискримінує учасників та не обмежує їх конкуренцію. На сьогодні відсутні нормативні документи, що встановлюють обмеження до типу та виду документів, які підтверджують інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам замовника, визначається останнім самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених Законом. Згідно Наказу МОЗ № 325 від 08.06.2015 року (зі змінами) визначено наступне: «11. Відходи, окрім визначених підпунктом 1 пункту 1 цього розділу, збирають у ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375 (далі - Технічний регламент з підтвердження відповідності пакування). Вимога про надання у складі пропозиції документів, а саме: «видаткова накладна, сертифікат відповідності (виданий та зареєстрований органом з оцінки відповідності) на мішок/пакет, товщиною не менше 100 мкм та розмірами не менше 60х100 см для збирання медичних відходів категорії «В», декларація про відповідність - об’єкт якої відповідає Наказу МОЗ України від 08.06.2015 № 325 та постанові КМУ від 24.12.2004 № 289» не є дискримінаційною, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної групи або групи осіб серед інших. У даному випадку вказана вимога тендерної документації поширюються на всіх потенційних учасників відкритих торгів і обов’язкова до виконання всіма суб’єктами господарювання, які бажають взяти участь у торгах. Тому, дана вимога тендерної документації не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель, не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників. Наша тендерна документація не містить жодних особливих вимог до предмету закупівлі, повністю відповідає чинному законодавству та ніяк не обмежує та не надає перевагу іншим учасникам процедури закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.03.2023 11:45