• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Ремонт легкових автомобілів)

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Ремонт легкових автомобілів)

Завершена

2 750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 07.12.2017 13:57 - 24.12.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником

скасування рішеня Замовника щодо визначення переможця

Номер: 6fd601a30aa84bbabe65a773678b25aa
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-07-001350-a.c3
Назва: скасування рішеня Замовника щодо визначення переможця
Скарга:
27.12.2017 року Замовником, в електронній системі закупівель (прозоро), було розміщено Тендерну документацію. Предметом закупівлі було визначено - ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, що зазначено у оголошенні та Тендерній Документації. Оголошення було сформовано з 2 (двох) лотів, відповідно до місця розташування надання послуг. ФОП Троянський Д.В. (надалі – Скаржник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної Документації подав тендерну пропозицію за лотом №2. За результатами розгляду пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про її відхилення (протокол розгляду тендерних пропозицій - протокол засідання тендерного комітету №352/1-р-вдх від 15.01.2018 року) 29.01.2018 року Замовником було прийнято рішення про визначення ТОВ «Мастеркар Сервіс» переможцем електронного аукціону (протокол розгляду тендерних пропозицій №352-р від 29.01.2018 року). Вважаємо такі рішення Замовника необґрунтованими , дискримінаційними та такими, що порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Скарга до Антимонопольного Комітету Украіни додається
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.02.2018 18:37
Дата виконання рішення Замовником: 23.02.2018 09:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: відміна торгів відповідно до Рішення від 16.02.2018 № 1412
Автор: ФЛП Троянский Дмитрий Витальевич, Троянський Дмитро Віталійович +380677585960 troyanskiydv@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Скасування Протоколу розгляду тендерної пропозиції №352/1 выд 15.01.2018року

Номер: f1bcf705fa294b1184a14bea64059897
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-07-001350-a.b2
Назва: Скасування Протоколу розгляду тендерної пропозиції №352/1 выд 15.01.2018року
Вимога:
ФОП Троянський Д.В. звертається до Вас з вимогою скасувати своє рішення про відхилення його тендерної пропозиції за лотом № 2 в процедурі закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2017-12-07-001350-a, 480ae45d3d9d4214b6305b9e88cdd5eb.з наступних підстав : За результатами розгляду пропозиції Підприємця, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємця (протокол розгляду тендерних пропозицій - протокол засідання тендерного комітету №352/1-р-вдх від 15.01.2018 року). Підставою для відхилення було зазначено 1. Ненадання Підприємцем підтвердження наявності матеріально-технічної бази, зазначеної в Листі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в позиціях 3 та 6. 2.Невідповідність середньої ціни запасних частин одного виду (1814,00 грн.), зазначеної Підприємцем в Додатку №IV, ціні визначеної Замовником за результатом перерахунку Додатку №IV (1814,02 грн.). ФОП Троянський не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення через начебто відсутність підтвердження матеріально-технічної бази повідомляємо наступне : Підприємець до складу тендерної пропозиції, завантаженої на сайт закупівель, додав договір оренди нежитлового приміщення №4 від 30.12.2015 року з додатками (завантажений за назвою – «договір оренди нежитлового приміщення.pdf»). Відповідно до пункту 1.5. зазначеного договору Підприємцю було надано приміщення для надання послуг з ремонту та технічного обслуговування, мийки та шиномонтажу автотранспортних засобів. Актом приймання-передачі нежитлового приміщення від 31.12.2015 року (що є Додатком до договору №4 від 30.12.2015 року) Сторони договору підтвердили факт передачі приміщення для цілей зазначених в пункті 1.5. вищевказаного договору, у т.ч. для мийки та шиномонтажу. Крім того актом прийому-передачі обладнання до Договору №4 від 30.12.2015 року Сторони засвідчили передачу обладнання необхідного для шиномонтажу (рядок №№3, 13, - Акту від 31.12.2015 року). Також вважаємо звернути увагу на той факт, що оглядова яма є невідємною частиною приміщення ( вирізана в підлозі) переданого Підприємцю за вищезазначеним договором, тому не може бути відокремлена та передана окремо. Стосовно підстави відхилення через розбіжність середньої ціни у 0,02 грн. повідомляємо наступне, - Відповідно до пункту 2 «Відхилення тендерних пропозицій», Розділ V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника: «Наявність у тендерній пропозиції учасника формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення його пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: - технічні помилки; - описки.». Зазначені в тендерній документації умови, повністю дублюють приписи абзацу 3 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». ФОП Троянський вважає та наполягає, що визначення середньої ціни запасних частин одного виду у розмірі 1814,00 грн. проти 1814,02 грн. є технічною (несуттєвою) помилкою та опискою. Зазначена помилка (різниця у 2 копійки) пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції, а отже не може бути підставою для її відхилення. Вважаємо, що наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами та вимагаємо скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Троянський Д.В., зазначене у протоколі засідання тендерного комітету №352/1-р-вдх від 15.01.2018 року. З повагою, ФОП Троянський Д.В.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вами в складі тендерної пропозиції надано Лист про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якому у графі 2 «Найменування обладнання та матеріально-технічної бази» в позиції 3 вказано - приміщення для мийки та шиномонтажу автомобілів та в позиції 6 – оглядова яма, а також у графі 5 «Примітка» зазначено, що у відмінному технічному стані, Орендоване. В складі тендерної пропозиції надано акт приймання –передачі нежитлового приміщення згідно договору №4 від 30.12.2015, яким передано Вам у тимчасове володіння та користування частину нежитлового приміщення площею 235 кв.м для здійснення господарської діяльності, які перебувають у задовільному технічному стані: всі комунікації в приміщеннях (освітлення……..) перебувають у справному стані та акт прийому-передачі обладнання до Договору оренди №4 від 30.12.2015 (від 31.12.2015), в якому зазначено у рядку 3 – стенд з регулювання кутів встановлення коліс Bosch та у рядку 13- обладнання для шиномонтажу та балансування коліс Bosch, а не приміщення для мийки та шиномонтажу автомобілів. Щодо твердження Вами, що оглядова яма є невід’ємною частиною приміщення (вирізана в підлозі) переданого Підприємцю за вищевказаним договором, тому не може бути відокремлена та передана окремо, повідомляємо Вас, що в Листі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за позицією 6 окремо вказано оглядова яма. В зв’язку з вищенаведеним, Вами не надано підтвердження (договори оренди, лізингу і т.д) на матеріально-технічну базу вказану в позиціях 3 та 6 – орендоване. Формальними (несуттєвими) помилками вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст та ціну тендерної пропозиції. В складі тендерної пропозиції Вами надано Орієнтовний перелік (Додаток №IV) на загальну суму 235 799,00 грн. (без ПДВ), середня ціна запчастини одного виду становить 1814,00 грн. (без ПДВ) та ціна за 1 нормо-годину 285,00 грн. (без ПДВ), тобто загальна сума Цінової пропозиції (Додаток III) становить 2099,00 грн. Про те, при перерахунку Орієнтовного переліку (Додаток №IV), загальна сума становить – 235 823,00 грн. (без ПДВ) і відповідно середня ціна запчастини одного виду становить 1814,02 грн. (без ПДВ). Тобто, загальна сума Цінової пропозиції повинна становити 2099,02 грн. (без ПДВ), а саме ціна за 1 нормо-годину 285,00 грн. (без ПДВ) та середня ціна запчастини одного виду – 1814,02 грн. (без ПДВ), що впливає на зміст та ціну тендерної пропозиції (Додаток III та Додаток IV). Виходячи із вищенаведеного, Замовником відповідно до п.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII розглянуто Вашу тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації в термін, що не перевищує п’яти робочих днів, за результатами розгляду складено протокол розгляду тендерних пропозицій №352/1-р-вдх. від 15.01.2018 року та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст.10 цього Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скасування Протоколу розгляду тендерних пропозицій №352-р-вдх. від 05.01.2018 року

Номер: ffd9109eddb24b78a0efc7d5ab670695
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-07-001350-a.b1
Назва: Скасування Протоколу розгляду тендерних пропозицій №352-р-вдх. від 05.01.2018 року
Вимога:
Зважаючи на неістотність зауважень до тендерної документації наданої ПрАТ «Івано-Франківськ -АВТО», розумність цінової пропозиції, а також багаторічну, бездоганну репутацію ПрАТ «Івано-Франківськ -АВТО», що входить до Корпорації «УкрАВТО», яка є лідером на ринку послуг з технічного обслуговування автомобілів в Україні, ПРОСИМО: 1. Скасувати протоколу розгляду тендерних пропозицій №352-р-вдх. від 05.01.2018 року; 2. Прийняти тендерну пропозицію ПрАТ «Івано-Франківськ -АВТО». В додатку надаємо лист звернення та додатки до нього.
Вирішення: 1. Ваше твердження, що жодним нормативно-правовим актом України не визначено необхідності вносити зміни до статуту у зв’язку із зміною будь-якої посадової особи, в тому числі й Генеральним директорм, не є вірним, оскільки, Вами в складі тендерної пропозиції надано Протокол №25/10/2017-1 засідання Наглядової Ради ПАТ «ІВАНО-ФРАНКІВСЬК-АВТО» від 25 жовтня 2017 року – Серія УАК № 029689 на призначення на посаду Генерального директора Товариства з 01 листопада 2017 року – Сосновську Тетяну Олександрівну, а п.1.5 вищевказаного Протоколу - доручено Генеральному директору Товариства Сосновській Т.О. представляти інтериси Товариства у відповідних державних органах з питань внесення змін про керівника Товариства або видавати довіреність на вчинення відповідних дій іншій особі. Про те Статут, поданий в складі тендерної пропозиції, підписаний Генеральним директором ПрАТ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬК-АВТО" – Черняк В.М. та справжність підпису його засвідчено нотаріально 11.04.2017 за №1214. 2. Згідно Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції визначено, що кожен документ, який подається учасником повинен бути сканований в окремий файл (у форматі PDF). Однак, Вами подано Орієнтовний перелік та ціна (за одиницю) запасних частин, вузлів, агрегатів і витратних матеріалів, які можуть бути використані при ремонті автомобілів, про те, найменування трьох автомобілів та перелік окремих запасних частин, вузлів, агрегатів і витратних матеріалів, які можуть бути використані при ремонті відсутні. 3. Щодо Листа про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, поданого в складі тендерної пропозиції, повідомляємо, що у вказаному Листі не міститься інформація про термін експлуатації, а такожі не вказано найменування обладнання в позиції 6 та з 8-15 позиції. Повідомляємо, що Вами подано пропозицію в електронну систему закупівель 27 грудня 2017 року о 14.03 год, а кінцевий строк подання тендерних пропозицій 28 грудня 2017 о 00.00 год, де Ви ще мали можливість виправлення технічного недоліку, а саме внести зміни в Орієнтовний перелік та ціна (за одиницю) запасних частин, вузлів, агрегатів і витратних матеріалів, які можуть бути використані при ремонті автомобілів (Додаток IV) та в Лист про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Виходячи із вищенаведеного, Замовником розглянуто тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації в термін, що не перевищує п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до п.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, за результатами розгляду складено протокол розгляду тендерних пропозицій №352-р-вдх. від 05.01.2018 року та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст.10 цього Закону.
Статус вимоги: Відхилено