-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Генератори, 31120000-3 (Генератори дизельні)
Детальна інформація про кількісні та якісні показники предмета закупівлі зазначена в додатках до тендерної документації закупівлі
Торги відмінено
8 850 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 44 250.00 UAH
Період оскарження:
15.03.2023 10:58 - 21.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
СКАСУВАТИ НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
c3dee69892f14485bedb729781ae1a7e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-15-003164-a.a7
Назва:
СКАСУВАТИ НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Вимога:
№ 1
«10» квітня 2023 р.
Ковельське управління водопровідно-каналізаційного господарства «Ковельводоканал» Україна, Волинська обл., м. Ковель, вул. Геологів, 2, пошт. індекс – 45000
ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-15-003164-a
ВИМОГА
СКАСУВАТИ НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
«06» квітня 2023 р. Ковельське управління водопровідно-каналізаційного господарства «Ковельводоканал» (далі – Замовник) опублікував в електронній системі закупівель ПРОТОКОЛ №91 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «КОВЕЛЬСЬКОГО УВКГ» КОВЕЛЬВОДОКАНАЛ від 06.04.2023 (далі – Протокол).
Згідно даного Протоколу ПП "ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ" (далі – Учасник-6) визначено переможцем.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМ-ЕНЕРДЖІ 2020" (далі – Учасник-3/ Скаржник) за результатами ознайомлення з Протоколом та тендерною пропозицією Учасника-6 прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про визначення переможцем Учасника-6 є необґрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним.
1. В Додатку 1 Тендерної документації (на стор. 1) зазначена вимога наступного змісту:
«1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договору).
1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше двох) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору»
Учасник-6 на порушення вищезазначеної вимоги Тендерної документації не надав аналогічні договора, які зазначено в довідці.
На підставі вищезазначеного, тендерна пропозиція Учасника-1 підлягає відхиленню згідно п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
05.04.2023 Замовником було опубліковано Вимогу про усунення невідповідностей терміну дії Сертифікату офіційного дилера, який підтверджує що компанія ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ» є офіційним дилером оригінальної продукції Dalgakiran Makina SAN.VE TIC.A.S., і Замовник дав Учаснику-6 24 години на виправлення цієї невідповідності.
На сторінці 14 Тендерної документації міститься наступне:
«Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
У статті 11 Закону сказано наступне :
«5. Визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Для цілей цього Закону конфліктом інтересів вважається наявність приватного інтересу у працівника замовника чи будь-якої особи або органу, які діють від імені замовника і беруть участь у проведенні процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або можуть вплинути на результати цієї процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень або на вчинення чи невчинення дій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, та/або наявність суперечності між приватним інтересом працівника замовника чи будь-якої особи або органу, які діють від імені замовника і беруть участь у проведенні процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень або на вчинення чи невчинення дій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
6. Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.»
Виходячи з вищенаведеного, Замовник не може розмістити щодо Учасника-6 ще раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції.
2. У Додатку 2 Тендерної документації висувається вимога щодо наявності офіційного сервісного центру, матеріально-технічної бази на території Волинської або суміжних областей, що здійснює тестовий запуск (пусконалагодження) та гарантійне обслуговування запропонованого дизельного генератора.
Це дискримінація за територіальним принципом. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника торгів. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як учасника даних торгів.
Вважаємо, що дана вимога прописана під конкретного учасника. Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають досвід роботи у даній сфері.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
3. Вивчивши Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка подана Учасником-6 згідно Додатку 2 до Тендерної документації, виявлено, що Значення (вказані замовником) та Характеристики предмета закупівлі, що пропонуються Учасником-6 ідентичні.
Крім того технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Також технічними вимогами щодо предмета закупівлі було передбачено конкретні Характеристики предмета закупівлі без зазначення можливості надати еквівалент. Вищенаведене положення прямо суперечить п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі якщо такі характеристики є необхідними, вони повинні бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Вважаємо, що Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі була прописана під конкретного учасника та генератори конкретної фірми-виробника.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також хочемо звернути увагу що Учасником-3 було надано суму пропозиції
5 941 883,10 грн, а Учасником-6 8 833 368,00 грн. Різниця складає 2 891 484,90 грн.
І саме через вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Замовником було відхилено пропозицію Учасника-3, яка була економічно більш вигідною.
Неправомірне рішення Замовника порушило право Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Рішення Замовника про визначення переможцем Учасника-6 суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 22, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та ОСОБЛИВОСТЯМИ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, -
ПРОШУ:
Скасувати рішення про визнання переможцем тендеру ПП "ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ у процедурі закупівлі Генератори, 31120000-3 (Генератори дизельні) № у Prozorro: UA-2023-03-15-003164-a
У разі відмови в задоволенні даної Вимоги, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМ-ЕНЕРДЖІ 2020" буде вимушене звернутися для захисту своїх законних прав та інтересів із скаргою до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, Департаменту захисту економіки Національної поліції України, Національного антикорупційного бюро України та Рахункової палати України.
Директор Сергій ШКОЛЯРЕНКО
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 10-04-2023.pdf 10.04.2023 16:02
- Протокол №97 щодо відхилення вимоги Учасника від 12.04.2023.docx 12.04.2023 09:44
- Протокол №97 ВТО щодо відхилення вимоги від 12.04.2023.pdf 12.04.2023 09:44
Дата подачі:
10.04.2023 16:02
Вирішення:
1. Відхилити вимогу № UA-2023-03-15-003164-a.a7 учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМ-ЕНЕРДЖІ 2020" поданої по процедурі відкриті торги (з особливостями) закупівля № UA-2023-03-15-003164-a згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»- Генератори, 31120000-3 (Генератори дизельні) з таких підстав:
Замовником здійснюється закупівля товарів виходячи з власної потреби та з урахуванням ст.21 Закону та ст.26 Особливостей. Під час формування документації до оголошення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі, встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 22 Закону та ст. 28 Особливостей.
Зокрема, вищезазначеними статтями встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю та ін.
1. В Додатку 1 Тендерної документації (на стор. 1) зазначена вимога наступного змісту:
«1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договору).
1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше двох) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору».
На виконання зазначених вимог ПП «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ» (надалі – Учасник) надано довідку № 1/2 від 17.03.2023 року з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договору), а також рекомендаційний лист Комунального підприємства Звягельської міської ради «ЗВЯГЕЛЬВОДОКАНАЛ» № 5/1 від 17.03.2023 року та рекомендаційний лист Коростишівського міського комунального підприємства «Водоканал» № 16/04 від 17.03.2023 року згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Тобто, Учасником належним чином виконано вимогу тендерної документації. Інших вимог щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, зокрема й надання таких договорів, Замовником не встановлено.
Також, Учасником надано сертифікат, згідно якого Учасник є офіційним представником виробника запропонованого обладнання – ТОВ «Далгакиран компресор Україна» (Україна), який є чинним до 31.12.2023 року, що є належним виконанням вимог тендерної документації. Також надано заявку про включення товару до списку локалізованих товарів , де вказано, що запропоноване обладнання вироблено ТОВ «Далгакиран компресор Україна» (Україна). Додатково учасником-переможцем було надано Сертифікат офіційного дилера, який підтверджує що ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ», є офіційним дилером оригінальної продукції Dalgakiran Makina SAN.VE TIC.A.S. (Туреччина). Законодавством та документацією не заборонено надавати будь-які інші документи, на розсуд учасника.
2. Відповідно до п. 7 Додатку 2 до тендерної документації визначено наявність офіційного сервісного центру, матеріально-технічної бази на території Волинської або суміжних областей, що здійснює тестовий запуск (пусконалагодження) та гарантійне обслуговування запропонованого дизельного генератора. Надати довідку з вказаними адресами сервісних центрів, контактних телефонів, імейлів та переліком спеціалістів
Наявність сервісного центру не означає, що учасник закупівлі повинен мати місцезнаходження аналогічне до розташування сервісного центру. Таке не випливає й з інших положень тендерної документації. Тендерною документацією не створено перешкод для залучення учасниками субпідрядних організацій або представників виробників обладнання для фактичного здійснення тестового запуску (пусконалагодження) та гарантійного обслуговування, щодо якого замовник звернувся до сервісного центру. Віддаленість сервісного центру обумовить потребу в надмірних витратах часу для реагування на звернення щодо обладнання замовника, який зобов’язаний безперервно забезпечувати споживачів міста та Ковельського району послугами централізованого водопостачання та водовідведення. В свою чергу, це може призвести до додаткових втрат на час простою обладнання та суперечитиме принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в ст. 5 Закону. Саме з метою здійснення ефективних та економних закупівель та відбору належних учасників Закон і передбачає можливість та обов’язок застосування таких умов та вимог.
3.Відповідно статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах визначеного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Особливостями. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який відповідає потребам технологічних процесів, що виключає можливість погіршення вимог до предмета закупівлі. Жодних доказів, що документально підтверджують неможливість виконання умови Документації, вимога не містить. Одночасно, внесення змін до тендерної документації, що були б зручними для конкретного учасника, може свідчити про зловживання з боку заявників таких вимог.
Окремо необхідно звернути увагу, що Законом чітко визначено граничний строк подання вимог, які стосуються умов тендерної документації. П. 51 Особливостей визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Відтак, розгляд вимог щодо умов тендерної документації після розгляду пропозицій не відповідає положенням чинного законодавства, а відтак відсутні підстави для їх задоволення.
Зважаючи на відсутність порушень діючого законодавства та вимог тендерної документації, у Замовника відсутні правові підстави для скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі № UA-2023-03-15-003164-a.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Скасування рішення
Номер:
5d144503fcf74ca0b90ff79f33f57eca
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-15-003164-a.b6
Назва:
Скасування рішення
Вимога:
№ 1 «06» квітня 2023 р. Ковельське управління водопровідно-каналізаційного господарства «Ковельводоканал» Україна, Волинська обл., м. Ковель, вул. Геологів, 2, пошт. індекс – 45000 ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-15-003164-a ВИМОГА СКАСУВАТИ НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА «06» квітня 2023 р. Ковельське управління водопровідно-каналізаційного господарства «Ковельводоканал» (далі – Замовник) опублікував в електронній системі закупівель ПРОТОКОЛ №91 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «КОВЕЛЬСЬКОГО УВКГ» КОВЕЛЬВОДОКАНАЛ від 06.04.2023 (далі – Протокол). Згідно даного Протоколу ПП "ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ" (далі – Учасник-6) визначено переможцем. ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ «Балабат І.» (далі – Учасник-5/ Скаржник) за результатами ознайомлення з Протоколом та тендерною пропозицією Учасника-6 прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про визначення переможцем Учасника-6 є необґрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним. 1. В Додатку 2 Тендерної документації (на стор. 1) зазначена вимога наступного змісту: «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: … 8. Надати Сертифікат Дилера офіційного представника, від виробника запропонованого товару.» Учасник-6 на виконання вищезазначеної вимоги надав у складі своєї тендерної пропозиції Сертифікат офіційного дилера, який підтверджує що компанія ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ» є офіційним дилером оригінальної продукції Dalgakiran Makina SAN.VE TIC.A.S., але зазначений термін дії поширюється на період -12 місяців з дати видачі 20.02.2022 року та на момент тривання даної закупівлі сертифікат втратив чинність. На підставі вищезазначеного, тендерна пропозиція Учасника-1 підлягає відхиленню згідно п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). 2. 05.04.2023 Замовником було опубліковано Вимогу про усунення невідповідностей терміну дії Сертифікату офіційного дилера, який підтверджує що компанія ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ» є офіційним дилером оригінальної продукції Dalgakiran Makina SAN.VE TIC.A.S., зазначений термін дії поширюється на період -12 місяців з дати видачі 20.02.2022 року та на момент тривання даної закупівлі втратив чинність. Замовник дав Учаснику-6 24 години на виправлення цієї невідповідності та після подання чинного сертифікату визнав Учасника-6 переможцем, проте на сторінці 14 Тендерної документації міститься наступне: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.» Згідно Статті 16. Закону: «2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.» Згідно Статті 16 Закону наявність даного Сертифікату не являється кваліфікаційним критерієм, тому Замовник не мав права подавати дану вимогу Учаснику-6 та визнавати його переможцем. Згідно п.9 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, про ступінь локалізації виробництва не меньше 15%, ПП "ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ" (далі – Учасник-6) надав документи, які свідчать про ступінь локалізації від 19% і більше, що не відповідає дійсності. ПП "ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ" (далі – Учасник-6) не має власного виробництва дизельних двигунів, альтернаторів та електроніки(які в собівартості складають від 90% вартості дизель-генераторної установки.) і згідно виписки з ЕДР. Основний від діяльності ПП "ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ" (далі – Учасник-6) 46.74 Оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устаткованням і приладдям до нього (основний)Неправомірне рішення Замовника порушило право Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Рішення Замовника про визначення переможцем Учасника-6 суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: -добросовісна конкуренція серед учасників; -недискримінація учасників та рівне ставлення до них; -об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 22, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та ОСОБЛИВОСТЯМИ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, - ПРОШУ: Скасувати рішення про визнання переможцем тендеру ПП "ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ у процедурі закупівлі Генератори, 31120000-3 (Генератори дизельні) № у Prozorro: UA-2023-03-15-003164-a У разі відмови в задоволенні даної Вимоги, ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ «Балабат І.» буде вимушене звернутися для захисту своїх законних прав та інтересів із скаргою до Антимонопольного комітету України. Директор ІННА БАЛАБАТ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №96 ВТО щодо відхилення вимоги Учасника від 10.04.2023.pdf 10.04.2023 15:03
- Протокол №96 щодо відхилення вимоги Учасника від 10.04.2023.docx 10.04.2023 15:03
Дата подачі:
07.04.2023 08:39
Вирішення:
1. Відхилити вимогу № UA-2023-03-15-003164-a.b6 учасника - ФОП БАЛАБАТ ІННА ІВАНІВНА поданої по процедурі відкриті торги (з особливостями) закупівля № UA-2023-03-15-003164-a згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»- Генератори, 31120000-3 (Генератори дизельні) з таких підстав:
Замовником проводиться закупівля товарів виходячи з власної потреби та з урахуванням ст.21 Закону та ст.26 Особливостей. Під час формування документації до оголошення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі, встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 22 Закону та ст. 28 Особливостей.
Зокрема, вищезазначеними статтями встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю та ін. По суті питання повідомляємо, що під час формування документації з урахуванням предмету закупівлі, ст. 22 Закону, Замовником передбачено вимога щодо надання учасниками підтвердження офіційного представника від виробника запропонованого товару (1 сторінка Додатку 2, пункт 8).
Так, згідно наданої ПП «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ» (надалі – Учасник) пропозиції виробником обладнання, що є предметом закупівлі, є ТОВ «Далгакиран компресор Україна», країна виробник - Україна. На виконання зазначеної вимоги надано сертифікат, згідно якого Учасник є офіційним представником виробника запропонованого обладнання – ТОВ «Далгакиран компресор Україна», який є чинним до 31.12.2023 року, що є належним виконанням вимог тендерної документації.
Варто зауважити, що Закон не містить прямої заборони для учасників надавати додаткову інформацію у складі тендерної пропозиції. Законом також не встановлено, що подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Тобто надання Учасником додаткового сертифікату офіційного дилера Dalgakiran Makina SAN.VE TIC.A.S. не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки Законом визначено вичерпний перелік підстав, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію як учасника торгів, так і переможця.
У відповідності до п. 1 Особливостей останні встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Так, п. 40 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності, в тому числі, в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік таких невідповідностей не є виключним, крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, у відповідності до пункту 40 Особливостей, усунення невідповідностей в додаткових документах, що не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо, не суперечить положенням законодавства та умовам тендерної документації.
Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій. При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Разом з тим Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. Таким чином, для підтвердження відповідного ступеню локалізації згідно з Законом замовник може встановити в тендерній документації вимогу про зазначення у тендерній пропозиції учасника інформації про наявність запропонованого товару в переліку із відповідним ступенем локалізації, який формує та веде Уповноважений орган, або встановити вимогу вказати безпосередньо посилання на відповідний товар тощо.
На виконання вимог тендерної документації Учасником надано довідку про ступінь локалізації виробництва запропонованого товару з посилання на зареєстровані товари в системі Прозорро, де вказано детальну інформацію по запропонованому товару, включаючи виробника товару, країну та ін.
Поряд з тим, класифікатор видів економічної діяльності (КВЕД), на які посилається заявник, є системою статистичного обліку підприємств і організацій за видами економічної діяльності для впорядкування економічної інформації. Тобто, КВЕД Учасника не може слугувати підтвердженням чи спростуванням ступеня локалізації. Інших доказів на підтвердження припущень щодо порушень локалізації товару, запропонованого Учасником, заявником надано не було, а тому відсутні підстави для перегляду рішення в цій частині.
Зважаючи на відсутність порушень діючого законодавства та вимог тендерної документації, у Замовника відсутні правові підстави для скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі № UA-2023-03-15-003164-a.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
a4f008c525804dbbb9420470961c3f50
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-15-003164-a.b5
Назва:
Скарга
Скарга:
№ 1 «06» квітня 2023 р. Ковельське управління водопровідно-каналізаційного господарства «Ковельводоканал» Україна, Волинська обл., м. Ковель, вул. Геологів, 2, пошт. індекс – 45000 ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-15-003164-a ВИМОГА СКАСУВАТИ НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА «06» квітня 2023 р. Ковельське управління водопровідно-каналізаційного господарства «Ковельводоканал» (далі – Замовник) опублікував в електронній системі закупівель ПРОТОКОЛ №91 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «КОВЕЛЬСЬКОГО УВКГ» КОВЕЛЬВОДОКАНАЛ від 06.04.2023 (далі – Протокол). Згідно даного Протоколу ПП "ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ" (далі – Учасник-6) визначено переможцем. ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ «Балабат І.» (далі – Учасник-5/ Скаржник) за результатами ознайомлення з Протоколом та тендерною пропозицією Учасника-6 прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про визначення переможцем Учасника-6 є необґрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним. 1. В Додатку 2 Тендерної документації (на стор. 1) зазначена вимога наступного змісту: «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: … 8. Надати Сертифікат Дилера офіційного представника, від виробника запропонованого товару.» Учасник-6 на виконання вищезазначеної вимоги надав у складі своєї тендерної пропозиції Сертифікат офіційного дилера, який підтверджує що компанія ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ» є офіційним дилером оригінальної продукції Dalgakiran Makina SAN.VE TIC.A.S., але зазначений термін дії поширюється на період -12 місяців з дати видачі 20.02.2022 року та на момент тривання даної закупівлі сертифікат втратив чинність. На підставі вищезазначеного, тендерна пропозиція Учасника-1 підлягає відхиленню згідно п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). 2. 05.04.2023 Замовником було опубліковано Вимогу про усунення невідповідностей терміну дії Сертифікату офіційного дилера, який підтверджує що компанія ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ» є офіційним дилером оригінальної продукції Dalgakiran Makina SAN.VE TIC.A.S., зазначений термін дії поширюється на період -12 місяців з дати видачі 20.02.2022 року та на момент тривання даної закупівлі втратив чинність. Замовник дав Учаснику-6 24 години на виправлення цієї невідповідності та після подання чинного сертифікату визнав Учасника-6 переможцем, проте на сторінці 14 Тендерної документації міститься наступне: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.» Згідно Статті 16. Закону: «2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.» Згідно Статті 16 Закону наявність даного Сертифікату не являється кваліфікаційним критерієм, тому Замовник не мав права подавати дану вимогу Учаснику-6 та визнавати його переможцем. Згідно п.9 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, про ступінь локалізації виробництва не меньше 15%, ПП "ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ" (далі – Учасник-6) надав документи, які свідчать про ступінь локалізації від 19% і більше, що не відповідає дійсності. ПП "ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ" (далі – Учасник-6) не має власного виробництва дизельних двигунів, альтернаторів та електроніки(які в собівартості складають від 90% вартості дизель-генераторної установки.) і згідно виписки з ЕДР. Основний від діяльності ПП "ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ" (далі – Учасник-6) 46.74 Оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устаткованням і приладдям до нього (основний)Неправомірне рішення Замовника порушило право Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Рішення Замовника про визначення переможцем Учасника-6 суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: -добросовісна конкуренція серед учасників; -недискримінація учасників та рівне ставлення до них; -об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 22, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та ОСОБЛИВОСТЯМИ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, - ПРОШУ: Скасувати рішення про визнання переможцем тендеру ПП "ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ у процедурі закупівлі Генератори, 31120000-3 (Генератори дизельні) № у Prozorro: UA-2023-03-15-003164-a У разі відмови в задоволенні даної Вимоги, ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ «Балабат І.» буде вимушене звернутися для захисту своїх законних прав та інтересів із скаргою до Антимонопольного комітету України. Директор ІННА БАЛАБАТ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
07.04.2023 08:38
Вимога
Є відповідь
СКАСУВАТИ НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
ac74da4efb0441f6909750472569f155
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-15-003164-a.c4
Назва:
СКАСУВАТИ НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Вимога:
№ 1
«06» квітня 2023 р.
Ковельське управління водопровідно-каналізаційного господарства «Ковельводоканал» Україна, Волинська обл., м. Ковель, вул. Геологів, 2, пошт. індекс – 45000
ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-15-003164-a
ВИМОГА
СКАСУВАТИ НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
«06» квітня 2023 р. Ковельське управління водопровідно-каналізаційного господарства «Ковельводоканал» (далі – Замовник) опублікував в електронній системі закупівель ПРОТОКОЛ №91 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «КОВЕЛЬСЬКОГО УВКГ» КОВЕЛЬВОДОКАНАЛ від 06.04.2023 (далі – Протокол).
Згідно даного Протоколу ПП "ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ" (далі – Учасник-6) визначено переможцем.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМ-ЕНЕРДЖІ 2020" (далі – Учасник-3/ Скаржник) за результатами ознайомлення з Протоколом та тендерною пропозицією Учасника-6 прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про визначення переможцем Учасника-6 є необґрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним.
1. В Додатку 2 Тендерної документації (на стор. 1) зазначена вимога наступного змісту:
«Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати:
…
8. Надати Сертифікат Дилера офіційного представника, від виробника запропонованого товару.»
Учасник-6 на виконання вищезазначеної вимоги надав у складі своєї тендерної пропозиції Сертифікат офіційного дилера, який підтверджує що компанія ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ» є офіційним дилером оригінальної продукції Dalgakiran Makina SAN.VE TIC.A.S., але зазначений термін дії поширюється на період -12 місяців з дати видачі 20.02.2022 року та на момент тривання даної закупівлі сертифікат втратив чинність.
На підставі вищезазначеного, тендерна пропозиція Учасника-1 підлягає відхиленню згідно п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
2. 05.04.2023 Замовником було опубліковано Вимогу про усунення невідповідностей терміну дії Сертифікату офіційного дилера, який підтверджує що компанія ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ» є офіційним дилером оригінальної продукції Dalgakiran Makina SAN.VE TIC.A.S., зазначений термін дії поширюється на період -12 місяців з дати видачі 20.02.2022 року та на момент тривання даної закупівлі втратив чинність.
Замовник дав Учаснику-6 24 години на виправлення цієї невідповідності та після подання чинного сертифікату визнав Учасника-6 переможцем, проте на сторінці 14 Тендерної документації міститься наступне:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»
Згідно Статті 16. Закону:
«2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
Згідно Статті 16 Закону наявність даного Сертифікату не являється кваліфікаційним критерієм, тому Замовник не мав права подавати дану вимогу Учаснику-6 та визнавати його переможцем.
Неправомірне рішення Замовника порушило право Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Рішення Замовника про визначення переможцем Учасника-6 суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 22, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та ОСОБЛИВОСТЯМИ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, -
ПРОШУ:
Скасувати рішення про визнання переможцем тендеру ПП "ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ у процедурі закупівлі Генератори, 31120000-3 (Генератори дизельні) № у Prozorro: UA-2023-03-15-003164-a
У разі відмови в задоволенні даної Вимоги, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМ-ЕНЕРДЖІ 2020" буде вимушене звернутися для захисту своїх законних прав та інтересів із скаргою до Антимонопольного комітету України.
Директор Сергій ШКОЛЯРЕНКО
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Ковель.pdf 06.04.2023 18:55
- Протокол №95 ВТО щодо відхилення вимоги Учасника від 10.04.2023.pdf 10.04.2023 11:23
- Протокол №95 щодо відхилення вимоги Учасника від 10.04.2023.docx 10.04.2023 11:23
Дата подачі:
06.04.2023 18:55
Вирішення:
1. Відхилити вимогу № UA-2023-03-15-003164-a.c4 учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМ-ЕНЕРДЖІ 2020" поданої по процедурі відкриті торги (з особливостями) закупівля № UA-2023-03-15-003164-a згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»- Генератори, 31120000-3 (Генератори дизельні) з таких підстав:
Замовником здійснюється закупівля товарів виходячи з власної потреби та з урахуванням ст.21 Закону та ст.26 Особливостей. Під час формування документації до оголошення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі, встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 22 Закону та ст. 28 Особливостей.
Зокрема, вищезазначеними статтями встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю та ін. По суті питання повідомляємо, що під час формування документації з урахуванням предмету закупівлі, ст. 22 Закону, Замовником передбачено вимога щодо надання учасниками підтвердження офіційного представника від виробника запропонованого товару (1 сторінка Додатку 2, пункт 8).
Так, згідно наданої ПП «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ» (надалі – Учасник) пропозиції виробником обладнання, що є предметом закупівлі, є ТОВ «Далгакиран компресор Україна», країна виробник - Україна. На виконання зазначеної вимоги надано сертифікат, згідно якого Учасник є офіційним представником виробника запропонованого обладнання – ТОВ «Далгакиран компресор Україна», який є чинним до 31.12.2023 року, що є належним виконанням вимог тендерної документації.
Необхідно звернути увагу, що Закон не містить прямої заборони для учасників надавати додаткову інформацію у складі тендерної пропозиції. Законом також не встановлено, що подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Тобто надання Учасником додаткового сертифікату офіційного дилера Dalgakiran Makina SAN.VE TIC.A.S. не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки Законом визначено вичерпний перелік підстав, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію як учасника торгів, так і переможця.
Відповідно до п. 1 Особливостей останні встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Так, п. 40 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності, в тому числі, в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік таких невідповідностей не є виключним, крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, відповідно до пункту 40 Особливостей, усунення невідповідностей в додаткових документах, що не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо, не суперечить положенням законодавства та умовам тендерної документації.
Зважаючи на відсутність порушень діючого законодавства та вимог тендерної документації, у Замовника відсутні правові підстави для скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі № UA-2023-03-15-003164-a.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Скасована
СКАСУВАТИ НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
4b3aae3ecef14099b53a3a4262827bd4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-15-003164-a.c3
Назва:
СКАСУВАТИ НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
№ 1
«06» квітня 2023 р.
Ковельське управління водопровідно-каналізаційного господарства «Ковельводоканал» Україна, Волинська обл., м. Ковель, вул. Геологів, 2, пошт. індекс – 45000
ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-15-003164-a
ВИМОГА
СКАСУВАТИ НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
«06» квітня 2023 р. Ковельське управління водопровідно-каналізаційного господарства «Ковельводоканал» (далі – Замовник) опублікував в електронній системі закупівель ПРОТОКОЛ №91 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «КОВЕЛЬСЬКОГО УВКГ» КОВЕЛЬВОДОКАНАЛ від 06.04.2023 (далі – Протокол).
Згідно даного Протоколу ПП "ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ" (далі – Учасник-6) визначено переможцем.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМ-ЕНЕРДЖІ 2020" (далі – Учасник-3/ Скаржник) за результатами ознайомлення з Протоколом та тендерною пропозицією Учасника-6 прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про визначення переможцем Учасника-6 є необґрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним.
1. В Додатку 2 Тендерної документації (на стор. 1) зазначена вимога наступного змісту:
«Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати:
…
8. Надати Сертифікат Дилера офіційного представника, від виробника запропонованого товару.»
Учасник-6 на виконання вищезазначеної вимоги надав у складі своєї тендерної пропозиції Сертифікат офіційного дилера, який підтверджує що компанія ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ» є офіційним дилером оригінальної продукції Dalgakiran Makina SAN.VE TIC.A.S., але зазначений термін дії поширюється на період -12 місяців з дати видачі 20.02.2022 року та на момент тривання даної закупівлі сертифікат втратив чинність.
На підставі вищезазначеного, тендерна пропозиція Учасника-1 підлягає відхиленню згідно п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
2. 05.04.2023 Замовником було опубліковано Вимогу про усунення невідповідностей терміну дії Сертифікату офіційного дилера, який підтверджує що компанія ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ» є офіційним дилером оригінальної продукції Dalgakiran Makina SAN.VE TIC.A.S., зазначений термін дії поширюється на період -12 місяців з дати видачі 20.02.2022 року та на момент тривання даної закупівлі втратив чинність.
Замовник дав Учаснику-6 24 години на виправлення цієї невідповідності та після подання чинного сертифікату визнав Учасника-6 переможцем, проте на сторінці 14 Тендерної документації міститься наступне:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»
Згідно Статті 16. Закону:
«2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
Згідно Статті 16 Закону наявність даного Сертифікату не являється кваліфікаційним критерієм, тому Замовник не мав права подавати дану вимогу Учаснику-6 та визнавати його переможцем.
Неправомірне рішення Замовника порушило право Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Рішення Замовника про визначення переможцем Учасника-6 суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 22, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та ОСОБЛИВОСТЯМИ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, -
ПРОШУ:
Скасувати рішення про визнання переможцем тендеру ПП "ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ у процедурі закупівлі Генератори, 31120000-3 (Генератори дизельні) № у Prozorro: UA-2023-03-15-003164-a
У разі відмови в задоволенні даної Вимоги, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМ-ЕНЕРДЖІ 2020" буде вимушене звернутися для захисту своїх законних прав та інтересів із скаргою до Антимонопольного комітету України.
Директор Сергій ШКОЛЯРЕНКО
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Ковель.pdf 06.04.2023 18:53
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
12.04.2023 00:01
Вимога
Відкликано скаржником
рішення Замовника про визначення переможцем Учасника-6 є необґрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель
Номер:
aa457c1c695d4b8693558f81e012d4da
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-15-003164-a.c2
Назва:
рішення Замовника про визначення переможцем Учасника-6 є необґрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель
Вимога:
№ 1
«06» квітня 2023 р.
Ковельське управління водопровідно-каналізаційного господарства «Ковельводоканал» Україна, Волинська обл., м. Ковель, вул. Геологів, 2, пошт. індекс – 45000
ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-15-003164-a
ВИМОГА
СКАСУВАТИ НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
«06» квітня 2023 р. Ковельське управління водопровідно-каналізаційного господарства «Ковельводоканал» (далі – Замовник) опублікував в електронній системі закупівель ПРОТОКОЛ №91 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «КОВЕЛЬСЬКОГО УВКГ» КОВЕЛЬВОДОКАНАЛ від 06.04.2023 (далі – Протокол).
Згідно даного Протоколу ПП "ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ" (далі – Учасник-6) визначено переможцем.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМ-ЕНЕРДЖІ 2020" (далі – Учасник-3/ Скаржник) за результатами ознайомлення з Протоколом та тендерною пропозицією Учасника-6 прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про визначення переможцем Учасника-6 є необґрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним.
1. В Додатку 2 Тендерної документації (на стор. 1) зазначена вимога наступного змісту:
«Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати:
…
8. Надати Сертифікат Дилера офіційного представника, від виробника запропонованого товару.»
Учасник-6 на виконання вищезазначеної вимоги надав у складі своєї тендерної пропозиції Сертифікат офіційного дилера, який підтверджує що компанія ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ» є офіційним дилером оригінальної продукції Dalgakiran Makina SAN.VE TIC.A.S., але зазначений термін дії поширюється на період -12 місяців з дати видачі 20.02.2022 року та на момент тривання даної закупівлі сертифікат втратив чинність.
На підставі вищезазначеного, тендерна пропозиція Учасника-1 підлягає відхиленню згідно п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
2. 05.04.2023 Замовником було опубліковано Вимогу про усунення невідповідностей терміну дії Сертифікату офіційного дилера, який підтверджує що компанія ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ» є офіційним дилером оригінальної продукції Dalgakiran Makina SAN.VE TIC.A.S., зазначений термін дії поширюється на період -12 місяців з дати видачі 20.02.2022 року та на момент тривання даної закупівлі втратив чинність.
Замовник дав Учаснику-6 24 години на виправлення цієї невідповідності та після подання чинного сертифікату визнав Учасника-6 переможцем, проте на сторінці 14 Тендерної документації міститься наступне:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»
Згідно Статті 16. Закону:
«2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
Згідно Статті 16 Закону наявність даного Сертифікату не являється кваліфікаційним критерієм, тому Замовник не мав права подавати дану вимогу Учаснику-6 та визнавати його переможцем.
Неправомірне рішення Замовника порушило право Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Рішення Замовника про визначення переможцем Учасника-6 суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 22, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та ОСОБЛИВОСТЯМИ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, -
ПРОШУ:
Скасувати рішення про визнання переможцем тендеру ПП "ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ у процедурі закупівлі Генератори, 31120000-3 (Генератори дизельні) № у Prozorro: UA-2023-03-15-003164-a
У разі відмови в задоволенні даної Вимоги, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМ-ЕНЕРДЖІ 2020" буде вимушене звернутися для захисту своїх законних прав та інтересів із скаргою до Антимонопольного комітету України.
Директор Сергій ШКОЛЯРЕНКО
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Ковель.pdf 06.04.2023 18:43
Дата подачі:
06.04.2023 18:43
Опис причини скасування:
Перезавантаження документа
Дата скасування:
06.04.2023 18:54
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
e749a581c92147bcae8e6bcb467c3375
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-15-003164-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
щодо усунення невідповідностей чинному законодавству
Пов'язані документи:
Учасник
- Документ Microsoft Office Word (3).docx 17.03.2023 09:35
- Протокол №71 від 20.03.2023.pdf 20.03.2023 08:48
Дата подачі:
17.03.2023 09:35
Вирішення:
Відхилити вимогу №UA-2023-03-15-003164-a.b1 поданої по процедурі відкриті торги (з особливостями) закупівля № UA-2023-03-15-003164-a згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – Генератори, 31120000-3 (Генератори дизельні) з таких підстав:
Замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує встановлені законодавством норми.
При цьому ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
При цьому вимога щодо локалізації не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.03.2023 15:02