-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт відділення педіатрії №1 діагностичного корпусу «В-3» комунального підприємства «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Київська, 60
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Завершена
7 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 78 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 78 000.00 UAH
Період оскарження:
15.03.2023 10:39 - 20.03.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення замовника
Номер:
7b9706df39d64e57a21a6c5c78eec675
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-15-002652-a.b2
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Вих. №07/04
Від «07» квітня 2023 року.
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія
АМК України з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель
Місцезнаходження:
м. Київ, вул. Митрополита В.Липківського, 45
ЗАМОВНИК:
Комунальне некомерційне підприємство
«Рівненська обласна дитяча лікарня»
Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03067009
Місцезнаходження:
33027, Україна , Рівненська область, м. Рівне,
вулиця Київська будинок 60.
Суб’єкт оскарження (СКАРЖНИК):
ТзОВ фірма «Кортакоз»
Код ЄДРПОУ: 13993936
35701, Україна, Рівненська область,
Здолбунівський район, місто Здолбунів
вулиця Лесі Українки будинок 6В
Інформація про закупівлю:
Послуга: «Поточний ремонт відділення педіатрії №1 діагностичного корпусу «В-3» комунального підприємства «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Київська, 60» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Ідентифікатор (номер) закупівлі: UA-2023-03-15-002652-a
Дата коли Скаржнику стало відомо про порушення прав: 04.04.2023р.
Скарга
на рішення про визначення переможця
Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
Предмет закупівлі: Послуга: «Поточний ремонт відділення педіатрії №1 діагностичного корпусу «В-3» комунального підприємства «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Київська, 60» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон) визначено, що цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Також відповідно до положень «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі за текстом – Особливості) Затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Частиною 1 статтею 5 Закону визначено такі основні принципи:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури
закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Абзац 3 пункту 56 Особливостей визначає, що скарги, які стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
На підставі вищенаведеного та в порядку, що визначений ст.18 Закону та з урахуванням положень Особливостей, ТзОВ фірма «Кортакоз» (далі за текстом – Особа, що подає скаргу або скаржник) звертається до Органу оскарження з цієї скаргою щодо захисту своїх прав і законних інтересів, а саме:
04.04.2023 року Комунальним некомерційним підприємством «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради (далі за текстом – Замовник), було оприлюднено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою собою про намір укласти договір яким було визначено переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Оленвіт» (далі за текстом учасник – переможець), а також було ухвалене рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником – переможцем.
І. Щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі
ТОВ «ОЛЕНВІТ»
Вважаємо, що визначення переможця процедури закупівлі було здійсненне з порушенням вимог чинного законодавства та умов Тендерної документації.
Наша позиція ґрунтується на наступному.
1. Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (технічна специфікація згідно Додатку 1 до тендерної документації) та копію ліцензії на провадження відповідної діяльності (в разі якщо така діяльність підлягає ліцензуванню).
Також, відповідно до пункту 7 Розділу ІІІ Тендерної документації «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим Замовником вимогам.» у складі тендерної пропозиції Учасники надають наступні документи зокрема:
- Ліцензію на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності. Об’єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2
Також, Замовником було вказано наступне: - у разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає законодавчі підставі ненадання вищезазначеного документу.
Учасником-переможцем в складі його тендерної пропозиції НЕ було надано Ліцензії на право займатись відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності, а також НЕ було надано листа – пояснення про те, що вищезазначений документ не повинен надаватись, як цього вимагає пункт 7 Розділу ІІІ Тендерної документації «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим Замовником вимогам.»
Таким чином, Учасник – переможець не виконав вимоги щодо надання одного з вищезазначених документів. А це в свою чергу не давало Замовнику ЖОДНОЇ інформації про те, чи може такий учасник надавати послуги з поточного ремонту які передбачені даною закупівлею, що прямо впливає на предмет даної закупівлі.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей;
В пункті 40 Особливостей зазначається, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовником, було надано Вимогу про усунення невідповідностей для Учасника-переможця в якій серед іншого зазначалось, що Учасник повинен завантажити - *ліцензію на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності. Об’єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.
Слід зазначити, що Замовник в пункті 6 Розділу ІІІ Тендерній документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» прямо вказує на те, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, після чого зазначається, що необхідно подати копію ліцензії на провадження відповідної діяльності. Отже, неподання ліцензії на право займатись відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності, або листа – пояснення прямо впливає на предмет закупівлі в даному випадку.
Таким чином, Замовником відбулось зловживання правом для надання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Виходячи з того, що неподання ліцензії на право займатись відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності, або листа – пояснення прямо впливає на предмет закупівлі в даному випадку, оскільки предметом закупівлі є надання послуг з поточного ремонту, то Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію Учасника який не надав ліцензію на право займатись відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності, або листа – пояснення, на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
2. Відповідно до пункту 7 Розділу ІІІ Тендерної документації «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим Замовником вимогам.» зокрема зазначається, що у складі тендерної пропозиції Учасники надають наступні документи: у випадку наявності електроінструментів протокол випробування опору ізоляції електроінструменту.
Учасником-переможцем в складі тендерної пропозиції було надано документ з назвою «Довідка МТБ.PDF.p7s» в якій Учасник-переможець зазначає наявність обладнання матеріально-технічної бази яке є необхідними для виконання умов договору за результатами закупівлі, серед іншого в довідці вказані електроінструменти, відповідно Учасник – переможець повинен був надати в складі тендерної пропозиції протоколи випробувань опору ізоляції електроінструменту, Учасником-переможцем було надано в складі тендерної пропозиції документ з назвою «Протокол перевірки ізоляції електрообладнання», проте в даному документі вказані не усі інструменти які зазначаються в наданій Учасником – переможцем довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, отже Учасником переможцем не була виконана дана вимога повністю під час подання тендерної пропозиції.
Замовником було надано Вимогу про усунення невідповідностей в якій зазначалось що Учасник-переможець повинен завантажити «у випадку наявності електроінструментів протокол випробування опору ізоляції електроінструменту.». Учасником-переможцем на виконання даної вимоги було завантажено документ «Протокол випробув електроінструмент», проте в даному документі не зазначено про те, що було проведено випробування опору ізоляції електроінструменту по усіх електроінструментах які зазначаються в наданому Учасником-переможцем документі «Довідка МТБ.PDF.p7s», а саме не згадується «Зварювальний перетворювач IGBT Dnipro-M SAB-15DEB», Зварювальний апарат «Kaiser Turbo 250-M», Зварювальний аппарат інверторний «TWI-280D», Дриль електрична Dnipro-M HD-132D, Перфоратор ЗП-9824 Зенит, Перфоратор ZIC-26KI-Compasy, Аппарат для зварювання пластикових труб TW-7220, Компресор Power Craft AC-5020, Компресор Odwerk TOF-7524.
Таким чином, Учасник – переможець не повністю виконав вимогу про усунення невідповідностей в цій частині.
Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли:
1) учасник процедури закупівлі:
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію ТзОВ «Оленвіт».
ІІ. Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Кортакоз»
1) Підставою для відхилення пропозиції скаржника в протоколі зазначено, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Зазначаємо, що Замовником було опубліковано Вимогу про виправлення невідповідностей пропозиції Учасника наступного змісту:
«Шановний Учаснику! Прошу привести у відповідність документи відповідно до вимог тендерної документації, а саме: 1. Розділ ІІІ, пункт 7 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам»: - Протокол випробування опору ізоляції електроінструменту - сертифікат на оцінювання екологічної дієвості, який виданий учаснику відповідним акредитованим та сертифікованим центром та посвідчує, що учасник здійснює господарську діяльність згідно з чинними нормативними документами і відповідає вимогам ДСТУ 14031:2016 (ISO 14031:2013, IDT) «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови»; - сертифікат на систему управління щодо протидії COVID-19 (COVID-SAFE CERTIFICATE), який виданий учаснику відповідним акредитованим та сертифікованим центром та посвідчує, що учасник здійснює господарську діяльність згідно з чинними нормативними документами і відповідає вимогам SIC.COVID-FREE: 2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги до організації»; - сертифікат на систему інжиніринг пожежної безпеки, який виданий учаснику відповідним акредитованим та сертифікованим центром та посвідчує, що учасник здійснює господарську діяльність згідно з чинними нормативними документами і відповідає вимогам ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи»; - сертифікат на систему соціальної відповідності, який виданий учаснику відповідним акредитованим та сертифікованим центром та посвідчує, що учасник здійснює господарську діяльність згідно з чинними нормативними документами і відповідає вимогам ДСТУ ISO 26000:2019 (ISO 26000:2010, IDT) «Настанови щодо соціальної відповідності»; - - сертифікат на систему управління інформаційною безпекою, який виданий учаснику відповідним акредитованим та сертифікованим центром та посвідчує, що учасник здійснює господарську діяльність згідно з чинними нормативними документами і відповідає вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014. IDT) «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги». Перелік даних документів відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника. 2. Прошу привести у відповідність Додаток №5 до тендерної документації, а саме: Пункт 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: В Підсумковій відомості ресурсів поданої Учасником у складі тендерної пропозиції зазначено у р. II «Будівельні машини, враховані у складі загальновиробничих витрат» дане обладнання: - Пилка дискова електрична – 62,85 маш.год. - Станок для різання керамічної плитки – 121,48 маш.год. У Довідці про наявність матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі Учасника № 191 від 22 березня 2023 року дане обладнання не вказано. Пункт 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: Згідно Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 поданої Учасником у складі тендерної пропозиції зазначено наступні види робіт: - у р. 2 «Підлога» - влаштування підлоги з керамічної плитки та лінолеуму -у р. 3 «Стіни» - облицювання поверхонь стін керамічної плитки на розчині із сухої клеючої суміші - у р. 6 «Сантехнічні роботи» - роботи по монтажу сантехнічного обладнання -у р. 7 «Електромонтажні роботи» - роботи по установленню вимикачів та перемикачів, прокладання проводів при схованій проводці, установка розеток, світильників. В Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 191 від 22 березня 2023 року не вказано працівників будівельних професій на вказані роботи. Пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» - привести у відповідність згідно затвердженої форми наведеній у Додатку 5 до тендерної документації, а також надати документи, що підтверджують виконання аналогічного договору.»
Скаржником було самостійно проаналізовано заново тендерну документацію та свою пропозицію та завантажено додаткові документи, які на розсуд Скаржника мали бути у складі пропозиції та в рамках відведених 24-х годин, а саме було завантажено наступні файли:
28 березня 2023 об 17:26 «Електронний підпис»;
28 березня 2023 об 17:26 «Аналогічні договори.pdf.p7s»;
28 березня 2023 об 17:26 «МТБ.pdf.p7s»;
28 березня 2023 об 17:26 «Працівники.pdf.p7s»;
28 березня 2023 об 17:25 «Аналогічний договір Березне ДНЗ.pdf»;
28 березня 2023 об 17:25 «Сертифікат SIC.COVID-FREE.pdf»;
28 березня 2023 об 17:25 «Сертифікат ISO 26000.pdf»;
28 березня 2023 об 17:25 «Сертифікат ISO 23932.pdf»;
28 березня 2023 об 17:25 «Сертифікат ISO 14031.pdf»;
28 березня 2023 об 17:25 «Сертифікат ISO 27001.pdf»;
28 березня 2023 об 17:25 «Протокол перевірки ізоляції електрообладнання.pdf»;
28 березня 2023 об 17:25 «Працівники.pdf»;
28 березня 2023 об 17:25 «Аналогічні договори.pdf»;
28 березня 2023 об 17:25 «МТБ.pdf»;
28 березня 2023 об 17:25 «Підтвердження повного виконання договору підряду №115.pdf».
Зазначаємо, що згідно п. 39 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до п. 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
СЛІД ЗАЗНАЧИТИ, ЩО ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ, ОПРИЛЮДНЕНА ЗАМОВНИКОМ НА ВЕБ-ПОРТАЛІ УПОВНОВАЖЕНОГО ОРГАНУ, ВИКЛАДЕНА НЕ ЧІТКО ТА НЕ МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ САМЕ НЕВІДПОВІДНОСТІ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, ЩО ПОДАНІ СКАРЖНИКОМ У ПРОПОЗИЦІЇ ТА/АБО ПОДАННЯ ЯКИХ ПЕРЕДБАЧАЛОСЯ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, ВИЯВЛЕНІ ЗАМОВНИКОМ, ЯКИМ ЧИНОМ УСУНУТИ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ.
Яким чином Учаснику потрібно було привести у відповідність Додаток №5 до тендерної документації, а саме: Пункт 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»:????
Та інше.
Згідно протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 114 від 29.03.2023 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Кортакоз» в якому зазначено:
«
»
Виходячи з підстав відхилення щодо першої підстави зазначаємо, що в Учасника станом на 28.12.2022 року був діючий попередній договір оренди обладнання, будівельних машин, автомобілів та механізмів № 01/02-22 від 01.02.2022 року.
Щодо другої підстави зазначаємо, що під час виправлення виявлених невідповідностей Замовником не було жодної вимоги щодо виправлення «Реєстр документів, наданих у складі тендерної пропозиції» і приведення його у відповідність до вимог тендерної документації.
За таких умов, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності у відповідності до пункту 40 Особливостей, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
З огляду на вищевикладене, Замовником було неправомірно відхилено пропозицію скаржника.
Аналогічна позиція Колегії викладена в Рішенні №7028-р/пк-пз від 29.11.2022, № 41-р/пк-пз від 02.01.2023 та інші.
На підставі положень Закону а також Особливостей, звертаємося до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті.
2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Оленвіт» переможцем процедури закупівлі яке оформлено Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 04 квітня 2023 року.
3. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 114 від 29.03.2023 (дата оприлюднення в системі – 29.03.2023) стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Кортакоз».
Документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі
Директор ТзОВ фірма «Кортакоз» Олександр Дашкель
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 07.04.23.pdf 07.04.2023 17:56
- Скарга АМКУ 07.04.2023.docx 07.04.2023 17:56
- Скарга 07.04.23.pdf.p7s 07.04.2023 18:29
- Рішення від 11.04.2023 № 4540.pdf 11.04.2023 17:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.04.2023 № 5011.pdf 19.04.2023 14:11
- Рішення від 18.04.2023 № 5011.pdf 20.04.2023 18:10
- Відповідь на скаргу 13.04.2023.docx 13.04.2023 15:08
- Відповідь на Скаргу13.04.2023.pdf 13.04.2023 15:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.04.2023 18:40
Дата розгляду скарги:
18.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.04.2023 17:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.04.2023 18:10
Скарга
Скасована
скарга
Номер:
b9d23f20276f427d86b2cb8ab037a508
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-15-002652-a.b1
Назва:
скарга
Скарга:
скарга
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
07.04.2023 17:21