• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби дезінфекційні

код ДК 021:2015 - 33630000-5 «Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату» (Засоби дезінфекційні)

Торги відмінено

277 635.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 388.18 UAH
Період оскарження: 15.01.2018 15:40 - 27.01.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

оскарження

Номер: 62e1bc1697554ec68ed4217b1a50b6a7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-15-001989-a.c1
Назва: оскарження
Вимога:
Шановний Замовнику! В системі «Держзакупівлі.онлайн» було оприлюднене оголошення щодо закупівлі – «Засоби дезінфекційні», ідентифікатор закупівлі UA-2018-01-26-001989-a. Участником Бучко І.В., було подано необхідний пакет документів та виконані усі умови для участі у вищезазначеній закупівлі, згідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». 19.02.2018 року на сайті закупівлі оприлюднений протокол № 6 від 19.02.2018 року, згідно до якого ФОП Бучко І.В., було дискваліфіковано, та зазначені підстави дискваліфікації. З підставами наведеними в протоколі № 6 від 19.02.2018 року повністю незгодні з наступних підстав. По перше: В протоколі № 6 від 19.02.2018 року, зазначено, що на засоби дезінфекційні «Хлорне вапно», «Формалін» та «Мурашина кислота» свідоцтва про державну реєстрацію не було надано. Дійсно, на вищезазначені засоби учасником не були надані свідоцтва про державну реєстрацію, оскільки такі свідоцтва відсутні взагалі, бо вищенаведені засоби не підлягають обов’язковій державній реєстрації дезінфекційних засобів згідно до постанови Кабінету міністрів України від 03 липня 2006 року № 908 «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів». Виходячи з вищенаведеного учасник не мав змоги надати такі документи оскільки вони не передбаченні вимогами чинного законодавства та відсутні у виробників. По друге: В протоколі № 6 від 19.02.2018 року, зазначено, що на засоби дезінфекційні «Формалін» та «Мурашина кислота» висновків санітарно-гігієнічної експертизи МОЗ України не було надано. Дійсно, на вищезазначені засоби учасником не були надані висновків санітарно-гігієнічної експертизи МОЗ України, оскільки вищезазначені засоби не є медичним товарами та на них не поширюється обов’язкове отримання висновків санітарно-гігієнічної експертизи МОЗ України. По третє: В протоколі № 6 від 19.02.2018 року, зазначено, що пунктом 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації по предмету закупівлі код ДК 021:2015 - 33630000-5 «Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату» (Засоби дезінфекційні) вимагалося наступне: В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. Виходячи з вищенаведеного Замовник вимагає надання довідки в довільній формі з зазначенням причин відсутності певних документів (довідок) та з обов’язковим посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. Така вимога є безпідставною, оскільки не існує правових актів які б регулювали відсутність певних документів. Згідно до чинного законодавства України нормативно-правові акти регулюють отримання документів, що є обов’язковими. Відповідно до ст. 16 частини 4 Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. До того ж, відповідно до ст. 16 частини 4 другого абзацу ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Виходячи з вищенаведеного, Замовник при відхилені пропозиції ФОП Бучко І.В., посилається на формальні підстави, які в дійсності не є обов’язкові до виконання, оскільки викладені таким чином, що виконати їх відповідно до норм чинного законодавства України не є можливим! При цьому Замовником порушується принципи здійснення закупівель таких як, максимальна економія та ефективність та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, та як наслідок порушує ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 38 ч.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально Згідно до вищевикладеного, керуючись Законом України Про публічні закупівлі», Вимагаю: - скасувати прийняте рішення про дискваліфікацію ФОП Бучко І.В; - провести неупереджену оцінку пропозиції ФОП Бучко І.В. Якщо моя вимога не буде задоволена, я буду змушений звернутися до усіх Державних контролюючих установ України, в тому числі МОЗ України, Департамент захисту економіки Національної поліції України, Прокуратуру України, НАБУ, громадських Організацій та інше.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та взяв до уваги інформацію, викладену у вимозі про усунення порушення UA-2018-01-15-001989-a.c1 від 21.02.2018 року. Тендерним комітетом на засіданні від 23.02.2018 року прийнято рішення щодо відміни торгів відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та частини 1 розділу VI Тендерної документації для процедури закупівлі-відкриті торги по предмету закупівлі код ДК 021:2015 - 33630000-5 «Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату» (Засоби дезінфекційні), у зв’язку з потребою в коригуванні та уточненні Тендерної документації, зокрема технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено