-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Медичні матеріали (Лот № 1 Шовний матеріал – 21 найменування; Лот № 2 – Перев’язувальний матеріал - 8 найменувань; Лот № 3 – Хірургічні рукавички - 4 найменування)
Завершена
921 860.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 102.50 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 102.50 UAH
Період оскарження:
14.03.2023 21:52 - 23.03.2023 23:00
Вимога
Є відповідь
Дискримінація
Номер:
da184d2e94bf403a86e521e0547c64a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-14-012675-a.c2
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Доброго дня! Шановний замовнику, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та рекомендаціями МОЗ та МЕРТ, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
У ході зміни документації до тендеру у останній день подачі було прописано так, що не всі учасники помітили зміни.
Разом з цим було додано такі позиції, які є тільки у одного виробника. А згідно документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції лист виробника (представника, дилера, дистриб'ютора виробника), щодо терміну придатності товару, який становитиме на момент поставки не менше 12 місяців або не менше 80% від загального терміну придатності товару визначеного виробником (лист повинен містити посилання на номер оголошення про проведення відкритих торгів) (надають всі учасники процедури закупівлі).
У ЛОТІ 2 Перев’язувальні матеріали було додано позицію Халат хірургічний стерильний, розмір XL. Яким чином халати відносяться до перев’язувальних матеріалів?
Крім цього характеристика даної позиції прописано під виробника Mercator Medical. Аналогів не існує. Запропонувати еквівалент НЕМОЖЛИВО, так як вказаний або виробник конкретний, або характеристки, які відносяться до конкретного виробника.
Отже, Замовником в Тендерній документації створене підrрунтя для штучного обмеження кола потенційних учасників тільки тими особами, які отримають відповідне підтвердження від одного виробника або представника такого виробника, тобто -виробник особисто або через своїх уповноважених представників отримає одноосібне право впливати на коло потенційних учасників зазначеної Процедури закупівлі.
Звертаємо увагу, що наявність гарантійного листа жодним чином не гарантує належної поставки у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, оскільки виробник ( офіційний представник) не несе жодної відповідальності за договірними відносинами між учасником і замовником. Так само наявність гарантійного листа не гарантує в подальшому належну якість товару, оскільки лист виробника і якість товару жодним чином не пов' язані між собою, адже підтвердженням відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути лише сертифікати відповідності, декларація про відповідність, інструкція про застосування. Крім того, гарантійний лист жодним чином не гарантує і те, що товар, який буде постачатися, не буде фальсифікованим, що б не вкладалося в дане поняття.
Таким чином, Тендерна документація в частині технічних вимог до предмету закупівлі щодо лоту № 1, всупереч ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», містить вимоги, що обмежують конкуренцію, звужує коло потенційних учасників та призводить до дискримінації потенційних учасників, оскільки жодна особа, яка не буде уповноважена виробником та/або уповноваженим представником виробника зазначеного товару на участь в Процедурі закупівлі не зможе взяти в ній участь.
Усунення порушення положень законодавства про публічні закупівлі в Тендерній процедурі, на думку Скаржника, можливе шляхом:
- виключення з Тендерної документації по лоту № 9 позиції № 9,
- виключення з Тендерної документації вимоги щодо надання гаранпиного листа виробника (представництва, філії виробника -якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується Учасником, у кількості, зі
строками придатності та в терміни, визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією Учасника торгів
- або здійснення закупівлі зазначеного товару окремим лотом.
У учасника з максимальними цінами є всі гарантійні листи, отримані 23.03.2023 року. Проте у інших учасників було визначено аномально низьку ціну на аналогічні позиції закупівлі.
На основі вищевикладеного просимо провести торги чесно, Прозоро, а не пропагувати корупцію своїми діями.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2023 13:42
Вирішення:
Шановний учаснику, повідомляємо, що керуючись вимогами статті 1l та 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням наказом генерального директора, а саме KHП «Хмільницька ЦЛ» Хмільницької міської ради від 10.03.2022 р. № 59-д, надалі Замовник має право з власної ініціативи a6o у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, a6o за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель .таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів, враховуючи положення п. 51 Особливостей, затверджених ПKMУ № 1178 від 12.10.2022 р.
Зміни, що вносяться Замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. На виконання зазначеного Замовником 22 березня 2023 р. було оприлюднено перелік змін, що вносяться окремим файлом та разом з тим викладено тендерну документацію зі змінами.
Наголошуємо, що Замовник також керується та дотримується принципи закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та рекомендаціями МОЗ та МЕРТ: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з цього, що стосується Вашої вимоги, повідомляємо наступне: надати у складі тендерної пропозиції лист виробника (представника, дилера, дистриб'ютора виробника), щодо терміну придатності товару, який становитиме на момент поставки не менше 12 місяців або не менше 80% від загального терміну придатності товару визначеного виробником (лист повинен містити посилання на номер оголошення про проведення відкритих торгів) (надають всі учасники процедури закупівлі). Згідно даної вимоги Замовником була передбачена можливість надання такого листа від виробника або представника або дилера або дистриб'ютора виробника чим було надано рівні можливості учасників, та розширено можливість для приймання в участі більшої кола Учасників. Та слугувало як гарантія для Замовника отримати якісний товар.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ НЕЗАКОННОГО РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ЗАКУПІВЛІ ТА ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ
Номер:
90804e6c59c14caf82c2e5fea1e90898
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-14-012675-a.b1
Назва:
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ НЕЗАКОННОГО РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ЗАКУПІВЛІ ТА ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ
Вимога:
Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМІЛЬНИЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" ХМІЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ проводиться закупівля по предмету: Медичні матеріали (Лот № 1 Шовний матеріал – 21 найменування; Лот № 2 – Перев’язувальний матеріал - 8 найменувань; Лот № 3 – Хірургічні рукавички - 4 найменування)
За результатами розгляду пропозицій Замовником Лот № 1 (Шовний матеріал – 21 найменування) визнано переможцем закупівлі ФОП "Клочківська Світлана Анатоліївна".
При цьому ФОП Волошина А.А. просить Замовника взяти до уваги підстави для відхилення пропозиції ФОП "Клочківська Світлана Анатоліївна" та скасувати прийняте ним рішення про визначення переможця закупівлі з огляду на наступне:
Невідповідність учасника:
Відповідно до вимог ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЇ для процедури закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію яка:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Отже, при перевірці, перегляду документів учасника ФОП "Клочківська Світлана Анатоліївна" нами було виявлено не відповідність в тендерній пропозиції даного учасника, а саме:
Учасником до поставки запропоновано товар згідно позицій 15-17 Сітку медична поліпропіленова, що не відповідає медико-технічним вимогам Замовника. А саме згідно наданих документів для підтвердження всім медико технічним вимогам (копії яких надані в тендерні пропозиції цього учасника) до поставки запропонована сітка медична поліпропіленова, що має колір білий (або синій або білий у поєднанні з синім). Що суперечить вимогам замовника «незабарвлена».
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФОП "Клочківська Світлана Анатоліївна" не відповідала вимогам ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ процедури закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та вимогам до предмета закупівлі, на підставі чого підлягає відхиленню.
Отже вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ФОП "Клочківська Світлана Анатоліївна" як таку, що не відповідає вимогам ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ процедури закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та вимогам до предмета закупівлі.
Наголошуємо, що у випадку нереагування на дану вимогу та нескасування рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ФОП "Клочківська Світлана Анатоліївна" враховуючи положення ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» ФОП Волошина А.А звертатиметься до органу, що здійснює контроль над замовником та до суду, повідомивши також Державну аудиторську службу України про наявні підстави для притягнення до адміністративної відповідальності Уповноваженої особи Замовника, кваліфікуючи дії за ч. 3 ст. 164-14 КУпАП: невідхилення пропозиції, яка підлягала відхиленню відповідно до закону (штраф у розмірі від 25 500 до 51 000 грн).
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 28.03.2023 19:02
- протоко212.pdf 01.04.2023 19:18
Дата подачі:
28.03.2023 19:03
Вирішення:
1. Вимогу ФОП Волошина А.А. задовольнити.
2. Відмінити закупівлю за Лотом № 1 «Шовний матеріал» за предметом ДК 021:2015:33140000-3 Медичні матеріали UA-2023-03-14-012675-a на підставі п.п. 2 п. 47 Особливостей.
3. Оприлюднити інформацію про відміну закупівлі за Лотом № 1 «Шовний матеріал» за предметом ДК 021:2015:33140000-3 Медичні матеріали UA-2023-03-14-012675-a на сайті Уповноваженого органу.
Статус вимоги:
Задоволено