-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів
Проект договору міститься у складі документації
Завершена
145 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 450.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 450.00 UAH
Період оскарження:
14.03.2023 17:39 - 20.03.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення замовника
Номер:
3193c9456ddb4a9ab789d653b07e8c81
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-14-012147-a.a1
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
СКАРГА
на рішення, Замовника, яке затверджене протокольним рішенням №146 від 27.03.2023 року уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі в ПАТ «Прикарпаттяобленерго».
ДП “ Автоколона 2222 “ ВАТ “ Івано-Франківськавтотранс “ (надалі – Учасник», Скаржник, суб’єкт оскарження) приймає участь у процедурі закупівлі – «ДК 021:2015: 90510000-5— Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів)» оголошеній Замовником (оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу – UA-2023-03-14-012147-a ) (надалі – Процедура закупівлі, тендер, торги).
Цим зазначаємо, що Замовником всупереч норм законодавства України були порушені права та законні інтереси суб'єкта оскарження, у зв'язку з чим, користуючись
Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», своїми законними правами, ДП “ Автоколона 2222 “ ВАТ “ Івано-Франківськавтотранс “ подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Дискримінаційними, незаконними, упередженими та такими, що порушують права та законні інтереси Скаржника, є рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції (надалі – Пропозиція) суб’єкта оскарження та створення обставин, за яких визнає переможцем процедури закупівлі учасника пропозиція якого є наступна. Замовник відхилив Пропозиції ДП “ Автоколона 2222 “ ВАТ “ Івано-Франківськавтотранс “ пропозиція якого становить 92 820,00 грн. та визнає переможцем закупівлі пропозицію ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928" яка становить 116 220,00 гривень.
ДП “ Автоколона 2222 “ ВАТ “ Івано-Франківськавтотранс “ не погоджується з підставами відхилення, викладеними у протоколі Замовника від 27.03.2023 № 146, з огляду на наступне.
Замовник у вказаному протоколі зазначає дві причини на підставі яких було відхилило нашу пропозицію а саме:
1. причина замовника
Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Тендерної документації учасником подані документи у форматі, що не відповідає вимогам тендерної документації;
- відповідно до п.8 «Кваліфікаційні критерії до учасників» розділу 3 Тендерної документації Учасником не підтверджена наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: довідкою № 9 від 22.03.2023 року про наявність власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник підтвердив наявність власних контейнерів для збору відсортованих відходів (ПЕТ, скло, папір) у кількості 30 штук.
Учасник не надав підтверджуючих документів щодо на підтвердження права власності на зазначене обладнання.
1. Стосовно наведеного заперечуємо наступне:
24 березня 2023 14:43 ДП “ Автоколона 2222 “ ВАТ “ Івано-Франківськавтотранс “ повторно завантажило довідку 9. Додаток 6 МТБ 24.03 в якій відобразило наявність в неї:
На підтвердь ДП “ Автоколона 2222 “ ВАТ “ Івано-Франківськавтотранс “ завантажило файл «Накладна на контейнери 001» та довідку за назвою 27.2 Договір оренди, акт прийому лінії інформація.pdf даному документі є акт прийому передачі від 12.01.2023 року на контейнери для збору ПЕТ- пляшок, скла, макулатури в кількості 30 штук.
Вище вказані документи підтверджують наявність у володінні ДП “ Автоколона 2222 “ ВАТ “ Івано-Франківськавтотранс “ матеріально технічної бази. Таким чином наше підприємство виконало вимогу та надало підтверджуючі документи.
2. причина замовника
Враховуючи вищенаведене, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого підпункту першого пункту 41 Особливостей, оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
2. Стосовно наведеного заперечуємо наступне:
24 березня 2023 14:43 ДП “ Автоколона 2222 “ ВАТ “ Івано-Франківськавтотранс “ надало пояснення, щодо всіх зауважень і повторно до завантажило документи.
При відхиленні Замовник зобов’язаний конкретизувати причини відхилення так як АТ «Прикарпаттяобленерго» не описує які саме вимоги ми порушили. Тому дана причина не може бути підставою для відхилення.
Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
На підстав вищенаведеного, керуючись ст.ст. 5, 18, 22 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
ПРОШУ:
1) прийняту дану скаргу до розгляду;
2) зобов'язати АТ «Прикарпаттяобленерго» усунути порушення Процедури закупівлі, зокрема, скасувати його рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ДП “ Автоколона 2222 “ ВАТ “ Івано-Франківськавтотранс “ .
***Крім того, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua; за подання скарги до органу оскарження здійснена плата через електронну систему закупівель у відповідності до законодавства України.
Уповноважена особа учасника Інженер ___________________Ю. В. Петришин
Пов'язані документи:
Учасник
- +скарга_UA-2023-03-14-012147-a.docx 28.03.2023 19:54
- Платіжне доручення 001.jpg 29.03.2023 13:32
- +скарга_UA-2023-03-14-012147-a.pdf 29.03.2023 13:32
- рішення від 31.03.2023 № 4012.pdf 31.03.2023 14:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.04.2023 № 4353.pdf 07.04.2023 10:24
- рішення від 06.04.2023 № 4353.pdf 11.04.2023 13:35
- Відповідь на скаргу (скан).pdf 04.04.2023 16:18
- АМК -Відповідь на скаргу ВИВЕЗЕННЯ ВІДХОДІВ.docx 04.04.2023 16:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.03.2023 10:34
Дата розгляду скарги:
06.04.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.03.2023 14:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.04.2023 13:35