• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт доріг по вул. Малишка, вул. Піщана, вул. Васильківська, вул. Зарічна, вул. Яровівська, вул. Трипільська, вул. Каштанова, вул. Київська, вул. Миру, вул. Отамана Зеленого, вул. Панський Яр, вул. Шевченка, вул. Чепеликів, вул. Соборна, вул. Б.Хмельницького, мкрн. Яблуневий, мкрн. Сосновий, ж.м. Лукавиця, ж.м. Полянський, 1, с. Таценки в м. Обухів Київської області

Торги не відбулися

3 873 298.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 366.49 UAH
Період оскарження: 14.03.2023 16:45 - 02.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне обрання переможця

Номер: 170a1028e07d46c2893beedbbd2fa229
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-14-011555-a.a4
Назва: Неправомірне обрання переможця
Вимога:
Тендерному комітету Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області ВИМОГА 14-03-2023 р. в електронній системі PROZORRO було оприлюднено оголошення UA-2023-03-14-011555-a на відкриті торги з особливостями «Поточний ремонт доріг по вул. Малишка, вул. Піщана, вул. Васильківська, вул. Зарічна, вул. Яровівська, вул. Трипільська, вул. Каштанова, вул. Київська, вул. Миру, вул. Отамана Зеленого, вул. Панський Яр, вул. Шевченка, вул. Чепеликів, вул. Соборна, вул. Б.Хмельницького, мкрн. Яблуневий, мкрн. Сосновий, ж.м. Лукавиця, ж.м. Полянський, 1, с. Таценки в м. Обухів Київської області» на суму 3 873 298,00 UAH (з ПДВ). По даній закупівлі було подано три пропозиції Учасників , в тому числі і пропозиція ТОВ “ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 208” . За результатами проведеного аукціону пропозиції учасників були розташовані наступним чином: 1. ТОВ “ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 208» на суму 3 433 838,26 UAH, з ПДВ. 2. ТОВ "МЕГА-БУДТРАНС" на суму 3 810 000,00 UAH, з ПДВ 3. ТОВ ВЕЛАРМ на суму 3 814 935,88 UAH, з ПДВ За результатами аукціону найбільш вигідна пропозиція учасника ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 208» перейшла на кваліфікацію та відповідно до протоколу № 27/ТД від 06.04.2023 дана пропозиція була відхилена , як така що не відповідає вимогам Замовника. Після цього , надійшла на кваліфікацію пропозиція ТОВ "МЕГА-БУДТРАНС" , яка відповідно до протоколу №28/ТД від 06.04.2023р. булі визнана Переможною. Відповідно до ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ “ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 208”, як учасник спрощеної закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника , так як пропозиція ТОВ "МЕГА-БУДТРАНС" на суму 3 810 000,00 UAH, з ПДВ не відповідає вимогам замовника з наступних підстав: 1. Відповідно до вимоги п.3 Додатку 1 до ТД Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей. Першим днем строку, передбаченого цією тендерною документацією та/ або Законом та/ або Особливостями, перебіг якого визначається з дати певної події, вважатиметься наступний за днем відповідної події календарний або робочий день, залежно від того, у яких днях (календарних чи робочих) обраховується відповідний строк.» Відповідно до протоколу №28/ТД від 06.04.2023р. ТОВ "МЕГА-БУДТРАНС" була визнана Переможцем 06.04.2023р. Тобто Переможець повинен був завантажити необхідні документи не пізніш 10.04.2023р. Учасник- Переможець порушуючи вказану вимогу не завантажив документи у ЕСЗ, а саме: Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі (стосовно фізичної особи- керівника підприємства Учасника закупівлі). . На підставі наведеного факту пропозиція Переможця не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню відповідно до діючого законодавства : не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей;. Вищевказані факти підтверджують , що пропозиція Учасника ТОВ АВЕСТ БУД на суму 1 189 999,9 грн з ПДВ. не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню. Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; с.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» . На підставі вищенаведеного ВИМАГАЄМО 1. Відмінити протокол Замовника №28/ТД від 06.04.2023р., за яким була обрано переможною пропозицію ТОВ "МЕГА-БУДТРАНС" на суму 3 810 000,00 UAH, з ПДВ 2. Визнати тендерну ТОВ "МЕГА-БУДТРАНС" на суму 3 810 000,00 UAH, з ПДВ такою, що не відповідає вимогам Замовника. Директор /Юрій Шафорост
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Дана вимога задовільняється. Пропозиція переможця ТОВ "МЕГА-БУДТРАНС" буде відхилена
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

НЕЗАКОННЕ ВІДХИЛЕННЯ УЧАСНИКА

Номер: 4d3efc6900f642988f38d871581418dd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-14-011555-a.a3
Назва: НЕЗАКОННЕ ВІДХИЛЕННЯ УЧАСНИКА
Вимога:
Тендерному комітету Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області ВИМОГА 14-03-2023 р. в електронній системі PROZORRO було оприлюднено оголошення UA-2023-03-14-011555-a на відкриті торги з особливостями «Поточний ремонт доріг по вул. Малишка, вул. Піщана, вул. Васильківська, вул. Зарічна, вул. Яровівська, вул. Трипільська, вул. Каштанова, вул. Київська, вул. Миру, вул. Отамана Зеленого, вул. Панський Яр, вул. Шевченка, вул. Чепеликів, вул. Соборна, вул. Б.Хмельницького, мкрн. Яблуневий, мкрн. Сосновий, ж.м. Лукавиця, ж.м. Полянський, 1, с. Таценки в м. Обухів Київської області» на суму 3 873 298,00 UAH (з ПДВ). По даній закупівлі було подано три пропозиції Учасників , в тому числі і пропозиція ТОВ “ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 208” . За результатами проведеного аукціону пропозиції учасників були розташовані наступним чином: 1. ТОВ “ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 208» на суму 3 433 838,26 UAH, з ПДВ. 2. ТОВ "МЕГА-БУДТРАНС" на суму 3 810 000,00 UAH, з ПДВ 3. ТОВ ВЕЛАРМ на суму 3 814 935,88 UAH, з ПДВ За результатами аукціону найбільш вигідна пропозиція учасника ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 208» перейшла на кваліфікацію , але відповідно до протоколу № 27/ТД від 06.04.2023 дана пропозиція була відхилена , як така що не відповідає вимогам Замовника з наступних підстав: Не було надано копій документів , що підтверджують якість та безпечність матеріалів , необхідних для виконання робіт , що є предметом закупівлі – сумішей асфальтобетонних гарячих/теплих [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті типу В-10, марки 1 (АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД ), а саме: сертифікат (-ти) якості та висновок (-ки) державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Відповідно до ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ “ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 208”, як учасник спрощеної закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника , так як пропозиція ТОВ “ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 208” повністю відповідає вимогам замовника з наступних підстав: - Відповідно до Додатку 2 ТД п.3 Розділ «Вимоги до виконання робіт» від Учасника вимагалось надання у складі пропозиції копій документів, що підтверджують якість та безпечність матеріалів, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі – сумішей асфальтобетонних гарячих/теплих [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті типу В-10, марки 1 (АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД ), а саме: сертифікат (-ти) якості та протокол (-ли) підбору суміші виробника, висновок (-ки) державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Нами у складі пропозиції була надана довідка з аргументованою інформацією про те, що відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» з 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету (та власне втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації. Законом України «Про технічне регулювання і оцінку відповідності» передбачено об’єднання норми законів “Про підтвердження відповідності”, “Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності” та декрету Кабінету міністрів від 10 травня 1993 року № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію”, одночасно визначаючи їх як такі, що втратили силу. Тому сертифікат на суміші асфальтобетонні гарячі/теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті типу В-10, марки 1 (АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД ) не є обов’язковим, що є підставою для його відсутності у складі пропозиції. Так як вказаний товар не підлягає обов’язковій сертифікації , це означає, що і не підлягає обов’язковим випробуванням для отримання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що не був наданий на тих же самих підставах, що й сертифікат відповідності. Окрім того Тендерною документацією Розділ 5. «Оцінка тендерної пропозиції» п.2 «Інша інформація»пп2. Говорить : « У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису» , що і було зроблено нами як Учасником; водночас пп. 3 інформує учасників : « Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.» . Також пп.4 даного розділу інформує : « Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» Але ж незважаючи на вищевказані факти Замовник, порушуючи діюче законодавство та вимоги ТД неправомірно відхилив пропозицію ТОВ «ДБУ-208». Вищевказані факти підтверджують , що пропозиція Учасника ТОВ АВЕСТ БУД на суму 1 189 999,9 грн з ПДВ. не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню. Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; с.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» . На підставі вищенаведеного ВИМАГАЄМО 1. Відмінити протокол Замовника №27/ТД від 06.04.2023р., за яким була відхилена пропозиція ТОВ “ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 208» на суму 3 433 838,26 UAH, з ПДВ. 2. Визнати тендерну пропозицію ТОВ “ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 208» на суму 3 433 838,26 UAH, з ПДВ такою, що відповідає вимогам Замовника. Директор /Юрій Шафорост
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до положень пункту 3 додатку 2 Документації встановлено вимогу, що під час проведення будівельно-монтажних робіт Учасником/Підрядником забезпечується дотримання вимог чинного законодавства щодо охорони та збереження навколишнього природного середовища, забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення та безпеки прилеглих об’єктів техногенного середовища. Учасник/Підрядник несе відповідальність за використання якісних та безпечних матеріалів при виконанні робіт. Замовник вимагає надання у складі пропозиції копій документів, що підтверджують якість та безпечність матеріалів, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі – сумішей асфальтобетонних гарячих/теплих [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті типу В-10, марки 1 (АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД ), а саме: сертифікат (-ти) якості та протокол (-ли) підбору суміші виробника, висновок (-ки) державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Оскільки, вимоги даного пункту не були Вами оскаржені, вони мали бути виконаними. Вами не було підтверджено відповідність вказаному пункту та не надано повний перелік документів, що вимагався. Вважаємо, що Вами не враховано різницю у поняттях «не обов’язкові» та «не передбачені». Іншими учасниками процедури закупівлі вказаний документ був наданий. Також, при прийнятті рішення про відхилення Вашої тендерної пропозиції Замовником було враховано практику Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, в частині встановлення порушень аналогічних Вашим: Рішення від 05.01.2022 № 188 Рішення від 27.03.2023№ 3725-р/пк-пз Рішення від 11.01.2022 №553
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Незаконне визнання Переможця

Номер: 9d67a238befe4f7fac4f36fd41385358
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-14-011555-a.a2
Назва: Незаконне визнання Переможця
Вимога:
Тендерному комітету Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області ВИМОГА 14-03-2023 р. в електронній системі PROZORRO було оприлюднено оголошення UA-2023-03-14-011555-a на відкриті торги з особливостями «Поточний ремонт доріг по вул. Малишка, вул. Піщана, вул. Васильківська, вул. Зарічна, вул. Яровівська, вул. Трипільська, вул. Каштанова, вул. Київська, вул. Миру, вул. Отамана Зеленого, вул. Панський Яр, вул. Шевченка, вул. Чепеликів, вул. Соборна, вул. Б.Хмельницького, мкрн. Яблуневий, мкрн. Сосновий, ж.м. Лукавиця, ж.м. Полянський, 1, с. Таценки в м. Обухів Київської області» на суму 3 873 298,00 UAH (з ПДВ). По даній закупівлі було подано три пропозиції Учасників , в тому числі і пропозиція ТОВ “ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 208” . За результатами проведеного аукціону пропозиції учасників були розташовані наступним чином: 1. ТОВ “ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 208» на суму 3 433 838,26 UAH, з ПДВ. 2. ТОВ "МЕГА-БУДТРАНС" на суму 3 810 000,00 UAH, з ПДВ 3. ТОВ ВЕЛАРМ на суму 3 814 935,88 UAH, з ПДВ За результатами аукціону найбільш вигідна пропозиція учасника ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 208» перейшла на кваліфікацію та відповідно до протоколу № 27/ТД від 06.04.2023 дана пропозиція була відхилена , як така що не відповідає вимогам Замовника. Після цього , надійшла на кваліфікацію пропозиція ТОВ "МЕГА-БУДТРАНС" , яка відповідно до протоколу №28/ТД від 06.04.2023р. булі визнана Переможною. Відповідно до ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ “ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 208”, як учасник спрощеної закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника , так як пропозиція ТОВ "МЕГА-БУДТРАНС" на суму 3 810 000,00 UAH, з ПДВ не відповідає вимогам замовника з наступних підстав: 1. Відповідно до Додатку 1 до ТД пп.2 п.4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців):» Учасник повинен був надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру». Порушуючи дану вимогу Учасник – Переможець у складі своєї пропозиції надав довідку в якій відобразив недостовірну інформацію, а саме що для надання послуг , що є предметом закупівлі не потрібна ліцензія на даний вид будівельних робіт, так як об’єкти закупівлі не відносяться до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Звертаємо Вашу увагу, що у тендерній документації не вказаний клас наслідків об’єктів, з яких причин Учасник-Переможець зробив висновок, що вони відносяться до незначних наслідків (СС1) не зрозуміло, та Учасник – Переможець з цього приводу не надав ніякого обґрунтування, що підтверджує факт його невідповідності вимог ТД та призводить до відхилення даної пропозиції. Водночас інформуємо, що віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва. Відповідальність за правильність визначення класу наслідків відповідає сертифікований проектувальник. Порівняльна таблиця класів відповідальності у будівництві Клас наслідків (відповідальності) Можлива небезпека, кількість осіб Рівень матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта Об'єкти культурної спадщини Будівлі Для здоров'я і життя людей, які постійно перебувають на об'єкті Для здоров'я і життя людей, які періодично перебувають на об'єкті СС3 значні наслідки понад 400 понад 1000 понад 150000 м.р.з.п. пам’ятки культурної спадщини, визначені відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини житлові, громадські або багатофункціональні будівлі заввишки понад 100 метрів СС2 середні наслідки від 50 до 400 від 100 до 1000 від 2500 до 150000 м.р.з.п. пам’ятки культурної спадщини національного та місцевого значення визначені відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини"; житлові будинки понад чотири поверхи СС1 незначні наслідки до 50 до 100 До 2500 м.р.з.п. - житлові будинки до чотирьох поверхів 2. Відповідно до Додатку 2 ТД п.3 Розділ «Вимоги до виконання робіт» від Учасника вимагалось надання у складі пропозиції копій документів, що підтверджують якість та безпечність матеріалів, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі – сумішей асфальтобетонних гарячих/теплих [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті типу В-10, марки 1 (АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД ), а саме: сертифікат (-ти) якості та протокол (-ли) підбору суміші виробника, висновок (-ки) державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Порушуючи дану вимогу Учасник – Переможець у складі своєї пропозиції надав наступні документи: - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/7315 від 18.11.2022р. на асфальтобетон ЕКШ-50, асфальтобетон ЕКШ-60, асфальтобетон ЕКШ-70, що не є конкретно вказаною замовником сумішшю асфальтобетонною гарячою/теплою [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернистий типу В-10, марки 1 (АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД); таким чином Учасник – Переможець надавши документ, який не відповідає замовленій вимозі Замовника, вважається , що не надав документа, який витребував ся Замовником, відповідно така пропозиція підлягає відхиленню. ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, що саме на цих підставах ВАМИ була відхилена пропозиція Учасника ТОВ «ДОРОЖНЬО_БУДІВЕЛЬНЕ УПРАПВЛІННЯ- 208». - Паспорт №012-03/23 від 20.03.2023р. радіаційної якості , який виданий на асфальтобетону суміш АСГ.Др.Щ.В.НП.1.БНД 70/100, що не є конкретно вказаною замовником сумішшю асфальтобетонною гарячою/теплою [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернистий типу В-10, марки 1 (АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД); таким чином Учасник – Переможець надавши документ, який не відповідає замовленій вимозі Замовника, вважається , що не надав документа, який витребував ся Замовником, відповідно така пропозиція підлягає відхиленню. ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, що саме на цих підставах ВАМИ була відхилена пропозиція Учасника ТОВ «ДОРОЖНЬО_БУДІВЕЛЬНЕ УПРАПВЛІННЯ- 208». - Паспорт (сертифікат) якості № (не вказано) від 24.02.2023р. (файл «Паспорт якості») виданий на Дрібнозернисту асфальтобетонну суміш АСГ. Др.Щ.В.НП.І.БНД (В-10МА), що не є конкретно вказаною замовником сумішшю асфальтобетонною гарячою/теплою [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернистий типу В-10, марки 1 (АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД); таким чином Учасник – Переможець надавши документ, який не відповідає замовленій вимозі Замовника, вважається , що не надав документа, який витребував ся Замовником, відповідно така пропозиція підлягає відхиленню. ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, що саме на цих підставах ВАМИ була відхилена пропозиція Учасника ТОВ «ДОРОЖНЬО_БУДІВЕЛЬНЕ УПРАПВЛІННЯ- 208». - Сертифікат якості №4 від 24.02.2023р. на Дрібнозернисту асфальтобетонну суміш АСГ. Др.Щ.В.НП.І.БНД (В-10), який виданий ТОВ «ТАРТЕХ», тобто виробником самої ж суміші. Відповідно до діючого законодавства Сертифікат відповідності видається виключно органом з сертифікації продукції. Сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством – ДСТУ, ГОСТ, технічним умовам тощо. Терміни сертифікат якості та «сертифікат на систему управління якістю» є неофіційними термінами, що використовуються в практиці, як синоніми до терміну «сертифікат відповідності». Сертифікат відповідності є юридичним документом, який видається Заявнику уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в сертифікаті. Таким чином сертифікати якості чи відповідності видаються спеціалізованими підприємствами, які на це мають дозвільні документи. Надання ж Сертифікату якості Учасником-Переможця від самого ж виробника є неправовим документом, тобто нікчемним, який не має за собою будь-яких правових підстав, а тому відповідно до ГПК України вважається таким , що не наданий. Таким чином, Учасник-Переможець надавши документ, який не відповідає замовленій вимозі Замовника, вважається , що не надав документа, який витребував ся Замовником, відповідно така пропозиція підлягає відхиленню. ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, що саме на цих підставах ВАМИ була відхилена пропозиція Учасника ТОВ «ДОРОЖНЬО_БУДІВЕЛЬНЕ УПРАПВЛІННЯ- 208». Вказані вище факти є підставами для відхилення пропозиції Учасника- Переможця , що знайшло своє відображення в рішенні Колегії АМКУ №17153-р/пк-пз від 27.07.2021р. Вищевказані факти підтверджують , що пропозиція Учасника ТОВ АВЕСТ БУД на суму 1 189 999,9 грн з ПДВ. не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню. Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; с.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» . На підставі вищенаведеного ВИМАГАЄМО 1. Відмінити протокол Замовника №28/ТД від 06.04.2023р., за яким була обрано переможною пропозицію ТОВ "МЕГА-БУДТРАНС" на суму 3 810 000,00 UAH, з ПДВ 2. Визнати тендерну ТОВ "МЕГА-БУДТРАНС" на суму 3 810 000,00 UAH, з ПДВ такою, що не відповідає вимогам Замовника. Директор /Юрій Шафорост
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1. Відповідно до пп.2 п.4 Додатка 1 до ТД Замовником вимагається: «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.». Учасником ТОВ «МЕГА-БУДТРАНС» було надано Лист-роз’яснення про необов’язковість ліцензії Вих. №12 від 21.03.2023. Що задовольняє вимоги ТД, , згідно ДСТУ-Н Б В. 1.2-16:2013, ГБН В.2.3-37641918-552:2015 «При виконанні поточного ремонту клас наслідків не визначається» 2. Відповідно до п.3 Розділ «Вимоги до виконання робіт» Додатку 2 до ТД Замовником вимагалося: «Під час проведення будівельно-монтажних робіт Учасником/Підрядником забезпечується дотримання вимог чинного законодавства щодо охорони та збереження навколишнього природного середовища, забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення та безпеки прилеглих об’єктів техногенного середовища. Учасник/Підрядник несе відповідальність за використання якісних та безпечних матеріалів при виконанні робіт. Замовник вимагає надання у складі пропозиції копій документів, що підтверджують якість та безпечність матеріалів, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі – сумішей асфальтобетонних гарячих/теплих [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті типу В-10, марки 1 (АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД ), а саме: сертифікат (-ти) якості та протокол (-ли) підбору суміші виробника, висновок (-ки) державної санітарно-епідеміологічної експертизи.» Учасником ТОВ «МЕГА-БУДТРАНС» у складі пропозиції було надано саме Сертифікат якості № 4 від 24.02.2023 на «Дрібнозерниста асфальтна суміш АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД (В-10)» від виробника асфальтобетонної суміші ТОВ «ТАРТЕХ», що повністю відповідає вимогам ТД
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

Дискримінаційні вимоги

Номер: efe1296f84284bd2948b4e4fbf1ff3d4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-14-011555-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Скарга:
Замовник встановив специфічні вимоги до виробника Асфальтобетонних сумішей, чим обмежує коло потенційних учасників і дискримінує Скаржника. Скарга у вкладенні.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.03.2023 18:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.03.2023 13:31
Дата виконання рішення Замовником: 31.03.2023 15:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення АМКУ №3848-р/пк-пз від 28.03.2023 внесено зміни до Тендерної документації.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ", Петросян Артур Каджикович 380984100044 REGDORSTROY2014@GMAIL.COM