• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 14.03.2023 16:24 - 19.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Відсутність підстав для дискваліфікації

Номер: ee85809ad8a542df94d1442295cbea6e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-14-011149-a.a1
Назва: Відсутність підстав для дискваліфікації
Вимога:
1. При поданні тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ТРАНСКОІЛ» було надано документ «Довідка про відсутність підстав ст.17», в якому зазначено про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст.17 Закону, з переліком всіх цих підстав, у тому числі підстави абзацу чотирнадцятого пункту 44 Особливостей. Не зважаючи на це Замовник висуває вимогу з тим, що учасник не підтвердив відсутність підстав, зазначених в п.44 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Звертаємо увагу на те, що у пп.5.3, 5.4. п.5 Розділу ІІІ. ТД вказано: 5.3. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого пункту 44 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. 5.4. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь- яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого пункту 44 Особливостей), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Зауважимо, що невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації є формальною (несуттєвою) помилкою, про що вказано в пп.1.8 п.1 Розділу ІІІ. ТД. Таким чином, вимога на виправлення невідповідності с подальшою дискваліфікацією пропозиції ТОВ «ТРАНСКОІЛ» є неправомірною. 2.При поданні тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ТРАНСКОІЛ» було надано Витяг з реєстру платників єдиного податку та документ «Інформація про систему оподаткування» на вимогу пп.2 Розділу V. ТД (1. Інформацію у довільній формі про форму оподаткування діяльності Учасника (для юридичних осіб, для фізичних осіб- підприємців)), в якому зазначено, що «ТОВ «ТРАНСКОІЛ» повідомляє, що є платником єдиного податку 3-ї групи та не сплачує податок на додану вартість. Також зазначимо, що ТОВ «ТРАНСКОІЛ» працює згідно з КВЕД 46.90 Неспецiалiзована оптова торгівля.» Але Замовник вважає цю інформацію не достатньою, не дивлячись на те, що в ТД не вказано, що саме повинно бути зазначено в цій інформаційній довідці. Тендерною документацією п.1.2. Розділу V зазначено «1.2. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна» (100 відсотків). Оцінка здійснюється стосовно предмета закупівлі вцілому. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою (з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).» Більше ніякої інформації , щодо видів діяльності за КВЕД або системи оподаткування не вимагалось та обмежень не визначено. Отже, рішення, згідно Протоколу №5 уповноваженої особи Савранської дитячої школа мистецтв Савранської селищної ради Одеської області, від 27.03.2023р. про відхилення пропозиції ТОВ «ТРАНСКОІЛ», є хибним та Замовник не мав правових підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНСКОІЛ». Наполягаємо на перегляді нашої тендерної документації та скасуванні рішення щодо дискваліфікацій ТОВ «ТРАНСКОІЛ»!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.» 27.03.2023 р. пропозицію учасника ТОВ ТРАНСКОІЛ було відхилено відповідно пункту 41 Особливостей – не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 24.03.2023 р. замовником в електронній системі закупівель було опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ТОВ ТРАНСКОІЛ наступного змісту: Опис: 1. виявлені невідповідності: - учасник процедури закупівлі не підтвердив відсутність підстав, зазначених в п.44 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції; - привести у відповідність до вимог чинного законодавства, ПКУ інформацію надану в файлі Інформація про систему оподаткування.pdf 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.5.3, 5.4. п.5 Розділу ІІІ. ТД, пп.2.2. Розділу V. ТД 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи відповідно до вимог пп.5.3, 5.4. п.5 Розділу ІІІ. ТД та пп.2.2. Розділу V. ТД. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Станом на 25.03.2023 р. 15:45 в електронній системі учасником ТОВ ТРАНСКОІЛ на виконання вимог про усунення вказаних невідповідностей в електронній системі закупівель не розміщено відповідних документів. Щодо наданої Довідки про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст.17 Закону Вих. № 20/03/23-1 від 20.03.2023 року (файл Довідка про відсутність підстав ст.17.pdf). Учасник зазначає, «що невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації є формальною (несуттєвою) помилкою, про що вказано в пп.1.8 п.1 Розділу ІІІ. ТД.». Це не відповідає дійсності і це не формальна помилка, оскільки, норми пункту 44 Особливостей відрізняються від вимог статті 17 Закону. Наприклад, вами зазначено «Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, …», а в пункті 44 Особливостей визначено «КЕРІВНИКА учасника процедури закупівлі…». Замовником була надана можливість виправити помилки, але ви не скористались цією можливістю та проігнорували відповідну вимогу про усунення невідповідностей, розміщену в електронній системі. Враховуючи зазначене вище, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТРАНСКОІЛ» підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Статус вимоги: Не задоволено